Pálya változtatások a 4. szezonban
Még mielőtt bárki megörült volna, 1v1-ben nem lesznek változtatások ezúttal (sajnos).
2 új pályát vesznek ki az eddigi 2v2 map poolból, amelyek:
(4)Khaydarin Depths
(8)Tempest
Helyettük a következő pályák fognak megjelenni a 4. szezonnal:
(4)Lunar Colony V
(8)Magma Core
Azzal magyarázták mindezt, hogy a két törölt pályán nehéz volt expandolni, ezért a két új mapon ezen változtatni akartak. (gondolom nem akarnak rushokat látni – bár az mindig lesz.)
4. szezon tehát október 24-én jön, hamarosan!
Forrás:
Comments (17)
Sabika
| #
azért remélem hogy 1v1 mapokat is kapunk az új szezon közben!Már nagyon unom őket :S
Reply
Spirit
| #
Ruins of tarsonison könnyű expandolni? Én nem hiszem. Főleg ha zerg az ember és terran ellenfele van.
High orbiton megint nem könnyű az expand, a goldon lévő szikla miatt, a többi expand meg messze van.
Tempesten meg miért nehéz expandolni ezt elmagyarázhatná valaki…
Blizzard szakértelem ftw.
Reply
PhoeniX
| #
Nem igazán értem ezt az érvet, a tempest tényleg pont a könnyebben expelhetőek közé tartozott, a kaydarin határeset, de még mindig jobb mint ami bent maradt. A ruins of tarsonis halál sztem, a high orbit sem kevésbé, szóval…not like…
Reply
Owen
| #
1v1ben sem ártott volna egy kis vérfrissítés- MLG és GSTL mapokat a poolba! (Naga fortress, Daybreak, Dual Sight, stb.)
Reply
breach
| #
2 értelmes 2v2 map kikerül a többi hulladék meg bennmarad.
Reply
kuvasz
| #
Válasz PhoeniX #3 üzenetére:
Az expelést nem natural-ra kell érteni, hanem általában. Tempest-en Z-vel harmadikat szerezni mókás, mikor elég, ha besiege-el középen és minden transfer/rally le van csukva, és még spotter sem kell.
Reply
Spirit
| #
Válasz kuvasz #6 üzenetére:
Nydus worm? Mutalisk? Egyébként nem mókás, egyszerűen lehet rakni 3. expet.
Ez a besiegel ide meg besiegel oda meg teljesen mindegy, mert a terran nevetségesen imba 2v2ben (1v1ben is), mass tank gyakorlatilag mindent ver.
Khaydarin Depths-en egyébként 4 gold van. Ha annyit csinálnának, hogy a main basek között expről kiveszik a sziklát, és nem gold lenne hanem sima mineral, meg lenne oldva a probléma.
Reply
mjo
| #
metalopolist vissza
Reply
84Noname
| #
Eh…tényleg jó volt metalopolisz a kezdetek kezdetén 2v2-ben. Monjuk most szerintem halál lenne a legtöbb p-t tartalamzó machupban, ha korai agressziót akarnaka torkán lenyomni.
Reply
Rokalesocipo
| #
„nem akarnak rushokat látni” Mér ők döntik el hogy mi hogy püföljük 1mást ladder-ben.
Reply
PhoeniX
| #
Válasz kuvasz #6 üzenetére:
Ebből a szempontból mjuk jogos a dolog. Viszont a többi ami bent marad, hát, finoman szólva sem kellemesek.
Reply
AdamoA
| #
Válasz Spirit #7 üzenetére:
Spirit neked minden imba, op ami nem zerg.
Szóval ez nem túl objektív 🙂
Reply
dnbstep
| #
Hát ez elég szánalmas, 2v2 map update lol. Jó hogy nem Aiur Chef 2.
Reply
Yashok
| #
Válasz dnbstep #13 üzenetére:
ne aggodj azt majd 5. szezonban xd
Reply
vampire
| #
valaki tudna képet mutatni az új két mapról?
Reply
zERo
| #
Ezt nézzétek! :
http://i.imgur.com/u0T5R.jpg
http://i.imgur.com/uAvmT.jpg
Reply
kajtarp
| #
nekem nem tetszenek az 1v1 mapok. abyssal caverns, typhoon peaks, nerazim crypt, searing crater közül szerintem mindet nyugodtan le lehetne cserélni. Metalopolis vissza és az MLG/GSL mapok helyette. De ez túl szép lenne…
Reply