Heart of the Swarm: Szintező-rendszer

Darc1n . Hírek, HotS béta 2514

Heart of the Swarm Béta Leveling Szintezés

A következő nagyobb Heart of the Swarm béta frissítésben bevezetésre kerül a Leveling-system, magyarosan Szintező-rendszer, amivel jutalmakat szerezhetnek a játékosok, minden tudásszintre kiterjedően.
A Szintező-rendszerben experience (tapasztalat) pontokat szerezhetünk minden matchmaking (ladder) és Custom Game esetében Blizzardos mapokon is. A maximum szint 20-as, melyet minden fajjal külön-külön elérhetünk, az XP-t pedig minden megépített és elpusztított egység után kapunk majd, melyet az egyes meccsek végén oszt ki a játék.

Tehát minél többet játszunk, annál több XP-t és rewardokat kapunk, ráadásul ha a végsőkig kitartunk egy-egy meccs során, erőfeszítéseink megtérülnek (kérdés, hogy emiatt talán egyes meccsek fölöslegesen hosszúvá válhatnak – a szerk.). Lesznek bónusz XP gyűjtési lehetőségek is, még nem végleges, de valami ilyesmik lesznek, hogy „bónusz XP a nap első győzelméért”, „bónusz XP amikor egy Battletag vagy RealID baráttal játszol partiban” és a „hétvégi bónusz XP”-n is gondolkodnak, ezek szintén be fognak kerülni a bétába tesztelésre.

A Szintező-rendszerrel lehet majd a legtöbb portrait képet és decal-t megszerezni a Heart of the Swarm-ban. A szinted meg fog jelenni a portraited sarkában, ennek értéke maximum 60 lehet, ugyan is a Terran+Protoss+Zerg szintek itt összesítve jelennek meg. Minden egyes szint adni fog majd egy portraitet vagy decalt, természetesen mindig az aktuális fajhoz tartozót.

Tehát a következő béta patch-el már mi is elkezdhetjük gyűjteni az XP-t. Mivel erősen teszt jellegű frissítésről van szó, előfordulhatnak majd menet közbeni változtatások, alkalmanként pedig akár XP reset is.

Na mit gondoltok?

Forrás:


Comments (16)

  • kuvasz

    |

    Engem hidegen hagy ez a szint dolog. A szintet skillben kell lépegetni, amire nincs fizikai bizonyiték csak az, hogy jobb vagy és lépsz felfele a létrán/ligákban. Ez a casual játékosoknak fog adni értelmet (az unranked matchmaking-el együtt)/célt, hogy játsszanak, ami persze jó, mert több játékos mindig jó, sokfélébb játékélmény, gyorsabb matchmaking, stb.

    Viszont eldönthetnék már végre, hogy milyen egység/háttér jelképezi a fajokat mert ez, hogy mindenhol más, zavaró. Itt pl. egy 2 éves Protoss concept art van egy általam még soha nem látott Zerg concept art-tal. T-re ugyanez igaz. Ez ugyanolyan fontos, mint hogy a fajok ikonjai fixek legyenek. Ne legyen kavarodás, legyen egyértelmű.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz kuvasz #1 üzenetére:
    Nekem tetszik a dolog, talán így már kevesebb lesz a szándékosan alacsonyabb ligában játszó játékos, hiszen már nincs úgymond jutalma, mert a portrék már másképp szerezhetőek meg..
    Én mondjuk tennék bele egy olyat, hogy az xp attól is függjön, hogy mennyi volt az APM és az EPM különbség a két játékos között..
    Pl ha egy 20 APM-est megvert valaki 200APM-el akkor alig kapjon érte valamit 🙂

    Reply

  • bericroxx

    |

    Egy lépés a f2p multiplayer felé? microtransactions, xp boost bundle,ilyesmire gondolok amit ez a feature nagyon támogat.

    Reply

  • dandartabornok

    |

    a portrérendszer jó volt eddig is, inkább adnának érte custom skineket a játékon belül vagy egyéb finomságokat

    Reply

  • scr

    |

    Válasz bericroxx #3 üzenetére:
    valahogy vissza kell hozni Cocat meg sC-t lolból 🙂

    Reply

  • joeace

    |

    ez eléggé tré, miért nem azt csinálják meg hogy accounton nyithatok minden fajnak egy ladder-t külön, külön acsikkal (ja mert akkor még két évig nem lenne szüksége senkinek sem a Hots-ra)

    Reply

  • viasz

    |

    A következő lépés, h hősöket kapunk, akiket fejleszthetünk a 60-as szintig… Én nem wowozni szeretnék, hanem starcraftozni…

    Reply

  • bericroxx

    |

    Hát ahogy olvastam, ez nem kötelező dolog. Tehát ha téged nem érdekel az xp gyűjtögetés, akkor nagyon egyszerűen megteheted…nem figyelsz rá. A ladder meccseket csak olyan szempontból befolyásolja, hogy a töltőképrenyőn láthatsz olyan portrékat amiket innen szereztek.
    Nem kell egyből pánikolni.

    Reply

  • Xiccdrow

    |

    Annak volt egy hangulata, hogy játszol, és lassan, kitartóan megszerzel egy portrét, de ez így elég foscsi lesz…

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Xiccdrow #9 üzenetére:
    Ugyan már, a legtöbben úgy szereztek meg portrékat, hogy leverik magukat bronzba, és ott stresszelik a többi valóban bronzost..

    Reply

  • scr

    |

    kijön valami új (ami lehet, hogy majd egy 5. patchben kerül livera) és egyből sírtok miatta, pedig nincsen semmi konkrétum kb, és úgy tűnik, hogy az egész teljesen opcionális, mint pl az achievement rendszer.
    Válasz Eyesis #10 üzenetére:
    ja, a legtöbben. találkoztam 2.5k meccs alatt úgy 3 ilyen emberrel. bár, ha kettőnk tapasztalatait nézzük még akkor is elég szegényes a mintavétel 🙂

    Reply

  • viasz

    |

    Nekem nem a konkrét ötletek nem tetszenek, hanem félek az iránytól. 🙂 És nem sírok! 😀

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz viasz #12 üzenetére:
    Milyen iránytól?

    Reply

  • zf79

    |

    Hát pedig, ha igazi e-sport akar lenni az SC2, és legalább meg akarja közelíteni a LoL népszerűségét, az ilyen feature-ök nagyon kellenek. Abszolút támogatom ezt a rendszert, a pro gémert úgyse érdekli, a casual játékosoknak meg ad még + valamit amiért érdemes játszani, nem csak a ladder miatt, ami valljuk be, sokakat nem érdekel. Az egyetlen negatívum, hogy nem vagyok benne biztos hogy a portré képek és a decalek elegendőek lesznek. Nagyobb testreszabhatóság kéne, pl bnet háttérképek, különböző témák, unlockolható színek laderre, unlockolható soundtrackek, több fajta „in-game játékpanel”(ahol a unitok vannak, minimap stb), és esetleg új skinek a unitoknak, bár ez utóbbival vannak fenntartásaim. Custom gameknél meg lenne egy opció, hogy csak az alapértelmezett dolgokat használhatod, ezt bepipálnák tournamenteken, és kész.

    Reply

  • angyalbandi

    |

    Jaja, a jobb testre szabhatóságot én is hiányolom. Egy dolgot szerettem jobban a Warhammer 40k első részben anno, az az, hogy még az egységeim zászlóját is én tudtam megrajzolni, photoshopban. Az én zászlómon Törppilla volt szerepelt. 🙂

    De amúgy be lehetett állítani az egységek színét, értem ez alatt a ruha színét, a fegyverét, a másodlagos színeket, meg ilyesmit.

    Lehet hülyeség, de én így személyesebbnek éreztem a játékot, no meg vicces is volt. Amikor sok vs sokat játszottunk, akkor egyből megismerték a zászlómat, és az egységeim. 🙂

    Remélem lehet linket rakni, ott így nézett ki az Army Painter:
    http://www.youtube.com/watch?v=BIuwfNmwMM4

    Itt a Starcraftban egyszer állítgattam valami moddal a háttérképeim, ami szintén nagyon tetszett, de valamelyik patch-nél kivették.

    Reply

  • RyanMarks

    |

    Nekem tetszik az ötlet jófelé halad a Blizzard 😀 viszont nagyon bánnám ha a jó kis Wings of Liberty-s karimat le kéne cserélni HotS-osra hogy újrakezdhessem főleg, így az xpzéssel

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.