Karune válaszai a screenshotokra

Astonkacser . Cikkek 592

karune.gifKarune tegnapi munkanapján még azt is beszorította az idejébe, hogy a hivatalos fórumon válaszolgasson egy-két kérdésre:

Az első képen középen a nagy zöld felhő vajon mi?

If you are referring to the blobs of green in the first screenshot, those are the exploded corpses of the Banelings. Those creatures are currently quite the melee killers in StarCraft II.

Vagyis igen, mint gondoltuk, felrobbanó Baneling, a legjobb közelharci egység gyilkos.

Vajon a Baneling dropp megoldható-e? Vagyis nézzük a következő taktikát: Vegyél pár Overlordot és töltsd meg Banelingekkel, majd repülj az ellenfél bázisához és dobd le őket a munkásokra, az ellenfélnek pillanatok alatt megsemmisül a “gazdasága”.

You are absolutely correct, this is one of the best economy raiding strategies at the moment for Zerg. If you can get some Banelings into the enemy’s peon line, you can significantly stifle their economy, as well as force them into a defensive minded mentality. Nonetheless, there are counters to this, such as if you are playing Terrans, you can upgrade your Command Center to a Planetary Fortress, thus defending your economy from light raids. Luckily, those Banelings have very little hit points, and are easy to kill with ranged weapons.

Igen, abszolút megoldható, és jelenleg a Zergeknél ez az egyik legjobb rajtaütés az ellenséges munkások megsemmisítésére. Ráadásul ha sikerül megvalósítanod, az ellenfelet védekező stratégiára tudod ezzel kényszeríteni. Mindamellett a Banelingeknek elég kevés életerejük van, ezért pl. egy Planetary Fortressé átalakított Command Center könnyen meg tudja állítani a munkások felé vonuló Banelingeket.

Az is felmerült, hogy vajon a Baneling sebzi-e a saját egységeinket, mert akkor könnyen előfordulhatna, hogy többet árt mint használ.

Currently, the Banelings’ attack does not harm friendly units, adding to their deadliness. This of course may be subject to change in the future to maintain balance.

Jelenleg nem sebzi tehát, viszont ez a későbbiekben (nyilván) még változhat.

Végül arra a kérdésre, hogy lesz-e grafikai változás még az Starcraft II-ben, kb. olyan mint az eredeti Starcraft alpha-béta-kiadott verziók között:

I think you can expect changes. How much and how huge those changes are will be a matter of opinion.

The team has heard some feedback from the community that is concerned that the look of SC2 is too “colorful” and that more “realistic” color choices would be more in keeping with the original StarCraft. We saw a lot of these types of posts early on after we made the announcement.

I just spoke to Sam Didier (our Art Director) about this issue and he tells me that in order to make the units read well we have added A LOT of team color which really blows the units out and makes them look super-colored especially with the brighter colors (red, blue). The art team plans to take one or more passes over all the units in the game to try to balance out team color so it still works for game play but looks less bright and more in keeping with the original StarCraft. Changes to the over-all look to the game are always an option and the team is always tuning and trying to balance out the look of the game.

A válasz elég diplomatikus. Úgy gondolja várható még változás, de hogy ez mekkora kaliberű az csak vélemény kérdése. Megjegyezte azt is, hogy sok visszajelzést kaptak arról, hogy túl “szinesek” a mostani egységek és hogy sokkal “realisztikusabbnak” kéne lenniük.

Karune beszélt Sam Didierrel (az art director), aki megerősítette, hogy a színek most elég rikítóak csak a próba kedvéért, de azon dolgoznak, hogy a világos színek ne maradjanak ilyenek. Változások mindig várhatóak hiszen a grafikát is folyamatosan “balanszolják” hogy tökéletes legyen.

Forrás:

(Ráadásként egy off poén: mi történik ha nagyon várjuk a patchet)


Comments (3)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.