Husky 2v2 – PT vs PT

Hopp a reggeli vod elmaradt, na de nem baj itt van a „vod ebédre” rovatunk, amivel ezt kárpótolni lehet. Ezúttal nem profi, magas apm-el rendelkező, régi progamerek vagy ősstarcraftosok vívta küzdelmet fogok mutatni. Legyen most inkább 2v2, mert már régen volt, és ezúttal egy egyszerű mezei játék következik, random ellenfelekkel akik nem túl skillesek, ezáltal ez a videó csak kezdők számára lesz élvezhető, illetve a legnagyobb replay fanoknak. A visszajelzésekből remélem majd kiderül, hogy az ilyesmihez hogy viszonyultok.

Astonkacser . VOD 1251 18 hozzászólás

Starcraft2.Hu kupa – Bétakulcs a győztesnek

UPDATE: A második helyezett is bétakulcsot nyer Hype.rspace felajánlásából! Köszönjük neki! Annyira szeretem amikor a sok rimánkodó, káromkodó, elégedetlenkedő komment moderálása után kellemes meglepetések is érnek végre. Egy önmagát megnevezni nem akaró Starcraft2.Hu olvasó emailben értesített, hogy régi BW-s barátainak is van már SC2 béta kulcsa, ő pedig kapott egy „friend invite”-ot, így hát szeretné ezt a lehetőséget felajánlani a holnapi kupa győztesének. A győztes nálam jelentkezzen majd, én pedig megadom neki titkos jóakarónk elérhetőségét. Tehát most már tétje is van a holnapi versenynek, még most sem késő regisztrálni 🙂 Részletek itt. A felajánlást nagyon szépen köszönjük!

Astonkacser . Kupa 2313 53 hozzászólás

16 Starcraft2 bétakulcs kerül kiosztásra

Már napok óta izgatottan várom a választ a Blizzardtól, és igen, ma megérkezett. Szeretném hát közhírré tenni, hogy a Starcraft2.Hu 16 azaz tizenhat Starcraft2 bétakulcsot fog kiosztani a rajongók között, mindezt 3 nyereményjáték keretében, amellyel mindenkinek lesz esélye bekerülni a bétába. Az egyes nyereményjátékokról pontos információkat nem mondok el, hiszen azzal egyeseket előnyhöz juttatnék. A játék részleteit 2 nap múlva vasárnap, 2010. március 21-én 15:00-kor (GMT+1) fogom kihirdetni itt az oldalon. A játék 7-10 napig fog futni, a határidő lejárta után 2 nappal hirdetem ki a nyerteseket, a battle.net accountokat pedig elküldöm a Blizzardnak. Ezután ezek az accountok az aktuális következő behívási hullámban kapják meg majd a meghívókat. Tehát a nyereményt sajnos nem lehet azonnal átvenni, hiszen a behívás attól függ, hogy a fejlesztő csapat mikor szeretné bővíteni a bétázók listáját. Az ígéretek szerint ez pár napon belül meg fog történni. Szóval gyertek vissza a részletekért vasárnap!

Astonkacser . Hírek 1820 47 hozzászólás

Holnap kupa!

Holnap, azaz holnap kerül megrendezésre a második béta kupánk, minden új (és persze régebbi) bétás jelentkezését várjuk. A kupával kapcsolatos információk a korábbi hírben ill. a kupaoldalon találhatók meg. Gyertek el minél többen, hisz tudjátok: Nem a győzelem a részvét, hanem a fontos! UPDATE:A rendszerbe itt lehet regisztrálni, regisztráció után a kupára itt lehet jelentkezni (vagy a profil menüben a „kupamenü”). Gyertek-gyertek, eddig 15-en vagyunk!

Darc1n . Kupa 1605 17 hozzászólás

Hívd a barátodat is!

A minap újabb bétakulcsok kaptak szárnyra, de csak azoknak, akiknek már van bétája és itt jön a csavar, ugyanis a levél címe ez: Invite a friend! A cél egyértelmű: Hívd meg a barátodat, akár továbbküldve neki az e-mailt, akár leírva neki a bétakulcsot, így mostantól aki egyedül érezte magát a bétában, már-már megunta az 1v1 laddereket, újabb élményekre tehet szert újdonsült társával és ugyebár nem kis örömet szerezve neki és persze a közösen eltöltött 2v2 meccsek sem elhanyagolandók. GL HF UPDATE: Egy hiba folytán a béta kulcs 27 karakter hosszúságú lett, egyszerűen hagyjátok le az utolsó betűt/számot és működni fog. UPDATE2: Pár kulcs még nem működik, ezt onnan lehet tudni, hogy beírásnál azt írja hogy Invalid. A Blizzard dolgozik a hiba kijavításán, történetesen ezen kulcsok aktiválásán, amit elvileg még ma megcsinálnak. Ezután el fogja fogadni az ominózus kulcsokat a B.net. UPDATE3: Működnek az Invalid kulcsok is már akinek az volt! Forrás: NEM KAMU

Darc1n . Hírek 2560 118 hozzászólás

Zerg kezdő replay packok

Elég messziről indítom a történetet, úgyhogy akit nem érdekel lapozzon. Tegnap végre sikerült bekerülnöm a bétába és fülig érő szájjal le is játszottam a placement meccseimet. Ez az állapot – mármint a fülig érő száj – az első meccs végén meg is szűnt. Na nem azért mert megvertek (később mondjuk bőven volt rá példa), hanem mert a játék végén egy halk zörrenéssel a négy giga ramomból kettő kiadta a páráját. Két óra szerelés után, mérgelődve és elég frusztráltan  letekertem a maradék 9 játékot és utána fejest is ugrottam a ladderezésbe. Most már kezdünk közeledni a lényeghez: félig a ramokat siratva, félig a mai Zh-kon gondolkodva sikerült pár óra lefolyása alatt a silver 12. helyről letornáznom magam úgy ötven tájékára (amihez egyébként ma délutánra még harmincat (!) hozzáfejelt a rendszer, nem tudom miért). Most, hogy minden dolgomat letudtam és van egy kis időm játszani, elkezdem vakargatni a fejemet és elgondolkodtam, hogy ugyan miért is történt mindez? Arra jutottam, hogy a játék kezdetén van egy egészséges játék / replay nézési arány, amit én nem tartottam be. Elkerülendő a sajátomhoz hasonló faileket, egy 2 replay / 1 játék-ot tartok egészségesnek kezdésnek. Az a két replay kikerülhet persze a saját vesztes meccseitekből is, mert – bár fájó visszanézni – de abból tanul mindenki a legtöbbet. A másik része a feldolgozandó repeknek (és higyjétek el, teljesen más ha youtuben  vagy kölcsönaccal nézitek, mintha rögtön utána ki is próbálhatjátok), a pro / félpro / ügyes gamerek meccsei. Azon kívül, hogy iszonyatosan hasznos kezdő build ordereket tudtok kihámozni belőlük, rengeteg reakciót, szokást is elleshettek amik segítenek a fejlődésben. #Update: Elfelejtettem egy elég fontos dolgot. Manapság sokan problémáznak a fórumokon, hogy a játék unalmas. Szerintem azért érzik így, mert az én első napomhoz hasonlóan gyakorlatilag megállás nélkül tolják a meccseket. Ahhoz, hogy kényelmesen megismerhessétek a játékot, szerintem hozzá tartozik, hogy minden meccs után egy kicsit pihentek, gondolkodtok mit csinálhattatok volna jobban (még ha nyertetek is!) stb. Amit az ember mértékkel fogyaszt, az nem megy az agyára. Zerg oldalról Tavaris ajánlott egy srácot: Ő volna DIMAGA, aki – ha jól tudom – nemrégiben el is vitte a Zotac kupát. Majdnem kivétel nélkül minden meccsén 13-hatchery-pool kezdéssel operál, amitől én eléggé féltem, de így kipróbálva nagyon kellemes meglepetés. A replay csomag itt letölthető. (Sajnos a fórumra .rar-t nem lehet feltölteni, egyenként meg legalább olyan macerás lenne nekem mint nektek, úgyhogy be kell érnünk a külső linkkel.) Sajnos Protoss és Terrán oldalról nem ismerek hasonló játékosokat, de ha Ti igen, akkor a hozzászólásokban várjuk a replay packeket!

Westy . Replay 1994 15 hozzászólás

Starcraftos lányok itthon

Egy jó kis blogtémának ígérkezik, valójában már elég régóta érdekel, hogy vajon vannak-e itthon olyan lányok akik Starcraftoznak, vagy legalábbis érdeklődnek az SC2 iránt? Ha vannak akkor vajon mennyien lehetnek? Ugye azt tudjuk, hogy a WoW-ban körülbelül hasonló arányban vannak lányok – de legalább vannak -, mint egy informatikai karon (~5%), de őszintén szólva, akármennyire is próbálok visszaemlékezni, egy lányra sem emlékszem aki legalább egy kicsit is oda lett volna Starcraftért. A fórumunkon is ZitaCure az egyetlen aki lány vagy legalábbis az egyetlen aki felvállalja. Bár manapság őt sem látom, hogy aktívan jelen lenne. Nem szeretnék csúnya általánosításokat vagy hímsoviniszta kijelentéseket tenni, inkább arra lennék kiváncsi, hogy Neked van-e olyan lány ismerősöd, aki aktívan Starcraftozik/Starcraftozott, esetleg érdeklődik az SC2 iránt akármilyen szinten. Illetve az is érdekes lehet, hogy vajon miért vannak ilyen kevesen (ha egyáltalán vannak). Lányok hozzászólásainak örülnék a legjobban, na de lássuk be kicsi az esélye, hogy ilyesmi történik. UPDATE: Eddig 1 lányról tudjuk, hogy biztosan olvassa az oldalt és érdeklődik az SC2 iránt. UPDATE2: Lesúlytó az eredmény. Lányok alig olvasnak minket. Mindenki hozzon még egy lányt!

Astonkacser . Blog 2704 59 hozzászólás

Nvidia driver javítva

Gondolom még emlékeztek a posztra, amiben az 196.75-s  Nvidia driver veszélyeire hívtuk fel a figyelmet. A hibát azóta kijavították és a veszély elhárult, ugyanis megjelent a 197.13-s driver, mely már nem káros számítógépeink egészségére.Az Nvidia elismerte hibáját és bocsánatot kért a megkárosodott felhasználóktól. NVIDIA apologizes to any GeForce owners that installed the 196.75 driver and experienced quality issues. For the small number of customers that did experience problems, in almost every case reverting back to our 196.21 driver immediately resolved their issues. We continue to work closely with our add-in-card partners and PC manufacturers to help resolve any additional customer issues not solved by reverting to the earlier driver. Any GeForce owner who has questions about their board as a result of downloading the 195.75 drivers should contact their board supplier. A legfrissebb, 197.13-s  Drivert letölthetitek INNEN. Forrás: Starcraft.incgamers.com

ProfessorJ . Hírek 1091 3 hozzászólás

Jump(T) vs fiRstaNdLast(P) Desert Oasis

A közönség nyomására ünnepélyes keretek között elindítom a napi VOD rovatunkat, hogy a legnagyobb munkakerülőknek replay függőknek a reggeli kávéjuk mellett ne a szakítósblogot, a napiszart vagy a mónikasó utolsó adását kelljen nézniük. Ezúttal egy sokrészes TvP kerül terítékre, amelyet leginkább egy régi Jinro és Jump videóhoz tudnék hasonlítani, tömören röviden van benne minden ami szem-szájnak ingere, hosszú kiegyenlített küzdelem hatalmas Protoss és a Terran seregek felvonultatásával. Jó szórakozást!

Astonkacser . VOD 1120 7 hozzászólás

SCLegacy – Szaturáció teszt

Az SCLegacy csapata mindig is híres volt arról, hogy iszonyatosan részletes és mindig minőségi cikkeket írnak. Ezúttal sem csalódtunk bennük, megjelent a Macro in StarCraft II Beta – First Look című irományuk, amely a Starcraft2 makró rendszerét vizsgálja. A cikk bőven értekezik az SC2 összes makró lehetőségéről, részletezve az egyes fajok képességeit, a Chrono Boostot, a Mule-t és a Queen Spawn Larva képességét. Ezt most nem részletezem, mert van a cikknek egy sokkal érdekesebb része, még pedig a kristály és gáz szaturáció teszt. A szaturáció itt most nekünk a telítettséget jelenti. Miért fontos nekünk a gáz és a kristály lelőhelyek telítettségének a vizsgálata? Hát azért mert a játékunk során maximális teljesítménnyel szeretnénk ezeket az erőforrásokat kibányászni, hiszen ebből építjük a hadseregünket amivel az ellenfél ellen indulunk a csatába. Tehát, minden valamire való játékos figyel arra, hogy a bányászása milyen ütemben zajlik.

Astonkacser . Cikkek 1967 31 hozzászólás