Hamarosan eljön a Battle Report 2

Astonkacser . Hírek 854

Nem valami nagy hir, meg már egyébként is mondták egy párszor, de Karune elmesélésében a dolog úgy fest, hogy már a forditások is készen vannak a Battle Report 2-höz, csak még a finomhangolás meg pár apróság maradt. Szóval jön, nemsokára!

Localization is just about finished and we are clearing it through a few more legal channels, as certain countries are more cautious when it comes to gore in video games. I know I’ve been telling ya, but it shouldn’t be too much longer. Will keep you updated.


Comments (30)

  • Raynor

    |

    Amondó vagyok hogy ha jól gondolom magyarul nem jön… De ne legyen igazam….

    Reply

  • Zedas

    |

    Elnézést, most csúnya szavakat fogok használni:

    Mi a f@szn@k kellett megvárni a lokalizációt???? Kiadhatnák az angolt, aztán rá másfél hónapra a lokalizált verziókat. Nem igaz, komolyan: másfél hónapja ülnek rajta.

    #1 Raynor: hát nem is lesz igazad, az biztos.

    Reply

  • Aston

    |

    #1: De, sőt, a világ összes nyelvén jön, ezért várunk már rá ilyen régóta. (Nem, ez csak vicc volt!!!)
    #2: Jogosnak tünhet, de mégsem az. Mi hozzá vagyunk szokva ahhoz, hogy mindent le kell forditanunk, azoknak az országoknak ahol a játékos állomány jóval nagyobb, ott viszont a saját nyelvükhöz vannak hozzászokva, és nagyon elvárják azt, hogy az ő nyelvükre is elkészüljön az amit a Blizzard kiad. Kivételezni pedig nem lehet, ezáltal inkább megvárják, mig teljes egészében, a maga precizitásában és tökéletességében adnak ki valamit a kezükből.

    Bár fel vagy háborodva ezen a dolgon, de ha belegondolsz, pont ez az, amiért a Blizzardot választod és nem mást, a Starcraft2-t várod és nem mást.

    Reply

  • Dav

    |

    már rég kész van csak a jövő héten jelenik meg valami RTS és arról akarják majd elvonni az emberek figyelmét:P

    Reply

  • Zedas

    |

    #3: Ha egy játékhoz jönne ki peccsként a lokalizáció, akkor valószínűleg ideges lehetne mondjuk egy német játékos. Magyarországon ha megnézed, lehet kapni mindenből angol verziót kb. azonnal, viszont a lokalizált verziókra honapokat kell várni, és ha megjelenik becserélik a lemezedet (pl. Fallout3, stb.).
    Itt viszont egy ingyenes dologról van szó, szerintem semmit nem csorbulna a németek élményfaktora, ha később kapnák csak meg a lokalizált verziót, mi meg megnézhetnénk az originált.

    Reply

  • Lama Roid

    |

    #3: Etiópul is? Arabul is? MAGYARRUL is?
    És amit Zedas-nak írtál: Akkor ez az jelenti, hogy lesz legális magyar fordítása az sc2.nek? szinkronnal? mert Huncraft 2-t nem akarok látni 😀
    És ha jól megnézitek a Blizzard-nak az utóbbi nyereményjátékaiban, voltak olyan lehetséges nyertes országok, ahol a játékosok száma kb. 20. És most egy fejlődő országról beszélek, amit a Blizzard belerakott abba a listába, akik nevezhettek arra a bizonyos versenyre… És ha már Karune és kedves barátai nagyon kedvesek voltak a magyarokhoz és képviselőjükhöz (Aston meg mindenki :)) a Blizzconon és a World Invititation akármicsodán, ehez képest szarnak ránk :S >:(
    Ózdi Sintérek!!

    Reply

  • Dragon

    |

    Aston írta: “De, sőt, a világ összes nyelvén jön”

    Hát remélem a világ összes nyelve nem olyan lesz mint e nyeremény játék nevezés, ahol a világ összes országa lefedett kb. 20 államot.

    Reply

  • kope10

    |

    Nem tudom kezdek elbizonytalanodni lassan a Blizzardban. Egyre jobban nyújtják azt a bizonyos rétest. Nem tudom mit várnak meddig legyünk türelmesek. A végén oda jutunk, hogy kiadnak egy elavult grafikájú, semmi újat nem tartalmazó játékot. Őszintén én nem tapasztaltam hasonló újítást, mint pl a Comany of heoros új részében. Tulajdonképpen semmi újat nem láttam. Nem vagyok benne biztos hogy elég ha a MOSTANI kor színvonalára emelünk egy játék grafikai szintjét, majd évekkel később kiadjuk. Még most sem tudják milyen egységek lesznek mindig változtatnak, és még egy rohadt videót sem tudnak kiadni. Mondja meg már valaki kész van egyáltalán valami a játékból, vagy csak csorgattatják az emberek nyálát? Remélem nem lesz igazam, de már kezd elegem lenni.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Hát az biztos, hogy nem gyenge amennyit tudnak kotlani egy egyszerű replayen. Nem tudom, hogy ki csinálja milyen időbeosztásal milyen munkaidőben vagy mennyire főállásban egyátalán de elképzelni sem tudom, hogy mégis mi tart 2 hónapig 1 replay kiválasztásán meg lekommentelésén ?
    Tényleg hihetetlen !

    #3 Ebben igazad lenne ha végülis magyarra is lefordítanák. A mi szempontnkból azonban x ideje várunk arra, hogy ne történjen semmi. Egyébként is, az hogy a játékot lefordítják azt mondjuk megértem, de összedől a világ ha a battle report angolul van ?? Nem tudom az 1. két gameplay videot is lefordították 20 nyelvre ?
    És mennyi duma lehet a vidoban kb ? fél óra ? Azt tart ennyi ideig lefordítani ? Vagy 1 emberrel csináltatják aki szótárazza az egészet meg tanulja közbe kicsit az adott nyelv nyelvtanját? Mert komolyan mondom ennyi idő alatt már kínaira is lefordítottam volna pedig egy büdös szót nem tudok kínaiul.
    Itt valami másról van szó…. lehet meglepi lesz 😛

    Reply

  • Aston

    |

    Ha szidod a Blizzardot, az nem baj. Csak emlékezz majd rá év végén, amikor habzó szájjal ülsz a gép előtt és karmikus orgazmust élsz át egy megnyert meccstől, vagy attól hogy hardon is le tudtad nyomni a szingül pléjer 1-2 epizódját.

    Reply

  • Zedas

    |

    Aston, ez a szavazósdi tényleg jó 🙂 kópé megkapta a 4. egyesét 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #8: ha nem haragszol, ezen most nagyon jót röhögtem 🙂

    Reply

  • sise

    |

    Amúgy kíváncsi vagyok hogy mire a nagy pontozás móka Aston összes kommentjére reflexből tolják a retardáltak a 10eseket úgy hogy el se olvassák van e értelme egyáltalán, és a remek copy+paste lefordítatlan cikk is 20asat érdemel mert azért magyar portál ez hogy angolul legyen a lényeg mert azt egyedül nem tudnánk elolvasni angol fórumon. Úgyhogy tényleg jó a pontozós móka.

    És konkrétan a hírhez,persze mert maximumra tolná a sírást ha esetleg feliratozva jönne ki angol hanggal a videó mert azt már nem is lenne akkor jó. Amúgy meg a Blizzardnak van azért elég sok hibája is ha mint főadminűbermester és elvakult bigott nem vennéd észre.

    Reply

  • 8.er

    |

    Sajnos csak találgatok hogy minek kell 1000 1 nyelvre lefordítani egy meccset. Mi a csudáért nem elég a standard angol verzó a megértéséhez? Vagy majd megvárjuk a játék magyar verzióját is? Nélküle nem kezdünk el játszani? Ja, hogy nem vagy perfekt angol? Bevallom én sem. Mégsem okoz fejtörést egy battle riport vagy egy adott angol nyelvezetű játék megértése.. Ha valamit nem tudsz szótárazz, abból lehet a legtöbbet tanulni. Gondolom most jön a “húzzá’ okostojás! én játszom nem szótárazgatok!” -amit persze meg lehet érteni. No, de mind1.

    Ami pedig az oly divatos dühöngést illeti a béta halaszgtása kapcsán, ennyi embernek van kulcsa?

    Reply

  • Aston

    |

    Válasz sise #13 üzenetére: A kedvedért kitaláltam egy új fejlesztést. Hamarosan megvalósitom.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #13 You failed 😛 (5 votes rating 1.0) ==> pontozási móka

    #10 Ha ezt nekem irtad akkor csak annyit hogy remélem nem fog habzani a szám de azért izgatott leszek 😛
    A Blizzard meg….. hát elég kényelmesek 🙂

    Reply

  • sise

    |

    # 15 látod legalább szépen finomíthatod a rendszeredet és én vagyok a negatív visszacsatolás hozzá, az őszintétlenséggel amit a nyálgépek termelnek csak eltespedsz. Bizony az építő jellegű kritika hasznos is lehet ám ha tudod mit kezdj vele.

    # 16 Miss.Crafty_FOX gondolod hogy egyetemleges népszerűségem öregbítéséért írtam amit írtam ? 2 dologra tértem ki egyik angolul kiposztolni itt bluepostot szerintem … “nem helyes” itt, másrészt tényleg nem értem ménem lehet felvenni leszinkronozni amit amúgy jobb helyeken élőbe megtesznek és 100nyelvű feliratot csináltatni hozzá 5 perc alatt a funsite adminokkal( mert azok teszkogazdaságosak). Vagy ne-Agy-isten, mellékelni hozzá egy felirat file-t amit bátran lefordíthatna bárki.

    You failed 😛 -Btw véleményem azért lehet saját? És annak mindenképpen egyeznie kell a közkívánatos véleménnyel?

    Reply

  • 84Noname

    |

    Lehet persze…feltéve, ha megengeded, h a “nyálgépeknek” is legyen 🙂

    Ezek után már csak az lenne kemény, ha egy 4pool rush lenne az egész rep. 2 perc szöveggel, amiben a kommetár elmondja, hogy hol kezdtek a playerek és mi a nevük, meg persze 1 perc hosszan elnyújtva üvöltenék a gg-t, nehogy azt mondjuk, hogy kevés volt a hasznos infó. 🙂

    Reply

  • Zedas

    |

    Aston ne href-fel csináld:

    <a href=”javascript:document.getElementById(‘comment_14041′).style.display=’block’;” >
    ide</a>

    helyett:

    <a href=”javascript:;” onclick=”document.getElementById(‘comment_14041′).style.display=’block’;” >
    ide</a>

    Ettől meg fog javulni.

    Reply

  • Strogg

    |

    Már kezdtem azt hinni, hogy életre kelt az oldal 😀

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Zedas ez mi a rák???? Csináld vissza pls, mert zavar. Várom már a battle reportot én is, mert mert reméljük, izgalmas harc lesz benne ha jól emlékszem Zerg vs. Terra.

    Reply

  • nrvn

    |

    Ejnye Zed hobbiként oldalakat törsz fel? 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Nem gondoltam volna, hogy Zedas-ban egy “hooligán” lelke van beszorulva, ami csak várja megfelelő alkalmat, hogy kitörhessen. 🙂
    Válasz ProfessorJ üzenetére: Szerintem itt nincs olyan értelmes és sc fanatikus ember, aki azt mondaná, hogy: “Nem várom a BR2-öt, mert bele untam.” 😉

    Reply

  • Zedas

    |

    #23: Nem erre élvezek, csak azért hagytam bent, hogy odafigyeljetek rá. A dolog továbbra is elég nagy veszélyeket rejt magában, remélem Aston kijavítja. Persze az sc2.hu nem egy nagy site, tehát nem hiszem hogy nagyobb erőfeszítést tennének a felnyomására, de így elég simán el lehetne lopni a jelszavaitokat (kb. 10 perc munka berakni egy WP login kamuoldalt, és egy window.location.href-fel átnyomni oda az idetévedőket).

    A #19-es meg egyébként arra vonatkozik, hogy pl. a #13-asnál hogy kellene az a-t átalakítani, hogy tényleg megjelenjen a rejtett komment, és ne csak egy hülye helyre ugorjon a böngésző, ha valaki megnyomja az ide-t.

    Reply

  • nrvn

    |

    Félreértés ne essék, engem ez nem igazán zavar, sőt azért örülök, hogy felhivtad erre Aston papa figyelmét 🙂

    Reply

  • Cho

    |

    Félre értés ne essék, de (bár gondolom mindenki perfekt angol és vágja) nem csak a nyelvekre fordítás van még hátra ahogy az a kékben írva vagyon, hanem van ahol ki kell vágni részeket meg editelni, mert nem mindenhol (értsd: kína) bírják egyformán ezt a “belezős vérengző mészárlást” ami a Blizzard játékokra olyan jellemző (lásd: Lost Vikings).
    Ez azért több idő szvsz mint a a simán fordítás.
    De juppí, ha tényleg jön nemsokára ez a csoda BR2 🙂

    Reply

  • aarchie

    |

    2 napos munka lett volna kiválasztani valami xar mutaliskes agymenést, alátolni a főfejes közhelyekkel teli hadarását angolul azt hagy szóljon. Elvonási tüneteink vannak!
    Ez az új Battle report?
    http://www.youtube.com/watch?v=ZOU8GIRUd_g

    Reply

  • keedav

    |

    Kikerült a Battlereport! Mondjuk még nem teljesen az amire várunk, de már ez is haladás. Eddig nem volt elérhető a
    http://starcraft2.com/features/battlereports/2.xml
    most viszont bejön valami, a Battlereport 1 videó. Vagyis már az oldal nyitva, már csak a videót meg a feliratot kell feltölteniük. Kérdés az, hogy hétvégén megcsinálják, vagy várnunk kell hétfőig

    Reply

  • alien_

    |

    S-P-O-I-L-E-R

    Íme, a transcript =)

    [ 00:25 ]Matt Cooper and David Kim from the StarCraft II development team will be playing this match, with Cooper playing as Zerg, and Kim as Terran on a new 1v1 map called Blistering Sands.

    [ 01:00 ]There’s a single ramp entry to each base, along with one natural expansion point. There’s also a narrow choke point into each base.

    [ 01:20 ]Near the natural expansion is another expansion point with yellow crystals. The yellow crystals are worth more than blue crystals, meaning that minerals can be harvested from them more quickly than a regular expansion. Destructible rocks block the ideal building placement point at this expansion, however.

    [ 01:33 ]A pair of Xel’Naga watch towers are in the center of the map, which can be captured by a single unit, giving players a huge sight radius in the area. Controlling these watch towers gives the player a big tactical advantage to track enemy movement in key areas.

    [ 01:50 ]The Terran player finishes a barracks and sends an SCV to scout his opponent. The zerg player sends a drone out to establish a hatchery at his expansion point, but hides the drone off in the corner to prevent the SCV from blocking the expansion as it enters into the zerg base. The zerg player is able to place his fast expansion without interference.

    [ 03:10 ]The Terran player sets a bunker down next to the fast expansion, hoping to get some marines into the bunker before the Zerg player can establish any defenses. A drone attacks and harasses the SCV building the bunker, preventing it from being completed.

    [ 03:30 ]The Terran player moves across the map with a marine and another SCV to reinforce the position. The Zerg spawning pool completes, and four zerglings are being created to try and chase off the harassing Terrans. The Zerg player also sets down a baneling nest, as the bunker completes, and a single marine loads inside, protected so that it can freely attack the hatchery.

    [ 04:25 ]The zerglings are forced to retreat from the bunker, but they move to the choke point to try and block additional marines from entering the bunker. The zerg player also sets down a spine crawler by the expansion, which will help attack the bunker. As the spine crawler finishes, 10 zerglings and a queen destroy the bunker as well as the accompanying SCVs.

    [ 05:10 ]As the terrans are chased off, some extra larvae pop out next to the hatchery – zerg queens now have the ability (at the cost of some energy) to periodically induce hatcheries to produce more larvae, increasing the production capacity for zerg. This is a new macro mechanic that’s being tested in the current build.

    [ 05:20 ]Meanwhile, the Terrans have produced two bunkers with tech lab add-ons. The add-ons will enable the production of marauders. In conjunction with the mercenary haven that’s also being built, the Terran player will be able to buy tech upgrades for marines as well as produce reapers from his barracks.

    [ 05:33 ]A small group of zerglings explore the ramp to the terran base, but are immediately chased off by four marines and a trio of SCVs. The zerglings retreat and then begin morphing into banelings. Banelings are a new unit in StarCraft II that act as suicide bombers, rolling into infantry or buildings for massive area effect damage.

    [ 06:00 ]The Terrans push out of their base into a small group of zerglings and banelings. Most of the Terrans are slaughtered by an exploding baneling as the remaining marine and SCV are forced to retreat. The zerg push into the Terran base but miss an opportunity to attack the SCV line as the small zerg force is blocked in between the Terran buildings. A pair of reapers help fend off the attack.

    [ 07:10 ]Back at the zerg base, the spine crawler picks up and repositions itself, a new feature to zerg defenses in StarCraft II. He also creates a roach warren to field the new roach unit on the battlefield. Roaches have a short ranged attack and can regenerate health quickly.

    [ 07:30 ]Another small skirmish between zerglings and reapers is fought outside the Terran base, with the reapers preventing the Zerg from pushing into the base. More zergling reinforcements arrive and kill a reaper attempting to scout.

    [ 08:05 ]The Terrans begin construction of a new command center to try and establish at the new expansion and gain additional resources. Meanwhile, the zerglings begin attacking the destructible rock protecting the back ramp entry to the main Terran base. The Terrans are alerted to this threat when an SCV starts building a supply depot by the rocks. Reapers arrive on the scene and jump down from the cliff to chase off the zerglings, who retreat behind some tall brush and burrow. The reapers opt not to chase through the tall brush, which blocks their line of sight, as they risk walking right into an ambush.

    [ 08:50 ]The reapers move to capture the nearby watch tower as some roaches move up to reinforce the Zerg’s forward position. Roaches and zerglings chase the reapers off the watch tower as the Terrans are again forced back into their base.

    [ 09:30 ]The Zerg go back to attacking the rocks at the backside ramp, as additional reapers move to defend the rock. Roaches move in to continue the attack on the rocks as the Terrans move out over the choke point with reapers and marines. D-8 demolition charges from the reapers vaporize several roaches while most of the Terran infantry are annihilated by banelings.

    [ 10:30 ]The remaining two banelings and roaches move into the Terran expansion, attacking an empty bunker as three marines load inside. One wounded roach burrows to regenerate hitpoints while the remaining roach scurries into the main base, where it’s quickly dispatched by a marauder.

    [ 10:55 ]The other roach harasses the mineral line at the Terran expansion, but reinforcements are unable to reach it as the bunker fends off the trickle of Zerg forces coming in. Without detection however, the Terrans can do little about the lone roach burrowed in the mineral line.

    [ 11:50 ]Several banelings burrow outside the Terran base, but the Zerg player opts to let them walk by, luring them into a trap at the nearby watchtower. Once pinned into the tower platform, the entire Terran force is wiped out by banelings.

    [ 12:55 ]The Zerg are finally able to break through the backside rocks, but some well-placed bunkers discourage the Zerg player from rampaging in the Terran base. The Zerg force retreats, content for now to maintain map control against the Terrans, and to attempt to establish a third base on the Terran side of the map.

    [ 14:25 ]The Terran player does spot the Zerg expansion with an SCV scout and has also created a trio of starports with tech labs, allowing for the creation of banshee and nighthawk aircraft. The Zerg have not advanced high up the tech tree yet, so there’s currently little anti-air capability to combat these aircraft.

    [ 15:20 ]A pair of banshees take out the third Zerg base before it can be established. The banshees move into the Zerg base to attack an infestation pit, but a nearby infestor creates some infested marines to chase off the banshees.

    [ 16:00 ]As the banshees retreat from the Zerg base, they stumble upon a group of roaches and zerglings. This zerg force can’t shoot air units, so they’re forced to burrow underground to safety. Some Terran nighthawks immediately fly in, and with their passive detection ability they’re able to spot the burrowed Zerg, allowing the banshees to attack and chase the roaches and zerglings into their own base. The banshees attempt to pursue but are turned away by a queen and some hydralisks.

    [ 16:30 ]Meanwhile a group of marines takes on some roaches camped outside the Terran base. Banelings make short work of of the marines, but another group of Terran infantry, backed by nighthawks, cleans up the remaining Zerg forces, including a burrowed infestor.

    [ 17:00 ]The combat shield upgrade for Terran marines finishes, giving marines an additional 10 hit points. Banshees continue to harass Zerg forces, this time next to the northwestern watch tower. Hydralisks chase off the banshees.

    [ 17:30 ]A concentrated force of zerglings, hydralisks and roaches runs headlong into a group of marines and nighthawks. Though the Terrans are badly outnumbered in this fight, the hunter-seeker missiles of the nighthawks allow the Terrans to thin out the zerg forces considerably. Hunter-seeker missiles lock on and strike at an enemy for a good amount of damage as well as some splash, making it an ideal choice for clumps of enemy troops. The decimated hydralisks attempt to push into the Terran base, but are turned away.

    [ 18:25 ]The nighthawks again use hunter-seeker missile to great effect, scattering the Zerg forces. A massive firefight in the middle results in the Zerg being chased off, with the Terrans losing lots of marines but only one of the expensive nighthawks in the process.

    [ 19:30 ]With the Zerg on their heels, the Terran move to establish a new expansion. The Terrans drop in several mule gatherers to assist in harvesting minerals at the new base. Mules are a new ability that can be called in from orbital command, which is an upgrade to Terran command centers. Mules can gather minerals much faster than an SCV but break down after a period of time. A nearby overlord attempts to block the command center from landing by spreading creep, but is a few seconds too late.

    [ 20:00 ]The Terran army attempts to push the Zerg even further back, but even with the assistance of auto turrets from the nighthawks, there are simply too many hydralisks and roaches to contend with. The surviving Zerg forces attack the defenseless Terran expansion, but a massive band of reinforcements arrives to chase off the Zerg.

    [ 21:20 ]As the Terrans counter-attack, they encounter some zerglings caught in the midst of evolving into banelings. These are dispatched easily and the Terran infantry push the Zerg defenders deep into their own base. When another massive group of reinforcements arrive, the Zerg player is forced to surrender. GG!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.