1.4.2 Patch már tesztelhető a PTR-n
Az új patch már elérhető a PTR-n. Javítottak néhány hibát, és változtattak kicsit a balanszon, aminek a protossok nagyon fognak örülni 🙂 Na lássuk mik is ezek a változások, amik a balanszot érintik:
PROTOSS
- Forge
- Shields Level 1 fejlesztési költsége 200/200-ról 150/150-re csökkent
- Shields Level 2 fejlesztési költsége 300/300-ról 225/225-re csökkent
- Shields Level 3 fejlesztési költsége 400/400-ról 300/300-ra csökkent
- Ground Weapons level 2 fejlesztési költsége 175/175-ről 150/150-re csökkent.
- Ground Weapons Level 3 fejlesztési költsége 250/250-ről 200/200-ra csökkent.
- Ground Armor Level 2 fejlesztési költsége 175/175-ről 150/150-re csökkent.
- Ground Armor Level 3 fejlesztési költsége 250/250-ről 200/200-ra csökkent.
TERRAN
- Ghost
- EMP hatósugara 2-ről 1,5-re csökkent
Forrás: battle.net
Comments (68)
papirsarkany
| #
Válasz xplode #49 üzenetére:
ez nem az egymás elleni eredmény hanem a játékosok győzelmi aránya. mivel a GM-esek kapnak top masteres ellenfelet is, így bőven van lehetőség hogy 50%+ kerüljenek.
amúgy : http://sc2ranks.com/stats/league/all/1/all
Reply
balimko
| #
OFF:
Válasz Krisztian #47 üzenetére:
Ajjaj!
Én is ebben a cipőben járokl. Akkor nem számítok rá hogy dia legyek egyből.
Egy dolgot tudok javasolni: kitartás! toljuk tovább, ha tényleg diákat verünk, akkor nem kell sok idő és meg lesz az a diamond liga!
GL HF!
ON: Pff, erre kiváncsi leszek milyen eredményt fog hozni.
Nem tudom, nekem így is úgy tűnt hogy +1 gyel hamar jön a toss és így is sok egysége van.
Amúgy a fejlesztés melyik fajnak mibe kerül szerintem felesleges vitatéma. Nagyjából balancos az egész. Ez már sc1-ben is így volt, ha toss ellen jövök zerggel, akkor ő ground armyt hoz azt fejelszt én meg pl roach + hdrát és ranged attackot meg carapace-t fejlesztek, ugyanannyit kb ugyanannyiért. terran ha biot hoz ellene azt fejleszti, ha mechet, azt fejleszti, ha tank marine-t akkor meg hülye. (nem a fejlesztés miatt, de ha jól tudom tank+marine totál leves toss ellen)
😀
Én drukkolok a protossoknak, aggódni meg nem kell, ha imbalanced lesz a gém akkor ugyse lesz benne legalábbis nem sokáig a játékban.
Reply
joeace
| #
sztem most eltalálták a balanszt !
feltéve ha azt is hozzáteszik még hogy akkor megszűntetik a warpgate fejlesztést (bár akkor meg a csajok felhagynának az sc2-vel )
Reply
Krisztian
| #
hát jah. harcolmni kell mégtöbbet. Csak azér gáz hogy az embernek 900 pontja van meg 15-20 al több win mint loss azt nem rakják föl . Neked is gl hf.
Reply
Vargos
| #
Muhaha ez egy végre beismerte a Blizz, hogy a Prot overnerfelve volt. Most ez HotS-ban pedig kivesznek két underused unitot! Senki nem fejlesztett shieldet csak védső stádiumban. Az emp még így is OP átlag terran 4-5 ghosstal vagy több rohangál. Az energy upgradet vegyék el vagy az amulettet vissza a tempnek!
Reply
scr
| #
röhej amúgy, hogy egy probe árán telesírtok 50 kommentet 😀 mégha az emp-n menne a cirkusz
Reply
Julien
| #
Válasz balimko #51 üzenetére:
Válasz Krisztian #53 üzenetére:
Srácok, szarjátok le magasról, nem szabad átvenni azt a hozzáállást, hogy ha nem vagyok minimum dia, akkor nem is érek semmit 😀 Basszatok erre az egész e-penis hülyeségre. Amíg élvezitek a gémet, kihívást jelent, és fejlődtök, addig király, ez az egész lényege.
Reply
Vargos
| #
Válasz breach #15 üzenetére:
„csak tossok nyertek kb a heti tornakat es a havi dontoben pvp volt”
„Véletlen” általában hatalmas bracket luck a PvP. Nem egy PvP játékos, aki itt nyer az kint is edz pl. MLG nyertesek. Tanácsolom bárkinek próbálja ki a koreai szervert, addig kb. nincs értelme balance kérdésről beszélni. Nem érzékelhető itt pár dolog a metagameben, mert a westernerek közt sok a casual. Óriási a skill rés. Egyetlen EU-s GM tudott koreában GM lenni (SaSe), még nani sem jutott be, aki top toss volt EU-n.
Reply
Vargos
| #
Válasz breach #15 üzenetére:
„ha nezted az utobbi tossos code s meccseket, azok kritikan aluliak voltak, mindegyik csizelni akart terran ellen meg ”
Azért akart csízelni, mert az odds (pvt) late gameben, majdnem mindig t favored. És ott a lét a tét.
Reply
84Noname
| #
Istenem ennyi hülyeséget… megnéztek 20 progémet és ebből 18 olyan lesz, hogy 3/0/3 a p up… ennyi. Ez egy ösztönző, hogy upoljanak a p-k shildre is. Meglátjuk mi lesz az eredménye… lesz még balance patch.
A ghost vs ht meg vicc… én örülök neki nagyon, mert ezzel kivételesen a master szintre is balancoltak.
Reply
Krisztian
| #
Köszi a bíztatást és neked is hf. Nem adjuk fel. Neked is kitartást! És remélem majd azér a fun mellet majd együtt leszünk veletek a masterligában, vagy diában. GL HF mindenkinek!
Reply
Elite.263
| #
Azt az 1 dolgot szeretem, hogy alacsony ligákban a P OP és ezt ki is használom amíg lehet 🙂
Reply
rici
| #
na akkor az emp ranget még lecsokkentik 2vel es mar talan balanced is a pvt : D
Reply
Eyesis
| #
játszottam egy placement meccset ptr-en… elmondasa szerint silver protosst kaptam silver terrankent.. egy 3 tank 2 banshe sok marin sok javito scv tekket toltam, es lealazott 🙂 asszem nem fogom szeretn ia betat sem 🙂 mindenki lenezi az alacsony ligasokat, hoyg ezt meg azt nem csinalnak… de szerintem manapsag mar kozel sincsenek ekkora kulonbsegek… el sem jutottunk oda, hogy kiprobaljam a ghost kisebb empjet a szegeny toss ellen…
Reply
protos_drone
| #
Cry more srácok 🙂
Tessék elhinni hogy a blizz foglalkozik a játékkal. Ügyesek ezek a srácok, ha vmi nem lesz jó majd változtatnak rajta
Reply
DirksunHU
| #
Megnéztem a magyar ranglistát:
A top 10-ből: 6 terra, 2 zerg, 1 rnd, 1 prot
top 20: 8 terra, 7 zerg, 4 prot, 1 rnd
Reply
inoirawus
| #
senki sem kalkulálja be a hots-ot?:o
chargezea erős lategameben -> battle hellion
megnézik anélkül ezekkel a fejlesztési időkkel hogy fogható, közben ők belső szerveren ugyanezt megcsinálják battle hellionnal karöltve.
nem tűnik nagy wasistdas-nak ez a gondolatmenet;)
Reply
shael
| #
Elemzők szerint a hots megjelenése a dio 3 csúszása miatt őszre várható. Ha belekalkulálom ezt a közel 1 évet, nem jobb a helyzet a battle helionig. 😀
Reply