I love SC verseny – Győztesek

Astonkacser . Blog 1723

Nyilvánosságra kerültek az I love SC verseny győztesei, pontosabban az az 50 kép és tulajdonosa akik ajándékot nyertek, és további 13 akik „majdnem”.

Tudom hogy ebben én nem nyilatkozhatok csak elfogultan, de akkor is, basszus, szerintem a képünk a Parlament előtt überel legalább 10 képet abből az 50-ből. Persze az hogy nem szerepel a listában, attól még rajta lehet a mozaikon, de akkor is. Jó tudom „cry more cry baby”, de nyugtassatok meg hogy szerintetek is bekerülhetett volna a legjobb 50-be?

UPDATE: Mint rájöttem, ezek csak az AMERIKAI verseny győztesei. Az európai oldalt még nem frissítették, tehát még lehet hogy benne van egy-két kép az 50-ben.

Na mindegy, tegnap írtam Karune-nak mégegyszer, hogy elértük az 50-et és várjuk a jussunkat. Azt írta hogy szép munkát végeztünk, és küldjünk 20 kérdést, abból kb. 8-10-et megválaszol, úgyhogy gyerünk szedjük össze magunkat, tudom hogy manapság elég lapos a hangulat mert nincsen semmi hír, de erőltessétek meg valamelyik agyféltekéteket és szedjük össze azt a 20 kérdést. Lehet ide is írni kommentben, vagy a fórumon. GOGO!


Comments (61)

  • Phobos

    |

    Szerintem is jobbbbb a Parlamentes, mint egy pár nyomi -.- Nembaj, én akkoris büszkén vagyok magyar 🙂

    Reply

  • Stone

    |

    Jeszus nembírom megállni hogy ne írjak most ide be… MI EZ??????
    Nem mondjátok komolyan, hogy ezek a nyertesek…. ugyan már az én vizslám sokkal aranyosabb mint ez a kis korcs a képen… ugyan már…
    A parlamentről meg nem is beszélve…de komolyan… elsem hiszem most így hirtelen…
    Meg az a kép, amin a kifestett játékok vannak és oda van Paintelve az I love Sc?????? Mi ez?????????????????
    Most nemtudom hirtelen, hogy sírjak e vagy nevessek.
    Na jó abba is fejeztem az írást mert csak felidegesítem magam.

    Remélhetőleg ez valami elfajzott vicc….

    – Adás Vége –

    Reply

  • Zedas

    |

    Én még mindig azt szeretném kérdezni, hogy lesz e esetleg olyan spellje valaminek, hogy lárvá(ka)t rakjon az over által generált creepre. Látok benne potenciált.

    A másik, a drop pod: tényleg végleg oda?

    Reply

  • Worlon

    |

    Engem az érdekelne, hogyha baneling-t megölik, és felrobban, akkor ez sebzi a zerg saját egységeit is (ugye ott állnak baneling melett a saját egységei is)

    Reply

  • Zedas

    |

    Worlon: Baneling nem sebez saját egységet. Ezt már többször is írták, úgyhogy biztosnak látszik.

    Reply

  • Stone

    |

    De ezt miért ide kommentelitek? 3#/4#/5#
    ( ez itt az I LOVE SC-s hír )

    – A drop pod ( jelenleg ) valóban nincs benne az SC2-ben. ( szomorú )
    – Én úgytudom a Baneling a saját egységeket nem sebzi, csak az ellenségeseket.

    De olvasgassátok a Karune kérdések és válaszokat.

    Reply

  • Worlon

    |

    Azért ide írtam mert ott vana hír végén, hogy ide is lehet…

    Reply

  • Stone

    |

    Jogos.
    Bár amit kérdeztél az már nem kérdés, mert valóban már megválaszolták.
    Agyaljunk valami olyanon amiről még nem esett szó. 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    #3: Érdekes ötlet.
    Drop Pod tényleg oda, a StarcraftCz.Com QnA-ban szerepel.

    Reply

  • Zedas

    |

    Stone, te valami új moderátor / admin vagy, vagy mi a szösz?

    Reply

  • RoToR

    |

    Válasz Aston #9 üzenetére:

    Ötleteket is írhatunk, vagy csak kérdezni szabad a meglévő dolgokról, mert nem mindegy!

    Ha ötlet is mehet én megkérdezném, hogy mi lenne ha a missile turret-eket is le lehetne csukni a föld alá? Vagyis a turret automatán lemenne a föld alá ha kész és csak akkor jönne elő, ha hatósugárba ér egy ellenséges légi egység. Valamint ha föld alatt van, akkor csak detektorral lehetne látni. (Mivel a turret nem detektor többé, ezért observerrel simán be lehetne kémlelni – kivéve ha sensor tower van a környéken…)

    Szerintem helytakarékosság miatt is jó ez a dolog, meg azért is, mert így nehezebb (de nem lehetetlen) felmérni, hogy mekkora a légvédelem! Plusz még az is jó hogy ha földi egységekkel, detektor nélkül szedik szét a bázisod, akkor a turretek még megmaradnak… Ráadásul az egész illik a terran koncepcióba…

    Ha ez nem ötletbörze hanem kérdésgyűjtő, akkor storno az egész és még gondolkozok valami jón!… 😉

    Reply

  • Worlon

    |

    Hát végig nézegettem a képeket. Szerintem eléggé érezni rajta, hogy kóreaiaknak akartak vele kedvezni. Meghát benne van egy csomó teljessen ötlettelen kép is. Nem egy nagy szám hogy egy buliban valaki tartja, vagy egy tök üres lelátón, vagy épp egy osztály. Biztos hogy ilyenből 2 milliót küdtek…
    Ez alapján a aprlamentes kép is simán bele fért volna, sőt szerintem ezzel az erővel szinte szelektálni is kár volt…
    Szerintem egyszerűen szinvolnaltalan az egész.

    Talán 1 kérdés: Karun-nak melyik olyan egység tetszett a legjobban amit kivettek (akár az eredetihez képest, akár a fejlesztés alatt), melyik elvesztése fáj neki?

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Sajnálom, h nem került be a kép a top 50-be 🙁

    1 kérdés(lehet elég buta): A Zealot Charge képességvel tud-e földrajzi szintkülönségeket túlszárnyalni? Magyarul ha nincs lejáró a felső szintről, de látom és támadható az ellen, tudom-e Zealot Charge-l meglepni?

    Reply

  • nite

    |

    hát van 1 két szp kép a győztesek között is, de a fele csak azért van ott mert sárgák vannak rajta, ugygondolom, akadt bővan olyan kép aminek semmi helye nemvolt ot dehátmind1:)

    Reply

  • sise

    |

    kérdések: lehetőség lessz „békeidőt” beállitani amig multi pályán nemlehet támadni ? Lesz lehetőség random generált multi pályán jácani battleneten ahol nemélvez elönyt az aki kivülről ismeri az összes pályát ? pl 2 egymáshoz közel indulo ellenséges fél „békeidő” alatt ugy épitkezhetne hogy egymás védelmét kerülgetnék, nekem teccene. Lesz a zergeknek és a protosoknak olyan méretű tömegpusztitó fegyverük amik felvehetik a versenyt az atombombával? A muttership planet crakker meg black hole képessége bennevan most a játékban, sokan szomoruan figyeltük hogy a unique ultimate anyahajobol valami másodrendü support egység lett:(. szerintem tulságosan nagy elönyel indul a terran azzal hogy komplett bázis/bázisvédelmeket/munkásokat tud pár másodperc alatt eltüntetni ugy hogy nemlehet ellene védekezni, illetve menekülni lehet elölle csak az épületek nemigen tudnak elugrani elölle.

    Ha esetleg lenne olyan kérdésem ami mástis érdekelhet a helyesirási hibákat kihagyva lefordithatnátok 🙂

    *edit* a protosok végre megtudják szerelni/ gyogyitani az egységeiket ? Loreba azt hogymagyarázzák meg hogy a technikailag legfejlettebb faj nemtud beverni egy szöget az épületbe hogy neessen szét? Ha megszerelni nemtudják a felszerelésüket akkor ki gyártja azokat?

    Lesz valami random motor a játékban ami megoldja hogy necsak himnemü egyedeket gyártson pl a marineoknál? a starcraft könyvekbe se csak férfiak a harcosok ésszinesebbé tehetné a játékot hogy van kicsi egyedi megjelenése a szabvány egységeknek. Sikerült megoldani hogy az egységek épületekel az időjárás megváltoztassa? havas épület, behavazodott tank ami cska közelebbröl jáccik ha nemmozdul el a hoesés utántol? esös idönél kisebb agro range ?

    Reply

  • Sydra

    |

    Gyorsan kigondoltam pár kérdést. Tudom nem mindegyik fantáziadús, de ötletnek talán jó.

    1. Kérdés:
    A Hybrid-ekkel lehet-e majd úgy játszani a kampány során, mint a Warcraf 3-ban a Nagákkal?

    2. Kérdés:
    Megjelennek-e a kampányban más értelmes és új fajok, amik színesíthetnék a StarCraft univerzumát?

    3. Kérdés:
    Mennyivel növekszik a roach regenerációja, ha fejlesztünk rajta? (Úgy értesültem lesz rá fejlesztés.)

    4. Kérdés:
    Az egyik videóban láthattuk, hogy a Battlecruiser-eknél egységenként kell megvenni Yamato Gun-t és a Plasma Torpedo-t. Ha megvesszük a

    fegyvereket utána akárhányszor használhatóak, vagy csak egy lövés erejéig és újra meg kell-e venni használat után?

    5. Kérdés:
    A fejlesztett Immortal tudtom szerint maximum 10-et sebződhet pajzsra. A pajzs páncél értéke levonódik-e ebből a 10 sebződésből? (Nem biztos,

    hogy értitek itt mire gondoltam:D)

    6. Kérdés:
    A Defiler benne lesz-e a játékban, vagy ha nem, megkapja-e más egység a Plague képességet?

    7. Kérdés:
    Map editorban benne lesz-e az összes régi Starcraft-os egység kidolgozva, képességekkel együtt?:D

    8. Kérdés:
    Hogyan lehet sebezni a föld alatt mozgó Nydus Worm-ot? Hogy kell ezt elképzelni?

    9. Kérdés:
    A Thor-nak meg van-e még az első terran videóban látott területre ható ostrom képessége?

    10. Kérdés:
    Az Infested Marine-ok meddíg életképesek?

    Bónusz Kérdés:
    A zerglingek szeretik-e a sajtot?:)

    Reply

  • Stone

    |

    Ha az Atom siló felrobban, akkor továbbra is megsemmisül vele együtt a már legyártott rakéta?

    Csakmert nemrég játszottam és két atomrakétám dobtam volna, mikor beszivárogtak a bázisra és likvidálták a silókat ergo a már kifizetett rakétkat is elfelejthettem 🙂

    Reply

  • Stone

    |

    RAJTA VAGYUNK A MOZAIKON!!!!!!!!!!!!!
    RÁADÁSUL TÖBB KÉPEN IS :DDDDDDD

    Reply

  • Zedas

    |

    Sydra, pár válasz fejből az eddigi QnA-k alapján (persze nem hülyeség megkérdezni őket, mert állandóan változnak):

    4. Ha megveszed, egyszer használhatod. Ld. reaver jelenleg.
    6. Nem lesz defiler, de lesz plague az infesternél.
    7. Igen.
    9. Nincs.
    10. Pár tíz másodpercig. Ld. broodling.

    Az 1 és 2-es kérdést szerintem felesleges elküldeni nekik, nem fognak rá válaszolni.

    Nekem az 5 és 8 -as kérdések nagyon tetszenek!

    Sise:
    – Békeidőt kizárt hogy beállíthass. Nem lesznek BGH és hasonló dolgok, a Blizzardosok életük legnagyobb hibájaként könyvelik el ma is a kiadását, úgyhogy szerintem a multit befolyásoló dolgokat ne várjatok.
    – Szerintem biztos hogy nem lesznek random generált pályák.
    – A mostani QnA-ban is benne volt, hogy nem lehet a protinál gyógyítani. Ez nem fog megváltozni. Viszont a pajzstöltéssel lesz valami keverés emlékeim szerint.
    – És egy kis mitológia: a protoss azért nem javít épületeket, mert nem is épít. A probe csak egy féregjáratot nyit egy protoss gyárvilág felé, ahonnan átküldik a kész épületet. Ravasz 🙂

    – A havas és többnemű egysélges kérdés jó, de szerintem legyen alacsony prioritású kérdés, hátha van jelentősebb.

    Reply

  • darage

    |

    Kérdés: a hivatalos béta állapot bejelentése után is számíthatunk majd még radikális változtatásokra, úgymint egységek kivétele, berakása, azok dominanciájának alapvető megváltoztatása, új képességek hozzáadása, régiek eltávolítása..stb, szóval ezek akár egészen a fejlesztés utolsó, a megjelenést közvetlenül megelőző stádiumig is változhatnak?

    Vagy ezt lehet amúgy is tudni?

    Reply

  • Selender

    |

    csá!
    első kérdés:a mothership tud légi és földi egységet is támadni?
    második kérdés: készítenek chat kódokat a játékhoz?

    Reply

  • sise

    |

    celluxot nemtudnaka féregjáraton küldeni „gyárvilágbol”? micsoda hülyeség ilyenek miatt nemlett sose kedvencem a starcraft odajön 1 skorpio szétrohad az épület 1 köpésére és utána egy kutya beleharap és szétesik miközbe hatalmas erőtér védi az épületet so lifelike…

    ti nem untátok hogy mindig ugyanazokon a pályákon voltatok az enemy meg fix helyeken ? botal meglehet csinálni a sablon épitkezéseket azért kéne interraktiv pálya vagy random vagy valami ami némi kezdeményezökésségre is épitene. egyre inkább arrafele haladunk hogy uj csinibini sc1et adnak majd ki mert az már bevált nehogy elrugaszkodjunk tölle, engem meg egyre jobban taszit.Kane’s Wrath ami asszem már most jobb mint ami ebböl lesz ott legalább mindenkinek egyenlő esélyei vannak. áhh kiakadtam nemtudják megoldani hogy 2 különbözö textura kerüljön a marine vázra meg a tankokra hoesésbe egy másik……

    #22 igen mindent tud
    a chat-hez nemkell kod mert az csak beszélgetés csevegés a csaláshoz viszont ami a cheat kell kod csak tönkreteszi a játékot

    kérdés: lesz a játékba diplomácia vállasztási lehetöség a kampányba? vagy mint a könyvben ittis csak szemlélöi vagyunk a mesének és nincs beleszolásunk a történetbe?

    Reply

  • Stone

    |

    Kérdés melyet egy lusta oldalnéző kérdez, ki nem képes regisztrálni :))
    —>

    A SC2-be kijavítják e azt a Bug-ot (vagy nem bug-ot), hogy a légi egységek egymás hegyén-hátán vannak, mert eléggé zavaró és nem lehet meghatározni a repülő flotta létszámát? (ugyan ez a helyzet a dolgozókkal is).

    – Adás Vége –

    Reply

  • sise

    |

    az nem bug direkt van a játékba és asszongyák a hozzáértök hogy az mien jo mert lifelike ugyan a ‘990es c&cbe már kikerülték egymást az egységek de itt a játékélmény rovására menne

    edit kérdése:lesznek a kampányba ferde felületek emelkedő, lanka, stb amik pl hegyoldalba valo csatázásokat magassági elönyel jácchatoak lesznek majd vagy marad az emeletes rendszer?

    Reply

  • Blase

    |

    Abba lehetne hagyni ezt a szőrszálhasogatást.HA a Proti tudná javítani az épületet szerinted mi lenne ott??Egy rakat phase canon kicsinálná az ellent.Azért van a pajzs mert visszatőltődik(a kettőben 2x olyan gyorsan mint az 1-ben)Ha meg már a pajzs lement akkor valószínüleg vagy kezdő a játékos vagy már úgyis le lesz rombolva az épület.Ilyen hülyeséget…..”miért nem lehet javítani????”Mert nem és kész,így lesz balanced a játék.Csak azért meg ne utáld a játékot mert nincs benne tobb textúra tileset.Istenem….ez a legnagyobb probléma.:PEz nem egy csillivilli SC1 lesz.Hanem Starcraft 2-nek hívják.Ezt kell szeretni nem azt a játékot amit elképzelsz.A Drop podot is okkal vették ki.Én is sajnálom de lesz majd helyette egy sokkal jobb képesség.Lehet…reméljük.

    Reply

  • sise

    |

    #26 -„Abba lehetne hagyni ezt a szőrszálhasogatást.HA a Proti tudná javítani az épületet szerinted mi lenne ott??Egy rakat phase canon kicsinálná az ellent.”-

    valoban ? mér a barak ami javithato az kicsinálja az ellent ? és a spore meg a sunken kolony amikor szépen visszaregenerálodik az nem”csinálja” ki ?

    te nem egyetemi docens vagy ?

    Reply

  • sise

    |

    btw szerinted rétegjátéknak szánja a blizz a gamét? wowozom a kezdetektöl fogva és már volt alkalmam látni hogyan vállik „fogyasztobaráttá” egy játék van sok sok hátránya meg kevés elönye egyik elöny hogy probálják vizuállisan felturbozni mert sc1 grafiáju játékkal nemfog 10millio ember jáccani pedig ez a cél akkor miért ne lehetne kis energiabefektetéssel (skincsere) feldobni a gamét? amugy az ördög a részletekben lakozik vala.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Nehány kérdés:

    1. Lehetséges lesz-é 2 szövettséges (esetleg nem szövettséges) protossnak a másik prism field-jére építkeznie, vagy marad az sc1-es verzió

    2. Milyen szövettséges (eltérő) faji stratégiák lesznek elképzelhetőek (lásd Medivac gyógyít -> Zealot)

    3. Mekkora lesz a Pop limit?

    4. Ha Infestorral mondjuk sikerül Bunkert megfertőzni, akkor a benne lévő egységekkel mi lesz?
    (vagy Corrupter v Dropship)

    5. Protoss épületeket is lehet majd fertőzni?

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz sise #27 üzenetére:

    Mire a Spore illetve a Sunken visszagyógyul addig a Cannon 8x visszatölti a pajzsát, egyébként meg a toss épületek „életének” a fele úgy is a pajzs amit ugyanannyi leszedni, mint a maradékot, csak az visszagyógyul. NEM ÉRTEM EGYIK EMBER PROBLÉMÁJÁT SEM!!!!

    Reply

  • Peter1984

    |

    Nekem az lenne a kérdésem hogy ha nydus wormot látja minden detektor nélkül, akkor mi értelme van? Ugye annyi egységet teszel bele amennyit akarsz. Ha az összes egységed benne van, és egy kósza siegetank leszedi valami dombról akkor meghal minden csóri rovar a bendőjeben? Drága mulatság. szvsz limitálni kellene a beletehető egységeket, és úgy mehetne láthatatlanul a föld alatt.

    Reply

  • pcdevil

    |

    #29:
    1. szerintem nem, de ez csak vélemény
    5. igen

    valamint:
    #23 sise,
    #31 Peter1984 és
    #29 KobolArt 4.
    kérdését támogatom, énis kíváncsi vagyok rájuk:)

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz pcdevil #32 üzenetére:

    És ha toss épületet infestel a zerg, akkor infested protossok lesznek? 🙂 kíváncsi vagyok XD

    Reply

  • Andris1991

    |

    egy kérdés: mikor lesz demo????????

    Reply

  • willyvereb

    |

    NA néhány kérdésetekre a válasz:
    -A zela Charge gyakorlatilag egy rövid idejű sebességnövelés…ergó nem fog akadályokon átmenni, ellenben vicces mód képes lesz kanyarodni chargelés közben:D
    -A Fórumon leírtam, hogy a corrupter csak egy „védelmi épületet” csinál belőle, ami lebegget, vagy ha antigravityvel volt felemelve és utána fertőzve akkor ott van egy helyben…lényeg, hogy az egység kinézetén|hp-ján kívül semmi mást nem örököl! Az azt megfertőző élőlény lövöldöz kifele…
    -Békeidő érdekes opció, ami bent lehet, de valószínűleg komolyabb játékoknál sose használnák, szóval nagyjából értelmetlen…
    -Zelának tényleg jól jönne valamilyen gyógyítás féle\az építőknek is, de így lesz egyedi…
    -Ha a Nydus worm jól lesz felpáncélozva és lesz egy kb BC mennyiségű élete, akkor nem lesz akkora nagy gáz, hogy látszik…kül is feltehetően olyan gyors lesz, mint a dropship vagy más szállító egység…
    -Infestor és bunker esetét nem tudom, mert az sem biztos, hogy képes védelmi épületeket fertőzni…felthetően meghalnak a benne lévők…nagyon kis valószínűségű, hogy inf terranok lesznek belőlük…
    Az emeletes rendszer marad, de lehetséges szerintem, hogy az emeletezettség észrevehetetlen legyen:D…az meg tuti, hogy lehet majd dombokat meg más egyenetlenséget csinálni…

    Reply

  • Blase

    |

    #27:A barak nem támadó egység javítsatok ki ha tévedek.Ezt úgy értettem, hogy ha az ellenfél bázisa elé leraksz egy pylont majd oda phase cannon akkor az egy TÚL erős stratégia lenne.Azok mindent leszednek mivel ground/air attack.Nincs sok élete de nagy a sebzése, és ha javítani lehetne túl erős lenne.Nem tudom ezt miért olyan nehéz felfogni.Ez így egy olyan taktika lenne ami ellen nehezen lehetne védekezni.Valamint a protoss építkezésének előnye hogy ugye egyszerre 20 épületet is lehet csinálni egy probe-bal.Akkor még lehessen javítani is?hülyeség….törődj bele.

    Kérdés:A medic még mindig benne van az sc 2-ben vagy már a medivac ship van csak?

    Reply

  • willyvereb

    |

    a medevac alapból a medic leváltására lett kitalálva, szóval természetesen nincs medic…én is meg sokan bánják, de bele kell törődnünk, hogy ez egy új játék…

    Reply

  • Blase

    |

    Nekem végülis mindegy, lényeg hogy gyúgyítson:D.Nem szabad midnen régi egység elvesztését ennyire mellre szívni.Bízzatok a Blizzard-ban, ha valamit tesznek, hát azt okkal teszik.Újítani akarnak mivel új játékot csinálnak.Ez a medivac ship jó ötlet szerintem,mivel amikor szállítod majd a marinokat és leteszi őket rögötn gyúgyítani fogja ha megtámadják.Jó lesz ez…

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz Blase #36 üzenetére:

    Nem az a probléma, hogy nem lehet javítani, egy szóval sem mondtam ilyet, de ilyen formán a terran bunker is rohadt erős védelem, mert levegőbe és földre is támad, és még javítani is lehet. Szal ez nem volt jó érv, de én, mint toss-os teljesen meg vagyok elégedve a jelen helyzettel és nem akarok javítható épületeket, és ha visszaolvasod, akkor épp kifejtettem, hogy miért is nem kell, hogy javíthatós legyen. Ha második olvasásra sem világos, szólj, és megpróbálok fogalmazni.

    Válasz willyvereb #35 üzenetére:

    Az a magyarázatod (amit Fórumon már megírtál) nem volt elég világos, mert kicsit kuszán fogalmaztál, szeretném, ha kifejtenéd. köszi.

    Reply

  • Blase

    |

    Én az említetteket nem rád értettem hanem az utánad szólóhoz intéztem:).Az érv pedig.A bunker 4 marinnal 24-es sebzés,de az nem feltétlenül koncentrált mivel mindegyik marine másra lőhet.Ha mégis egyre lő ez 24-es sebzés amitől a photon cannon nem sokkal marad el,és hit pointja a photon cannon-nek több.100pajzs +100HP vs. 150HP.Persze lehet fejleszteni a marinet stim pack,meg messzebrelövés(most a neve nem jut eszembe valami U-230 shells talán)de addig el is kell jutni.A protossnak is megvanak az építési előnyei és a terranak is,nem kell keverni.

    Reply

  • RoToR

    |

    kérdés:

    1. protossnál stargate-ből és robotics facility-ből gyártódó egységeket is lehet bármelyik pylon (vagy phase prism) erőterébe telepotálni vagy csak a gateway (warpgate) épületből legyártható egységekkel van így?

    2. lehet multiban teamcolor-t választani (mint war3-ban) vagy a játék random módon kioszt nekünk egyet (mint a SC1-ben volt)

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz Blase #40 üzenetére:

    Értem, akkor vagy nem olvastam az utánam szólókat, vagy elfelejtettem mit olvastam 🙂 mindenesetre igaz, ami igaz, és no vita, mert minden fajnak meg van az előnye és hátrány és ezért szép ez a játék I <3 SC

    Reply

  • Blase

    |

    Én nem vitatkoztam csak nem tudom miért vagyok egyetemi docens mert nem értek sise-vel egyet.Ráadasul 17 éves vagyok szóval ez az egyetemesdi nem jön össze:D

    Reply

  • Aston

    |

    @27: Próbáljunk meg ne személyeskedni. Köszi!
    @26: Általában lányok szokták mondani, de „nem azzal van a baj amit mondasz, hanem ahogy mondod”, egy picit talán ha finomabb vagy akkor kevesebb embernek nyílik a ki a bicska a zsebében 🙂 .

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    Válasz RoToR #41 üzenetére:
    Ha jól emlékszem akkor csak warpgate, és a szinezést csak megoldják, már minden ilyen játékban megvan.

    Reply

  • Blase

    |

    #44:Jó hát bocsi, csak akárhol olvastam mindenhol volt valaki akinek volt valami kínja gondja és már idegesített.Még meg se jelent és máris azt kell rá mondani hogy sz@r lesz mert kivették ezt meg nincs benne ez meg ez….De tényleg bocs Sise ha durva voltam:)

    Reply

  • Zedas

    |

    Aston, az ímélcím felismerő regexpbe varázsolj egy pontot hogy a sz@r, az ne legyen ímélcím 🙂

    /[a-z\._] @[a-z_] \.[a-z_]{2,3}/

    (hogy mér nem bírom ki hogy ne szóljak bele… tudom, tudom 😀 )

    Reply

  • Zedas

    |

    Jópofa, nem tudom átírni. A szóközök helyére pluszokat kell elképzelni…

    Reply

  • Aston

    |

    Hú, most nincs kedvem könyékig belemászni a WordPressbe. Egyébként is ha minden jól megy nyáron kidobom.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    OK srácok itt kérdés/válasz felelős mondom az eddigi állást:

    #3 zedas ezt most nem értem pontosan miért kéne lárva a creepre ? lárvát csak a hacthery termeli azért akárhol ne tudjon gyártani a zerg ahol trutymó van…. szerintem. A dropot nem kérdezzük meg mert ez a tényleg odavan e ugyis vagy egy igen vagy egy nem de nem lesz informativ az fix.

    #11 Rotor bocs de szerintem ez imba lenne 🙁

    #12 Worlon megkérdezhetjük éppen de ki lesz kerülve válasz majdnem biztos

    #13 ProffessorJ ezt láttuk a videokba mester hogy mikor feltöltödnek is tovább kerülgetik egymást meg a tárgyakat szoval valoszinüleg a válasz nem

    #16 Sise az elsö felvetésed érdekes de nem passzol a gyors játék koncepcioba a 2. felvetésedérdekes de nem apasszo la pro gaming koncepcioba a 3. ra a válasz hogy nem akarnak superfegyvereket az atom is elég. A protossok valszeg nem fogják tudni javitani magukat. A lore ra vonatkozo kérdés vicces 😀 ami az időjárás hatására változó külalakot jelenti már volt rolla szó hogy megoldják.

    #17 sydra a kampányra vonatkozó kérdések elől még ki szoktak térni de azért szerintem ezt probáljuk meg

    tehát az 1. A kampány során játsztható faj lesz e a hybridek faja (amikre történtek utalások)

    2. szerintem még ők se tudják.(xel’nagák tán lesznek még) 3. úgy emlékszem valahol volt erre válasz
    az 4 es megint egy jo kérdés kérdezzük hát meg

    tehát a 2 es kérdés: Az egyik videóban láthattuk, hogy a Battlecruiser-eknél egységenként kell megvenni Yamato Gun-t és a Plasma Torpedo-t. Ha megvesszük a fegyvereket utána akárhányszor használhatóak, vagy csak egy lövés erejéig és újra meg kell-e venni használat után?

    az 5 ös kérdésed már volt elméletileg ennek a pajzsnak a működése teljesen világos. a 6 os 7 es kérdésedre is volt már válasz a 8 asra a válasz hogy detektorral lehet látni és akkor sebezni hogy milyen grafikai megvalositása lesz valosszinüleg még karune se tudja. 9 már ez is volt nincs meg… a 10 es is jo kérdés.

    tehát a 3 as kérdés: Meddig életképesek az infester marine ok (nagyságrendileg érdekes az idő)

    #18 Stone … most őszintén.. mi más történhetne vele ? 😀 Kilőné magát ? 😀

    #20 Zedas ….. ha ezt előbb olvasom nem szarakodok egy csomó válasszal 🙂

    #21 darage erről szól a béta… (de megnyugtatnálak még az utolsó változat után is lesz változtatás az lesz a pacth fedőnevü story)

    #22 Selender 1. Igen ezt láthattuk már egy pár videoban 2. ezt nem tom pontosan ezalatt mit értesz

    #23 Sise Ne legyél igazságtalan. Az előre tervezett pályáknak is megvan a maga előnye. Sőt igazábol ezeken lehet taktikázni mert itt tudod jo előre esetleg még játék előtt megtervezni a megfelelő hadmozdulataidat még egy rnd pályánál bejön az erős szerencse faktor is ami éppen az RTS nagy ellensége és főleg a pro gamingé. Ami azt illeti hogy te unod a rögzitett mappokat az azért lehet mert single palyert játszol. Wc3 as példábol kiindulva borzaszto sokféle map van még a ladder játékok között is rádásul ezeket eleinte cserélgette is a blizzard. Ezze lmondjuk most felhagyott amit én személyszerint borzasztoan bánok mert bár a pályák amik bennmaradtak többségében kellemesek azonban igy 3 év után valoban unalmas mindig uyganaz… A kérdésedröl már volt szó. Nem lesz teljesen lineáris a story de azért bizonyos keretek leszek.

    #24 Stone ez vicces mert nem is gondolnád ezt miylen sokan szeretik. Stakcolásnak hivják benne volt a wc3 ban is és állitolag nehezbben kivitelezhető modon benne lesz az sc2 ben is. Ez viszotn a többségnek szeritnem inkább tetszik.Végülis gondold el 2 csapat mutalisk beteritené az egész lvegőt rádásul épp ugy nem férnének a célokhoz mint a földi egységek. Akkor már sokkal kevésbé zavaro ha összebujnak.

    #25 Sise Kicsit igazságtalan vagy még mindig az lehet hogy c&c ben nicns stack de ott a légi egységek szerepe teljesen más és a jellege is (ha akarod erröl irhatok neked 1 könyvet ismerem a kérdés minden részletét 😀 )
    Lanka lesz volt a wc3 ban is. Ettöl függetlenül ez valami furcsa hybrid lankás és szintes rendszer is egyben. Ez nem tudom iylen lesz e az sc2 ben is de ettől még lanka lesz.

    #27 Sise na na !! a docens kicsit erős volt 😀

    #28 ha egy skin csere lenne csak .. asszem azért észrevennénk -.-

    #29 KobolArt 1. kérdés szerepelt a válasz akkor még a nem volt. A 2 es kérdés teljesen jó
    ez lesz a 3. kérdés tehát : Karune nak miylen tapasztalatai vannak a teamel milyen taktikák várhatóak ?

    3. ez még változik de asszem most is 200 egyelőre 4. ez is jó kérdés
    ez lesz tehát a 4. Kérdés: Infesazt válaszolták korábban hogy perpillantat még nicns megoldva de biztos hogy meglesz.torral lehet e bunkert fertőzni és ha igen mi történik a bentlévőkkel ?
    az 5. kérdésedre azt válaszolták korábban hogy perpillanta még nincs megoldva de biztos meglesz.

    #31 Peter1984 100% hogy ezen még változtatnak. A láthatóságon és a fuvarozhato unitok számán is

    #33 KoboldArt Igen erröl is volt szo lesznek infested protik.

    #34 Andris1991 Erre ugyis kitérő választ kapnál…

    #35 willyvereb hát igen ezért fárasztom én magam 😀 ………

    #36 Blase volt rolla szó most jelenleg cska a medivac dropship

    #40 U-238 vanszeg az uránium 238 ból ered.

    #41 Rotor jó legyen ez a kövi
    Tehát az 5 ös kérdés : Lesz e más protoss épületnek is Warp in képessége vagy ez csak warpgate nek lesz ?
    a 2 es kérdésedre szeritnem az a válasz hogy teamcolort biztos lehet majd custom gameben de AMM vezérelt gamben szerintem továbbra sem hiszen nem zárhat ki senkit az ellenfelek lehetséges listájából csak azért mert ugyanazt a szint választotta amit te.

    #45 CsorvaGepvalóban eddig még csak a warpgate re mondták ez viszont magában még nem jelenti hogy nincs még legalább 1 másik amelyik képes lenne rá.

    #Sise is durva volt… az egyetemi docens… hát komoylan régen halottam ilyen lesúlytót 😀 😀

    Na ennyi innen a blogból akit érdekel még több a fórumon folyt köv oda berakom ezeket is bár már csak azt az 5 kérdést ami a legjlentősebbnek tűnik…
    Köszi mindenkinek a kérdéseket.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.