StarCraft 2 Cross Region hamarosan!
A Blizzard örömmel jelenti be ezúttal, hogy a Cross Region Link (Régiók összekapcsolása) hamarosan debütál. A harmadik szezon startjával (július 20.) jön a régiók egyesítése. Európa az orosz szerverrel, Észak-Amerika Dél-Amerikával, Korea pedig Tajvannal fog a harmadik szezontól egyesülni. A Blizzard célja ezzel az, hogy minden apró dolog (közösség összekovácsolása, pályák terjedése stb.) gyorsabban haladjon és minél több ember vegyen részt 1-1 szerveren. A fejlesztők továbbra is szaggatásmentes játékokat ígérnek.
Forrás:
Comments (30)
Isaac
| #
Dél-Amerikai helyett Latin-Amerikai szerver
Reply
DACA
| #
Válasz Isaac #1 üzenetére:
Igen, hivatalosan az a neve, de gyakorlatilag Dél-Amerikáról beszélünk akkor is 😀
Reply
Isaac
| #
Válasz DACA #2 üzenetére:
Végül is ja. Mivel úgyis megszűnik már mind1 hogy mi a neve
Reply
Utopia
| #
jó ötlet, bár eddig is sok orosszal találkoztam a mi szerverenken…. ezután még többen lesznek? ^^
Reply
Vargos
| #
Szerintem is nagy részük EU-n nyomult. Russia szerver csak ~100k fő.
Reply
shael
| #
Támogatom! Szerintem is jó ötlet! 🙂
Reply
Zwiebel
| #
Nem tudom hogy hogyan tudják megoldani a fizetős + nem fizetős szerver kapcsolatát… Nem jósolok nagy jövőt így a „mi” játékunknak :S
Reply
Fana
| #
Huhu Tajvani akkot kell venni gyerekek !
Reply
rici
| #
ez is valami, amugy mit gondoltok egy europa + amerika kozti osszekapcsolas nagyon megoldhatatlan lenne?
Reply
Isaac
| #
Válasz rici #9 üzenetére:
Lehetetlen vállalkozás mivel a két kontinens között hatalmas távolság van. A mai technológia még nem teszi lehetővé hogy mindenki a Földön egy szerveren tudjon játszani. Talán 20 év múlva már elérhető lesz. De addig sajnos kénytelenek leszünk ezt elviselni.
Reply
Faruwiel
| #
Válasz Isaac #10 üzenetére:
sztem rosszul fogalmaztál, vagy én értettelek félre, lehet játszani attól még, tehát össze is lehetne kapcsolni, csak kb semmi értelme, mivel amerika és eu közt 100-200 milisec késés van az interneten, úgy játszani meg olyanok ellen akik mondjuk „hazai” pályán vannak nekik van 20-30 és nagyon sokat számít az fightba mikrónál ha késsel, de egyébként teljesen az összekapcsolás
viszont ennek a laggnak a csökkentése azaz ami talán 20 év múlva oldódik majd meg ha mindenhol márcask 1 GB-es optikai kábelek lesznek a falban
Reply
Xiccdrow
| #
Miért nem oldották meg ezt is úgy, mint sc1-ben ? Én ezt nem értem
Reply
Spirit
| #
Akkor most ha összevonják az orosz meg az európai szervert, akkor lesz egy közös top 200 gm ligájuk?
Tehát a régiók összevonásával kevesebb (vagy kisebb) lesz a grandmaster liga?
Reply
Isaac
| #
Válasz Spirit #13 üzenetére:
NA+LA=1 GM
EU+RU= 1 GM
KR+TW= 1 GM
más szóval igen összevonás lesz így nehezebb GM-be kerülni. De így elvileg már tényleg azok lesznek ott akik „tudnak” is játszani.
Reply
Phobia
| #
Ezzel állnak bosszút a Moszkva tér átnevezéséért….:D
*edit: Hozzátenném én személyszerint örülök neki hogy összevonják legalább több játékstílust tapasztalhat az ember és HÁTHA az oroszoknál kevesebb a platinás/diamondos rushmátyás:)
Reply
Eyesis
| #
Szerintem teljesen felesleges lépés, de Blizznek biztos mindig igaza van 🙂
Reply
Phobia
| #
Válasz Eyesis #16 üzenetére:
Teljesen felesleges nem lehet miután igény van rá,na meg nem kell 600 féle kliens ha más földrészen élőkkel is akarsz játszani.
Reply
csko
| #
Aki még nem hallott a hírről, félrevezető lehet a cím. Nincs semmiféle „Cross” a dologban.
Reply
Isaac
| #
Válasz csko #18 üzenetére:
Azért egy kicsi mégis van benne mivel földrajzilag Oroszország Ázsiai ország is.
Reply
Gaby
| #
Válasz Fana #8 üzenetére:
Ha sikerül valahova írd ki hogy hogyan csináltad és streamet is kérünk majd.
Még 1 kérdés Ausztrália hova kerül majd??
Step by step guide to Taiwan account…
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=243084
Reply
Isaac
| #
Válasz Gaby #20 üzenetére:
Annak van saját szervere amit SEA-nek hívnak „South-East Asia”. De már 6 hónapja megcsinálta a blizz hogy az NA és a SEA szerver között összekötés legyen vagyis az emberek szabadon mozoghatnak a két szerver között.
Reply
Gaby
| #
Kösz a választ de már elfogyott a szerkesztési időm a #20-as hozzászólásomhoz még annyit nem próbáltam csak a linket találtam meg.
Reply
FaLtY
| #
LAGG TIME jó lesz…
Reply
sweeping
| #
Válasz Fana #8 üzenetére:
Majd mesélj a latency-ról
Én amikor bétában taiwan accon toltam, mivel sikerült egyet létrehozni, szó szerint 1 másodperces késleltetéssel játszottam. Kiadtam a parancsot és kb 1 sec után rakta le a force fieldet, egyszerűen gold fölé nem tudtam menni, olyan szinten brutális lagg volt
Tl.neten olvastam valahol, nem tudom melyik fórumba, hogy egyik arc diamond NA szerveren ázsiain meg Gold. Azért ekkora skill különbség nincs az átlag gamerek között, maximum a top játékosok jobban valamicskével.
Továbbá itt van cSOchico aki egy lány és NA szerveren grandmaster, anno néztem a stream-ét, ott panaszkodott, hogy zavaró a lagg. Persze nem volt akkora mint amilyen az én esetemben volt a bétában, mindenesetre közel se tudott olyan jól teljesíteni, egyszer még egy diamondtól is kikapott.
Reply
Isaac
| #
Válasz sweeping #24 üzenetére:
sőt venni kell játék időt ha minden igaz de erről még nem kaptam megerősítést.
http://i.imgur.com/taaXo.png
Reply
sweeping
| #
Válasz Isaac #25 üzenetére:
Ez olyan mint az oroszoknál, megveheted a játékot úgy mint mi EU-ban, és megveheted úgy is, hogy időlimites. Időlimites előnye, hogy jóval olcsóbb, és ha tetszik megveheted, ha nem jött be, akkor pedig legalább nem dobtál ki feleslegesen pénzt
Ott is van zárójelben a képnél amit linkeltél, hogy:
or unlimited acces
Reply
Aston
| #
Háát, ez lehet jó hír és rossz hír is egyben.
Ha jó hír akkor ez azt jelenti, hogy a Blizzard fejleszti azt amiről régen is beszéltek, hogy összekapcsolják a különböző szervereket, hogy a játékosoknak ne legyenek ilyen korlátozásaik. Amúgy egyáltalán nem triviális ez az összeköttetés, a terület növekedésével lassul a kapcsolat, szinkronizációs problémák, lagg stb léphet fel. Nem lehetetlen de nagy kihívás az ilyen összekapcsolás.
Ha ez egy rossz hír, akkor ez azt jelenti, hogy a szerverenkénti játékosállomány folyamatosan csökken, és a Blizzard belátta, hogy ha nem kapcsolja össze a szervereket akkor azok egyenként kihalnak szépen lassan. Bár ezek a folyamatok nem megállíthatók, de azért az ilyen lépésekkel erősen lassíthatók.
Reply
Vargos
| #
Válasz Phobia #15 üzenetére:
„HÁTHA az oroszoknál kevesebb a platinás/diamondos rushmátyás:)”
Függ attól milyen erős játékosok. Minél jobbak annál nagyobb az esélye az utóbbinak. Pl. a koreai szerveren van a legtöbb all-in és cheese.
Reply
ObeytoAthene
| #
Válasz Isaac #10 re
Azt helyesen írtad hogy lehtetlen vállalkozás, viszont amíg a realtivitás elmélet nem dől meg, addig az is marad, hiába bármilyen fejlődés. Eu és USA közötti kb 4000 km miatt, mégha két gépet egy nyíelgyenes veszteség nélküli optikai kábellel kábellell összekötesz, akkor is 100-120 milisec lesz a válaszidö köztük, mivel a fény ennyivel megy, gyorsabban nem tud. (és a fény a leggyorsabb) Ennyi.
Wowozni még lehet egész türehtöen usa szerón. de sc2t vagy neadjisten vmi fpst már nem igazán.
Reply
Vargos
| #
Válasz ObeytoAthene #29 üzenetére:
EU – NA nem vészes. Inkább kelet felé nincs kakaó.
Reply