Általános Tippek Trükkök

Gepzsir . Cikkek, Ismertető 3155

Ez egy négy részes sorozat első része, amelyben Rengeteg általános micro, és játékmechanikai trükk található.

A következő részekben Protoss, Terran, és Zerg trükkök fognak szerepelni. Bár már szerepeltek Protoss tippek egy korábbi cikkben, a sorozat teljessége érdekében újra elővesszük a témát, egy ehhez hasonlóan terjedelmes cikk keretein belül.

Került pár random kép a bejegyzésbe, hogy ne fáradjatok el olyan hamar az információ feldolgozásában 🙂

 

Következzenek tehát az általános, mindenkire vonatkozó Tippek, Trükkök:

1.Ha folyamatosan szeretnél támadni egy építő scv-t, nyomd le a shiftet, és többször kattints rá. Így mikor épít, és minden alkalommal mikor elérhetővé válik, a mi egységünk azonnal megtámadja.

2. A Patrollra beállított egységek mindent megtámadnak ami az útvonalukba esik. Ezért ha banelingeket látsz közeledni, az egységeidet ne csak egyszerűen szórd szét, hanem miközben szórod őket, közbe állítsd őket patrolra. Így a hátul maradók megtámadják a banelinget, és csak ezek pusztulnak el.
3. Kattints a drop paranccsal a mozgó medivac/overlord/warp prism-re, és anélkül fog droppolni hogy meg állna.

4. Az EMP és a Fungal Growth felfedi a cloaked egységeket. A Fungal a föld alatti egységeket is.

5. A Fungal Growth, és a Psionic Storm megöli a lárvákat. [Forrás]

6. A játék elején megtudsz állítani egy mineral kristály bányászatát az ellenfélnél, ha a felderítőmunkással elkezded bányászni, és stoppot nyomsz még mielőtt befejezné.

7. A mineral és a bázis közé helyezett épület lassítja a begyűjtést. Több épület, nagyobb lassítás.

8. Amikor építesz valamit, ne véletlenszerűen válasz helyet: Úgy helyezd el, hogy az ellenség nehezen tudjon mozogni, ha a tipikus besurranó egységekkel jön (hellions, darktemplar, banelings)de te könnyen tudj mozogni.

9. A Rallypontok is sorba rakhatók shift-el, így növelheted a felderítést.
10. Ha csatába keveredsz, és a készülő utánpótlást a csata közelébe rallyzod, de a csata rosszul végződik, ezek az új egységek is veszélybe kerülhetnek. Ezért az utánpótlást rallyzd a csata közelébe, ahogy eddig, de a shifttel csinálj egy második rally pontot is vissza a bázisra. Így visszafordulnak. Ha jól alakul a csata, a közeledő utánpótlásodra viszont figyelj, és vond be a csatába ha közel értek. [kép]
11. Használd az állj parancsot, ha melee egységekkel harassolod a mineralt. Így nem mennek oda a védelemhez,(Spine, cannon, Bunker, oda küldött egységek) tovább ütik a gyűjtögetőket, amik elhaladnak mellette.

12. Ha rossz játékossal játszol, gyakrabban kell derítened, mert csak ritkán tudja kivitelezni az optimális építési sorrendet, és megtéveszthet.

13. Ha harcban kevesebb egységed van, próbálj olyan helyen csatázni ahol nem tudnak minden oldalról ütni/lőni (két mineral között, sarkokban, egyéb tereptárgyak mellett) Ha több a sereged, próbáld több oldalról is lőni/ütni az ellenfeled, ilyenkor a nyílt terep a barátod.
14. A dolgozók át tudnak menni olyan egységeken is, akik állj paranccsal vannak beállítva, ha mögötte rákattintasz a mineralra. (Ezt nevezik mineral walk-nak)

15. Sose engedd hogy a Bunker elkészüljön

16. A már elkezdett warpolást, vagy nukleáris csapást nem állítja meg, ha megszüntetjük az ellenfél rálátását.
17. Könnyen ellenőrizheted, hogy hány dolgozód bányássza a gázt, ha rákattintasz a gázra.

18. Alapbeállításban az F1-el kijelöli a nem dolgozó munkást, Ctrl+F1-el pedig az összes nem dolgozó munkást. Ez hasznos lehet az elején is, mikor a 6munkást gyűjteni küldöd

19. Ha az ellenség egyfolytában chatelni akar az elején, kezdj gyanakodni, mert lehet el akarja vonni a figyelmed, mert allin-t tervez. Fokozottabban deríts!

20. A C-vel, a dolgozó beviszi a bázisra ami épp nála van. Így ha a gázra küldöd, vagy a zerg vagy és morpholod, nem vesztesz nyersanyagot.

21. A meglévő seregedet mindig pozícionáld, még akkor is, ha nem várható csata. szempontok: Dropp, vagy egyéb zavarás ne érjen váratlanul, minél nagyobb mapcontrolod legyen.

22. Ha rád küldtek egy seeker missile-t, a célpont egységeddel próbálj befutni az ellenséghez, hogy ott robbanjon.

23. A Zerglingeknek, és a Dark Templaroknak van a legnagyobb Sebzés/Supply aránya a játékban a végjátékban  – ha nem számoljuk a területi sebzéses, és egyéb képességekkel bíró egységeket  [számítás]

24. A területre ható sebzés akkor is sebzi a láthatatlan egységeket ha nincs detector.

25. Építs pylont, vagy nem befejezett supply depotot/engineering bay-t az expora ahová az ellenfél terjeszkedni fog, ezzel lassíthatod.

26. Mikor Hellionnal zavarják a begyűjtést, van hogy érdemesebb bekeríteni a hellionokat a dolgozókkal, és megölni őket, mint elfutni.

27. Egy pillantással ellenőrizheted a mineral szaturációját: 2 sor dolgozó optimális szaturáció, 3 sor dolgozó maximális szaturáció.

28. Ha elpusztul egy épület ami épül, vagy amiben éppen fejlesztés fut, a tulajdonosa visszakapja a fejlesztés árát, vagy az épület árát. [Forrás]

29. A dolgozókat a következő képen tudod gyorsan szétszórni, ha kell (hellionok miatt stb..) Nyomj egy stoppot, utána F1, és klikk valahova, vagy minimappon valahova.F1, klikk, F1 klikk; ezt ismételgesd amíg mind el nem indul valamilyen irányba. 

30. Ha azt szeretnéd hogy nagyjából egyszerre érjenek valahová a gyors és a lassú egységek, a gyorsakat küld hosszabb útvonalon, vagy shifttel csinálj hosszabb utat, vagy a gyors egységeket tedd a lassúak követésére.

31.Bármikor megállíthatod a dropship, bunker, nydus stb. kipakolását, ha nyomsz rá egy stop parancsot.

32. A Planetary Fortress mindig a legközelebbi egységet támadja. Ezt kihasználhatod!

33. Ha lerombolod a pylont, aminek a hatókörébe warpolnak egységek, az egységek nem készülnek el, de az árukat visszakapod, és a cooldownt is.
34. Láthatod hogy mi készül a Stargate-ben, ha nézed az animációját..
35. Ha a Nexus fölött van egy kék sugár, ott Motership készül.

36. úgy is tudsz sebezni egy láthatatlan egységet, ha odaküldesz mellé egy saját egységet, és ezt megtámadod olyannal, ami területre sebez (marinet küldesz a dark templar mellé vagy a roachok fölé, és meglövöd siege tankkal a saját egységed, vagy zealotot küldesz, és meglövöd Colossusal stb.)

37. Úgy találhatsz meg könnyen egy changelinget, ha kijelölöd az egységeidet, és táncolsz velük a /dance paranccsal. Amelyik nem táncol, az changeling.

38. A Force Fieldet áttörik a masszív egységek (Ultralisk, Colussus, Thor).

39. Az elején kicsit több mineralt bányászhatsz, ha a dolgozókat a legközelebbi mineralra állítod, egy mineralra kettőt.
40. Ha Terran vagy Protoss vagy, először kezd el a dolgozó gyártását, utána küld a dolgozókat gyűjteni, ha Zerg vagy, előbb a dolgozókat küld, utána kezd az első drone-t [Forrás/kifejtés]

41. Az EMP és a Feedback megszakítja a Yamato ágyú feltöltődését, még mielőtt lőne.

42. Úgy tudsz könnyedén megölni kisebb mennyiségű linget dolgozóval, hogy be engeded a lingeket a bázis és a mineral közé, úgy hogy a dolgozókat egy helyre húzod, aztán az ellenkező oldalra a mineralra kattintasz, (mineral walk) ilyenkor a dolgozók átmennek a lingeken, és mikor bevannak kerítve, attack move  hogy megöljék a lingeket

43. Mindig nézd meg az expo előtt, hogy a közelbe nincs-e cannon, bunker.

44. (200!) A Dark Templarokat, lehet blokkolni szűk helyeken, ha köré küldesz egy csomó egységet, és nyomsz egy állj parancsot

45. Ha a dolgozókkal támadunk, vagy mozgunk, az offenzív egységek fontosabbak náluk. Ez azt jelenti, hogy viszonylag biztonságosan tudod velük megvédeni a marineokat, stalkereket, queeneket stb.… [Forrás]
46. Ha megölöd az összes Nydius Networkot, és wormot, a benne lévő egységek elvesznek. ha zergként látod hogy ez történik, rakj le egy eldugott helyre egy Wormot, hogy az egységek megmaradjanak.

47. Jó ötlet lehet úgy rakni az épületeket, hogy ne lehessen bemenni a mineral mögé, ha számítasz hellionokra.

48. Folyamatos felderítés úgy lehet a legkevesebb egységből megoldani, hogy pár gyors egységnek, patroll útvonalat csinálsz. (pl. egy zergling folyamatosan futkos két lehetséges bázis között)

49. Ha egy protoss elfalazta magát, és zealottal állja el az utat, a dolgozó be tud menni, ha a mineralra kattintasz mögötte. Ha erre nincs lehetőséged mert nem látsz rá, érdemes korábban deríteni, amikor még nincs fal, és ekkor rákattintani, majd megvárni míg hazahozza a mineralt, és automatikusan visszafog menni.

50. Sokkal jobb lebontani akkor egy sziklát mikor a sereged nem csinál semmit, mint amikor eszedbe jut hogy most azonnal oda/mögé akarsz terjeszkedni. Gondolkozz előre, és takaríts meg egy kis időt, gyorsabban készül el a bázis, tehát hamarabb bányászhatsz így.
51. Ha kíváncsi vagy a szaturációra, a dolgozók bekerítése a kurzorral helyett, kattints egyre miközben nyomod a ctrl-t. Gyorsabb kijelöli mindet.

52. Két ugyanolyan lövő egység akik egyszerre támadják meg egymást, megtudják ölni egymást. (természetesen fejlesztésekben is ugyanolyan) Mindez lehetetlen két közelharci egység esetében, csak az egyik hullik el szomorúan

53. Próbáld meg minden kis információbol levonni, és tudatosítani az egyértelmű következtetéseket. (pl. ha nagyon korán van 4sentrie-je, gondolhatod hogy nem nagyon techel jelenleg)
54. A Point Defense Drone-kat (PDD) lehet  feedbackelni vagy EMP-elni.

55. Mikor dolgozót használsz felderítésre, állíts be neki patrol útvonalat, így folyamatosan fog deríteni, és mivel nem egy helybe áll, nem fogod kijelölni mikor a nem dolgozókat jelölgeted.

56. Használd a Patrol parancsot, mikor droppolni akarsz, így visszafordul a szállítóeszköz, mikor van légvédelem, ahelyett hogy elpusztulna
57. Az alt billentyűvel lehet automatikussá tenni képességeket. (pl. alt+r az automata javítás scv-nél)

58. Amikor mozgásban lévő medivac/warp prism/overlord –ból droppolsz, egymástól nagyobb távolságokra dobja le az egységeket, ez hasznos lehet a területi sebzések ellen.

59. Négy dolgozó tud gyorsabban leütni egy pylon-t/nydus worm-ot/spine crawler-t mint ahogy megépül – ennél több még gyorsabban, ami hasznos ha kicsit később vetted észre hogy épül. Ez segít abban, hogy ne reagáld túl ezeket.

60. Amikor utánpótlást készítesz a csatába, jobb ha vársz a nyersanyagra amíg egyszerre tudsz több egységet készíteni, hogy egy csoportba menjenek,  minthogy libasorba menjenek a vágóhídra az egységeid.

61. Mikor gázra küldesz dolgozót, válasz ki hármat, jobb klikk a gázra, utána nyomj egy c-t. Ilyenkor előbb visszaviszik a mineralt, utána mennek a gázra.

62. Ha számítasz valamilyen harassra (dark Templar, Banshee stb…), rakd a dolgozókat egy billentyűre. Ha meghallod hogy megtámadták őket, csak nyomd meg a billentyűt, és kattints valamerre. Így ha ott se vagy a bázisnál, nagyon gyorsan megmentheted őket.
63. A „mineralwalkos” dolgozó (amivel átmehetsz a dolgozóval egységeken) gyorsan hazaküldhető, ha nyomsz egy c-t. Ilyenkor visszaindul a bázisra a minerallal.

64. Kivédhető egy távolsági támadás, ami nem azonnal ér el úgy, hogy a megtámadott egységet gyorsan berakod a Medivacba, Overlordba, még mielőtt eltalálná a támadás.
65. Ha lerussolnak az elején, ne ijedj meg, használd a dolgozókat védekezésre. 2dolgozó megöl egy linget vagy egy marinet ha nem microzzák őket, több dolgozó elbánik egy Zealottal. Az elején amikor nincsenek fejlesztések, elég erősek tudnak lenni a dolgozók.

66. Amikor találsz egy bázist, tudsz következtetni arra, hogy mióta használják, ha megnézed a mineralokat, hogy menyit bányászott ki. Csak kattints a mineralra.

67. „Gondolj úgy a ladder pontokra, mint egy fizetőeszközre – fizetségül kapod, mikor nálad rosszabb játékosokat győzöl le, mert tanítottál nekik egy leckét. Akkor költöd el, mikor jobb játékosok ellen vesztesz, ezzel fizetsz nekik amiért segítenek jobb játékossá válni..”

68. Az egereden betudod állítani a görgő felfele és lefele görgetését egy-egy funkcióra. pl. ha a felfelét beállítod a 8-as control group helyett, a lefelét meg a 9-es helyett, és iderakod a sereged, vagy a felderítő egységet, két kattanás-görgetés felér azzal mikor gyorsan duplán megnyomod a control csoport billentyűjét, ami a kijelölést, és a kamera ráirányítását eredményezi. Így kevesebb dolga lesz a kezednek a billentyűn. (nekem legalábbis kattog a görgő mikor használom –szerk.)

69. A Focusfire (mikor az egységeidnek megmondod hogy csak egy bizonyos egységet lőjenek) akkor a leghatékonyabb, ha nem kell mozogniuk ahhoz hogy lőjék a célpontot. Ha kell, akkor általában az attack-move a hatékonyabb.

70. Amikor megtámadsz egy olyan Protoss sereget amiben van Sentrie, menj a lehető legközelebb a sereghez/seregbe hogy ne tudjon hatékonyan darabokat leválasztani a forcefieldel, és minél több egységed tudjon sebezni.

71. Mikor megtámadsz egy Overlordot, fuss elé, amerre megy, de ha áll, akkor pont alulról támadd meg.

72. A jobb felső ikon („Alliance menu”), megmutatja milyen faj ellen játszol, kivéve ha random, és még nem derítetted ki.
73.Mikor egy ellenségre fókuszálsz az egységeiddel, lehetőleg csak azokkal lődd, aminek a hatótávján Bellül van. Így elkerülheted hogy túlsebezd, és növeli a tűzerődet általánosságban.
74. Ha mindig egy bizonyos zenét hallgatsz az elejétől, minden játék kezdetekor, segít az időzítésekben.

75. Az átalakuló egységek élete gyógyul alakulás közben (Broodlord, Baneling, Overseer, Archon) . Ha csak egy kis ideig kell kibírnia az egységnek, kezd meg az átalakítást, és ha megmentetted, vond vissza.
76. A Shift-el kijelölt útvonalaknál, az egységek kicsit várakoznak az egyes pontoknál. Patrolnál nem, így nehezebb utolérni őket.

77. Ha üldözik az egységed, és bemész a füstbe, majd azonnal kijössz onnan, az üldözők elvesztik a célpontot.

78. Ha választanod kell hogy scv-t vagy Mulet ölj meg, a Mule jobb választás rövid távon, az scv jobb választás hosszabb távon. De tartsd észben hogy a rövidtávú kihatásnak hosszú távú hatásai is vannak.

79. Nemcsak lárva injectelni lehet a minimappon, lehet Chronoboostolni is, és Mule-t is hívni.

80.Ha gyorsan kell sűrűn használni egy képességet (forcefield, snipe, infested terran, stb.) ne nyomkodd a képesség gyorsbillentyűjét, és kattints a célra, hanem tartsd nyomva a gyorsbill.-t, és csak kattintgass.

81. A Planetary Fortressnek előbb célra kell fordulnia ahhoz hogy lőjön

82. Olyan egységekre ne irányítsd a készülőben lévő egységeket, amik valószínűleg hamarosan elfognak hullani, mert megállnak útközben a kész egységek.

83. Amikor Scannelsz vagy chrono boostolsz, mindig a legközelebbi bázisról vonja el az energiát, ami azzal járhat, hogy a legtávolabbi bázisokon lesz egy csomó el nem használt energia.

84. A Statikus védelem is tud fókusz tüzelni. pl. használhatod a Photon Cannon-t, vagy Spine Crawler-t hogy elpusztítsa a közeli sziklát.

85. A Mineralwalkingot „ghostwalking”-nak nevezték a Brood War-ban.
86. Sose támadj meg Stimmelt Marineokat dolgozókkal, mert ha jól vannak kezelve, érinthetetlenek. 87. Be lehet állítani a piros/zöld színsémát a ladderhez, piros/kék helyett.

88. Muták ellen jobb a +1armor a +1attack helyett, mert az armor 3sebzést véd: egyet a sima sebzést, egyet az első átpattanót, és a második átpattanót is.
89. Gyakorold a hosszabb Mecseket, végjáték miatt. A korai játékot mindig gyakorlod, de az utójátékot nem mindig.

90. Gyorsan elpusztul a PDD (Point Defense Drone) ha alámész az egységeiddel, és onnan támadod, egyszerre.[ videók]

91. Ha a protoss cannonrusholni akar úgy hogy lejjebb van Cannon, tegyél meg mindent hogy ne jusson fel, hogy ne lásson fel.
92. Ha rákattintasz az ellenség siege tankjára, te is láthatod a hatótávját.

93. Ha sima move paranccsal küldöd az egységeid, sebezhetőbbek lesznek, mert nem támadnak vissza. Ezért használj inkább Attack move-t ha messzire küldesz egységet.

94. A shift-parancs sorba állítással küld el a csata közeléből ghostokat/templarokat/infestorokat, ha már nem tudod használni őket, nehogy véletlen őket is a sereggel küld, és ez miatt pusztuljanak el

 

forrás (köszönjük OmenTD-nek) :



Comments (29)

  • pageup91

    |

    Ha lerombolod a pylont, aminek a hatókörébe warpolnak egységek, az egységek nem készülnek el, de az árukat levonja, és a cooldownt is.
    Sztem ez nem igaz, Visszakapja a pénzt ugyanúgy és a Cooldownt is

    Reply

  • OmenTD

    |

    Örülök hogy segithettem és köszönöm hogy feltüntetted a nevem.

    Reply

  • JunoO

    |

    Nagyszerű cikk, volt benne egy pár amiről még csak nem is hallottam. A 67-es pont szép befejezése lett volna a postnak.

    Reply

  • Xerv

    |

    A 67es a legjobbxD

    Reply

  • scr

    |

    Válasz pageup91 #1 üzenetére:
    az biztos, hogy visszakapja a pénzt meg a cooldownt, ha a warpoló egységet ölöd meg. de, hogy a pylonnal mi újság azt nem tudom

    Reply

  • Boxihobo

    |

    (15) : pontositsd majd mert igy elég vicces 😀

    Reply

  • Vargos

    |

    19. ugyan nem játékmechanika, de nagyon igaz 😀

    Reply

  • pageup91

    |

    Válasz scr #5 üzenetére:
    Ha pylont ölöd meg biztos hogy visszakapod a cooldown-t és a pénzt, és sztem pont a warpolodó egység megölésénél nem de az útobibban meg én nem vagyok biztos 😀

    Reply

  • protos_drone

    |

    28. NEM igaz!

    Tessék jobban odafigyelni!

    Reply

  • protos_drone

    |

    Válasz scr #5 üzenetére:
    ez SEM igaz! ejnyebejnye

    Reply

  • scr

    |

    Válasz protos_drone #10 üzenetére:
    screenshot or didnt happen 😀

    Reply

  • Restless

    |

    Maximális szaturációt maszturbációnak olvastam, fáradt vagyok,na….
    Autocasthoz nem kell alt gomb,elég egy sima jobb klikk a képességen.
    A túlsebzés viszont,ha jól tudom, nincs sc2ben, intelligensek az egységek,és csak annyi lő rá,amennyitől elpusztul, a többi keres másik célpontot. De javítsatok ki,ha ez hülyeség.

    Reply

  • scr

    |

    Válasz Restless #12 üzenetére:
    ja és akkor ne is használjunk hotkeyeket, úgyis lehet kattintani! truedat

    Reply

  • pageup91

    |

    Válasz protos_drone #9 üzenetére:

    28. Igaz, megnéztem egy custom meccsben gép ellen, és tényleg visszaadja a fejlesztés árát, Nagyon meglepődtem

    De amit írtam a pylonos az Fail, mert ott visszakapod a pénzt és a cooldownt

    Válasz Restless #12 üzenetére:
    Nem nem intelligensek, ha jobb klikkelsz mass marauderrel egy stalkerre akkor mind abba az egybe fog belelőni és bele tolnak +500 sebzést

    Reply

  • rici

    |

    40.el nem ertek egyet egyebkent, mar irtam rola a forumon valamikor, most nem fejtem ki megegyszer 😀 de egesz jo… 28.at meg nem is tudtam erdekes modon

    Reply

  • rici

    |

    Válasz pageup91 #1 üzenetére:
    cooldownt nem kapja vissza (erdekes is lenne), de a penzt igen, en ugy tudom, sokszor voltam a szituacioban 😀

    Reply

  • Csenky

    |

    @11
    Nem először keveredik a hold position a stoppal, ha mindkettőt állj-nak fordítjátok, akkor inkább írjátok ki angolul. :/
    @28
    A fejlesztés árát visszakapjuk, de szerintem nem véletlenül szoktak a kommentátorok azon izgulni, vajon cancelezi-e a hatchet a Z amikor lövik… Annak nem jön vissza az ára. A bunkernek se, ha szétlövik félkészen.

    Amúgy hasznos, vannak benne érdekességek, köszi.

    Reply

  • Eyesis

    |

    hú mennyi jóság 🙂 a 74. tetszik a legjobba, ezt kipróbálom 🙂 Mióta szerettem volna megtudni, hogy automata repair, hogy van 🙂 de mindig csak akkor jutott eszembe, hogy még nem néztem utána, mikor játékban használni akartam volna 🙂

    Ezt olvasgatni fogom még párszor 🙂

    Reply

  • Delebriel

    |

    A fejlesztés árát mindig is visszakaptad,ha elpusztult az épület idő előtt. Szerintem ez még BW-ben is így volt.
    A pylon warp mókánál meg tudtommal visszakapod a pénzt és a CD-t is, ha a plyon pusztul el, de ha a warpolódó egységeket kapják szét, akkor baszhatod.

    Reply

  • protos_drone

    |

    Válasz pageup91 #14 üzenetére:
    „Ha elpusztul egy épület ami épül, vagy amiben éppen fejlesztés fut, a tulajdonosa visszakapja a fejlesztés árát, vagy az épület árát.”
    Ami épül… AMI ÉPÜL??? Ebben a formában NEM igaz 🙂

    Reply

  • Spirit

    |

    „11. Használd az állj parancsot, ha melee egységekkel …”
    Állj = Stop
    Neked pedig Hold Position parancs kell, a 2 nem ugyanaz, ezt már jelezték egy másik cikkben is neked.
    Nem muszáj lefordítani, lehet az Hold Position (H) parancs is.
    „28. ” Ha egy épülő épület elpusztul, gondolom szétlövik, annak te nem kapod vissza az árát.
    70. Sentrie = Sentry

    Reply

  • Gepzsir

    |

    Válasz pageup91 #1 üzenetére:
    Köszönöm, ezt félrefordítottam, és javítottam.
    Az Állj, és a Stop keverésért elnézést, tényleg inkább hagyom hold-nak. Remélem azért mindenki megtudja valósítani azokat a trükköket amik ehhez kapcsolódnak. Már elkészült a Terranos, de a következőben a hold lesz a barátom.

    Reply

  • bakter24

    |

    A 28.as szerintem fordítási/értelmezési hiba. Ha egy épület épül, és lerombolják, azt nem kapod vissza, szerintem az eredeti forrásban arról van szó, hogy ha egy épület ÉPÍT valamit, és úgy pusztul el akkor annak az egységnek kapod vissza az árát. Nem vagyok nagy angolos, de ezt hámoztam ki. („Destroying a building that was building/researching”) Nem épül, hanem épít!

    Reply

  • XERT

    |

    Az egér görgőjére helyezhető Hot key érdekelne ,de a hotkeys menüben csak a kattintásra lehet rárakni ,mivel alapértelmezetten a görgetést a lapon/oldalon való görgetésnek értelmezi ergó max 1 hotkey-t lehet vele nyerni (kattintásos) az említett 3 helyett (le,fel,kattintás) … nem tom követhető voltam-e 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.