Heart of the Swarm – minden infó egy helyen!

DACA . Hírek 1410

Túl vagyunk már három nagyszabású Heart of the Swarm multiplayer bemutató videón (TvZ ; ZvP + egységek bemutatása), amiből kettő ún. Battle Report Day9 és Rob Simpson kommentálásaival. Az első Battle Report magyar változatát már elkészítettem, a következő rész is a napokban kész lesz. (várunk a hivatalos, jobb minőségű videóra.)

A videók mellett rengeteg infómorzsa is kiszivárgott a 3 napos MLG rendezvényen, ezeket akarjuk most nektek összegyűjteni egy cikkben.
Figyelem! Az alábbi bejegyzés folyamatosan frissül, tehát érdemes újra és újra majd visszanézni!

  • Az MLG-n közel 200 számítógépen lehetett kipróbálni a Heart of the Swarm jelenlegi, alpha változatát. Kipróbálták olyan pro gamerek is mint pl. MC vagy MKP, vagy kommentátorok mint pl. Apollo.
  • Kerrigan szobra díszíti a 200 számítógép körüli termet.
  • A HotS jelenlegi login screen-je.
  • MKP és MC játszik, Apollo leskelődik.
  • MC várja a sült galambot, MKP valaminek örül.
  • A Baneling többé nem tud mozogni a föld alatt.
  • A Mothership ugyebár visszatér a játékba, ezúttal már 300/350 nyersanyagba fog kerülni. A Cloak Field képességét elveszítette, ezt teljesen átruházták az Oracle egységre. A Mothership-et a Vortex képessége miatt hagyták meg elsősorban.
  • A Mothership kap még egy „Stasis” nevezetű képességet is, mely a BW Arbiter képességére fog hasonlítani.
  • A Thor visszatért a WoL alakjába. (bármennyit lehet gyártani.)
  • A Battlecruiser speed boost képessége valószínűleg kifejleszthető lesz, ugyanúgy mint a Yamato. Ezzel a képességgel a BC 6 másodpercig kétszer olyan gyorsan fog repülni.
  • A Terranok új egysége a Widow Mine 200 sebzést tud bevinni majd az ellenfél egységeibe, emellett splash damage-el is rendelkezik, tehát az ellenfélnek oda kell figyelni majd a mine-os egység elkülönítésére is.
  • A Reaper a Barrack Tech Labjában kapott egy fejlesztést, mellyel az életereje automatikusan vissza fog gyógyulni. A Blizzard ezzel szeretné megmenteni ezt az egységet a játékban. (a battle report 2-ben jól nézett ki – szerk.)
  • A Carrier a jelenlegi verzióban nincs benne, de nincs teljesen eltemetve az egység.
  • A Zergek új caster egysége a Viper, képességei:
    Abduct – az egységeket tudja magához húzni
    Blinding Cloud – az ellenfél bio egységének attack range-ét 1-re redukálja le AoE-ben.
    Consume – a saját épületeinek életerejét elszívja, hogy energiához jusson.
  • A Swarm Host egységhez kell majd Infestation Pit. 2 locustot küldenek a csatamezőre, cooldown-ja 25. Lesz hozzá egy fejlesztés majd, mellyel a cooldown csökkenthető 10-el. A Swarm Host egyébként 3 supplyba fog kerülni, 200 mineralba és 100 gasba fog fájni a Z játékosoknak. A locustok egyébként földre és levegőbe is egyaránt támadhatnak, alapból 16-os a sebzésük.
  • A Tempest nevű egység attack range-je alapból 10 lesz, de ez tovább fejleszthető majd 22-re is a Fleet Beacon-ből. A Blizzard próbálja minél alacsonyabbra tenni majd az egység DPS-ét (Damage Per Second), hogy ne legyenek annyira erősek.
  • A Reaper az auto health képessége mellett viszont elveszítette a nitro pack fejlesztését illetve az ún. „D8-as tölteteket” mellyel az épületeket támadták.

folyamatosan frissül…

Forrás:


Comments (15)

  • xplode

    |

    ‘Abduct – az egységeket tudja magához tolni’ – …magához húzni-nem? 😀
    én úgy tudom, h a locustok cooldownja 45 sec lesz, de lehet h én tévedek
    ez a thor és warhound kicsit redundánsnak tűnik nekem (pedig a Blizz ezt el akarja kerülni), mer a thor is jó mech ellen + van anti airje, nem tudom h melyket lesz majd érdemesebb hozni, és sokban hasonlit is. talán azon a thoron mégis csak változtatni kellene valamit..

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz xplode #1 üzenetére:
    köszi, javítottam a nyelvtani bakit. 😀
    25-ös cooldown lesz, 15 mp-ig fognak fennmaradni a locustok, aztán fognak maguktól megsemmisülni.
    + annyi érdekesség hogy infestitation pitben a locustok élettartamát + 10 másodperccel majd meg lehet növelni. tehát 25 mp-ig is képesek lesznek majd „rohamozni”.

    Reply

  • sweeping

    |

    „A Tempest nevű egység attack range-je alapból 10 lesz, de ez tovább fejleszthető majd 22-re is a Fleet Beacon-ből. A Blizzard próbálja minél alacsonyabbra tenni majd az egység DPS-ét (Damage Per Second), hogy ne legyenek annyira erősek.”

    Ha jól emlékszem David Kim mondta, hogy a Tempest kb használhatatlan, na jó ő nem így fogalmazott azért :D. Drága és ahhoz mérten nem elég hatékony a véleménye szerint. A rajongók persze a 22-es range hallatán egyből azt mondták imbaaaaaaaa nerfeeeeet!
    Béta még sehol sincs, de már arról beszélnek, hogy próbálják csökkenteni a dps-ét szomorú…
    Locustot pedig kicsit op-nak tartja 🙂

    Hát majd meglátjuk

    Reply

  • Tadzsin

    |

    Válasz xplode #1 üzenetére:
    sztem jó ez így mert thor lassú meg drága ez meg gondolom dupla olyan gyors,fele olyan drága lesz + thort főleg muta miatt nem szedik ki sztem mert warhound-nak nem splashe lesz(viszont tény h nagyon nagyon hasonló egységek)

    Reply

  • Winner_hun

    |

    A mammashipet a Mothership Core-ból lehet majd továbbfejleszteni 300/350/6-ért, így az a jelenlegi árába fog kerülni, mert a mothership core 100/50/0-ba kerül.

    Reply

  • Delebriel

    |

    „Blinding Cloud – az ellenfél attack range-ét 1-re redukálja le AoE-ben.”

    Fontos megemlíteni, hogy csak bio egységekre hat.

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz Delebriel #6 üzenetére:
    így igaz, még szerencse hogy jó forrást jelöltem meg, ami pontosabb infókat közölt, mert a viperes képességeket még másik oldalról szedtem, ami pontatlanabb volt. köszi.

    Reply

  • Tapir

    |

    1 észrevétel swarm hosttal kapcs.
    a bemutató videón először 2-2 a végén viszont 4-4 locustot csinálnak(talán 2. upgrade)

    Reply

  • Tapir

    |

    Válasz sweeping #3 üzenetére:
    sweeping, az a David Kimes interjú több mint 1 hónapos, azóta rég változott a játék, akkor még a widow mineról se volt 1 szó se, csak hogy a shredder+replicantnak búcsú, a tempestre meg egy rakás idejük volt kitalálni dolgokat

    Reply

  • Platschu

    |

    A Shredder az miért is ment? Azzal legalább lehetett volna jobban taktikázni.

    * * *

    Amit én hiányolok az SC2-ből, hogy nem lehet a profilban beállítani nemzetiséget / zászlót, mert sokkal egyszerűbb lenne a meccs kezdőképernyőjén már látni, hogy ki honnan jött. Akár választható lehetne, hogy megmutassa a ladderen betöltött pozíciót is.

    A ladderen az nem tetszik még, hogy alig van pálya. Miért nem bírnak még vagy 10-15 darabot berakni? Miért nincsen tükrözési lehetőség, hogy legalább a meglévő pályák újnak tűnjenek? 😀

    Reply

  • Krisztian

    |

    Válasz Platschu #10 üzenetére:
    Azért mert a terranok droppolták a dolgozók közé és kinyírták az egész minerallinet mielőtt el tudtad volna őket vinni. Ez a tempest range :D. Kicsit nagy 😀 . Mondjuk amitől szerintem mindenki idegbajt fog kapni az az oracle. A vipert azt szerintem feedbackelni meg emp-zni foglya mindenki. Az aknáktól szerintem nem kell megrémülni mert zerg fungalozza ha sok jön vagy lingeket küld aztán ha robban akkor futás toss meg observer. De az igazi csemege a hydralisk. Nem hittem volna, hogy megélem. azt a napot, hogy t ellen hydrát használok :D. Szerintem egész jó újdonságok lesznek de nemkéne már ennyit várniuk a bétával.

    Reply

  • Krisztian

    |

    Még amire nagyon kíváncsi vagyok az az, hogy a nydussal mi lesz.

    Reply

  • huncs

    |

    Nem csak a bétára kell várni, hanem az egész játékra, én sokallom ezt az időt amennyi eltelt eddig a WoL és HotS között. Nem lennék meglepve ha karácsonykor még nem jönne ki… Amúgy várom. 🙂

    Reply

  • Krisztian

    |

    Válasz huncs #13 üzenetére:
    Hát igen :D. Tényleg sokat szöszmötölnek. De szerintem kb július közepe/vége felé már lesz béta.

    Reply

  • Krisztian

    |

    Vagy hamarabb is lehet akár. Bár valószínűleg túl optimista vagyok. Hát 2012 december már világvége XDXDXD azelőtt jó lenne kipróbálni 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.