Na mivel ez megint csak egy alibi frissítés, így kezdem egy viccel:
– Mit mond két Ghost egymásnak a sikeres bevetés után hazafelé menet?
– ???
– Ma is sokat fejlőttünk.
Na gondolom ez ütött, de remélem a következő képek is fognak:
Az első képen elméletileg a „321st Colonial Rangers Battalion „Heaven’s Devils”” látható, ebben a csoportban szolgált Jim Raynor és Tychus Findlay is a Guild Wars alatt, csak az a baj, hogy lore ügyileg nem vagyok képben, ezért légyszives aki okosabb az okoskodjon egy kicsit.
A másik természetesen az SCV, amelyet már eddig is megcsodálhattunk Samwise galériájában, a harmadik pedig a Zerg infestor, amiből idáig csak kisebb méretű kép állt rendelkezésünkre.
Egy kis összeesküvés elmélet: Úgy látszik manapság a régen nyilvánosságra hozott anyagokat pótolják a Blizzardosok. Lehet azért van ez, mert most pótolni akarják a lemaradást, hogy aztán a BlizzCon-on valami hatalmas nagy mértékű frissítést kapjunk? Jaj, valaki üssön már le egy kalapáccsal …
Karune Kérdések és Válaszok 44.
Megkésve bár, de jelentkezünk a legújabb kérdés-válasz köteggel. Vorian sajnos az orvosi egyetem kezdetétől rettegve otthon bújja a neptunt és próbál tájékozódni az ösztöndíj és tanulmányi átlagok különbségéről, stb.
Jó hír viszont, hogy nemsokára új taggal bővülünk, ugyanis Protoss Archon az eddigi munkáját tetőzve most arra vette a fejét, hogy önálló szerkesztőként is besegít a munkába. Reméljük az együttműködés létrejön és örömét leli majd ő is abban, hogy szerkesztő legyen.
Addig is olvassátok az ő tolmácsolásában Karune legújabb kérdés-válasz kötegét:
Beszélgetés a fejlesztőkkel:
Valamit észrevettem az utóbbi Blizzard 2 show-n (GC és Pax), hogy a játékosok, akik Zerg-gel játszottak, jó néhány creep tumort gyártottak, mert azt hitték védelmi épületek, vagy azokká alakíthatók. Ez egy beszélgetésbe ment át Dustin-nal, arról, hogy miért nem lesznek bázis védelem épületek a creep tumorokból. Azoknak, akik nem tudják, a creep tumor egy épület ami jelentősen megnöveli a creep mennyiségét maga körül. Ennek az épületnek az építése egy tökéletes mód arra, hogy ráadás területeket fedjünk be creep-pel, lehetőséget adva új stratégiákra, beleértve az agresszív Spine Crawler push-t (mozgó Sunken Colony).
Dustin 2 okot mondott arra, hogy miért nem fognak a creep tumorok átalakulni más Zerg védelmekké:
Képes lennél az egész térképet creep-pel bevonni, hogy mozgatod a creep termelő védelmi épületeidet.
Könnyebb lenne balesetből creep nélkül hagyni bizonyos épületeket, mert a creep termelő odébbállt.
Ezért, mert a fejlesztő csapat feltétlenül mozgó védelmet akart a Zerg-nek adni, azt döntötték, hogy külön veszik a Creep tumor és a többi védelmi épület feladatát. Ez továbbá megengedi a csapatnak, hogy a creep tumorokat burrow képességgel lássák el, és nagyon olcsók ebben a legújabb formájukban.
—StarCraft II Q&A Batch 44—
1) Lehetséges, hogy a replay-ek tartalmazzanak több, részletesebb játékos statisztikát, úgy mint átlagos percenkénti kattintások száma, használt hotkey-ek száma, stb…:?
A replay-ek sokkal több információt tartalmaznak majd, ami tartalmaz részletesebb statisztika követést, és sok más eSport-hoz kapcsolható sajátosság.
Új asszisztens közösségi manager
Bemutatkozott tegnap a hivatalos fórumon Cydra, Karune asszisztense.
Dear all Blizzard fans and friends!
Hi, my name is Cydra, newly started my exciting job here as the Assistant RTS Community Manager.
Since I moved to Blizzard HQ from Blizzard Korea, I might not speak a perfect English. However, as an enthusiastic RTS gamer, I really look forward to getting to know all of you and helping you have a great experience with Blizzard RTS games.
In this point, I would like to be a bridge between Blizzard fans and Blizzard development team in all regards to Blizzard RTS titles, including StarCraft, Warcraft 3 and StarCraft II. And also I would like to build and enlarge our community together with you, Blizzard fans and communities.
I love to play Warcraft 3 on BattleNet and Starcraft II, which is still under development, in the most of my free time. So hope to see you in games as well!
GL & HF
Az RTS közösségnek most már 3 community menedzsere is van:
Karune – RTS Community manager (nagyfőnök)
Cydra – Assistant RTS community manager
Xordiah – European RTS community representative (az európai képviselő)
Cydrához olyan reményeket fűzök, hogy több blue postot olvashatunk majd a közeljövőben, így jobban képben lehetünk majd, többet tudhatunk meg arról, hogy hol tart a fejlesztés. Amit még nem szabad kihagyni, hanem kötelező megcsodálni, az Cydra Hydralisk avatarja.
Forrás:
Battle.net fórum
Starcraft és a progaming
Hancu haverom írt egy nagyon jó cikket arról, amit valaha tudni akartál Dél-Koreáról és a progaming kapcsolatáról. A cikk érdekes lehet azok számára is akik tisztában vannak alapvetően a Starcraft koreai élsporttal, de kíváncsiak bizonyos részletekre is, amiket az iromány rejt.
Ezen kívül egy előremutató dolog, hogy a számítógépes versenysportok egyre több helyet kapnak a médiában.
Klikkel, olvas, kérdés esetén kommentel. Jó szórakozást hozzá!
Forrás:
Index.Hu
Csodálatos fanartok
A VileGaming.Com oldalon találtam egy szép kis galériát, ahol rengeteg nagyon szép fanartot lehet fellelni. Ínyenceknek és SC2 várakozás közben befásult unatkozó droidoknak (mint én) kötelező!
Ezt a képet semmi esetre se hagyjátok ki:
Forrás:
VileGaming.Com
Starcraft 2 vs Starcraft – új technológia, klasszikus játék
Üdv mindenkinek! Ahogy ígértem, fordítom, amit Aston és ti kértek. Ez a cikk inkább egy vélemény, összegzés a 2008-as Penny Arcade Expo-ról, az arstechnica.com-ról. Leginkább azoknak ajnlanám, akik nem rég óta kapcsolódtak be a Starcraft 2 újításaiba. A “veteránoknak” nem lesz benne sok érdekesség. Következzen a link után a Starcraft 1 és 2 rövid összehasonlítása:
WCG 2008 Magyarország – beszámoló
Nagy esemény volt múlt héten vasárnap Budapesten a Jövő Házában. A világ legnagyobb e-sport eseményének, a World Cyber Games (WCG)-nek a magyarországi döntőjét rendezték fővárosunkban, a Mamut mögötti Millenáris Parkban.
Az eseményre egymagam érkeztem, de gyorsan találtam magamnak társaságot. Körbenéztem, mindehol emberek, rengeteg kipróbálható XBox, standok és miegyéb tárult elém mikor beléptem. A Warcraft III meccsek közepére csöppentem be, Zsukov barátunk egyből meg is talált, valahogy a Starcraftos póló a későbbiekben is jól jött.
Az eseményen elsősorban az RTS-ekre, azon belül is leginkább a Starcraftra voltam kíváncsi.Bár aktív játékosként sokkal több időt töltöttem el a Warcraft III-al, most már sokkal jobban szeretem az élő Starcraft meccseket.A régi Starcraft ász, Gorky egyik meccsét is megnéztük Zsukovval. Ő már tavaly is és idén is CnC3-ban indult. Elkezdődik a mérkőzés, nem látunk semmit, aztán egyszer csak mintha két házból lövöldöznének egymásra. „Ezek már harcolnak?” – kérdeztem Zsukovot, aki ledöbbent arccal nézett rám, aztán kicsit oldalra billentette a fejét, felhúzta a vállát, ezzel tudatosította bennem azt, hogy ő sem érti, mi folyik a harctéren. Lehet, hogy túl öregek vagyunk már ehhez.
Az esemény egyik nagy meglepetése számomra a Guitar Hero volt. A hatalmas csarnok közepén felállított színpad egyrészt sok helyet elfoglalt, másrészt a legutolsó sarokban is hallani lehetett, így a mellette megrendezett Starcraft meccseket is végig gitáros zajongás közben kellett néznünk.
A WWI-n jártam, pósztereket hoztam
Mit mondhatnék? I love Starcraft …
Új régi screenshotok
Mint az a Starcraft II web csapatnak szokása, a hivatalos képek mindig késnek. Most sikerült minden eddiginél jobban túlszárnyalniuk magukat, hiszen egy tavaly novemberben nyilvánosságra hozott képpel és 2 Zerg bejelentés környékén közzétett képpel hozakodtak elő, frissítés gyanánt. Mindenesetre nézzük meg őket, hátha újak valakinek:
Az első képen egy Protoss vs. Protoss csata látható, amelyben egy (nem látható) Mothership Time Bombokat szór egységeire, hogy azokat ne lehessen támadni. A régi verzióban ebből többet is lehetett rakni, mint azt láthatjuk, viszont a WWI verzióban már csak 1-et lehetett a Mothership köré kitenni. A középső részen a High Templar Force Field képessége is látható, amint megakadályozza a felfelé igyekvő sereget mozgásában.
A második kép egy Zerg vs. Zerg összecsapás, amelyben Roachok, Zerglingek és a Queen figyelhető meg, az azóta már sokat változott épületek mellett.
A harmadik kép érdekessége a Colossus. Az első képpel összevetve megfigyelhető a támadásának változása. Az első képen a régi fajta, a harmadik képen az új fajta támadás látható. A jelenlegi támadása valahol a kettő között van, vizuálisan az első képen látottra hasonlítva jobban.
Az összes eddig nyilvánosságra hozott kép megtalálható a galériánkban.
Játszható lesz a Xel’Naga a Starcraft II-ben?
Igen-igen, ez egy NAGYON nagy spekuláció, ami konkrétan a Starcraft2Forum.Org-ról származik. Történetesen kaptak egy névtelen emailt, amiben az állt, hogy belső információk szerint a Starcraft II single playerében a X’el Naga faj játszaható lesz!
Alapvetően egy ilyen légből kapott hírnek ugye nem tulajdonítunk jelentőséget, DE(!) a személy aki küldte ugyanaz volt, amint aki anno a Guardianról idő előtt kiszivárgott képeket küldte.
Ha egy kicsi jobban belegondolunk, akkor a dolgok összejátszanak. Ugyanis a Blizzard azt mondta, hogy nagyon gondolkoztak egy negyedik fajon, még a fejlesztés elején. Egy interjúban azt is mondták, hogy talán a kiegészítőben lesz játszható negyedik faj. Ha ezeket összetesszük, akkor ugye már koncepció szintjén, de X’el Naga egységeknek lenniük kell. A kipróbálásukhoz pedig a legjobb játszótér a single player, ahol nem számít sem a balance, sem a teljes kidolgozottság.
Már előre izgulok, hogy igaz-e a hír, én keblemre ölelném a negyedik kipróbálható fajt.
Forrás:
Starcraft2Forum.Org