Karune Kérdések és Válaszok 30. – Pályakészítő edition

Vorian . Hírek 1079

A 30. Q&A-ban ismét a Map Editorral kapcsolatos kérdésekre válaszol Karune, ami elég aktuális a februári téma miatt.

Chat a fejlesztőkkel: Brett Wood-t kértem fel, hogy feleljen a pályakészítéssel kapcsolatos kérdéseitekre. Hangsúlyoznom kell, hogy a Starcraft II-ben nagy mértékben támogatott lesznek az UMS (User Map Settings) térképek és igyekszünk minden eszközt megadni a közösségnek, amivel minőségi és egyedi pályákat készíthetnek majd.

StarCraft II Q&A Batch 30: Map Maker Series 3

1) Lehetséges lesz olyan kódot írni, ami lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a már kilőtt, de a célpontot még el nem ért varázslatot/rakétát/nyílvesszőt megállítsák a levegőben?
A képesség data/triggerek megbuherálásával megvalósítható lesz az ötlet.

2) Lesz minden egységnek férfi és női változata?
Nincs tervbe véve, hogy minden egyes egység férfi és női változatát is lemodellezzük.

3) Meg fogjuk tudni adni a játékosnak a lehetőséget, hogy játék közben fegyvert váltson?
Bár nincs erre külön felületünk, a flexibilis képesség-rendszer minden bizonnyal elég eszközt fog adni a pályakészítő kezébe, hogy ezt elérje.

4) Lesz lehetőség a multiplayer térképek összekötésére, azaz multiplayer Campaign léthrehozására?
Mindenképp támogatni szeretnénk a többjátékos kampányok készítését.

5) Ki lehet majd kapcsolni a Tech Treet?
A tech tree teljes mértékben befolyásolható lesz.

6) Lehet egy képesség kifejlesztése követelmény a Tech Treeben? Azaz például egy Factoryt csak akkor lehessen építeni, ha a Stim Pack képesség ki van fejlesztve.
Igen, a tech tree és a fejlesztés-rendszer szabadon változtatható lesz a Map Editorból.

7) Meg lehet majd parancsolni az AI-nak, hogy kifejlesszen valamit, építkezzen egy adott helyre, egységet küldjön egy adott helyre, visszavonuljon, stb?
Igen, kiterjedt lesz az AI scripting lehetőség.

9) Képesek lesznek arra a pályakészítők, hogy olyan időjárást határozzanak meg, ami akadályozza az egységeket/megváltoztatja a domborzatot?
Az időjárást és annak hatásait befolyásoló technológia még nincs kész. De még ha nem is lesz semmilyen hatással az időjárás a játékmenetre, a pályakészítő szabadon varázsolhat bárhova bármilyen időjárási effektust.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (13)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.