The Story So Far …

Hivatalos oldal frissítés: egység leírás helyett kaptunk egy kis történeti összefoglalót. Vagyis annak első részét, a Starcraft történetét. A Story So Far hivatalos leírásból szintre hozhatjuk magunkat, hogy a Starcraft II-ben – ami 4 évvel a Brood War után játszódik – megértsük majd a történetet. A Brood War története is leírásra kerül. Egyrészt ez egy jó hír lehet, ha azt nézzük a single player fejlesztése sem állt le, másrészről viszont lehet, hogy jobb híján, új egységek helyett kaptuk most ezt. Ha így haladunk – hivatalos frissítésekből – akkor sajnos jóideig nem várhatunk se bétát, se megjelenési dátumot. Addig is gyerünk ötletelni a fórumra. Forrás: Starcraft2.Com

Astonkacser . Hírek 1323 10 hozzászólás

Immortal – Régi ismerős új trükkökkel

A Starcraft II Armoryn találtam rá erre a nem hétköznapi egység leírásra. Azt kell mondjam profik a srácok ötletelésben. Íme egy rövid összefoglaló az Immortal felhasználási lehetőségeiről: Aiur elvesztésével a Protossok már nem képesek régi harcosaikat, a Dragoonokat képezni. Ezért adaptálódtak és valami sokkal ellenállóbbat alkottak, az Immortalt. Az Immortalnak olyan pajzsa van, ami nagy sebzés esetén aktivizálódik és felfogja pl. egy Siege Tank halálos lövését. Ha kicsit végiggondoljuk ez számtalan felhasználási lehetőséget adhat ennek az egységnek. Vegyük sorra, mely egységek sebzéseit fogja is fel a Siege Tankon kívül:

Astonkacser . Cikkek 1401 9 hozzászólás

Fórum hírcafatok

Jobb híján 2 kis hírmorzsáról tudok ma beszámolni, amiket Karune és Cavez (= Dustin Browder) mondott a követelőző Battle.net fórumozóknak. Az egyik a már elég sokszor előfordult: „Mikor jönnek már a Zergek???” című postok egyikében, Caveztól: We will give you Zerg stuff just as soon as we can. We aren’t holding it on purpose, it’s just not ready yet. We had a lot more time to work on the Protoss and the Terrans before the announcement that you guys didn’t see (because the game wasn’t announced yet). I don’t have an ETA but we won’t be waiting for the next Blizzcon. We are quite happy to put stuff out on the web for you guys to check out. It doesn’t HAVE to be a giant event to show a race, though when an event happens to match up with a race announcement that is a lot of fun.=) Vagyis a Zergeket nem visszatartják, egyszerűen még nincsen kész, és átadják amint lehet, de még a Protoss és Terran fajjal is rengeteg meló van. Pontos érkezési időt nem tud mondani, de (most jól figyeljetek) a következő BlizzConig nem kell várni (hát kösz), és egy faj bemutatásához nem kell semmi extra esemény, ha úgy alakul az csak külön jó kis móka. A másik Karunetól jött, arra a kérdésre, hogy a Firebatot miért a Factoryban kell majd gyártani: In terms of ‘realism,’ the Firebat has a much larger mechanical frame (with increased hit points), thus would need a larger facility to deploy these units. Additionally, the Barracks currently already has several units available to it, including the Marine, Medic, Reaper, and Ghost. Having the Firebat at the Factory also helps to make sure it is a Tier 2 unit, since its added hit points makes it quite the adversary on the battlefield. A „realitásból” kiindulva, mivel a Firebat egy sokkal nagyobb mechanikus keretet kapott (ami megnöveli életerejét), ezért egy nagyobb gyárra van szükség, ami előállítja. Emellett, a Barrakkban már van több egység is, mint a Marine, Medic, Reaper és Ghost. Azzal hogy a Firebat a Factoryba kerül, biztosítva van hogy igazi Tier 2 egység lesz, mivel a megnövelt életereje igazi ellenféllé teszi a harcmezőkön. Forrás: Battle.net fórum: Karune, please answer this question for us Battle.net fórum: Question: Firebat at Factory?

Astonkacser . Hírek 1315 7 hozzászólás

This is SNIPAAAA

A myMYM esport portál készített egy nagyon jó kis cikket a Starcraft II Ghostjáról. Nyilvánvaló, hogy a hivatalos fórum havi témájaként jött az ötlet. A 10 oldalas szösszenet összehasonlítja az eredeti Starcraft Ghostját a készülővel, elemzéseket készít és találgatja a Ghost új szerepét a készülő játékban. Szerencsére a srácok viccesre vették a figurát, kiemelném kedvenc frázisomat, az új Ghost új képességei kapcsán: „This.. is… Snipaaaaaa” Forrás: myMYM

Astonkacser . Blog 1073 6 hozzászólás

Karune válaszol

Karune elhatározta, hogy nyit egy témát ahol válaszol a felmerülő kérdésekre a nemrég előkerült Gamecamos képekkel kapcsolatban. Következzenek hát az infok postolási sorrendben: A lövegtornyot a Nomad dobta le – az egyik képessége ezek telepítése. A Firebat több életet és nagyobb páncélt kapott, hogy az elso sorokban harcolhasson továbbra is. Bunkerbe természetesen továbbra is berakhatóak. Medic továbbra is tudja gyógyítani és továbbra is organikus egység. A Colossusok az elso képen a sziklákat lövik, elég sok pályán lesz ilyen, hogy stratégiai átjárók elpusztítható akadállyal vannak eltorlaszolva. A kettes képen a rámpán lévő félig átlátszó hatszög alapú csonkagúlák Force Fieldek. A Force Field instant, energiába kerül és el lehet vele torlaszolni mindenféle helyeket. High Templar idézi. Jelenleg a High Templarnak van sima alaptámadása is, de csak épp annyi, hogy meg tudja magát védeni, elsődleges szerepe továbbra is a varázslás/támogatás lesz. És jelenleg a Twilight Archon rendelkezik a SC1 High Templarjának képességeivel, a teszterek azt vizsgálják, hogy ez hogy működne a gyakorlatban. A Mothership Time Bomb képessége nem hat a lézersugár-alapú támadásokra(Colossus, Warp Ray). A zöld meteoritszerű izé a második képen jobb oldalt nem más mint kriptonit (lsd Superman, thx Strategos), idézem: „It is our homage to the ‘Man of Steel’ 🙂 „ A Protoss bázison a furcsa kinézetű épület bizony egy Xel’Naga obszervatórium, ami ha a birtokunkban van, akkor használhatjuk felderítésre (Semleges épület). De a legnagyobb és legfontosabb kérdésre nem válaszolt, pedig mindenki tudni szeretné, hogy a kettes képen Service Bay 5-B MIÉRT ZÁRT BE!? Forrás Battle.net Fórum

Vorian . Hírek 1383 8 hozzászólás

Kérdések – Válaszok 22. – Pályakészítő széria

Megérkezett a legújabb adag, ezúttal Xordiah hozta nekünk a kérdéseket és a válaszokat az európai (!) battle.net fórumról. Milyen furcsa, már hajnalban fennt voltak a kérdések, tehát direkt rakták ki, hiszen azóta nem vették le. Karune megbetegedett vagy valami baki áll a háttérben? Mindenesetre lássuk mit tudunk meg ezúttal:

Astonkacser . Hírek 1355 16 hozzászólás

Üdvözöllek a Starcraft II Hungary weboldalon

Tisztelt Látogató! Üdvözöllek a Starcraft II Hungary nevű weboldalon. Weboldalunkat azért indítottuk, azért dolgozunk és szenteljük szabad időnket a játéknak és az információk megszerzésnek, hogy Veled megosszuk. Azért jöttünk létre és működünk, hogy Magyarországon aktív közösséget építsünk a készülő új játéknak, a Starcraft II-nek. Oldalunkon képviseljük azokat, akik a játék iránt bármilyen formában érdeklődnek. Reméljük elnyerjük tetszésedet, és hasznodra válunk. Az oldalon megtalálhatod a legfontosabb információkat Starcraft II-vel kapcsolatban. Egység leírások – a hivatalos oldal fordításai Kérdés-válasz sorozatok Screenshot, artwork és fun galéria Ezeket az oldalsó bannereken keresztül is eléred. Ha a bejegyzésekre hozzászólást szeretnél írni, regisztrálj az oldalra. Elindult a fórum is, amelyen sok-sok érdekes téma vár Rád, vagy ha úgy gondolod szeretnél másról is beszélgetni, nyugodtan nyithatsz új témát. A fórumhoz külön regisztráció szükséges. Kellemes időtöltést az oldalon! En taro Adun! Starcraft2.Hu csapat

Astonkacser . Hírek 1368 7 hozzászólás

Karune Kérdések és Válaszok – 21.

Megjött a 21-es is. Sok újdonságot nem tartalmaz, olyat amit eddig is tudtunk viszont igen. A kérdések Dél-Koreából jöttek, és cserébe kaptunk +1 választ, az előző kérdés-válaszokkal való átfedés miatt… Mindenesetre a 150-es kijelölés limit és a Nomad Auto-Turretje izgalmasan hangzik. Chat a fejlesztőkkel: Mivel a Ghost megkapta a kifejleszthető EMP képességet, a Nomad a Defensive Mátrix mellett most egy helyben maradó védelmet tud létrehozni. Az egyik ilyen nem mozgatható védelem (szóval lesz több is valószínű) az Auto-Turret, ami földi egységeket tud támadni, és ezen a screenshoton volt látható: http://www.gamemeca.com/news/img_data/200711/STAR-1.jpg Reméljük a Nomad új képességei hozzájárulnak majd hogy ellássa szerepét, amellett hogy detektor. —StarCraft II Q&A – Batch 21— 1. Tervben van az auto-cast bevezetése bizonyos egységeknél, mint Warcraft III-ban? (ez a kérdés már szerepelt) Jelenleg a Medic az egyetlen egység amihez passzol az auto-cast. Starcraft II-ben – összehasonlítva a Warcraft III-al – kevesebb UI lehetoség van, de azoknak nagy a szerepe ha megfeleloen vannak alkalmazva, és a kézi varázslatok több lehetoséget biztosítanak a játékosnak arra, hogy megmutassa tudását. 2. Megfigyelo módban lesz lehetosége a nézo játékosnak arra, hogy különféle információkhoz jusson, mint pl. minimap, fejlesztési és nyersanyag státusz külön ablakban? Ha nem, akkor fontolóra veszitek a kifejlesztését? Ezek mind nagyszerű ötletek, és dolgozni fogunk rajta, hogy a megfigyelő módba beépítsük. Azon fogunk dolgozni, hogy a megfigyelő mód innovatív és széleskörű legyen, beleépítve minden olyan funkciót ami szerepelt az előző RTS játékainkban. 3. A történet onnan fog folytatódni, ahol az eredeti Starcraft? Vagy valamivel később? (ez is volt már) A Starcraft II története 4 évvel a BroodWar után fog folytatódni. 4. Van arra lehetőség, hogy elmentett replayben láthassuk hogy mozgott az egér? Lehetővé tennétek hogy lássuk az egér mozgását? Mi is szeretnénk ha az egér látható lenne a replayekben, de az sokkal valószínűbb, hogy lesz olyan opció, hogy azt lássuk amit a játékos látott és azt hogy éppen milyen egységeket jelölt ki. 5. Egységek kontrol csoportba való kijelölésekor hány egységet lehet egy csoportba rakni maximum? Jelenleg, a játékos 150 egységet jelölhet ki egy kontrol csoporthoz. A végleges szám majd a hardver teljesítmény tesztekből fog kiderülni, de közel kell legyen ehhez a számhoz. 6. Az eredeti Starcraftban játékosok gyakran gyűjtik egybe – szorosan egymáshoz – a munkásokat és repülő egységeket. Lehetséges ez a Starcraft II-ben? Starcraft II-ben ezt nehezebb megvalósítani, de még mindig lehetséges. Az egységek minden kiadott támadás parancsra jobban és jobban összecsoportosulnak. Ha folyamatosan adod ki a támadási parancsot egy adott célpont ellen, akkor bizonyos, adott típusú egységek közelebb rendeződnek egymáshoz. Ha a célpont halott, vagy az egységeknek nincs több teljesítendő parancsuk, akkor maguktól szétrendeződnek. Forrás: Battle.net fórum

Astonkacser . Hírek 1571 16 hozzászólás