Nem jön idén a Starcraft II

Astonkacser . Hírek 1985

200px-frank_pearce.jpgNo milyen meglepő, nagyjából ezt eddig is sejteni lehetett, hiszen sehol sincs még béta, mégis meglepetésként hatott sokak számára, amit a videogaming247-nek nyilatkozott Frank Pierce:

This year? Like, 2008? Too much work to do. We don’t have a specific release date in mind yet. We still have too much work to do.

Tehát sok még a munka ahhoz hogy a játék még 2008-ban megjelenjen. Na bumm.

Amivel még tartozom, az pedig ez az interjú, ami még a GC-n történt. Ebből a következőket tudjuk meg:

  • Jelenleg gőzerővel dolgoznak a single playeren és a battle.neten (ez akkor sem jelenti azt, hogy a multiplayer teljesen készen van)
  • Egy Starcraft MMO elképzelhetetlen (be nem jelentett titkos 4. projekt), hiszen túl sok munka lenne egy ilyen világot felépíteni a nulláról, miközben más világot már nagyon régóta fejlesztenek (kvázi számítani lehet egy WoW2-re mint next-gen mmo)

Források:


Comments (35)

  • Kovacsgergows

    |

    De ismerős volt ez a csávesz első pillantásra 😀 😆

    Reply

  • inkwizitor

    |

    lol míly’ meglepő… -.-

    Reply

  • inkwizitor

    |

    ez a pofa nem jace hall vagy én keverem?

    Reply

  • RaZorpro

    |

    /cry 🙁 hát…vigasztal az hogy Red ALert 3 oktoberben :D:D:D és F.E.A.R 2 másnéven PROJECT ORIGIN. 😀 hááááááá.

    Reply

  • sweeping

    |

    Jó ez lehet kacsa is, a Blizzard mindig mindent le tagad, meg kitalál dolgokat nála sose lehet tudni mi az igazság. Még az is megeshet hogy idén decemberben a kezünkben lesz a játék. Náluk tényleg nem lehet tudni.
    Sc2-ről is kiszivárogtak hírek anno 2003-2004 tájékán. Ráadásul még unit leirasok is voltak akkoriban és aszem majdnem ugyan így irták le az overlord kinézetét mint ahogy most néz ki. De ők tagadták hogy készülne meg hogy hülyeség, aztán kiderült lesz sc2.
    Tagadták a Diablo 3 is anno amikor felmerült még 1-2 éve vagy mikor.
    Szóval majd elválik amúgy szerintem is 2009 lesz belöle de a Blizzardnál sose lehet tudni.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz sweeping #5 üzenetére:
    a blizzard viszont sose adott ki játékot „időben”, és általában ezeket a „sokára lesz még kész..” igéreteket be szokták tartani 😀

    Reply

  • Blase

    |

    Én is gondoltam arra, hogy hátha csak megint szórakoznak velünk, de elég elképzelhetetlennek tartom, hogy idén megjelenjen sajnos.

    Reply

  • Zergi

    |

    Tuttam, hisz mit is várunk még a béta se jelent meg ! Egyépként ennek énsem örülök.

    Reply

  • Orcus

    |

    Eretnek módon én örülük ennek. Hogy miért? Mert így közelebb lesz a ballagásom időpontjához; ballagás=sok pénz=új gép=öröm és bódottá’.

    Reply

  • Radon

    |

    azért a wow2 szerintem kicsit elhamarkodott kijelentés. bármi, ami új eszükbe jut, azt a wow kiegészítőkbe folyamatosan be lehet építeni.

    Reply

  • Blase

    |

    és nem is lenne ennyi anyaguk hogy egy teljesen új játékot csináljanak. A WoW ideje szép lasan lejár és akkor valami új lesz születőben. szerintem eg yteljsen új játék.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #5 ne kergess hiú ábrándokat…

    Reply

  • sise

    |

    1 már megint alul tájékozottak vagytok FS! ennek az oldalnak kvázi testvéroldala és ott világosan elmagyarázták hogy a wow grafikus motorja folyamatos fejlesztés alatt van a kiegekbe/sebtapaszokba tolják bele az upgradeeket pl. árnyékolás, víz effektek, sherder meg minden földi jót, nézzetek utána…. szal semmi wow2 én inkább valami teljesen új világra tippelnék(mármint a blizzardnak új).
    2 a gőzerővel dolgoznak a battleneten meg a single player módon az meg persze továbbra se jelenti azt hogy azért teszik mert kész lenne a multi 95%ba csak gondoltak egyet és félkész multinál mindenkit átzavartak single-re mert jó dolog és logikus otthagyni félkészen mint eb a szarát.

    Reply

  • Zedas

    |

    „This year? Like, 2008?” Kicsit belezavarodott, mert ő már tudja, hogy 2009-ben sem jelenik meg 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    #13:

    1: Nem értem hogy jön ide a WoW és a felturbózott grafikai motor? A WoW egy 4 éves játék, természetes hogy az új kiegészítőkben fejlesztenek rajta, olyan dolgokat visznek bele, amiket anno kihagytak, de az általad említett dolgok mind csak plusz apróságok, a next-gen MMO pedig egy teljes fizikai motorral ellátott játék lesz. (ha nem érted a különbséget akkor sry nem tudok többet tenni)

    Egyébként gondolkozz egy kicsit, ha van egy nüansznyi logikád. Starcraft MMO? => Nem, mert az túl sok munka. ERGÓ => Fejlesszünk egy teljesen új világot!!! => IGEEEN! Gratulálok az okfejtéshez.

    2: Basszus ez nem olyan mint a rántotta készítés, hogy először jól felkeverem a tojást, és addig nem rakom a serpenyőbe amíg az fel nem melegedett, és ennyi az egész. Pont abban az 5%-ban amit említettél, abban is rengeteg munka van még. Egyébként pedig lehet hogy te már késznek látod, de a részletekben rejlik a lényeg …

    Reply

  • sweeping

    |

    Szerintem azért nem akarnak Starcraft MMO-t mert érzik hogy nem lenne elég nagy a sikere, és én is ezt érzem. A starcraft fanok esetleg kipróbálnák de alig néhányan lennének akik áttérnek. Akik pedig sose starcraftoztak azoknak teljesen mindegy a neve. Szerintem is a világ legnagyobb hülyesége lenne starcraft MMO készíteniük. Akkor már inkább készítsenek valami mást valami sokkal jobbat, és szerintem azt is akarnak. Ha már több évet rászánnak akkor már nehogy már Starcraft MMO csináljanak.
    Akkor már inkább dolgozzanak a Starcraft 2 kiegészítőjén 😀
    Remélem hogy lesz 🙂

    Végülis egy kiegészítőt már nem olyan nagy cucc kidobni, starcraft megjelenése után kb 1 év telt el és már jött is a kieg.
    Remélem Sc2 is így lesz 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    Egyébként az hogy még nem volt béta nem jelent semmit.
    Úgy is megmondták hogy a WWI-s verziót fogják a béta tesztre bocsátani ha lesz ilyen.
    Szóval akár már most is lehetne egy béta teszt, mert ugyan ezzel a verzióval játszhatunk ha esetleg 4 hónap múlva lesz.

    Reply

  • Chob

    |

    De jó lenne pedig egy SC MMO 🙁 ha megis csinálják valaha és olyanra amilyenre elképzeltem magamban az tuti hogy jó sokáig tartana mire elkészül xD. Na de izgatottam várom mit hoz a jövő 🙂 , na meg persze hogy mikorra jön az sc2 😀 .

    Reply

  • Strogg

    |

    Válasz RaZorpro #4 üzenetére:
    Sajna a F.E.A.R.2-t is 2009 első negyedévére ígéri a gyártó.(de ők legalább mondanak egy dátumot ami még simán hihető is)

    Reply

  • Aston

    |

    #17: Hol olvastad ezt?

    Reply

  • sweeping

    |

    Én amúgy reménykedem egy év végi nyílt bétában. Kíváncsi vagyok hogy fogják megoldani ha lesz béta, szerintem azt kéne csinálniuk ami már pár játéknál bevált. Mondjuk adnak 12 óra limit játékot. Azután nem fog elindulni a gépeden a játék, viszont addig mindent kipróbálhatsz.
    Az újratelepítés ilyenkor semmit sem ér. Szerintem az egyetlen megoldás a windows reinstal 😀 Amit szerintem én meg is csinálnék párszor, szerintem ez még bejöhet.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Aston #20 üzenetére:
    Hoppá valamit félre olvastam, rosszul értelmeztem 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #21
    az okosabbja meghekkeli és feltölti netre… -.-

    Reply

  • Blase

    |

    #15: Mondasz valamit… de akkor is van egy 4. projekt, amiről még semmit nem tudunk. ÉS részben egyet értek sise-vel. A wow2 helyett inkább a wow-ba fektetik az új cuccokat. Starcraft MMO-t pedig kedvük sincsen csinálni mint azt már nyilatkozták valamelyik interjúban. Így viszont felmerül még egy lehetőség ha már a Te logikádat is figyelembe vesszük. Valami régi játékot dolgoznak át MMO-ba. Mondjuk Lost Vikings vagy a fene tudja 😀

    Reply

  • Aston

    |

    #24: Erről a negyedik projektről beszélek. De igen, elég sokat tudunk (ööö… persze csak „ahhoz” képest), ez egy NEXT-GEN MMO lesz, fizikai motorral, tessék megnézni itt:
    http://www.blizzard.com/us/jobopp/
    a jobb oldalsó menüt!!!

    Ezen kívül most már azt is tudjuk, hogy nem Starcraft MMO lesz.

    Reply

  • Blase

    |

    És tényleg! Érdekes… Szóval vaci új MMO elvetve. De nekem ez a wow2 akkor is sántít. Nekikezdenének újból?Mégegy fantasy MMO? nem tartom valószínűnek. Marad a Lost Vikings. Vagy van még valami egyéb régi játéka a blizznek?

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #26
    black throne és rock ‘n roll racing
    de kétlem hogy bármelyik régi játékot folytatnák főleg nem MMO formájában…

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Akkor mikor jön? Mondjuk 2009 tavasz közepe-vége?

    Lehet májusban jön, akkor pont két évre rá a bejelentésre.

    Reply

  • Zergi

    |

    Nem lehet tudni hogy mikor jön , előbb jelenjen meg a béta és uttánna a teljes .

    Reply

  • sise

    |

    Hát Martin bezombulsz vagy nem szerintem nincs igazad, azért lenne túl bonyolult a Starcraft MoMO mert több világ lenne benne teljesen kiépített zónákkal bolygorendszerekkel városokkal meg minden egyébbel amivel egy egész galaxist meg kéne tölteni, a WoWba csak egy „Bolygó” van és a kontinensek hozzá egy egy kiegészítőbe jönnek csak, nem arról van szó hogy ne tudnának grafikus motort írni alá. Másik dolog hogy minek cserélnének wow motort egy wow2höz amikor pont az a cél hogy a legminimálisabb gépen is fusson a játék és azért ne veszítsenek el élőfizetőt mert a gépe nem vinné( mint konant pl.).Aztán még egy kérdés: Tényleg azt hiszed hogy a Diablo, a Warcraft és a Starcraft az összes világ amibe a Blizzard valaha is játékot fog kiadni ? Olyan fel se merül benned hogy esetleg új világokat hoznak létre vagy neadjisten megvesznek már létező világokra liszenszt (Dragonlance, Mutant Chronicles, Dune, vagy akármelyik kiforrott világ), és az Activision tulajdonába tartozó liszenszekröl már nem is beszélve.

    …..–Basszus ez nem olyan mint a rántotta készítés, hogy először jól felkeverem a tojást, és addig nem rakom a serpenyőbe amíg az fel nem melegedett, és ennyi az egész. Pont abban az 5%-ban amit említettél, abban is rengeteg munka van még. Egyébként pedig lehet hogy te már késznek látod, de a részletekben rejlik a lényeg—- …

    Mivel én ugyebár nemszoktam gondolkodni léccives tedd meg helyettem: Szal cserélgetik a skineket az egységeken apró %okat tologatnak hogy a multi balanszírozva legyen ezt mondod te is, átállítják az emberek nagy részét a SinglePlay faragására mert oda nem kell már annyi ember. És akkor most én miért hazudok? És mikor mondtam hogy KÉSZ az egész játék ? Csak a multira mondtam hogy a hirekböl meg az inter-You-kkk-All összesen azjön le hogy ott már csak finomhangolnak szkintszineznek/ballanszolnak.

    Reply

  • outro

    |

    Ha valóbban wow2 lesz akkor ahoz biztos teljesen új motort alkotnak. Akár mit is csinálnak a wownak a motorja elavult. Ami nem baj hiszen egy 4 éves játékról beszélünk. Igy is óriási eredmény hogy még mindig ennyien wowoznak (és fognak is még egy darabig), de az kizárt hogy ezzel a grafikus motorral kezdjen még valamit a blizard. Az új MMO biztos hogy valami brutál csili vili dolog lesz. Ha wow2 ha valami teljesen más is készül.

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    Jó kis vita 😀 amúgy szerintem aki próbált már játékot fejleszteni (én nem 😀 ) az vágja hogy nem csak a motor meg a textúrák a lényeg mert attól még csak szép de nem jó. És igen nagy százalék az a balanszolás szerintem.
    A next gen mmo-ról meg annyit hogy nekem pl a wow nem jött be annyira mint lineage2 de ez igaz a warcraftra is. Persze ettől még lennének sokan akik megvennék. És nem hiszem hogy két éven belül megtudnánk hogy mi ez a játék. Szerintem egy idő után lecsillapodik a dolog, elfelejti mindenki aztán meg egyszer jön a nagy dobás..

    Reply

  • pcdevil

    |

    #30 sise
    Senki se mondta, hogy holnap jelenik meg a nextgen mmo:S Miért ne építhetnék fel a Starcraft univerzumot? Stargate: Worlds játék hasonlóan épül majd fel, több bolygó, meg minden anyámkínja. (És csak a jegyzőkönyv miatt: nem azt mondtam, hogy SC MMO készül, csak azt, hogy a „túl bonyolult” felépíteni elv nem állja meg a helyét)

    Egyébként meg nem egy nagy 60fős csapat fejleszti a starcraft2öt, „és akkor most mindenki a battle.net programját kódolja” módon. Persze, hogy a grafikusok cserélgetik a skint, most más dolguk nincsen: új egység már nem kell, gondolom fő történetvezetés is megvan így új bolygók se kerülnek bele – bár ha kerülne se tudnánk róla. Történetírók kapnak most nagyobb hangsúlyt, ennyi a lényege a cikknek.
    Ismered a Pareto-elvet? ha kész is van a multinak a 95%a, a fennmaradó 5% sokkal több energiát fog felemészteni, mint az elején 5%… Egyébként meg a multi pontosan az apró %os balanceról szól, semmi másról.”.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    minden esetre szerintem sincs sok esély egy starcraft mmo-ra (ami személy szerinte nem is baj. akkor már inkább a GHOST) és stargate mmo-hoz nics sok közé és annál sokkal bonyolultabbis

    Reply

  • BlueSky

    |

    omg…wow2 most felejtsétek el!!!!! MERT ÉRTELMETLEN LENNE!!!! hogy miért is: 1. wow még most is töretlen sikerrel tombol (eszméletlen sokan tolják) ergo fölös lenne vmi mással versenyeztetni
    2. wow legújabb kiegje lényegében a warcraft3 sztoriját teljesen feldolgozza és már nem nagyon tudnának olyan érdekeset felmutatni mert eddig a wc3ból építkeztek, vagyis ahhoz hogy legyen wow2 kéne wc4 ami sztem még nagyon de nagyon messze van

    sc mmo világát nehéz lenne felépíteni mert az sc világát nem nagyon ismerjük max a könyvek színezik de semmit, ez miatt nagyon sok meló lenne felépíteni (de lehetséges mert ha telibe is találnánk akkor se mondaná meg)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.