A Hots-ban változtattak a pylon működésén

sweeping . Hírek 1510

A Heart of the Swarm-ban a síkon lévő pylon energiája, nem terjed ki a magaslatokra. Valószínűleg ezzel, tovább akarják csökkenteni a pvp-ben még mindig népszerűnek mondható 4 gate taktikát, és egyúttal a cheesek számát is, hiszen egyre jobban terjed cannon rush, amit bizonyos mapokon közvetlen a rámpa alá építenek, és pylonnal blokkolják, hogy ne támadhasd, majd csak ezután építik a következőt a bázisodra.


Comments (50)

  • sweeping

    |

    Ezzel kapcsolatban, gondoltam indítok egy szavazást is, kíváncsi vagyok ti mit gondoltok erről. Én egyáltalán nem szoktam cheeselni, viszont szerintem kár volt ezen módosítani.
    A pylon úgy volt jó, ahogy most az alapjátékban van

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz sweeping #1 üzenetére:
    dettó

    Reply

  • FoPChimaira

    |

    WHHHHHAAAAATTTT????? Hát ez nagyon nem tetszik!!!:( Muszáj lesz megtanulnom nem canon rusholni-.- Legalább high groundról lehet low groundra warpolni, építkezni?

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Zsír, elegem volt a folytonos keresgélésből, hogy hova sunnyoghatott az a rohadt probe

    Reply

  • KENKILL

    |

    Az a baj hogy ez a warpolás számára is elég nagy érvágás. Sokszor megesik hogy base-en kívül warpolok, csakmert tovább tartana lehozni a sereget a rámpán a fal miatt. Ezzel most eléggé elrontották ezt a lehetőséget. Remélem Warp Prism-nél azért nem lesz ez, mert azt speciel pont hogy úgy érdemes kinyitni hogy a Prism highground-on, de a forcefield egy része low groundon legyen. Vagy az se fog menni?

    Reply

  • sc2xentor

    |

    VÉGRE!!! IGaz én protoss player vagyok , de örülök hogy ezt megcsinálták 🙂

    Reply

  • kuvasz

    |

    Felesleges változtatás, ami nagyban korlátozza az egész warp-in mechanic sokoldalúságát, ahogy már előttem említették. Lore szempontjából sincs értelme, és általánosságban véve szűkíti a fajok közötti különbségeket (így jobban hasonlít creep-re a psi field).

    Furcsállom, hogy miért nem növelték a build time-ját a cannon-nak ehelyett. Ha megcsinálták, hogy az alkalmazkodó fajnak a static defence-a olyan lassan készül el, hogy reakcióként teljesen használhatatlan, akkor ezzel miért nem…

    Reply

  • scr

    |

    Válasz kuvasz #7 üzenetére:
    az már hatással lenne akkor az FFE buildekre is

    Reply

  • Darc1n

    |

    Most azon gondolgodok, hogy Zergezzek-e vagy Terránozzak-e inkább, azt hiszem a fenti szavazás kérdése is ez lehetett volna a Protoss játékosok felé…

    Reply

  • Vargos

    |

    Én főként toss vagyok. Néhány warpin taktika pl. cliffről warp zea harass ellenséges expre kiesik. Hozzá állásom semleges. Van jó és rossz oldala egyaránt.
    Azon kívül amit a hír író lekörmölt. Ez egy konstrukciós szempont is, azért van a warp prism a játékban, hogy használva legyen az új mass recallal!

    Reply

  • SkyMouz

    |

    VAN ISTEN A FÖLDÖN!!! THX GOD!! 🙂

    Reply

  • Hotpants321

    |

    helyes helyes kell ez a op tossnak

    Reply

  • dnbstep

    |

    Mindig is mondtam h hülye a blizzard.

    Reply

  • DACA

    |

    Srácok, ez még nagyon early beta, elhamarkodott változtatásokkal, spellekkel stb.
    Lehet hogy visszateszik, de az is lehet, hogy nem.

    Amúgy P-ként mondom, hogy nem fog összeomlani a világ…így is „cheese cheese everywhere” 🙂

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz SkyMouz #11 üzenetére:
    Neked jó mert a Terránok kaptak egy csomó mech-et, most már lesz értelme mechezni is :D.

    A Protoss pedig Master ligában pont Európában és Koreában nem OP, megsúgom: http://i.imgur.com/owPyw.jpg

    Reply

  • papirsarkany

    |

    sírás on
    bezzeg a terrantól nem veszik el a bunker rush-t, amiből akár minimális veszteséggel kiszállhat ha nem jön be. a cannon rush az op, igaz hogy kurv@ sok mineralt buksz ha nem jön be, a terran meg vígan visszabontja a bunkert és hazamegy, mintha misem történt volna…
    sírás off
    a 4gw nerfet meg különben sem értem, gold felett már annyi féle BO-val ki lehet védeni hogy már lassan inkább csak hátrány ha bepróbálkozol. ok van egy két map amin még kifejezetten működik, de azért nagy általánosságban már nem

    Reply

  • Nova

    |

    De most komolyan az oké hogy egy rakás új lehetőséget tesznek be a játékba ,de hogy a régieket kiveszik Istenem ez micsoda már szerintem maradnia kéne a Pylonnak olyannak amilyen.TERRÁN létemre mondom.

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Nova #17 üzenetére:
    nem veszik ki a pylont, csak balancolják. olyan mint amikor lenerfelik egyik egységnek a damaget, nem változik az egység, csak nerfelik ennyi

    Reply

  • IonGun

    |

    Válasz KENKILL #5 üzenetére:
    High ground-ról warpolhatsz low ground-ra ugyanúgy! Csak a fal tövében lévő pylon hatósugara nem terjed ki a falon túlra!

    Reply

  • Nova

    |

    Válasz Yashok #18 üzenetére:
    Ép ez az NEM KÉNE NERFELNI FÖLÖSLEGES Collosust nerfeljék inkább .Ha már ennyire nerfelhetnékjük van.

    Reply

  • Cupon

    |

    Válasz Yashok #18 üzenetére: Nova nem azt mondta hogy kiveszik mint épület hanem azt a lehetőséget hogy a lowgroundra és a highra is hasson a hatókör semmilyen említés nemvolt arra hogy kiveszik

    Reply

  • Heretic

    |

    Válasz Nova #20 üzenetére:
    Igen, valószínű hogy ez be fog következni… ilyenkor örülök hogy nem ilyen emberek balanceolják a játékot.

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz Nova #20 üzenetére:
    Jót nevettem 🙂

    Reply

  • Restless

    |

    Valóban felesleges változtatás, de mivel T vagyok, én örülök neki 🙂

    Reply

  • razieel

    |

    én T-vel eddig 90%-ban visszavertem a cannon rushokat, ráadásul az onnan insta win. viszont volt már olyan, hogy DT-ket warpoltak így fel a bázisomba, de akkor is én csesztem el :). szóval szerintem nem lenne érdemes kivenni, mert így csak megnyirbálják a lehetőségeket.

    Reply

  • SkyMouz

    |

    Válasz Darc1n #9 üzenetére:
    mass mech ellen 1 unit-> immortal.. használd egészséggel..

    Reply

  • viasz

    |

    Talán ki kéne tudni védeni az ilyen warpolásokat.
    Ezek után nagyon ajánlom, hogy tank se lásson fel.
    _
    Válasz Darc1n #9 üzenetére:
    A szavazás kérdése: protoss vagy e vagy sem 😀 A P-k nyilván a nemre szavaznak, a többiek meg az igenre 🙂

    Reply

  • Psz

    |

    Terran playerként azt mondom hogy a cheeseket leszámítva az observerek helyett több warp prism-et fognak gyártani a protossok, akár még dinamikusabbá is teheti a játékot a változtatás.

    Reply

  • Spirit

    |

    Ezt már korábban is leírtam valahová, hogy így kéne megoldani (a pylon range csökkentés helyett).
    Warp prism, új unit, elérhető a roboticsból.

    Válasz Nova #20 üzenetére:
    Coloval semmi probléma sincs, 1dolgot leszámítva, hogy a corruptor szar ellene.

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Bye-bye 3 gate void ray. Nem fogok sírni utána. Valahogy gold liga körül mostanában elég sokan használják, és még ha készülök rá is nehéz fogni (stream-vod-okat nézve nem csak nekem). Maradt még a protoss-oknak elég cheese e nélkül is.

    Reply

  • Elite.263

    |

    Zsír megcsinálták hogy a Protoss player ne tudjon falazni mert nem tud kiwarpolni a bázisáról… tuti átváltok másik fajra OP battlecruzeres zergtűzelő shredderes hülyeségre (Terran)

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz Elite.263 #31 üzenetére:
    Tanulj meg olvasni.Nem arról írnak, hogy lefele ne lehessen warp-olni, hanem felfele, pontosan idézve „a síkon lévő pylon energiája, nem terjed ki a magaslatokra”, egyébként a képen is látszik akármilyen minőségű is. Esetleg még jobban értsd, ha valahova a mainom mellé bedugsz egy pylont lent , nem tudsz felwarpolni a mainomra zealotokat a void mellé.

    Reply

  • xplode

    |

    én egy permanently cloak-olt warp prism-et szeretnék, és a plusz speed legyen gyári extra^^

    Reply

  • Lyliom

    |

    remélem a creepet is nerfelik majd .

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz viasz #27 üzenetére:
    „Ezek után nagyon ajánlom, hogy tank se lásson fel.”

    What the h in the holy how the what the what the what?!?!
    A tank nem lát fel… saját magától. Szóval ilyen gyorsan teljesüljön minden kívánságod 🙂

    Válasz Lyliom #34 üzenetére:
    Mégis hogy? Az se megy fel high groundra max a rámpán. A rámpán pedig majd a pylon is működni fog 🙂

    Reply

  • MrKilljoy

    |

    Válasz Lyliom #34 üzenetére:
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    Reply

  • Nova

    |

    Válasz Lyliom #34 üzenetére:
    Nem rossz jó is lenne:DTúl gyorsak ranjta a zeg egységek szóval még lehetne is nerfelni mondjuk hogy csak 5%os speed bostot kapjanak.

    Reply

  • itsyourturn

    |

    ez egy kicsit ködös így, azvan leírva a hírbe h nem terjed ki síkban lévő pylon enegria mezője magaslatokra, most akkor magaslatról lefele terjed? és ha mondjuk rámpa közepén van akkor csak rámpát fedi le mezője vagy hogy lesz? 😀

    Reply

  • TomChaos

    |

    Égjen el a pokolba a sok sajtos kutya!
    Aki meg ezt taktikai dolognak fogta fel az elvetemült… és? vigyetek 2 prismet… 1-et fel egyet le…
    Bár szerény véleményem szerint pont a Protoss kapta a legjobb új unitokat…
    Szóval nem terjed a field? Fakk yeah!

    Reply

  • MrKilljoy

    |

    Válasz Nova #37 üzenetére:
    Főleg a hydra.. esküszöm be kell vezetni, hogy master alatt ne lehessen szólni balance ügyben, ekkora baromságokat TL en és redditen se írnak rofl rofl

    Reply

  • Nova

    |

    Válasz MrKilljoy #40 üzenetére:
    Kösz hogy leugatsz egyedül a Hidrának kéne speedbost szerintem is mert kurva jó egység csak a zergek basszák használni helyete hozzák a mass Roachot:D

    Reply

  • MrKilljoy

    |

    Válasz Nova #41 üzenetére:
    ZvT ben mass roach ? gold ligádban biztos. 😀

    Amúgy nincs mit 😛 ^^

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz itsyourturn #38 üzenetére:
    Te (nem játszottál, hanem) láttad már az sc2-t?Mert én még nem láttam a rámpa közepén pylont. Remélem ezt csak poénnak szántad :).
    Egyébként ha jól veszem ki a dolgokból, akkor a zergtől elveszik az overseer-t. Viszont akkor hogy látja majd az cloak unitokat? Megint fogja látni az overlord alapból?

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Nova #37 üzenetére:
    5%-s? Hát te teljesen hülye vagy (már bocs). Zerglingnek 2.95 a speedje, ha 5%-t kapna, akkor 3.097 speed lenne, konkrétan nem lehetne észrevenni, hogy változott valami.
    „Túl gyorsak a creepen” ugye érted, hogy Zergnek ez az erősége?
    Ez kb olyan mintha azt mondom, hogy Terran unitoknak túl nagy a rangük, most nerfeljük le az összesnek (totál faszságokat ne mondj)

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Nova #41 üzenetére:
    Valószínűleg nem használják, nem azért mert NesTea is egy idióta, hanem mert egyszerűen SZAR az egység. Ahogy az előbb leírtam Zergnek GYORSASÁG az erősége, és hydra minden csak nem gyors, tehát nagyon nem illik be a fajba, ezzel van a gond. Gondolkozatok mielőtt írtok valami hülyeség az Istenért…

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Thomas_cs #43 üzenetére:
    Nem, a Viper fogja látni majd, bár nagyon jó lenne ha visszaadnának Overlordnak a detectort…

    Reply

  • Nazgrel

    |

    Válasz Nova #41 üzenetére:
    Srsly?
    Akárhányszor profi meccsen valaki próbálkozott velük, hatalmas pofára esés lett a vége. Hagyján, hogy lassú, de papírból van, lényegében még a counterelt egységek is bedarálják kis számban – nagyban pedig ugyan senki nem gyártja őket, mert colossus rájuk néz, és szétégnek.

    Reply

  • antiqueA

    |

    Egyeseknek látom szövegértési problémái vannak még mindig. A psi nem terjed ki a magaslatokra. Érted? Magaslatokra, tehát lefelé lemegy a psi és ki tudsz warpolni bázisról. Kurva nehéz lehet megérteni. Iskolába nem jártatok?

    A másik meg, hogy a sok csíra még így is tud cannon rusholni, csak már nem olyan rohadt könnyű, kicsit jobban oda kell figyelni majd.

    Ráadásul a warp mechanik sokoldalúsága már-már túlságosan is sokoldalú, egyáltalán nem gond, ha ennyit elvesznek belőle.

    Reply

  • itsyourturn

    |

    Válasz Thomas_cs #43 üzenetére:
    ez csak egy feltételezés volt pylon működését illetően, de persze veheted viccnek is

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.