Így várom a Heart of the Swarmot! – Eredményhirdetés
Hosszas tanakodás után kilenc tagú zsűrink mindegyike voksolt az általa legjobbnak tartott műre. Ez úton is köszönet Professor J, Depyangel, DACA, sweeping, Gépzsír, Viasz, ZsoL és Dexy uraknak a példás közreműködést.
Még nagyobb köszönet azoknak, akik vették a fáradtságot és bátorságot és részt vettek ezen a nyereményjátékon. Megerősítést nyert, hogy mindannyian nagyon várjátok a HotS-ot és ez a lelkesedés most sok remekmű formájában alakot is öltött.
A tovább után láthatjátok annak a művét, aki egy Starcraft II: Wings of Liberty Collectors Edition-nel lesz gazdagabb:
Bahama (#015)
Gratulálunk Bahamának és reméljük, a továbbiakban is elkápráztat majd minket alkotásaival, egyszer talán még ez a Monopoly is kézzelfogható közelségbe kerülhet.
Comments (20)
Mel
| #
Gratula!
Reply
Eyesis
| #
grat
legalább egy pontozás listát kitehetnétek
Reply
Bahama
| #
Válasz Mel #1 üzenetére:
Köszönöm szépen.
Nálam Te, Bulchatos és TupkoO lenne a TOP3.
Reply
Eyesis
| #
Válasz Bahama #3 üzenetére:
ne mondd, mert marin lett marine helyett, xsplit feketén villogása miatt kamerával vettem fel a renderelt videót, és a robbanás hangja ki is herélődött, rövid is lett, és bár tényleg baromi sokat túrtam a netet, de nem jöttem rá, hogy lehet egy marint átanimálni egy banelingnek sc2 editorban 🙂
Az én top 3-amban is benne van a Te műved 🙂 (melletted még Atilius munkálya tetszett nagyon, mert tök jó volt az ötlet, és Bulchatos rajza is bejött)
Ha eltekintünk attól, hogy én képtelen vagyok priorizálni különböz kategóriákat, pl melyik jobb egy Ferrari F40 vagy egy Yamaha R1 esetleg egy Starcraft 2 🙂
Szerintem korrekt győztese lett a versenynek 🙂
Reply
Mel
| #
Eyesis: Szerintem felesleges, ha megtudnád, hogy majdnem nyertél, az max idegessé tenne, kivéve ha az elismerésért indultál versenybe.
Bahama: 😉
Reply
Eyesis
| #
Válasz Mel #5 üzenetére:
Sajnos tudom, hogy nem voltam a dobogó közelében sem 😀 Amit elképzeltem jó lett volna, de sajnos az sc2 editor megismerését alul becsültem 🙂
Terv az volt, hogy zöld háttér előtt mondom, a siess Blizzardos szöveget.
Ezt akartam összevágni az sc2 editoros videóval, ahol és átváltozom marine-ra, ami atváltozik zerglingnek, ami banelignek, és felrobban 🙂
Volt olyan tervem is, hogy állok a buszmegállóban, és mindenki körülöttem átváltozik zeglingé, majd a mellettem lévő banelingé és felrobban 🙂 De ez még nehezebb lett volna 🙂
Reply
Bahama
| #
Válasz Eyesis #4 üzenetére:
Szerintem félre értettél Eyesis, mert MEL-nek válaszoltam.
Abban viszont egyetértünk, hogy tényleg nehéz külöbséget tenni akár kép és kép között is, nehogy videó.
Mert pl én soha nem fogok tudni kézzel rajzolni, ezért számomra azok sokkal naggyobb értéket képviselnek.
Reply
Bulchatos
| #
Válasz Bahama #3 üzenetére:
Gratulálok nagyon jo kis társas game 😀
Reply
Hunyi
| #
Bakker, nekem kell egy ilyen játék, haverokkal sokat monopolyzunk 😀
kíváncsi lennék, hogy mi van a chance és action kártyákban, meg mondjuk az sc univerzum bolygói lehet jobbak lettek volna, de lehet nincs annyi bolygó? :/ (22 bolygó név kellene, ha jól tudom)
Reply
GeryGTK
| #
Válasz Eyesis #6 üzenetére:
Nyugi a videód nekem pl szerzett pár nevetős másodpercet:D főleg a zene alatta:DD
úgy volt jó ahogy van:)
Reply
kuvasz
| #
Üt a győztes, gratulálok 🙂 Ötletes, meg jól is néz ki.
Ha lett volna hó, még neveztem is volna mondjuk hóultralisk-kel.
Reply
Mel
| #
Hát, ha nekem előbb jut eszembe, LEGO-val indultam volna.
Reply
Qryss
| #
Gratulálok!!! 🙂
Rizikós verziót nem tervezel Bahama? 😀
Nem akarsz még csinálni pár Hydrát a bazárba? Nekem kell egy!!! 🙂
Reply
Bahama
| #
Válasz Hunyi #9 üzenetére:
A bolygók eszembe sem jutottak, viszont a mapok nagyság szerint vannak csoportosítva, meg hogy 1v1 2v2 3v3 4v4 FFA. Volt belőle gázos meg gold mineral-os tábla is, de elvetettem az ötletet.
Válasz Qryss #13 üzenetére:
Köszi.
Nem ismerem a rizikót, de nem tervezném újra, így is jópár napom benne van.
Bazár???
Reply
GeryGTK
| #
Válasz Bahama #14 üzenetére:
Most lehet hülyének néztek, de ez 3dsmax vagy valódi?
Reply
sweeping
| #
Válasz GeryGTK #15 üzenetére:
ez nem valódi 🙂
Reply
Bahama
| #
Válasz GeryGTK #15 üzenetére:
3ds Max + V-ray -> Photoshop
Reply
GeryGTK
| #
Válasz sweeping #16 üzenetére:
jójó gyanús volt, hogy minden pilír tiszta meg a háttér fények is tipikus 3ds hatásúak… de nagyon élethű lett az fix.
Reply
Yashok
| #
Ezt az ötletet realizálni kell, nagyon fasza, tuti nyomnám 😀
Reply
Eyesis
| #
de én leszek az ultraliskel 🙂
Reply