A szükséges plusz – FRISSÍTVE

Astonkacser . Hírek 801

Az új QnA után következzenek most a szokásos gyorsválaszok Leto elmondásában:

Kérdés:

Egyetértek azzal amit Blazur mondott (korábbi post), de hogyha lecsökkentenétek a távolságot ahova a Ghost ledophat Nuke-ot az egy kicsit egyszerűbb lenne, habár én még mindig arra szavazok hogy a Ghostok ne tudjanak Nuke-olni a Bunker mélyéről. Úgy értem hogy a mia*** kellene csinálnom akkor, ha látok pölö 5 Bunkert?? Honnan a halálból kellene tudnom hogy melyikből dobják éppen le az atomot? A szerencsére bízom??

Karune válasza:

Őszintén elmondom, ez még totál a kiegyensúlyozáson múlik, de biztos vagyok benne hogyha ez túlságosan nehézzé tenné ennek a támadásnak a kikerülését/megszakítását, akkor biztos hogy még változtatni fognak rajta.

Valamint, a piros pontot ami megjelöli a Ghost atomjának a becsapódási helyét, valószínűleg elég könnyen ki lehet kerülni (el lehet húzni a csíkot onnan).

Kérdés:

Kösz a frissítést Karune.

Az új sakál királyul hangzik. Remélhetőleg hasonló lesz a gyártási ideje/költsége a Vulture-höz. Azonban lenne pár kérdésem vele kapcsolatban…
1) Képes lesz a Sakál levegőbe támadni?
2) Hogyha tud levegőbe támadni, akkor ugyanúgy területi/egyenes vonalú sebzése lesz mint a földön?

Mivel ez a Cobra új cseréjének tűnik, logikusan hangzik hogy szintén tudjon levegőbe támadni.

Karune válasza:

A Sakál perpillanat nem tud támadni levegőbe, de biztosítunk róla, hogy a terranoknak meglesz a megfelelő légvédelmi egységük. Éppen most teszteljük, hogy melyik egység tudná a legtökéletesebben betelejesíteni ezt a szerepet (például a Thor).

Szerintem ezek szintén elég érdekes kérdések. Főleg a Ghost/Bunkeros… atom védelmi egység, hogyha csak egy rövidke, szűk bejárata van a bázisnak. A Sakállal meg jól eltudnak majd a megfelelő micro-val rendelkező játékosok játszadozni, főleg az üss-és-fuss taktikát alkalmazva 😀

***FRISSÍTÉS***(köszönet Leto-nak)

Kérdés:

Mivel nincs két olyan egység – még a különböző fajok között sem – ami túlságosan is hasonlítana egymáshoz, és mivel valószínűsíthető, hogy a Sakál tier 2-2,5-ös földi egység lesz gyalogság ellen hatásos fegyverrel és egyenes vonalú területi sebzéssel, ezért mondhatjuk-e azt hogy a Lurkert vagy kiveszik a játékból, vagy pedig teljesen más formában tér vissza?

Karune válasza:

A Sakál támadása instant, vagyis azonnal sebződnek a célpontja, ezzel ellentétben az eredeti Starcraft I-es Lurker támadása kifelé haladt a Lurker pozíciójából, vagyis lehetőség volt még annak az egységnek is kikerülnie a támadást, amelyik a támadás megkezdésének időpontjában eredetileg a támadás vonalában volt.

Kérdés:

Szóval… a Sakálnak földre támadó AoE (területi) sebzése van. Nézzük csak, hány egységnek van hasonló területi sebzése:
Jackal
Siege Tank
Thor
Banshee
Ghost(nuke-kal)
Battlecruiser(Missile Barrage/Rakétékkal)

És akkor még nem számoltuk a Reaper bombáit és a Nomád aknáit. Ki találta ki hogy a Terran egységek 90%-nak AoE támadása legyen?!

Karune válasza:

A Banshee-nek mostmár sima támadása van. Még mindig képes rejtőzködni (Cloak) és még mindig az egyetlen légi egység (a Terranoknál) ami földre is tud támadni.

Viszont az igaz hogy a Terran egységek legtöbbjének területre ható támadása van, de legtöbbjükhöz elég jó micro skillek kellenek tökéletes kihasználásukhoz (értsd: irányítani kell a támadást, nem csak CTRL+A).

Kérdés:

Szóval képes lesz a Sakál mozgás közben tüzelni?

Karune válasza:

Pillanatnyilag meg kell állniuk a tüzeléshez. De hogyha az ellenséged egységei a Sakál támadási vonalában lesznek amikor a támadás megkezdődik, akkor már biztosan kapnak sebzést, míg a Starcraft I-es eredeti Lurker támadásában a támadási vonalon lévő egységeknek még mindig volt nagyjából fél másodpercük hogy reagáljanak és kitérjenek a támadás elől (hát az marha sok idő ~Leto).

Forrás:


Comments (23)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.