Séta a Hyperionon

Promie Motz . Cikkek 1964

hyperionbanner

A StarCraft II: Wings of Liberty single-player campaign kulcspillantaiban különböző és változatos karakterek fogják számodra biztosítani, hogy hozzáférhessél új egységekhez és fejlesztésekhez. Ezeket az Armory-ban, a Cantina-bam és a Laboratory-ban tudod fellelni a Hyperion fedélzetén. Ezen helyek mindegyike egyedi játékbéli lehetőségeket fog biztosítani, úgy mint specializált zsoldosok bérlése és technikák, épületek, egységek beszerzése.

thumb-bridge

Armory

Miután elég kreditet szerzel missziók teljesítésével, fejlesztések széles tárháza válik majd elérhetővé számodra.

Rory Swann futtatja az Armory-t, és folyamatosan fog dolgozni az új technológiákon, ahogy azok elérhetővé válnak a terran hadjárat teljesítése folyamán.  Miután elég kreditet szerzel, sokkal jobban fejlesztheted a bázisodat, a gyalogságodat, illetve a járműveidet. Ezek mindegyikének két elérhető fejlesztési lehetősége lesz, és ha elég pontot megtakarítasz, akár mindkettőt megveheted.

Itt egy gyors kitekintés arra, hogy mit is tartogat az Armory a gyalogságnak.

Marines

  • Stimpack
  • Combat Shield

Medic

  • Advanced Medic Facilities: Nem kell többé tech lab addon a medic-ek gyártásához.
  • Stabilizer Med Packs: Gyorsabb gyógyítás kevesebb energy-ért.

Firebat

  • Incinerator Gauntlets:Nagyobb területre sebez ezzel a firebat.
  • Juggernaut Plating: Megnöveli a firebat-ek alappáncélját.

ss130

Cantina

Elég kredittel képes leszel rá, hogy zsoldosokkal egészítsd ki a seregeidet. Graven Hill-el kell ehhez beszélned a Cantina-ban. Ha egyszer felveszel egy zsoldost, onnantól kezdve  in-game lehet őket gyártani rendesen nyersanyagért (mineral, gas) a Merc Compound-ban. Cooldown-juk lesz, de egyébként akár folyamatosan is lehet őket lehívni (amíg van rá keret, olvassátok tovább – a szerk..)

ss127

Külön képernyőn lehet majd hozzáférni a zsoldos funkciókhoz. Itt láthatjuk majd a fontos információkat is, amik a felbérelhető halálosztókra vonatkozik és egy bónusz videót is láthatunk róluk akcióban, demonstrálva a képességeiket.

Attól függően, hogy hány szerződésed lesz, képes leszel a különböző zsoldosokat összekeverni é párosítani

  • Mercenary Type: A Zsoldos képenyőn, képes leszel rá, hogy In the Mercenary screen, you’ll be able to see which mercenaries are available to you at that moment in your campaign.
  • Squad Size: Előre meghatározott összetételű squad-okat lehet lehívni, és meg van határozva, hogy missziónként mennyit.
  • Vitals: Az értékeik nagyon részletesen ki lesznek írva, így alaposan górcső alá tudjuk majd őket venni.
  • Cost: Minden zsoldosnak egy adott költsége van. Ezek a különleges egységek nem olcsóak, de ha meg tudod őket fizetni, akkor a legjobbak legjobbjai fognak melletted harcolni a fontos pillanatokban.

ss126

Laboratory

Zerg és protoss kutatási pontokat kell szerezned a bónusz küldetések teljesítésével az egyes kampány küldetések alatt ezekhez az opciókhoz.

Hamarosan a kampány alatt, Egon Stetmann labor technikus áll majd a szolgálatodba a Hyperionon. A segítségével különleges fejlesztéseknek juthatsz a birtokába. Azonban ezeknek a használatához  Zerg és protoss kutatási pontokat kell szerezned a bónusz küldetések teljesítésével az egyes kampány küldetések alatt. Amint elég pontot gyűjtöttél, már böngészhetsz is a Laboratory kutatás konzoljában tárolt fejlesztések között, hogy kiválaszthasd a játékstílusodnak legjobban megfelelőket. A kampány alatt Stetmann tájékoztatni fog téged arról, hogy mire van szüksége a munkájához.

ss128

Következzen pár példa a fejlesztésekre

  • Shrike Turret (Zerg Research): Minden bunkert kiegészít egy automata turret-tel.
  • Perdition Turret (Zerg Research): Lánszoró turret ami álcázza magát, amikor nincs éppen harcban.
  • Ultra-Capacitors (Protoss Research): A fegyver fejlesztések az Armoryban és az Engineering Bay.ben (in-game) növelik a tüzelési sebességet 5%-kal a sebzésnövelésen kívül.
  • Automated Refinery (Protoss Research): Refinery-khez nem kell többé SCV, maguktól hozzák a gázt.

Credits

Hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Armory, Cantina, és Laboratory-ból, az csak rajtad áll.

Missziók és bónusz küldetések telejsítésével krediteket szerzel, amik az Armory-ban és a Zsoldos képernyőkön tűnik fel. Amint eleget szerzel, képes leszel felbérelni zsoldosokat és technológiákat, új egységeket vásárolni a StarCraft II kampány folyamán.

ss129

Hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Armory, Cantina, és Laboratory-ból, az csak rajtad áll. Ha jól költöd el a kreditjeidet, nem találkozol majd teljesíthetetlen kihívással. 

ss125

Forrás:


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (22)

  • Atlasy

    |

    ez tök jóóó alig várom 😀

    Reply

  • Titankahn

    |

    duuurva de örülök a medicnek meg a firebatnak 😀

    Reply

  • Depyangel

    |

    Ezek a Zerg és Protoss fejlesztések k*rva jók!!!! Ezek tetszenek a legjobban 😀 Persze mind nagyon jóóóóóó !!!!! 🙂

    Reply

  • BlaZ

    |

    lájk

    Reply

  • Atlasy

    |

    ez a gázos ami ultra poén 😀 egyébként milyen sebességgel termelődik?

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #5 Szerintem, mint ha szaturálva lenne, de nem írja.

    És ezer köszönet Astonnak, aki megmentette a munkámat a csúnya HTML tagoktól, és betette a képeket 🙂

    Reply

  • Erdon

    |

    és Jim Raynor minibárjában mit kaphatunk?:P

    Reply

  • mafia26

    |

    ezekszerint akkor nem is lesznek fejlesztések ingame mint pla multiban, tehát tech labban nem lesz emmi upgrade?

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Király. nemcsak annyiból áll, hogy kövi map azt jól van, hanem, extra szolgáltatásokat lehet venni 🙂

    Reply

  • YounG

    |

    már csak 16 nap… nem bírom 🙂 3év várakozás… és „már csak” pár nap és itt van :)… el sem hiszem.
    am nagyon bejönnek eze k a fejlesztéses témák meg a zsoldosok…
    faján megcsinlja ezt a blizzard…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #8 Biztos lesz valami in-game fejlesztés is, mert pl az egyik fent azt írja, hogy ha eng by-ben vagy az in-game armoryban fejlesztesz, akkor nő a támadási sebesség IS. Szóval lesznek in-game fejlesztések ,csak nem pont azok, mint multiban.

    Reply

  • Lajti

    |

    hmm… firebat és hellion egy játékban=grillezett zergling:D

    Reply

  • butcher

    |

    Én már szépen beírtam az 1hét szabit. Bekészítem a 2 zacsi jeget, a piát kaját nasit, feeer – várj – getegeslesssz 🙂

    Reply

  • aarchie

    |

    Gyerekek ez ütni fog 😀

    Reply

  • lamaroid

    |

    sc2 powa =D… Go, go, go!
    Már látom is magam előtt a mass firebat/marauder combot 😀

    Reply

  • Homer_Simpson

    |

    Hello mindenki meg tudná monadni hogy mikor lesz a zerg kapányos rész?Mert a terren nem érdekel

    Reply

  • Laci

    |

    Ha nem érdekel a terran, akkor nem fogod érteni a zerget. Am meg a kérdésre válaszolva nem tudom 🙂

    Reply

  • Predi

    |

    Válasz Erdon #7 üzenetére:
    Páleszt

    Reply

  • Desy

    |

    ha egy techet megveszel, az azt jelenti h a következő mapokon tudod majd fejleszteni (stimpack, shield pl)

    így már annyira nem fáj hogy 3 év alatt kapom meg a trilógiát

    Reply

  • Homer_Simpson

    |

    Hogy az új egységeket jimmy hajóján kel meg venni azt jelenti hogy a kampány modnab kimarad a bázis gyüjtöketés?

    Reply

  • csanasz

    |

    Ez a cikk megint csak arra jó, hogy felizgassa a fantáziám.. 😛

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz Homer_Simpson #20 üzenetére:
    Szerintem nem. Szerintem a technologiát veszed meg a hajón, és a bázisodon majd pl barack-ban tudod építeni azt az egységet amit megvettél.(ha pl egységet vettél :D) Szerintem.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.