Ultralisk bug

sweeping . Hírek 2032

Ezt a jelenséget már láthattátok a Psy trükkjei című vodban. Azonban, akkor még nem tudtátok, hogy ez most egy bug, vagy ez tényleg benne marad a játékban, egyáltalán tud erről a blizzard? Nos a helyzet az, hogy igen a blizzard a patch kiadását követően már egyből értesült a helyzetről, amikor felhívta erre valaki a figyelmüket ez a blue post érkezett:

Hello Naraka,
We are currently aware of this issue and hope to have it resolved in a future patch
Beware of Ultras!! :p

Szóval majd ki fogják javítani ezt a hibát, de különösebben nem izgatja őket. Majd egyszer a következő patchben ami ki tudja hogy mikor érkezik. Addig is azt tudom üzenni a zerg játékosoknak, hogy most végre revansot vehetnek a terrán játékosokon. Alázzátok őket porig, már 2 ultraliskel is lekaszabolhatjátok az összes scv-t 1 pillanat alatt. De a csatákban is brutális vérengzést hajthattok végre


Comments (41)

  • Depyangel

    |

    Az oké, hogy revansot vehetnek a zergek, de valahogy az ultráig el is kell jutni 😀 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Depyangel #1 üzenetére:
    Annyira azért nem drasztikus a helyzet, hogy odáig ne tudjanak eljutni. Csak macro gamera kell berendezkedni, jól kell védekezni, ütemesen expelni, megfelelő időben visszatámadni. Ultra előtt is simán be lehet fejezni

    Reply

  • Darkknight

    |

    Ez elég szánalmas blizztől. Nem tud korrekt balance lépést tenni, akkor berak egy ilyet, ami aztán végképp felborítja a játékot, de a zergek örülnek.

    Több millió eladás után lehetne egy kicsit komolyabb a support.

    Reply

  • h143570

    |

    Engem egy kicsit meglepett, hogy a play teszteles alatt nem vettek eszre. Remelhetoleg hamar korigaljak.

    Szakmai szempontbol, visszont rendkivul erdekes programozas technikai bugnak tunik.

    Reply

  • Chimaira

    |

    Ezen a videón most jót nevettem:D

    Reply

  • Nevermore

    |

    Válasz h143570 #4 üzenetére:
    Valóban, nekem is mondták már szakmabeliek, hogy ‘érdekes’ programozási jelenség az ultra bug, és állítólag nem is olyan egyszerű megoldani. Mindenesetre ezt a bugot kihasználva nyerni egy kicsit olyan kettős érzés (tudjátok, mikor az anyósotok zuhan a szakadékba az új Mercitekkel…), szóval jó fun átrongyolni az enemy basen, meg a fal mögül hazavágni a sereget, de… vhogy benne van az emberben, hogy mégsem igazi win az a win…
    u.i.: h143570 Szegeden tanulsz? ^^

    Reply

  • dev567

    |

    egyetértek Darkknight -al… Rengeteg verseny zajlik jelenleg, amelyek nagyon kiélezettek. Erre egyik napról a másikra kapnak a T meg P-sek egy ilyen pofont,… hát nem tudom. Én visszaraknám a Ram-et. Azaz hogy building attackolás kközben ne legyen splash damage.

    PS: lool én is SZTE-s voltam 😀 még tavaly…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Hát én egy Lost Temple-en a high groundra droppoló terranoktól nem tudok igazából még expelni sem tartósan, nem hogy ultrát hozzak ki… 🙂

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz Nevermore #6 üzenetére:
    h866890 jelentkezik! 😀 Nevermore, és te szegeden tanulsz?

    Reply

  • Atlasy

    |

    Miért nem egy gyors hotfix? Nem értem… Ha majd valaki azért nyer valamilyen versenyt mert kihasználta ezt a bugot, akkor majd jól szidni fogják?
    Most a pro-k berendezkednek rá, de majd 2 hónap múlva jön egy patch és annyi az scv gyilkolásnak és addigra mindenki annyira megszokja hogy vissza akarják? Áh…

    Reply

  • Nevermore

    |

    Válasz Maverick #9 üzenetére:
    Válasz dev567 #7 üzenetére:
    sry -off-
    Hoppá, „összehordja itt a szemetet a szél” xDD – igen, szintén SZTE-s játékos (GTK), meg még tudok is pár emberről akik Szegedről online, na majd egyszer összehozunk egy helyi ‘kongresszust’ JATE/SZOTE-ban vagy akárhol xD…
    -off-

    Reply

  • h143570

    |

    Igen, Szegeden tanultam par eve, most mar csak dolgozom.

    Reply

  • Pinting

    |

    Szerintem erre már nem lehet mit mondani. Érdemesebb lenne letiltani a bejegyzéshez a hozzászólásokat, mert ennek nem volt és nem lesz a semmi értelme. Mivel mindenki véleménye (remélem) azonos.

    Reply

  • Zftw

    |

    imba Z, omfg

    Reply

  • Rufa

    |

    Válasz Pinting #13 üzenetére:
    Szerencsére nem, nem mindenkinek egyezik a véleménye…

    Válasz dev567 #7 üzenetére:
    A P-sek pofonját nem igazán látom, ők nem igazából szoktak mindent körül állva javítani. Ez csak TvZ-re jó ugyanakkor a PvZ egyensúly megmarad…
    Furcsa hogy nincs hotfix, lehet csak teszt célból lesz kint pár hónapig… aztán statisztikát néznek hogy több lett e TvZ meccs a zerg javára, aztán valami lesz.
    De én nem tarom bugnak továbbra sem, egyszerűen nincs volt olyan zerg földi egység ami hatékony lett volna egy PF rakás scv-vel szemben míg másnál ott volt a rangelt colo, siege…nos most már van ilyen a zergeknél is …
    Jah Z OP XD, persze

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz Rufa #15 üzenetére:
    Ez valahol jogos, hogy colo, meg siege messziről is tudta szedni, de zergnek meg ott volt pl bloodlord (remélem így hívják), más kérés hogy melyik egység melyik tier szinten van. De ezzel az erővel lehetne 3 teljesen egyformán támadó egység mindengyik fajnál csak más animációval meg kinézettel, és tudtammal épp ezt akarták elkerülni…

    Reply

  • spani

    |

    Ilyen rinyálást utoljára akkor hallottam, mikor a roachnak 3as armorja volt. Mellesleg ha egy ilyen imba harassolós, droppolós imba terran, ha hagyja hogy ultráig eljusson a zerg, akkor meg is érdemli hogy szét****** pár ultra
    Válasz Zftw #14 üzenetére: Te meg be vagy ütve 😀

    Reply

  • m3ss

    |

    hotfix igazan johetne erre, gsl ro 16-ban cool vs top game-ben volt is szerepe a bugnak..
    en kibirom par hetig meg a tobbi casual gamer is de amikor $ 80k a tet nem biztos hogy annyira szorakoztato

    Reply

  • Einstein

    |

    Én benne hagynám ezt a „BUG-ot” a játék sorai közt, mert szerintem igenis jogos NERF! Tier 1-es 2-es egységekkel nyer a terran, maximum ha 3 fejlesztést kiprésel a költségvetéséből a játék során, és még az exp-je is igen hatásos védelem volt önmagában is! Az a meglátásom hogy az elvakult TERRA játékosok fel sem fogják alapból milyen előnyökkel indulnak a játékban, most kapták a BLIZZ-től talán az első nagy pofont csak, és már megy a sírás!
    Elárulom, a másik két faj nem is egyszer kapott, és ennél nagyobb érvágást!

    Teljesen jogosnak tartom!!!!! És annál azért jóval több programsor egy ilyen megírása, hogy véletlen legyen..ez az én meglátásom!

    Reply

  • Rufa

    |

    Válasz Maverick #16 üzenetére:
    A légi egységeket ide kötni nem érdemes mert a PF nem üt levegőbe, ezért mondtam hogy „földi”. Ennyi erővel protossnak ott a Void, akikből 5 db és volt-nincs PF, vagy ott a terran BC, PF megse kottyan neki.. Ugye a tech szint itt is más… a Zerg armada viszont csak középtávos és közelharcos földi egységekből, neki egyáltalában a PF közelébe jutni is körülményes, nem hogy leütni azt, értelemszerűen egy marine előbb képes sebezni mint egy zergling. ráadásul a közelharcosok az scv-ktől nem is bírták sebezni.
    *Spoiler*
    Szerintem Leviathant a zergeknek (mint protnál a Mothership) és megvan oldva az egyensúly!

    Reply

  • Danka

    |

    Na végre, erre vártam terranként. Végre mondhatom hogy zerg OP 😀

    Reply

  • bekor

    |

    Úgy vettem észre nem csak a CC melletti scv-k kapnak a dmgből. Nemrég néztem egy vod-ot Fruit Dealer vs. oGsTOP game 3, ( youtubon 2/3 mas rész: http://www.youtube.com/watch?v=wO296AqO8yk&feature=related ) 7:25 nél megy az ultra dropp , a 2 turet a mineral es a CC között van, nincs mellettük zerg egység és felrobbannak.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz bekor #22 üzenetére:
    Hát igen ez elég durva, én is láttam már hasonló helyzeteket 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Ez a Blizzardnak a szokásos eljárása. Vagy túlságosan erősítenek valamit vagy túlságosan gyengítenek. Jelen pillanatban az Ultrát egy kicsit megerősítették, de mint terran játékos megértem ezt a lépést, mert azért mégis csak egy vicc volt, hogy PF-vel elég sokáig lehetett feltartani az ultrákat ha az összes scv-vel javítottad. Emellett az is, hogy mass mmm-mel lehetet counterelni az ultrát. (kellő létszámban…) Ott van a banshee is.

    Reply

  • 84Noname

    |

    7: P-nek nem túl nagy pofon…én tulajdonképpen 1v1-ben még nem is kaptam ultrát az ellentől…

    De ettől függetlenül most se olyan nagy a gáz a terránál. Felkapja az OC-t és kész…munkásokat meg menekíti. Ez kb annyi, hogy most nem mernek majd végjátékban PF-et venni… T így is op. Csak akkor esik le az OC, ha van hidra vagy mutavagy valami…

    Reply

  • Csenky

    |

    Válasz L4.ZsukoV #24 üzenetére:
    Pontosan, majd akkor vegyék vissza az ultrát, ha a nexus csúcsára lehet telepíteni egy AOE cannont, és a hatchery-ből 3 spine crawler csépeli az enemy-t. És ez még csak nem is lenne imba, mert ugyebár nem javíthatóak… Röhejesen erős a PF 15-20 scv-vel.

    Reply

  • Szotyi88

    |

    Válasz Csenky #26 üzenetére: Ahelyett hogy örülnétek mint majom a farkának, hogy nem menekíti el a terran az scvket és letudjátok darálni őket 10 sec alatt (patch elött is), a zerg meg a protoss elveszti a nexust de a dolgozóinak nagy része megmarad.

    Reply

  • Zentie346

    |

    Csak kicsit zsugorítani kell a splash dmg-en de egyébként nem nagy halál. Megérdemeljük zerg playerként 😀

    Reply

  • dev567

    |

    Válasz bekor #22 üzenetére:

    tökéletes poszt! komolyan ha erre azt mondjátok, hogy most lett kiegyenlitve a planetary fortress adta imba, akkor nagyon csalodtam bennetek. Nézzétek meg bekor linkjét az adott időben. Irtozatosan mellette vannak az épületek és mégis mind lángra kap!!! mekkora über imba ez már???

    Mondjuk még nem láttam P-t daráló ultrákat, de komolyan, mivan ha a nexus mellé épitek közvetlenül más épületeket. Akkor azok is ugyanigy sebződnek mint a #22-ben a turretek???

    Ez már iknább valami „Multi Kill” skill kéne hogy legyen ultránál 200 Min / 200 Gas -ért cserébe. MINIMUM!

    Reply

  • Geo

    |

    Kell birjam: patch elott:
    Minden matchup: Hmm, az ellenfel tamadja az expemet, es nincs semmi seregem, legjobb lesz ha legalabb a dolgozoimat kimenekitem.
    TvZ: Hmm, az ellenfel tamadja az expemet, es nincs semmi seregem, legjobb lesz ha jobb klikkelek az scvkkel, es kinyirom az egesz sereget

    Patch utan:
    Minden matcup: ugyanaz
    TvZ: URISTEN MI EZ A MOCSOS BUG, EZ IMBA, AZONNAL JAVITSAK, EZ TURHETETLEN!!!!!!!!!!!!!!!!11111

    Reply

  • Secondborn

    |

    Zerg fan vagyok, de ezt a bugot igazán észrevehették volna. Semmiből se tartana, hogy az Ultralisk területi sebzését a célpont méretéhez igazítsák, így nem fognak a javító SCV-k elpusztulni, ha egy ilyen behemót akár egymaga nekirontana egy terran exp-nek. De persze a helyzet sem annyira drámai, hiszen az Ultralisk komoly tech, amit ritkán vállalnak be a játékosok.

    Reply

  • chuvi

    |

    Ez azért elég rendesen beleszólhat még GSL végkimenetelébe is

    Reply

  • Geo

    |

    Válasz chuvi #32 üzenetére:
    jah, az a 2 zerg fogja jatszani a dontot majd az ultra cleave miatt 😀

    Reply

  • Ventris87

    |

    Desz@r… XD

    Reply

  • Kanri

    |

    szánalmas…nem tudják 1 nap alatt fixálni, emellett baneling is bugos, grat blizzard, legutolsó patchben is sok balancet javítottatok

    Reply

  • h143570

    |

    Válasz Einstein #19 üzenetére:

    Szvsz minden tovabbi nelkul lehet veletlen programozasi hiba, amit egy elszurt abstrakcionak tudhatunk be. Az 1-be is volt 1 rendkivul aranyos, mikor zergeknel bizonyos esetekbne keveredhettek az egysegek kepesegei (1.05). Elso ranezesre meg azt sem tartom kizartnak, hogy eredetileg a ram emiat a bug miat lett belerakva.

    Reply

  • Starfun

    |

    1 kérdésem lenne! Kezdettől fogva splash damage volt az ultráknak „programozva” simán csatában is? Mert jelenpillanatban face to face sem az archon sem a thor nemállítja meg őket,tesztmapon kipróbáltam,több felállásban is.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Starfun #37 üzenetére:
    a csatákba és az épületek ellen (ha jól tudom mást) használt. Úgy volt megoldva hogy a kaiser (az egységek ellen) sdmg volt de a másik (épületek ellen) nem volt az, na most ugye a patchnek hála az is sdmg.

    Reply

  • mikroman

    |

    Most akkor mire is megy a rinya terranusok? Ekvesztettem a fonalat. tehát az már mekkora egy ballance probléma, hogy egy végső földi fegyver az egyik fajnál pofátlan módon komoly sebzést okoz? Nemár! Most nézd meg mi van a többi fajnak és utána lehet komolytalankodni.

    Thor: veszett nagy földi és légi splash sebzés, erős páncél sok élet és javítható.
    BC: légi és földi célt támad és elég durva ha nem egyesével küldöd
    Carrier-Mothership: ritka, de attól még nem gyenge. Támad légi és földit is és a sok kis röpködő szaról veszett nehéz megközelíteni.
    Mass void: Ha egyszer már támadja a bázisod, akkor neked meszeltek. Felszívja magát az épületeken aztán kinyírnak mindent. Ja. Persze hogy támad légi és földi célt is.

    Erre volt eddig a zergnek:
    Ultra: jó sebzés, de azért szépen hal. Főként egy db PF-fel hülyül órákig míg esetleg leszedi. Thorok ellen hasonló hátrány és közben persze jó eséllyel a siege tankok is befelezik mire célhoz ér.
    Broodlord: csak földi ellenfélre és veszet lassú. majdnem fele annyi a HP-ja mint a top kategóriás egyéb faj egységeknek és több gázba kerül (meg persze lassabban is érhető el).
    Zerg légvédelem meg elég kőkorszaki színten van. Szerintem légi egységek ellen a zerg a legvédtelenebb a 3 faj közül…

    Erre jön egy kis „bug” hogy az ultra tényleg használhatóbb legyen, erre kitör a rinyajárvány terranfalván. nem tudom sajnálni őket. Tényleg igaz az, hogy ha hagyjátok idáig fajulni a játékot, hogy már ultrákra is fussa, akkor valamit nagyon elcsesztetek és meg is érdemlitek:)

    Akkor most kb mi is a Blizz reakciója? Rossz vagyok angolból. Kb annyi, hogy „bizony, a jelenség ismert számunkra és majd javítjuk ebéd után, vagy amikor épp ráérünk. Addig meg vigyázzatok az ultrával”. Magyarán: lehet szerintetek bug, de megérdemeltétek 🙂

    Reply

  • Nefarian

    |

    Hát igen végre valami, osztom a véleményét mikroman-nak mert a zerg tényleg nagyon gyenge akárhogy is nézzük minden pro zerg játékos át ál p vagy t -ra.

    Reply

  • mikroman

    |

    Ennyi volt az Ultralisk kis királysága. Jött valami apró HotFix aztán ahogy írják a PF másik oldalán már nem lesz splash. Nem tudom miért, hisz ha már itt logikáznak, akkor mit tud ott javítani egy svc ha a másik oldalon sérül az épület, aztán azt mégis csinálhatja. No mindegy. majd tesztelem. Nem mintha gyakran eljutnék az Ultrákig…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.