Karune Kérdések és Válaszok 28.

Vorian . Hírek 801

karune.gifEgész jó lett ez a Q&A, Karune kicsit bővebben beszél a Marauderről, fény derül az új High Templar képességre és… ja más nem.

Chat a fejlesztőkkel: Zsúfolt hetem volt, de örömmel jelenthetem, hogy sok fejlesztővel sikerült beszélnem, és befejeztük a második BlizzCast epizódot is. Lesz benne egy mini Q&A rész is, azaz elsőkézből hallhattok válaszokat tőlük!

Játékbeli tapasztalatok: A 27-es kötegben megemlítettem az új Terran gyalogos egység, a Marauder nevét. A Marauder kinézetben nagyon hasonlít a Firebatra, de dupla gránátokat hajigál, amik lelassítják az ellenséges biológiai egységek mozgási sebességét, és extra sebzést okoznak a páncélozott egységeknek. Ezenkívül rendelkezik még a Stim Pack képességgel. Kiválóan támogathatnak egy osztag Marine&Medicet, például a Zealotok vagy gyors Zerg egységek lelassításával. Ha Terranként játszol, akkor nagyon jó érzés nézni, ahogy a lassan vánszorgó ellenfelet szétlövik a Stim Packelt Marinejaid. Mivel a Marauder építéséhez elég egy Barracks és egy Tech Lab, így már a játék korai szakaszában is rendelkezésre állnak.

StarCraft II Q&A Batch 28

1. Úgy vettem észre, hogy a Protoss Stalker „Blink” képességének volt egy bizonyos hosszúságú cooldownja (ahogy például sok képességnek a World of Warcraftban). Ez jó megoldásnak tűnik, de csak a Stalker az egyetlen egység, aminek cooldownja van energia helyett?
Jelenleg a Stalker Blink képessége egy 15 másodperces cooldownon van (15 másodpercenként lehet használni), és egyike azon kevés képességeknek, amikhez nem kell energia. Az egyik oka ennek az volt, hogy így elkerülhető, hogy a játékos Stalker seregének csak az egyik felét jutassa fel a magaslatra, a másik pedig – energiahiány miatt – lent maradjon. A Protoss Phoenix Overload képessége sem igényel energiát, hanem bizonyos időközönként lehet haszálni. Azt, hogy e két egység képességeinek energiaköltsége, vagy cooldownja (vagy mindkettő) lesz, hosszas tesztelés után fogjuk eldönteni.

2. A Thor elsődlegesen föld-levegő támadású egység, de megmaradt még a föld-föld támadása?
A mostani verzióban a Thor elsődlegesen földi célpontok ellen hatásos, a Vikinget pedig visszalakaítottuk elsődleges levegő-levegő támadású egyéggé. És át lett rakva a Starportból a Factoryba (a Viking).

3. Az első részben a területre ható támadások megölték/megsebezték a pont útban lévő, de láthatatlan egységeket is. Így lesz ez a SC2-ben is? A Phoenix Overload képessége sebezni fogja a rejtett légi egységeket is?
Igen, az Overload sebezni fogja a láthatatlan légi egységeket, mint például a Terran Bansheet álcázó üzemmódban.

4. Ugyanolyan gyorsan regenerálódik az energia, mint az első részben?
Igen, ezen nem változtattunk.

5. Most hogy a Force Field a Nullifierhez került, milyen képességei maradtak a High Templarnak a Psi Stormon kívül? Megvan még a Hallucination?
A Hallucinationt elvettük a High Templartól. Helyette kapott egy Anti-Gravity elnevezésű képességet. Ez lehetővé teszi a High Templar számára, hogy épületeket, vagy földi egységeket a magasba emeljen, elvegye a támadási és mozgási képességüket, és légi célponttá változtassa őket (Karune ugyanebben a topicban később leírta, hogy főépületeket nem lehet vele felemelni, szóval a nyersanyagkitermelés akadályozására nem használható -a ford.). Jól használható lesz ez például egy Supply Depot fal ideiglenes megszüntetésére, vagy egy közelgő Thor hatástalanná tételére. Ez az első képesség, ami tényleg nagyon tetszik a fejlesztőknek, mivel arra kényszeríti a játékost, hogy a Psi Storm és az Anti-Gravity között válasszon. Még mindig egyensúlyozás alatt van, szóval az áldozatok levegőben töltött ideje, az energiaköltség, és az, hogy channeling spell legyen-e, vagy sem, még nem eldöntött.

6. Lesz egy ikon a képernyő bal oldalán, ami figyelmezteti a játékost a tétlen munkásokra?
Igen, lesz (egy screenshoton rajta is van).

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (25)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.