Starcraft2.Hu – GSO nyereményjáték

A GSO és a Starcraft2.Hu sikeres, lassan mondhatni „nagy múltra” visszatekintő közös együttműködésének köszönhetően szeretnék egy nyereményjátékot a figyelmetekbe ajánlani. A rendszeres gépfejlesztés egy PC-s játékos számára elengedhetetlen. Főleg ha összehasonlítjuk az SC1 és az SC2 látványvilágát hamar rájöhetünk, hogy az eddig játékra használt konfigunk jó eséllyel gyengécskének bizonyulhat. ? De van megoldás! Ha a súlyos ezrek elköltése előtt dobsz egy SMS-t az itt olvasható kérdés helyes válaszának kódjával, akkor könnyen a tiéd lehet a két Gigabyte GV-N250OC-1GI közül az egyik. Ez a kártya már garancia a kiemelkedő framerate-re. Éééés amit nyerni lehet: Ha ezt a kis csodát szeretnétek magatokénak tudni, akkor küldjétek be SMS-ben a megoldást a következő kérdésre: „Milyen új technológiával készül a Gigabyte GV-N250OC-1GI?” Részletek az új GSO oldalán!

Astonkacser . Hírek 970 21 hozzászólás

Az upgradelt Nighthawk!

Ugyan a Starcraft2 hivatalos bejelentése óta számtalan egységet megváltoztattak vagy megújítottak már a játékfejlesztése során, mint például a Mothershipet, a Queent vagy a Nighthawkot! Ez az egység, amire már szinte minden elmondható kivéve azt, hogy állandó. Ha visszaemlékszünk 2007. december 17-re (Huh, de régen volt már! 🙂 ), amikor Blizzard közzétette a Terranok egyik új forradalmi egységét, a Nomadot. Azonban amennyire gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt a közszférából, mert sokaknak jogosan nem tetszett a „dizájnja”. Így aztán több, mint fél éves várakozás után jött a remek hír (2008 szeptember táján…), hogy annyira átdolgozták a Nomadot, hogy átnevezték Vulkan-ra, de ekkor még semmilyen képet még nem láttunk róla. Azonban a 2008-as Blizzcon idején mindenre fény derült ezzel kapcsolatban! Még az is, hogy már se nem Nomad, se nem Vulkan hanem Nighthawk lett az eredeti neve. Persze felmerülhet bennetek, hogy ez mind szép és jó, de akkor most milyen képességekkel is rendelkezik a Science Vessel útódja? Azok mik és hogyan is működnek? Mert, ahogyan a neve és a kinézete, úgy a képességei is változáson mentek keresztül.

L4.ZsukoV . Hírek 1108 16 hozzászólás

Nosztalgiázzunk!

Bármilyen viccesnek hangzik, de pontosan 11 éve azaz 1998 április 1-jén adták ki a Starcraft-ot, amiről asszem senkinek se kell külön beszámolnom, hogy milyen jelentős történelmi múlttal rendelkezik eme remek játék. Szóval ahelyett, hogy a magyar Himnuszt bepötyögném nektek, mint minden megemlékezéskor szokás nálunk. Inkább nézzünk meg néhány jó pofa SC fanok által készített videót. StarCraft [Clay] Hydra vs Zealot Hydralisk Origami > Crane Origami Real Life StarCraft Forrás: Blue Tracker

L4.ZsukoV . Hírek 1007 17 hozzászólás

Blizzcast 8: épp időben!

Pozitívan csalódtam a dologban. Ugyanis a hetedik blizzcastban semmi starcraft infoval nem szolgáltak nekünk, ami azt jelenti, hogy a hatodik blizzcast óta várnunk kellett erre!(Durván fél évet! /omfg…) Azonban végre a nyolcadik Blizzcast-tal megáldottak minket némi kis Starcraft2 hír morzsákkal, amiben Dustin Browder (Cavez) mesél egy kicsit a légi egységekről és a „Protoss építkezés” grafikájáról. [ 09:29 – 15.30 ] (Van aki elvállalja a fordítást?)

L4.ZsukoV . Hírek 1422 16 hozzászólás

Rejtett Starcraft 2-es képeket és szöveget fedeztek fel!

Üdv mindenkinek! Mivel már vagy január óta nem fordítottam, L4.ZsukoV kérésére örömmel megcsináltam ezt a rövid kis hírt. Mindössze annyi hozzáfűznivalóm van, hogy ez is, mint eddig majd az összes hír, találgatás. A vége mindenképpen, de az elejéből kiderül, hogy már nagyon nyakunkon a béta! 😀 A link után jöhetnek a részletek.

Velral . Hírek 1065 31 hozzászólás

Hétvégi híreink…

Nos igen az április 1-jei események miatt kicsit elhúzodtak a QnA-k, de legalább lesz mit megemésztenünk a hétvégén is. Szóval lássuk mik az eddig fejlemények a Blizzard ház táján: A Blizzcastok közti megjelenési idő különbséget csökkenteni fogják. (Vagyis kevesebbet kell várni, mint 3 hónap a következőre! 🙂 ) Jah és már nem sokára itt van a Battlereport 2 is! Lehetőségünk lesz a rally pointot kitenni a „különleges” egységekre is, mint például a Single Player-ben a hősökre. (Meg persze a transport egységekre, mint a Medivac Dropshipre, de ezt már tudjuk.) A warcraft3-hoz hasonlóan láthatjuk majd társaink anyagi készleteit és tudjuk majd írányitáni az egységeiket is. Feltéve ha azt a tásaink egyáltalán engedik vagyis megosztják… Természetesen ha az egyik ally a véletlen folyamán kiesik egy játékból, akkor automatikusan megkapjuk a jogot, hogy átvegyük a teljes írányítását az „álló bázisa” felett. A Terra – Tron igen nagy sikert aratott az SC fanok körében annyira, hogy már a rendes egység megvalósításában filózgattak (szerk.: persze balanced formájában…), de Karune egyenlőre csak Map Editor elérésében biztosította a kedves fórumozókat. A terranok ellen szükséges az anti – air és a tömeg sebző egységek és képességek megléte. Főleg ha vegyes sereget állít össze egy terran játékos! Emellett a Nighthawk újabb támadása, a „hunter-seeker missiles”, ami egy célpontot X ideig (pár másodpercig) bombáz és annak a sebzése területreható (AOE=Area of Effect). Szóval a scoutolásról sem feledkezzünk meg. Forrás: Blue Tracker

L4.ZsukoV . Hírek 1200 17 hozzászólás

Új egység: Terra-Tron

A Tauren Marine után itt a legújabb Terran egység, amely biztos elnyeri mindekinek a tetszését. A hivatalos oldalra felkerült a teljes leírása, ugyanolyan részletességgel, mint azt már megszokhattuk.        Leto volt olyan rendes és egyből lefordította nekünk magyarra a publikált szöveget, lássuk: Építi: Az egész bázis Fegyverzet: Az EGÉSZ bázis!! Feladatkör: Omega Végső Védelem  A Terran hadsereg mindig is híres volt erős bázisvédelmi egységeiről és épületeiről, és hogy egyfolytában fejlesztették a védekező mechanizmusokat. Vegyük példának az újonnan kifejlesztett Ares Planetary Fortresst, vagy a Crucio Siege Tankot, vagy az erősen feljavított Broadsword Missile Turretet. Ezekből néhány, hozzácsapva pár Marine-okkal teledugott Bunkerrel, áthatolhatatlan vasfalat képeznek, ami képes visszaverni akármilyen támadó haderőt, legyen az űrlény vagy ember.  De a hosszú és fárasztó védekezés alatt, még a legerősebb páncél is eltörik egyszer, még a legjobban felfegyverzett védelemből is kifogy a lőszer, és még a legkitartóbb csapatok is kifáradnak valamikor. Hogy egy teljesen megbízható, soha ki nem merülő bázisvédelmet hozzanak létre, ami megvédheti a kristályokban gazdag területeket, mint például a vulkanikus Redstone felföldjeit, a Terranoknak egy merőben más felépítésű bázisvédelmet kellett tervezniük. A Terran hadmérnökök, élükön a Goraion Systems cég alapítójával, Dr. Ron Volttal, több napon és éjszakán át dolgoztak hogy megalkossanak egy teljesen új bázisvédelmet a Terranoknak: a Terra-tront.  Egy nemrég tartott védelmi konferencián, Dr. Volt így nyilatkozott:  „Az új mágneses fluxus kondenzátorok segítségével, és néhány épületünkön való aprócska módosítással képesek lettük arra, hogy néhány épületből – amik megtalálhatók minden általános bázisban is – megalkossunk egy Ostrom – osztályú harci lépegetőt – egy fegyvert amit néhány kollégám előszeretettel hív Terra-tronnak. Ezt a lépegetőt leggyakrabban akkor érdemes alkalmazni, hogyha már ez az utolsó esély arra, hogy megvédjük egy kiemelt fontosságú pozíciónkat. Pillanatnyilag a felépítés költségei jelentenek csak problémát: mivel az elektromos vezetékek és csövek az átalakulásnál megsérülhetnek, és így néhány ponton veszélyes túlfeszültséget, rendszerhibát vagy akár az acélszerkezet sérülését okozhatják. Azonban, hadd biztosítsam Önöket, hogy máris dolgozunk egy új, szelektív szétválogatási rendszeren, ami eltüntetheti ezt a problémát is, és így az épületeket akár vészhelyzet után vissza is alakíthatjuk eredeti állapotukba.” Forrás: Starcraft2.Com

Astonkacser . Hírek 1397 38 hozzászólás

Karune QúenÉj 51 – Extra kiadás

Bizony-bizony, ilyen gyorsan kijött az 51. kérdés válasz. A kérdések elég beszédesek, sokat mondóak. Jó szórakozást! Chat a fejlesztőkkel: Nemrég beszélgettem a fejlesztőkkel. Azt mondtam: helló. Megkérdezték, hogy sikerült ilyen gyorsan feltakarítanom a férfi pihenőt a negyediken. Elmagyaráztam, hogy valójában nem csináltam meg, csak ***tam rá. A feljesztők elmondták, hogy még azelőtt meg kéne csinálnom, mielőtt Dustin Browder megtudja. Mondom leszarom, Dustin egy szarzsák. Sajnos ezúttal ő is az irodában volt, ezért a hallottak kicsit felmérgesítették. Egy balhorgot ütött rám, de én dodge-oltam. Egy egyenes ütést vittem be neki ekkor. Egy kávés bögrét dobott felém, de misselt. A bicikli rúgásom is miss lett. Ezután többször arcon ütöttem, amitől támolyogni kezdett. Dustin kiugrott az ablakon. A háztetőn követtem. Dustin beült az egyik Banshee-be, amit majd a Starcraft II-ben fogtok látni. Megpróbáltam felugrani, hogy elérjem a Banshee-t, de túl magasan volt. Dustin ezután szőnyegbombázta a háztetőt, aminek következtében „terrible-terrible” sebzést kaptam be. Visszamentem a férfi vécébe és folytattam a takarítást. Dustin ezúttal nyert, de én fogom megnyerni a háborút! —StarCraft II Q&A – Batch 51—  1. Tök sok dolgot tudott a Starcraft pályaszerkesztője, és azt olvastam, hogy a Starcraft II-é még jobb lesz. Ezáltal felmerül bennem a kérdés, hogy vajon lehet majd olyat csinálni, hogy megnöveljük a Zergling életerejét? Nem, ehhez sajnos az egész játékot újra kéne programozni.

Astonkacser . Hírek 8492 16 hozzászólás

Folytassa Mr. Jack…

Istenhez hasonlóan a Blizzard is a hét hetedik napján szintén megpihen, hogy a jövőhetet ismét újult erővel kezdhesse és egyben folytathassa a fejlesztés alatt álló projektjeit, mint a Diabló 3-at, a Starcraft 2-őt (W00T!) és azt a bizonyos titokzatos játékot, amiről még semmit se tudunk. Szóval ha nincs hivatalos hír akkor jöhetnek az extrák, mint például Mr. Jack kiváló rajzai, aki továbbra is töretlenül készíti a jobbnál-jobb képeket! 😉

L4.ZsukoV . Hírek 956 13 hozzászólás