Pálya változtatások a 4. szezonban

DACA . Hírek 1279

Még mielőtt bárki megörült volna, 1v1-ben nem lesznek változtatások ezúttal (sajnos).

2 új pályát vesznek ki az eddigi 2v2 map poolból, amelyek:

(4)Khaydarin Depths
(8)Tempest

Helyettük a következő pályák fognak megjelenni a 4. szezonnal:

(4)Lunar Colony V
(8)Magma Core

Azzal magyarázták mindezt, hogy a két törölt pályán nehéz volt expandolni, ezért a két új mapon ezen változtatni akartak. (gondolom nem akarnak rushokat látni – bár az mindig lesz.)

4. szezon tehát október 24-én jön, hamarosan!

Forrás:


Comments (17)

  • Sabika

    |

    azért remélem hogy 1v1 mapokat is kapunk az új szezon közben!Már nagyon unom őket :S

    Reply

  • Spirit

    |

    Ruins of tarsonison könnyű expandolni? Én nem hiszem. Főleg ha zerg az ember és terran ellenfele van.
    High orbiton megint nem könnyű az expand, a goldon lévő szikla miatt, a többi expand meg messze van.
    Tempesten meg miért nehéz expandolni ezt elmagyarázhatná valaki…
    Blizzard szakértelem ftw.

    Reply

  • PhoeniX

    |

    Nem igazán értem ezt az érvet, a tempest tényleg pont a könnyebben expelhetőek közé tartozott, a kaydarin határeset, de még mindig jobb mint ami bent maradt. A ruins of tarsonis halál sztem, a high orbit sem kevésbé, szóval…not like…

    Reply

  • Owen

    |

    1v1ben sem ártott volna egy kis vérfrissítés- MLG és GSTL mapokat a poolba! (Naga fortress, Daybreak, Dual Sight, stb.)

    Reply

  • breach

    |

    2 értelmes 2v2 map kikerül a többi hulladék meg bennmarad.

    Reply

  • kuvasz

    |

    Válasz PhoeniX #3 üzenetére:
    Az expelést nem natural-ra kell érteni, hanem általában. Tempest-en Z-vel harmadikat szerezni mókás, mikor elég, ha besiege-el középen és minden transfer/rally le van csukva, és még spotter sem kell.

    Reply

  • Spirit

    |

    Válasz kuvasz #6 üzenetére:
    Nydus worm? Mutalisk? Egyébként nem mókás, egyszerűen lehet rakni 3. expet.
    Ez a besiegel ide meg besiegel oda meg teljesen mindegy, mert a terran nevetségesen imba 2v2ben (1v1ben is), mass tank gyakorlatilag mindent ver.

    Khaydarin Depths-en egyébként 4 gold van. Ha annyit csinálnának, hogy a main basek között expről kiveszik a sziklát, és nem gold lenne hanem sima mineral, meg lenne oldva a probléma.

    Reply

  • mjo

    |

    metalopolist vissza

    Reply

  • 84Noname

    |

    Eh…tényleg jó volt metalopolisz a kezdetek kezdetén 2v2-ben. Monjuk most szerintem halál lenne a legtöbb p-t tartalamzó machupban, ha korai agressziót akarnaka torkán lenyomni.

    Reply

  • Rokalesocipo

    |

    „nem akarnak rushokat látni” Mér ők döntik el hogy mi hogy püföljük 1mást ladder-ben.

    Reply

  • PhoeniX

    |

    Válasz kuvasz #6 üzenetére:
    Ebből a szempontból mjuk jogos a dolog. Viszont a többi ami bent marad, hát, finoman szólva sem kellemesek.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz Spirit #7 üzenetére:
    Spirit neked minden imba, op ami nem zerg.
    Szóval ez nem túl objektív 🙂

    Reply

  • dnbstep

    |

    Hát ez elég szánalmas, 2v2 map update lol. Jó hogy nem Aiur Chef 2.

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz dnbstep #13 üzenetére:
    ne aggodj azt majd 5. szezonban xd

    Reply

  • vampire

    |

    valaki tudna képet mutatni az új két mapról?

    Reply

  • kajtarp

    |

    nekem nem tetszenek az 1v1 mapok. abyssal caverns, typhoon peaks, nerazim crypt, searing crater közül szerintem mindet nyugodtan le lehetne cserélni. Metalopolis vissza és az MLG/GSL mapok helyette. De ez túl szép lenne…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.