Legacy of the Void bejelentve

Ander . Hírek, Ismertető, LotV 2347

Legacy of the Void: Oblivion

A fajonkénti tervezett változtatások bemutató videói megtekintéséhez kattints az Olvass továbbra

Protoss multiplayer változások

Terran multiplayer változások

Zerg multiplayer változások


Comments (17)

  • KaLoZ

    |

    Szerintem ezzel a játékkal csinálhatnak már akármit, már úgyis halott. A 2010-11es fényét már sosem fogja elérni. A kemény munkával megteremtett sokféle stratégiával és lehetőségekkel teli pörgős e-sport játékból mára már csak egy mindenféle idióta egységekkel telerakott balance katasztrófa maradt. A legacy of the void kb arra lesz jó, hogy még egy fél évet szórakozzon rajta az ember, a blizzard bezsebeljen 10k-t egy gyenge kiegért, utána mehet minden a régi kerékvágásban.

    david kimre is ráfért volna egy-két változás, pl a fejét távolabb vihetnék már a nyakától. A hots 1,5-2 éve gyakorlatilag semmit nem csinált, csak minimális kármentést. Most végre hozzányúl azokhoz az egységekhez, amelyeknek már hosszú évek óta égető változtatásokra lenne szüksége. Magyarán ha változást akarsz, fizess 10k-t a legújabb kiegészítőért. Persze ezeket az ígéreteket már a hots-al kapcsolatban is hallhattuk (új nydus worm, bc buff, thor change, mech stratégia, corruptor change), kíváncsi leszek mi valósul meg belőle.

    Az új „résszel” annak rendje és módja szerint megint a terran jár a legjobban, annak ellenére, hogy az utolsó wcs szezont teljes egészében ők uralták. Iszonyat gyorsan regenerálódó thor, fénysebességű medivacokkal felkapkodható siege tankok, bárhová odateleportálható bc-k remélhetőleg csak egy beteg elme kóros agyszüleményei maradnak. Az új egységekkel és más fajok változtatásaival a bio ki fog halni, és a mech előretörésével a terran pont olyan lesz, mint a protoss: unskilled és op faj.
    Mivel az optosson már nagyon nem lehet mit buffoni, ezért ők kapták a legkevesebb változtatást. Persze nem azt, amire szükség lett volna, hanem azt amiből eddig is elege volt mindenkinek: buzi spellek és massive aoe.
    A zerggel kapcsolatban én hiányolom a brood lord buffokat és úgy általában az erős late gamet. Már megszoktam, hogy a zerg a legnehezebb és leggyengébb faj és sajnos ez sosem fog megváltozni.

    Reply

  • Rayzen

    |

    Engem már annyira nem vonz (HotS-ban se vonzott) a multi, a kampány viszont érdekel, szerintem a HotS-é is nagyon jó volt, és ezt is nagyon várom 🙂 A multi meg just for fun 😀 Így én elégedett vagyok és örömmel rendelem majd elő, ha a kampány jó lesz nem is fogok csalódni. Ti meg sírjatok a balance miatt 😉

    Reply

  • KaLoZ

    |

    @Rayzen A HotS kampánya a WoL-hoz képest nevetségesen egyszerű és egysíkú volt, a balance miatt meg nem sírok, mert már nem játszok ezzel a sz….. .

    Egyéb észrevételeim:
    1; A terran videóban láttátok, hogy a marauder egyszerre 2 rakétát lő ki? Csak nem egy sunyi marauder buff?
    2; A második dolog ami érdekes, az a protoss. Ugye a protossal a játékosok söpredéke játszik csak. Játszani nem szeretnek, veszíteni nem tudnak, küzdeni nem akarnak, aggyal nem rendelkezdnek, ügyesség nincs bennük, de az alapvető számukra, hogy mindig ők nyerjenek. Na szóval itt a kérdés. Ha ezek a tossok összefutnak az új egységekkel és rájönnek, hogy ők csak egy új egységet kaptak a saját kiegészítőjükben (persze az senkit sem érdekelt, hogy a zerg a saját kiegjében 2 teljes wcs szezonból csak 2 régió döntőt tudott megnyerni, abból 1-et is csak úgy, hogy innovation 3-0ról dobta el …), akkor mikorra fog kitörni a lázadás? És én most nem spekulálok, mert ez a hots kapcsán is megtörtént. Nem tudták mit csináljanak a warhound, swarm host stb ellen, aztán fellázadtak. Mindenhol sírtak, előjött a „sad protoss” fanclub, dustin browdert úgy ábrázolták, hogy egy protoss zealotot lő fejbe és elviszi a táska pénzt. Ez után ugye kapták a 100% protoss buff patcheket. Remélem ez most nem fog megtörténni.

    Reply

  • Ander

    |

    @KaLoZ
    Szeretnélek megkérni, hogy a jövőben mellőzd az alábbiakat:
    – Másik emberek halálát kívánni. („david kimre is ráfért volna egy-két változás, pl a fejét távolabb vihetnék már a nyakától.”)
    – Másik emberek sértegetése. („remélhetőleg csak egy beteg elme kóros agyszüleményei maradnak”, „Ugye a protossal a játékosok söpredéke játszik csak.”)
    Köszönöm.

    Reply

  • Rayman

    |

    Engemet is csak a kampany erdekel foleg, a WOL-e eleg jo volt kiveve azt a protossos Tassadar szellemevel csevelygeto reszt, aminek egyaltalan nincs helye szerintem egy sci-fibe. A HOTS kampanya nagyon gyenge volt szerintem es hulyeseg is. Kivancsi vagyok most, hogy mit fognak tudni kihozni ebbol, remelem nem fuseraljak el.

    Reply

  • razieel

    |

    megkímélhetnél a fröcsögéseidtől KaLoZ. nem érzem úgy, hogy a SC2 és kiegészítői nagyobb lehúzások lennének mint más hasonló árkategóriájú játékok. Főleg, hogy az utóbbi 4-5 évben egy RTS sem bírt úgy lekötni mint a WoL vagy a HoTS (valahogy nem jönnek be a total war klónok)…

    tökéletesen balanszált játék nincs, emellett a HoTS pedig kifejezetten balanszált.

    Reply

  • Worlon

    |

    Ha nem hagytam volna abba az SC2-t két-három éve a HoTS megjelenésével, akkor most tuti abbahagynám.
    Vicc, hogy a Protos a saját kiegjében kap 1 új egységet, meg pár képességet, ami megint varázslat meg hasonló.
    Nem tudják tényleg, hogy hova húzzák fel még a Terránt, na de a Zerg is rendesen megkapta az erősítést. Most már csak ki kell dobni a locust és ezerrel lehet odébb tekerni, sőt már repülni is tud…
    Már mindegyik faj korlátlanul teleportálhat ide-oda, kivéve a Protost, akiknek még SC1-ben volt egy Arbiterjük…
    Szerintem rengeteg változás lesz, mert ez így rettentő imba.
    Protos eddig is nagyon nehéz, mikrós faj volt, nehézkesen lehetett expleni, megvédeni, most meg már 3 korruptor kinyír egy Nexust….

    Reply

  • Worlon

    |

    Közben volt WCS-n bemutató játék a LoTV-al, ahol is szegény protos 3-0-ra kapott ki félelmetesen simán a terrántól. Szegény toss végig csak védekezni tudott, de még így sem jelentett kihívást. Terrán túl korán kap túl erős egységeket, és nincs meg ellene a megfelelő counter.
    Rossz volt nézni az egészet.

    Reply

  • Platschu

    |

    Bennem olyan felemás érzések kavarognak őszintén szólva. A videó nagyon hatásos volt. Imádom ennek a színésznőnek a hangját (a neve nem ugrik be, de a Star Trekben szerepelt), aki a Protoss hölgyet szinkronizálja. Ugyanakkor kicsit gyenguska a Xel’naga kinézete és ahogy simán két vállra fekteti Kerrigant… :S

    Ami az új egységeket illeti. Nem rosszak szerintem, bár ennél kicsit többet vártam.

    – Pl. a protoss lassítás látványos lesz (+ spóra a zergeknél) a Cyclone ellen
    – mindenki keresztbe kasul dobálhat majd be egységeket, hiszen ezt mindhárom oldalon megerősítették
    – a Lurkert olyan feleslegesnek érzem a Swarm host mellett, míg ez utóbbi már be se ássa magát és még repülnek is az egységei… De végülis is a Terrannak és a Protossnak van 1-1 szintkülönbséget átugró egysége, akkor itt volt az ideje, hogy a Zerg is kapjon egy hasonlót
    – a Corruptort is most akkor képes lesz földi és lebegő egységeket támadni? Miért nem lehetett ezt a képességet a Vipernek adni? Szinte sose látom multiban, mert tök jó lett volna ilyen energialeszívó „vámpíregységet” csinálni belőle… 🙂

    Én még mindig azt vártam volna, hogy bejelentenek még egy-két új fajt. Talán majd az SC3-ban, ha lesz ilyen 2025 környékén. 😀

    Reply

  • Eyesis

    |

    Elsődlegesen a kampányt várom. Külön örülök, hogy hosszabbnak mondják. Érdekes lépés, hogy standalone lesz, azaz nem kell hozzá az előző két rész.. Most vagy azt gondolják, hogy sok új játékost fognak találni, vagy megkímélik azokat, akik nem vették eddig meg a HotS-ot, de akarnak multizni.
    Szerintem a multi részét tehetnék ingyenessé, szigorúan csak az 1v1 versenyhez, a legtöbben úgy is megvennék a sok v sok miatt. Nekem pl az több élvezetet tud okozni.
    Az új egységekről azt gondolom, hogy jó az irány, mert látszik, hogy sokkal több mikrót és gyorsabb akciót vetít előre. Eddig a WoL a zergről szólt, a HotS talán a legjobban a protossnak kedvezett, eddig a LoV terrán patchnek látszik, de szerintem hamar módosítanak még a jelenlegi felálláson. Ami nem tetszik, hogy látványosan nem gondolták át az új egységeket, és nagyon nem voltak már protossos ötleteik, ami miatt félek kicsit a kampánytól is. Szóval szinte semmi újat nem hoztak, csak néhány régit élesztettek újra… A protoss alig kapott valami értelmes egységet, és pl mass muta ellen továbbra is gyenge marad szigetes pályán… Az mindenképp látszik, hogy sokkal pörgősebb, akció dúsabb játékot akarnak csinálni, így talán többen fogják majd nézni is.
    Én nagyon várom már, hogy ki tudjam próbálni ezeket az egységeket, lehetőleg még addig amíg ilyen erős a terran 🙂

    Az lemaradt, hogy ez az ezer éves átnevezett mód piszkosul tetszik 🙂 Már nagyon várom, hogy kipróbáljam valakivel, hogy együtt megyünk 1v1-et 🙂

    Reply

  • Eyesis

    |

    Azért, ha kicsit jobban felkészülnek tudtak volna jobb játékot is mutatni szerintem. Talán nem a first nexus a legjobb taktika a földön…

    Reply

  • KaLoZ

    |

    „Vicc, hogy a Protos a saját kiegjében kap 1 új egységet, meg pár képességet, ami megint varázslat meg hasonló.
    Nem tudják tényleg, hogy hova húzzák fel még a Terránt, na de a Zerg is rendesen megkapta az erősítést. Most már csak ki kell dobni a locust és ezerrel lehet odébb tekerni, sőt már repülni is tud…
    Már mindegyik faj korlátlanul teleportálhat ide-oda, kivéve a Protost, akiknek még SC1-ben volt egy Arbiterjük…
    Szerintem rengeteg változás lesz, mert ez így rettentő imba.”
    Csúcs:”Protos eddig is nagyon nehéz, mikrós faj volt,” xDDDDDDD Lásd 3. hozzászólás 2-es pont.
    „Eddig a WoL a zergről szólt, a HotS talán a legjobban a protossnak kedvezett, eddig a LoV terrán patchnek látszik,” xDDDDDDDDDD Megy ám a szelektív memória. WoL-ban max a 2012-es év volt a zergé, am teljes terran uralom az elejétől. HotS, zerg sehol a toss meg a terran ugyanannyi WCS-t nyert meg. Csak a terran 2013 2/3-adában szétnyerte magát a hellbat droppokkal, 2014 2/3-adában meg a protoss fojtatta a trendet.

    Reply

  • Platschu

    |

    Én amit őszintén szólva még mindig hiányolok a játékból:
    – Az útkereső motor még mindig hibás. Néha az egységek egymás mellett toporognak és szerencsétlenkednek. Pl. bejelölsz egy épületet támadásra, akkor az elsők felveszik az ideális távolságot és lőnek, de mögöttük a többiek csak jobbra-balra kínlódnak, amíg ők is félkör ívben nem találják meg a saját helyüket. Ezen azért lehetne változtatni egy kis optimalizálással.
    – Ugyanez a helyzet vegyes összetételű seregnél. A marineok elöl lőnek mindenre, míg a dt-k vagy stalkerek beragadnak hátul. :S Közben olyan is van, hogy már simán lőhetnének, de még mindig fixen a kijelölt célt akarják elérni…
    – Az is marhaság, hogy légi egységek ugyanazon a kockán állhatnak. Legyenek már egy kicsit reálisak, hogy 10-20 void vagy carrier vagy muta ne férjen már el egy 3×3-as kockában, mert ha egy kicsit reálisabb lenne a fizika, akkor azért ezeknek tér kellene a levegőben.
    – Vagy ugyanígy, amikor felderítő egység sarokba kerül és „beszorul” olykor totál lehetetlen helyekre…
    – Még mindig nincsen totál 360 fokban forgatható motor.a játékban.
    – Ha zerg építhet másik zerg creepjére, akkor a szövetséges protossok pylonjai miért nem támogatják egymás épületeit?
    – Jó lenne pár szép időjárási opciót lemodellezni a játékban (pl. köd, vihar, napfelkelte, mocsár), hogy megmutassák, hogy mire képesek. Azt pl. a múltkor véletlenül fedeztem fel, hogy a légi egységek tükröződnek a vízfelületeken és nagyon tetszett. 😀
    – A kampány módban van egy rakás érdekes egység. Csinálhatnának pár olyan pályát, ahol mindegyikkel, kampánytól függetlenül lehetne játszani, ha nem is multiban, de legalább a számítógép ellen. Mert tök jók a kampány küldetések is, de azért azokra is rá lehet ám unni…
    – A multiban nekem kicsit uncsi, hogy nincs vagy 15-20 pálya….
    – Továbbra sem értem, hogy a chatbeli színem miért tér el a térképen lévő színemtől. Ezt miért nem javítják ki? Senki nem jelentette?
    – Tök jó lenne egy FPS jellegű nézet, hogy akár le lehessen szállni a pályára vagy egy egység szemszögéből néni egy replayt. Tudom, hogy ez óriási meló lenne, de szép lenne a bázisokat is így megnézni. 😀

    Reply

  • predator_tom

    |

    Hello mindenki.
    Hát ..igen.Azért ezt még át kell gondolni blizznek jó alaposan.Itt tartunk.Toss új egység ,az a kis gömb ami tudjuk már a hotsba be akartak rakni csak akkor klónozni tudta az ellenséges egységeket,na most ezt teszik be egy AoE harcosnak meg egy olyan képességgel amit az Arbiter is tudott SC1-ben csak ott ilyen sztázis kristályba zárta az egységeket.Blizz még mindig fél az AoE-től ettől függetlenül mert ugye tegyünk be egy ilyen kis vackot a tossnak vagy egy guruló étel autómatát a terranak.Hol vannak a corsair-ek vagy a valkürök?Ja igen jó volt az AoE-jük.
    A kapány viszont érdekel nekem tetszett mind a 2 eddigi hibáik ellenére is.

    A szar ez a játék részhez hozzátenném:

    -Kaloz pont az ilyenek miatt mint te tart ott a játék ahol meg a prok miatt akik a 365867393.786-os dmgbe belekötnek mert a 2987.8765 hp ellen 2.567 sec alatt 4.67 a costeffective ráta.Ugye milyen értelmetlen ja csak ugy mint az egész OP meg imba meg a WCS alapján mert ott valami játékos nem nyert szal na hányni kell ennyi.

    Platschu az ide oda ugrálásba talán az lesz a jó hogy töb hangsúly kerül újra a statikus védelemre is hiszen kell majd mindig legyen turett a beugró BC ellen.
    A zerg épít másik zerg creep-re azzal egyet értek meg a toss pylon-al is de,a realítás az nem pálya sc-ben különben egy siege tank szétkéne hogy durrantson 10 marinet azt mégse.stb.

    Eyesis 100% egyetértek.

    Lényeg hogy 100x elmondták subject to change reméljük a legjobbakat.

    Reply

  • Robi87

    |

    Eysis amiket leírsz azok tényleg viccesek, nem egészen értem, hogy wol miért zergről, a hots pedig terranról szólj. Jah és a p-hez kellett a legtöbb micro??!! 😀
    Nem ismerem Kalozt, de teljesen egyetértek vele.

    Reply

  • Nebulo

    |

    Robi87: Random közel 9000 meccs után azt hiszem elmondhatom, hogy igen. Sokan azt is elfelejtik hogy a lárvázás teljesen máshogy van felszámolva az APM-nél, mint a másik két fajnál az egységek gyártása. Mivel a Z csata közben kb spell-t nem is használ, az a-move, move, a-move, move….holt unalmas kattintgatásokból én is össze tudok hozni horribilis APM-et, mégsem gondolom hogy több tudás kell hozzá, mint a másik kettőhöz. P oldalon szinte minden egységnek van passzív képessége, amit ha nem használsz csata közben (és nem air egységekről beszélünk, mert az imba) akkor bizony ki lehet lépni GG-vel. Lehet kevesebb AMP-el pörög a csata, de ott bizony kell FF, blink, Storm, és egy valag más is! Teljesen más játékmenetet kíván mindhárom faj, így tök nagy hülyeség összahasonlítgatni, lenézni a másikat. Mindegyik faj teljesen más koncepcióval rendelkezik!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.