Starcraft II – Battle Report #1

Astonkacser . Hírek 2251

UPDATE:  Az 560megás változat már tölthető tőlünk is.

OMG, Lord_Crusare hozta nekünk a hírt, hogy a Starcraft II hivatalos oldala frissült, és nem is akármivel, hanem egy 21 perces videóval!

Hogy mi is ez a Battle reports? Egy meccs, amit a fejlesztők játszanak és shoutcastolják, vagyis élőben kommentelik. Fú, még én sem néztem meg, de minden bizonnyal egy remek videót kaptunk ma. Le is lehet tölteni, 560Mb, magyar streamről estére gondoskodom.

battlereports1.jpg

Látható az is, hogy az SC2 még alfa fázisban van, ez nem meglepő, de mint tudjuk, 2009-ben jön a béta, szerencsés esetben az év első felében.


Comments (87)

  • drtho

    |

    Megnéztem, nagyon üt! Kicsit megrendezett meccsnek tűnik, de sebaj. GG.

    Reply

  • K4E

    |

    azért szeretem ezeket a dolgokat leakarnám tölteni olyan hihetetlenül gyorsan megy ,hogy hátralévő időnek kiírja ,hogy 9 hour remain… „valószinü”

    Reply

  • rimramrom

    |

    Ahogy nézegetem folyamatosan a meccseket, tekintve hogy főleg PvT-t láttunk, az jön le hogy pörgős a játék, az épületek is nagyjából jók, de szegény Marine-ok nem sok vizet zavarnak. A Colossus pedig egyre jobban alakul át a kedvenc egységemből a „legnemkedveltebb” egységemmé. Megértem én hogy több kellene belőle mint 2-3, de szerintem nem éri meg a pénzét, nem sugárzik belőle az ami egy csatagépet szerintem jellemez. Ez a támadás röhej, az első, követő sugárnyalábos támadása sugározta hogy „Mindenek felett állok és most kihegesztem az agyadat is!” 😀

    Lehet, hogy én nem értek a Colossus-hoz, de csak azt látom hogy 4 lába van és mégis megbotlik…

    Reply

  • Maverick

    |

    Bár még csak az első pár percet láttam 2 bug máris feltűnt. Az egyik amikor az SCV üldözi a probe-ot a jobb felső sarok felé. Van egy időpillanat amikor úgy tűnik mintha elemelkedne a talajtól. A másik hogy a stalker lövései egyálltalán nem találják el az SCV-t. Legalábbis az animáció szerint, igaz közben azért a hp-ja megy lejjebb.
    Szóval ezek után elhiszem hhogy tényleg csak alfa állapotú. Kicsit kapkodhatnák magukat… De ez a hónap gyakorlatilag kiesik az ünnepek miatt… De majdcsak utána újjult erővel vetik bele magukat… 😀

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    OMG OMG, meg lettem említve 🙂 . Egyébként szerintem akár megrendezett ez a videó, akár nem, ettől még nagyon állat (és nem azért, mert én küldtem be a hírt 😛 ) .

    Reply

  • Promie Motz

    |

    hát… nagyon jó ötlet, hogy a Blizzesek tesznek ki gameplayeket, és köszönjük meg nekik, mert ez jó dolog. Nem hiszem, hogy ez egy megrendezett videó volt, miért is lett volna az? Kisebb hibák meg hát igwen, kisebb hibák, ezért nem adják ki (btw nekem nem tűntek fel ;))
    És a Colossus tényleg nagyon gáz, legyen kétszer ilyen drága, de egy elvadult pusztítógép! 😀

    Reply

  • Zedas

    |

    Komolyan mondom, ebben a hírvákumban egy ilyet berakni orgazmusközeli állpotot idéz elő.

    Bárcsak egy zerges VOD-ot is kiraknának.

    Reply

  • Firebat

    |

    pont 2 perce találtam meg a vidit…és már posztolni akartam hogy miúságvan:) de akkor már .kikerült úgy hogy már csak meg kell nézni =)
    sztem is nagyon jó ötlet….remélem egyre többször fogják ezt megismételni 🙂 . és jó szokásukká fog vállni.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    höhö! ebből a videóból a blizzconon is lehetett látni pár összevágott részletet szóval valószínűnek tartom hogy lesz még egy a zerg vs terranossal is mert olyat is láttunk
    (remélem…)

    Reply

  • kope10

    |

    Igazatok van, vannak bugok benne, de azért én nem akarom lehúzni a Blizzardos srácokat. Tudom nem mind mai játék de játszottatok már a AOEIII-al, a Tiberium Wars-al, vagy a Red Alert legújabb rettenetével? És azok kiadott verziók, állítólag nem alfák. Én is nagyon várom az SC2-t de nem hiszem hogy kapkodni kéne. Inkább várok rá akár fél évet is vagy többet, ha azt mondhatjuk rá amikor kész van, hogy igen na ez nem EA förtelem. (tudom az AOE nem EA)

    Reply

  • Leto

    |

    Protoss Archon és a többi fordító, már rajta vagyok az ügyön.

    Reply

  • Blase

    |

    Ebből már korábban láthattunk részleteket. Akkor lett megállapítva hogy a marauder imba, és hogy a colossus haszontalan. 😛 épp mint most. Amúgy klassz a videó.

    Reply

  • Xiccdrow

    |

    Huh. A gameplay után ez az a videó amit megnéztem, mivel a matchek annyira nem kötnek le, és levagyok nyűgözve! Ugyanakkor látszik, hogy jócskán lemaradtam… valaki eltudná magyarázni hogy mükszenek ezek a teleportáló zealotok meg stalkerek? Netán nem is erről van szó, csak én nem figyeltem oda ?:D Végre a terranok gyalogos egységei érnek is valamit protossok ellen.

    Reply

  • drtho

    |

    A Colossus tényleg lehetne erősebb, még azokat a sézpen tömörült SCV-ket is alig ritkította 3(?) shottal. Illetve nem örülök, h látszólag így kihagyható a tank egy TvP-ből.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Én pedig igenis örülök neki, hogy a tank már nem olyan imba, hogy csak azt csinálnak a terranok

    Reply

  • Archon

    |

    nálam olyan rohadtul szaggat a kép is meg a hang is, hogy nem bírom végignézni:(

    Reply

  • keedav

    |

    Jó látni hogy a protoss pylon kristálya már nem teamcolor, az épület warp-in animáció is szép, a terran építkezés is jól van megcsinálva. A videó alatt látható térkép rákattintva kinaggyobodik, szerintem olyan kép lessz majd a map preview is csata előtt.
    Mellesleg a videót nem tudtam letölteni, a downloader nem csinál semmit, nem tudom hogy most az én ISP-mel van a baj, vagy ez többeknél is jelentkezik.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz keedav #17 üzenetére:
    le lehet szedni csak baromi lassú mire bejön az opció hogy „mentés”

    Reply

  • Worlon

    |

    Nagyon szép és hangulatos videó. Csak a kolosszús egy nagy rakás lókaksi… Csomót lőtt az összetömörült SCV-re, asszem 3at, és hát nem igen vettem észre, hogy 1 is meghalt volna. Haszontalan egység, még ha ingyen lenne, akkor is. Zea charge viszont nagyon ütősen fest. Terran egységek pedig igen erőteljesnek tünnek. Itt a videóban ahogy néztem az épületek az SC1-hez hasonlóan készülnek el, és nem csak hirtelen megjelennek készen.

    Reply

  • Brebbia

    |

    Jó kis videó, bár nyilvánvalóan megrendezett. Engem jobban érdekelne egy valóban spontán profi meccs, hogy lássunk rendes csatákat is, nem ezek a mesterkélt hardcounter összecsapások.

    Viszont a kommentátoroktól a hideg kiráz, a szokásos kamaszhang és gagyi rájátszások, legalább Blizz leszerződtethetne valami profit.

    Reply

  • Aston

    |

    #9: Inkwizitor majdnem jól leszóltalak, hogy miket beszélsz, aztán rájöttem, hogy a Blizzcon gameplay videó tényleg ebből volt kivágva.

    De! Akkor ez azt jelenti, hogy nemsokára jön majd a másik játék is, amiből szintén láttunk már kivágott részeket.

    #16: Nyugi, töltöm fel a szerverre az 560Mb-os verziót, aztán kettévágom és csinálok magyar streamet.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Bárcsak már jácchatnánk vele:(

    Reply

  • Sandormaster

    |

    NaLOL a Maruderek mi erősek már!
    Egyébként eszméletlen mi megy ma a világban, teljesen nyilvánosan kiraknak az SC2 honlapjára egy friss gameplay videót karácsony idején?! Ez egy kész terrorcselekmény!”/%=+! Váááá mikor lesz már kész 🙁

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #20
    jaj, végre van egy elégedetlenkedő látogató is, aki életidegen elvárásait hozzá nem értéssel palástolja.
    megrendezett meccs, kamaszhang, Blizz szerződtessen le valami profit? Ha koreaiul kommentálnák, az jobb lenne? Mert máshol hivatalosan tudtommal nem gyakran fordulnak elő „profi kommentátorok”.

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Jövő év első felében a béta? Akkor jó ha nyár végén kész lesz a játék. Na, akkor most veszek gépet, nem halogatok tovább. Aztán SC2 után egy újat megint…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    én 2007 nyár elejére akartam új gépet venni, csak hát ugye májusban jött az SC2 híre… emlékszem, elsőre azt hittem, csak kamu… de 1 szó mint száz, azóta halogatom a gépvásárlást… és még végül is, a mostanin is eldöcögnek a legújabb gémeket leszámítva a dolgok, szóval nem bántam meg. De SC2 megérdemel majd egy új vasat 😉

    Reply

  • Andris1991

    |

    Egész jó a honlap szervere kb 1.7 Mbit letöltésxD

    560MB–>5-6 perc 😉

    Reply

  • KennyGTP

    |

    A videó szép és jó, csak így tovább BLIZZARD.. A terran robotcsaj NAGYOK király az animációja, pláne mikor „szétnyítik” az arca (tiszta strogg a csaj).
    Egyébként nekem is az első Colossus verzio jobban tetszet, még ha a földi egységek ellen kemény gép-robot (vagy mi), levegős egységek ellen gyenge az se zavart, de ez a változat valahogy nagyon béna lett. A másik hiba az hogy a terran Marauder egység túl erős és ezáltal a Marinok már feleslegen egységé válik a játékos szemében :S (A videóban keveset alkottak a Marinok), na szóval a Marauder-eket vagy lassabban mozogjanak vagy az életüket kisebbre kellene venni.

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    #27 Szerintem akkor a neted lassú, én 7.41 MB / sec-el töltöttem le, fél percbe se telt.

    Reply

  • Worlon

    |

    Hát a ballansz még nagyon ráfér. Marruder tényleg teljessen kiszorította a jó öreg marint.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Azt nem értettem a protoss miért nem probálta meg az airt. Hellion, maruder, banshee ez mind csak a földit üti. Persze most nem tudom jelenleg mennyire gyorsan lehet airre állni de sokáig ugy tünt nincs kifejezett anyagi problémája a protossnak.
    A bug nekem is feltünt ahogy az scv megmászta a hegyoldalt 1 sec erejéig. Nem bánom hoyg a tankot már nem lelélegzetvétel helyett nyomják a terran playerek, mégis csak több a mikro egy iylen mecsben mint egy olyanban ahol one shotoja az armydatl a 15-20 tank.
    A colossusos probléma egyértelmű, kicsi a tűzerő. AZ meg a másik hogy az még nem teljesen világos hogy az IK-t azért nem használják ki mert még nem találták ki hogy kéne, vagy azért mert annyira azért nem kihasználható mint gondolták.
    A bansheen az tűnt fel hogy szegény milyen lassan repül.

    ÉS végül egy kis taktikai aproság. Azon a ponton amikor a kavicsokat mindketten kilőtték, szerintem a protoss részéről hiba volt kilőni az ő oldaláról. A colossus már fennt volt tudta belezni a szedőket, ha nem lövi ki a sziklát eljátszadozhatot volna a terrannal hogy fellép lövi az scv-ket aztán lelép oda vissza a marudereknek meg kerülniük kelett volna vagy feladni az expet. Közbe nyert volna időt még pár colossusra és egy idő után mikor fellépett volna 5-6 al az exphez egyböl lheggeszti az egészet. EZ pedig fontos taktikai lépés lett volna ha azt nézzük hogy a kilőtt exp dombján tovább mozogva ellenállás nélkül juthatott volna a terran főbázisig. Sőt a dombon megállva még a domb tövében rohangálo unitokra is lődözhetett volna. Ha pedig a a terran felindul a dombra kinyirni ő egyszerüen lelépked ott ahol fellépkedett. Csunyán be lehett vola szoritani a terrant, legalábbis a bansheekig mindenképpen.

    Reply

  • outro

    |

    Tud valaki majd feliratot kreálni rá? sztem sokan megköszönnénk nagyon szépen 🙂

    Reply

  • outro

    |

    Az uj stalker modeljét most vettem észre. Szerintetek jobb lett mint a régi? Nekem még szoknom kell de alapvetően jobban tetszik.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #31 lehet, hogy tényleg csak ilyen mikro mellett lesz hasznos a Colossus, de én személy szerint hajlamos vagyok másról megfeledkezni, amíg egy-két egységgel ilyen jól eljátszok (elmarad a gyártás-fejlesztés etc.) szóval lehet, hogycsak a jó játékosok közt lesz gyakori egység, mert átlag player nem tudja kihasználni a benne lévő lehetőségeket.

    Reply

  • Brebbia

    |

    #24 Életidegen elvárás? Vannak normális amerikai/európai profi kommentátorok az E-Sport scene-ben is, és ha valaki, hát a Blizzard igazán megengedhetné magának. Örülj neki, hogy téged nem zavarnak ezek az orrhangó közvetítök.

    A megrendezett meccsről meg annyit, hogy nem derül ki belőle semmi. Azt eddig is tudtuk, hogy a minőséggel nem lesz gond, hogy kiváló lesz a pathfinding etc. etc. Amit még nem láttunk, hogy hogyan muzsikál mindez két A+ játékos makróképességei mellett, mert ez a lényeg. Egyébként szerintem ezzel sem lesz probléma, csak jó lenne már látni.

    #34: Én úgy látom, a lehető legtöbb egységehez direkt rendelnek egyedi és nagyon microintenzív lehetőségeket, különösen a „nagyokhzoz”, amikre ez az elődben nem volt jellemző (kivéve pl. carri). A videóban is volt jópár példa.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Itt szeretném még megemlíteni hogy pro e-sport ide vagy oda valahogy nagyon nem tetszik hogy egyelőre a halál animációk abban merülnek ki hogy a protoss kéket robban a terran sárgát a zerg meg pirosat. Lényegében a maruderek az scv-k a stalkerek meg a zealotok halltak meg animálva. Különösen béna látvány ez a colossusnál 🙁 Igazán nem értem kit zavarna össze ha úgy dőlne ki mint ahogy a legelső gameplay videeoban láthattuk.

    #35 nem értem a problémát. Miért kéne bárkinek is fizetni mikor remekül kommentálják a dolgokat. Egyébként nem szeretm ezt az áll igényességet. Ha nem tetszik leveszed a hangját, de ez amugy sem egy Pro legue döntő ahol nagyon számítana a kommentálás minősége. Arról nem is beszélve, hogy ez egy új műfaj ahol elképzelhetőek új stilusok, nekik ilyen van ennyi.

    Azért nem hiszem hogy megrendezett meccs lett volna mert egyrészt, minek tökölnének a rendezéssel mikor lejátszottak ott benn X tudja hány gamet és csak ki kelett választani egyet ami relative izgalmas volt, alá kommentelni és már kész is. Másrészt meg nem hiszem hogy akkor azt mutatták volna be direkt, hogy a maruder mass elég imba a colossus meg nem sokat tehet ellene.

    Reply

  • Tauren

    |

    Elszántam magam és végre megnéztem.
    Egyszerűen marha jó lesz a játék. Én is láttam egy pár pici bugot, de esküszöm még így is játszanék vele.
    Véleményem a meccsről:
    Hát a terran egész erős, sőt kimondottan jó stratégiai egységei vannak, mindazonáltal hogy a helion lehet, hogy hamar kilövik, de a lángszórója miatt, hamar kilehet iktatni vele a közelharci egységeket, míg pl: a Marauderek, vagy én akár vikinget, marinet, vagy tankot is használt volna, szépen a Helionok mögött lövik az ellent.
    A terran az elején volt béna, mert a hülye csak Maraudereket épített, míg csinálhatott volna rögtön minmum két bunkert 4-4 marineval, és akkor biztos nehezebben jött volna be a bázisára.
    A protoss a végén volt béna, mert már látom, hogy mi az előnye a szegény Colossusnak. A lényeg, hogy ha Colossusokkal megy az ember támadni, legyen legalább vele jó sok zealot, és stalker. Persze megpróbált ilyen felállást csinálni a protoss játékos, de nem éppen sikerült neki. A Colossus-t sajnos már hamar kilövik, de tényleg igaz az, hogy ha többen vannak jó nagy károkat tudnak okozni. PL: amikor jó sok marauderrel, és helionnal támadott a terran, és lehet hogy a protoss vesztett abba a csatában, de volt legalább hat stalkere, és két colossusa. Na az a két Colossus jól letudta irtani a helionokat, ha már a marauderekre nem volt idő támadni. De úgy látom, hogy ha legalább csinálsz 3 Colossust, 12 Stalkert, és egy pár zealotot, már van egy majdnem legyőzhetetlen sereged. Persze sztem ez a sereg ellen a tankok lennének az ellenszer, hiszen hát a Siege Tankokban, én még sosem csalódtam. 😀

    Magyarul az egész jó volt, persze jó sok egységet nem láttunk még, de szerintem ez egy tipikus gyors menet illusztráció akart lenni, hogy milyen ha két ember nem tököl azzal, hogy mindent kiépít, hanem gyártanak, addig amíg tudnak, és harcolnak.
    Király volt!! És üzenem a Blizzardosoknak ASTON, hogy WOOOOOOOTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

    Reply

  • hurka

    |

    Én azt nem értem hogy ha a marine-nál felmerült hogy némely halálanimáció elvonja a figyelmet, akkor ez máshol miért nem? Utoljára az első protoss bemutató amit jobban megnéztem ott még egy kék lélek hagyta el a zealotokat, és nagyon hasonlított 1 diablo2es animációra, de ez a vörös lélek ami most van a zealotoknál, szerintem még mindig (és méginkább) nem passzol, és ugyanúgy inkább figyelmet von el, viszonylag sokáig tart. Én úgy látom sokminden csicsa csak a figyelem elvonását okozza. Nekem zerg a fajom, kifejezetten rosszul érint amit eddig a mutaliskekről láttam, nem tetszenek. hasonlítsátok össze a két képet: ghost muta: http://images.gamezone.com/Featureds/starcraftghost.jpg sc2 muta: http://www.starcraftwire.net/gallery/data/517/medium/mutalisk2_copy.jpg a zergling ghost-os modellje is jobban bejött.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    !!!HÍR!!!: a starcraft2 a videó mellet frissítette a galériáját is!
    kaptunk egy új szép hátteret is a videó mellet!
    meg új screen shotokat WÁÁÁÁ nagyon jóóók! 😀 Az az éjszakai pálya eszméletlen durva!
    http://www.starcraft2.com/screenshots.xml
    (a fórumon is leírtam)

    Reply

  • Chob

    |

    Jó kis video volt ez de 1-2 dolog azért tiszta, az egyik az, hogy a Marauder ok erős, de nem annyira ott volt a Stalker az elején, volt 1 1v1 Marauder vs Stalker amiben éppen hogy nyert a Marauder az ellena Stalker ellen aminek a pajzsa már így is majdnem le volt szedve egy marine által, szóval szerintem a Stalker jobb mert még levegőbe is lő. Ettől függetlenül erős a Marauder. A másik az, hogy a marinera is szükség lesz, mert ez TvP volt amiben jobb lesz lehet Maraudert használni a protos egységek ellen, de egy TvZ-ben már a marine jobb sok kis zergling ellen.

    #39 Omg az a lávás pálya odabasz 😮

    Reply

  • aarchie

    |

    a 6. féle SCV hátirakéta animáció: CSILLAGSZÓRÓ:):) Észre se vettétek ugye? Nagyon látványos a marine-ok futás animációja, az új Stalker grafika. Tetszik, hogy a tank végre support egység, (pl tömeges photon cannon ellen, lurker ellen). A vulture-firebat összeolvasztása is jó ötlet (helion). A régi Vulture nagyon erőltetett volt, a firebat meg egyszerűen használhatatlan legtöbbszőr. Ez a kolosszus egyre jobban nem tetszik.. Teljesen más papíron a szerepe, mint a régi „kukacnak”, ráadásul ilyen vonalban lövő hit&run parasztírtó egysége a másik 2 fajnak is van (lurker, helion), habár drága, de legalább gyenge is, viszont levegőből is lehet lőni.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #38 Érdekes hogy pont az ellenkezőjét irtad mint én. Biztos nem sokat játszottál wc3 al de még az sc1 el se, mert mindkettőben voltak halál animációk azért, és senki nem volt összezavarva. A titka inkább az hogy gyors lefolyású legyen az animáció és hamar tudatositsa hogy annak az egységnek vége. ASzerintem pl a colossus régi animácioja mindkettőt teljesitette tekintve hogy robbant egyet a feje (jelezve hogy annak annyi) utána kidőlt szépen. Ehelyett most egy béna robbanás -.- Egyébként w3 ban is voltak iylen vacak animációk pl a sárkányok rendszerint aprocska csontokra hullottak szét ami hát viccenek is elég rosz de egy lezuhanó hatalmas sárkány tetem már tényleg bezavart volna a csata képbe.
    Legtöbb esetben arrol van szo hogy félnek ilyen animációat csinálni mert következményt kéne hozzárendelni (amire ráesik egy sárkány annak illik megdöglenie) viszont ez uj taktikai ellemekete hozna be (a hogyan használju ka másik ellen a saját egységeit témakörben) amitől mindenki fél. Ilyen nagy változtatásokat nem akar seni szerintem.
    A legtöbb animáció esetében viszont nincs szó ilyesmiről mégis le van butitva nagyon durván (az sc 1 ben is sokkal szinvonalasabbak voltak a zerg döglés animációk) és ez ne mcska csicsa kérdése még praktikai jelentősége is van. Pl egy sűrű zerg tömeg közepén elplaccsan néhány dolog az sc1 ben tudtad mi volt az az animációból, jelenleg a 2 ben fogalmad nincs mert ugyanaz a vér robbanás.

    Reply

  • hurka

    |

    Válasz Crafty_FOX #42 üzenetére:

    Én nem azt mondom hogy ne legyenek szépek a halál animációk, de ne tartson el kb 1ésfél-2 elszámolásig 1 halál.(pl zealot) és amíg emelkedik az a lélek a levegőbe, eltakarhat valami fontosat bármelyik játékos elől, akár 1 rövid pillanatra is. sc1 halálok kb addig tartottak mint hogy mondj annyit hogy u, vagy a, a most bemutatott zealot halál alá még 1 ámen is odafér. és még mindig nem értem miért piros, talán, mert a piros protoss egysége hal meg? eleve szerintem ez túl fennkölt, az sc1-es ‘elmúlás’ animációhoz képest.

    Elég sokat játszottam az sc1-el és úgy érzem pont elég szép volt, és 3d-ben megpróbálni felülmúlni szinte lehetetlen (vagy rengeteg munkát igényelne).

    Tehát igazat adok, szépek legyenek, és jól megkülönböztethetőek, de ne valami 2 másodperces haláltusa legyen.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Ez a marauder nagyon ütőképes egy egység… Mondhatni már imba! 10 marauderrel percek alatt lerombolhatsz egy komplett bázist. A colossussal igazság szerint nincsen semmi baj csak a sebzését kéne növelni vagy az attack speedjét.

    Reply

  • Chob

    |

    A multiplayer része a dolognak teljesen más mint a single ezért multiban biztos nem lesz húde szuper halál animáció singleben viszont már biztos lesz vagy valahogy belehet majd állítani.

    #44 Jaja a colossus ugye lő egyet keresztbe és megáll picit aztán megint.Szerintem az lenne jó ha nemis sebzést növelnek ,hogy húz egy csíkot és egyből még egyet a másik irányba és azután vár egy nagyon nagyon minimálisat és így tovább.

    Reply

  • Dylan

    |

    Skacok, csak engem idegesít ennyire, hogy ilyen marhagyorsan beszélnek a videoban? Kb 2-3x gyorsabban mint az még kényelmes lenne. Pedig hozzászoktam az angolhoz, de ez nagyon zavar… 😮

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Dylan, nem mondom, hogy kényelmes tempóban beszélnek, de azért érthető szerintem, ha rendszeresen nézel angol nyelven filmeket. Ott sem beszélnek sokkal többet sokkal lassabban.

    Reply

  • Aston

    |

    #46: Sajnos még így is csak a töredékét képesek kommentálni az eseményeknek. Mondjuk az tény, hogy Dustin Browder úgy beszél, mintha V8-as motor hajtaná a nyelvét.

    Reply

  • Bubbles

    |

    Nem bírom tovább, ez a game egy rakat szar. Ezek fejlesztők? Még a saját játékukat sem ismerik, egymás után követék el a hibákat. Oké, lehet mondani, hogy nem nem játszottam vele, ne ugassak, de annyira alapvető játékbeli hiányosságaik vannak, hogy az hihetetlen.

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz Chob #45 üzenetére:
    Vagy lenne a Colossuson egy lövés tipus opció váltás gombja :). Az egyik ez a „csík lövés” (mint a mostani verzióban) ,ez szerintem akkor igazán hatásos mikor a Colossust támadják vagy mikor tömeget kell osztlatni, másik lövés típus a követős lövés, csak egy kijelölt egységet támad (mint a legelső verzióban).

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.