I love SC verseny – Győztesek

Astonkacser . Blog 1724

Nyilvánosságra kerültek az I love SC verseny győztesei, pontosabban az az 50 kép és tulajdonosa akik ajándékot nyertek, és további 13 akik „majdnem”.

Tudom hogy ebben én nem nyilatkozhatok csak elfogultan, de akkor is, basszus, szerintem a képünk a Parlament előtt überel legalább 10 képet abből az 50-ből. Persze az hogy nem szerepel a listában, attól még rajta lehet a mozaikon, de akkor is. Jó tudom „cry more cry baby”, de nyugtassatok meg hogy szerintetek is bekerülhetett volna a legjobb 50-be?

UPDATE: Mint rájöttem, ezek csak az AMERIKAI verseny győztesei. Az európai oldalt még nem frissítették, tehát még lehet hogy benne van egy-két kép az 50-ben.

Na mindegy, tegnap írtam Karune-nak mégegyszer, hogy elértük az 50-et és várjuk a jussunkat. Azt írta hogy szép munkát végeztünk, és küldjünk 20 kérdést, abból kb. 8-10-et megválaszol, úgyhogy gyerünk szedjük össze magunkat, tudom hogy manapság elég lapos a hangulat mert nincsen semmi hír, de erőltessétek meg valamelyik agyféltekéteket és szedjük össze azt a 20 kérdést. Lehet ide is írni kommentben, vagy a fórumon. GOGO!


Comments (61)

  • KoboldArt

    |

    Válasz Crafty_FOX #50 üzenetére:

    A Nydus Wormos kérdést már az előző hírben megválaszolta Kerune, és ott egyenlőre még minden látja detektor nélkül is, és támadható is.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    a kulcsszó az „egyelőre”

    Reply

  • KoboldArt

    |

    igaz, de még nincs kimondva, hogy máshogy lesz 🙂

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Más:

    Visszatérve az eredeti topic-hoz (a mozaik külföldi nyertesei, stb.) A különdíjazottok közül szerintem az utolsó a legjobb, és szerintem simán benne lehetett volna az első 50ben :D…de ez már magánvélemény 🙂

    Reply

  • Blase

    |

    Lenne még egy kérdés:A zerg trailer-ben amikor az a rohadz nagy zerg sereg lerohanta a protoss bázist…észrevettem hogy az épületek méretarányai egészen mások az egységekhez képest(nexus).Ez a játékban is így lesz vagy csak a trailer kedvéért csinálták?

    Ja amúgy ha jól megnézitak ott a hydralisknak animálva van amikor meghal.:DTök zsíír,csak így szétesik.

    Reply

  • sise

    |

    #50 -„Sise az elsö felvetésed érdekes de nem passzol a gyors játék koncepcioba a 2. felvetésedérdekes de nem apasszo la pro gaming koncepcioba a 3. ra a válasz hogy nem akarnak superfegyvereket az atom is elég.”-

    igen ez egy érdekes felvetés amit itt irsz hogy nem passzol a gyors játék koncepcioba…. igen ….. most már csak az a kérdés hogyhol alakult ki az emberek kisrészébe az a torzulás hogy azthiszik hogy az játéktudás hogy a legalapabb barakot lerakod és medikekkel küldözgeted az ellenre amivel jol megölöd ugy 4 perc alatt és akkor megmutattad hogy mien nagy „stratéga” is vagy a másik válaszodra hogy

    -„Sőt igazábol ezeken lehet taktikázni mert itt tudod jo előre esetleg még játék előtt megtervezni a megfelelő hadmozdulataidat még egy rnd pályánál bejön az erős szerencse faktor is ami éppen az RTS nagy ellensége és főleg a pro gamingé.”-

    ez most ugye valami vicc ? sablon pályán az stratégia hogy megszokásbol adott helyekre küldöd kezdésnél a munkásaidat bázisokat épiteni ? ez lenne a „pro????” gamer ? és ha fixen ugy kapod a random kezdöhelyeidet hogy mindig van melette veszpán meg mineral akkor az már kiegyensulyozatlan? (unbalanced) hogy pl egymástol 1 képernyöre kezdtek és egy hegyvan köztetek az nem dobja föl kicsit a gamét hogy egyböl a földi harc helyett a légicsatákra kell tekelned ? az hogy megkell -„(keresni!!!!!)”- az ellenfelet az valami szörnyü dolog ? történelem wtf ? felderités lénkül mitér akármien egységis ha nemtudja hovakell lecsapni ? meg nehogymá valami meglepetés érje szegény -_”[(promakrogamert)]”_- hogy esetleg ne bot jácconmá helyette

    ez abaj az emberekkel gondolkodnikell akkor egyböl megy a pánik mert olyat nemis ir az users manual pedig a játék STRATÉGIA részét ölik meg ezzel.

    rossz időjárás alatt rosszabb látási viszonyok(agro) kihasználásával lehetne igazán stratégiát csinálni sunyogni az esőbe meg a hoba ilyeneket szeretnék látni ahol tényleg az számit hogy mi TUCC és nem az hogy tetucc e egy épületböl elöbb 314egész15öt lerakia és automatán küldeni a gyalogosokat belöle az enemy basere.

    amugy kérdés: megtudjuk majd mien kérdéspackot küldtök majd el ?
    kérdés 2: elkülditek majd a megtudjuk majd mien kérdéspackot küldtök majd el kérdést a blizzárdnak 😀 ?

    and….i have a dream !!! i still have a dream !!!!

    $¥$€ dha wrongful

    Reply

  • Blase

    |

    Én se tartom igazán jó játéknak azokat amik 5 perc alatt lezajlanak.De az igazán pro gamer vissza tudja verni a zergling rush-t 4 perc után:DEzzel is lehet bizonyítani.Tényleg nem kell sok tudás ahhoz hogy csinálj hat zerglinget és ráküld.De kivédeni azt,ahhoz már kell.
    Engem meg rendkívül idegesített hogy a gép tudta hol vagyok az sc 1-ben.Szerintem az lenne a jó ha lenne oylan pálya is amiben nem kell felderíteni meg oylan is amiben fel kell.Amúgy meg a ‘hegy van középen pálya’ helyett ott vannak a szigetes pályák.Na meg a Protoss warp in-je érdekes lehetőségeket ad még szigeteken is.(Nydus Worm…9NEm feltétlenül kell légiharcra gyúrni.

    Reply

  • willyvereb

    |

    Sajnos azt kell mondanom, hogy ezekben a kattintóversenyes „stratégiákban” a Pro egyenlő „játék-automata”(természetesen előtte tervezés van meg minden, de a játék lényege a begyakorlás…)…a bajnok már más tészta… a bajnok típus az, aki a másik játékos pro szintű automata műveleteit tudja megtörni, hogy alaposan meglepi…
    Magát ezt a kattintóversenyt nem tartom stratégiának…kb annyira stratégia, mint az UNreal Tournament valósághű:D…Azon kívül, hogy más izmokat mozgat meg kül az igazán kattintóversenyszerű stratégiák, mint a CnC3 vagy a Starcraft nagyban hasonlít egy FPS-re…aki gyorsabban reagál az sokkalta jobb…természetesen egyikben sem jelenti ez azt, hogy összevetve jobb is a több APM-el\gyorsabb reflexel rendelkező játékos, de ez egy jelentős tulajdonság ezekben a játékokban, aminek egy „átlagos” szintje szinte kötelező a feljebb jutáshoz…érdekes mód mind2-ben a terepet 101%-ig kell ismerni(azaz akár jobban, mint a készítője) és az összehangolt támadás\egyébb taktikai húzások is hasonló hatást produkálnak…és mind2-ben a deffenzív\passzívat lenoobozzák…értsd Fps-ben a campereket míg az RTS-ben a Turtle-öket…bár FPS-ekben tán a Campelés hatékonyabb…és mind2-ben vannak érdekes abusolások, amik bár nem bugok de ingerelni tudják a „mezei játékost”…értsd a starcraft direkt bent hagyott bugjait és pl az FPS-ekben a Jumpolást(pl egy villanyoszlop fél tenyérnyi pontján álldogálsz és lősz a gyanútlan játékosokra)
    Most így végiggondolva a 2 közti különbségek nem is annyira nagyok…
    Na ez egy ok, hogy miért értelmetlen a békeidő opció…bár nem befolyásol sokat a játékmenetben, ha úgy is kikapcsolják, de nem túl valószínű, hogy erre pazarolnák az idejüket…báár a Tauren Marine után semmiben sem vagyok biztos:D
    Időjárás lesz a SC2-ben írták, csak éppen nem valószínű, hogy hatása lesz…a SC2 még hardcoreabban jó lesz a versenyekre…semmi olyan szrencsefaktor, hanem minden kontrolálható egy okos és high APM-ű bajnok kategóriájú játékossal:D
    Kül, ha olyan játék érdekel, ami arról szól, hogy hogyan tudsz taktikázni, akkor ajánlhatok jópárat…ha a körökre osztottság nem érdekel, akkor a Combat Misson sorozat pl, de pl valós idejűeknél meg számomra az etalon a Total War széria…persze vannak más játékok is:D
    A starcraft egy olyan játék, amiben a tudás kb bármilyen tipusa érvényesül a játékban! Lehet, hogy pár sorral fejjebb úgy tünt, hogy lehülyézem a Pro-kat, de nem az, hanem egy Pro játékos gyakorlatilag összenőtt a játékkal és ezért automatáztam le őket…csak egy példa…
    Boxer és társai CnC3-ban egy ottani átlagos Pro játékostól olyan csúnyán kikapnának, mint a fene…mert a CnC3 hiába egy kategória(gyors folyású, bár még gyorsabb pörgésű RTS), de Boxer feltehetőleg a pályát sem ismerné és azt sem tudná, hogy pontosan hány százdmásodperc alatt foglalja el az engineer az épületet:D…ez a helyzet…sajnos nem az adottság a legfőb tényező, hanem a a tapasztalat…Feltehetően, ha egy éven át tréningelnék SC-ra(olyan minden cél előtt lebegően napi 10-12 órát), akkor biztosan bekerülnék a magyar középmezőnybe, vagy feljebb, de ki tudja, de itt a lényeg: A mai játékok megkövetelik a függőséget!!!

    Reply

  • Aston

    |

    Ezt biztos ide akartad írni? Ha nem akkor copypaste oda ahova akartad, ezt meg törlöm.

    Reply

  • willyvereb

    |

    Nem tudom hova tehetnéd mert az #56-os számú kommentre válaszoltam igazából…max ha megengeded újra, hogy szerkesszem, akkor átírom majd…

    Reply

  • Aston

    |

    Kérdések elküldve. Köszönöm mindenkinek!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.