Bye-bye Drop Pod

Astonkacser . Blog 1212

Mint arról már hallhattunk, a Drop Pod sajnos kikerül a játékból, a Ghost pedig veszít egy képességet, és hogy kap-e helyette másikat azt nem tudjuk. Engem személyesen minden új játékmechanikai elem elvesztése tragédiaként ér, de ebben az esetben talán jó lenne tudni az okokat.

Cavez (= Dustin Browder) ezzel kapcsolatban írt nekünk egy kis magyarázatot a battle.net fórumra:

A Drop Pod csak „még egy dolog” volt Ghostnak. Egy ideig RENGETEG ütős képessége volt, aztán elhatároztuk, hogy egyszerűsíteni kell, így ezt a megoldást választottuk.

Ennél fontosabb, hogy játék közben kicsit erőlködni kellett azon, hogy jó hasznát vegyük. Persze volt egy pár olyan szituáció amire tökéletes volt, de nem volt olyan szórakoztató („weren’t that fun”).

Ahogy változtatgatjuk az egységeket, lehet hogy még jó hasznát vesszük ennek a képességnek, de egyelőre kivettük.

Szóval nem volt olyan „fun”. Ez nyomós érv, és el is fogadható, ha van még a tarsolyukban pár dolog ami igazán vicces lesz majd.

Forrás:


Comments (28)

  • Firebat

    |

    úgy volt eddig is nem ?! hogy a custom gamebe ez nem lesz benne, csak a campaingba. ?!.

    Reply

  • pcdevil

    |

    én sajnálom, de könnyet nemfogok érte azért ejteni:) mókásabb lenne ha mondjuk bc-be lehetne bepakolni az egységeket aztán kellő időben kipottyantni:D ha már fun….:)

    Reply

  • metromental

    |

    na. szép lassan selejtezik a szemeteket.

    Reply

  • metromental

    |

    1: firebat! bízd a fejlesztőkre, jól lesz az megoldva. remélem!

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Szubjektíven hozzáállva a dologhoz, a Banshee hasonlít 1 helokopterhez, sztem abban lehetne szállítani pl. nem mechanikus egységeket.Mechanikus egységeket meg a Nomad szállítana.Remélem a Ghost ezért cserébe kap vmi finom pszionikus képességet, pl. Mind Blast.

    Reply

  • sise

    |

    az sedópap képesség nem Ghost, inkább valami nem wowos képesség kéne azokat már ismerem 🙂

    BTW esetleg ha beleférne a kérdések közé hogy Novával találkozhatunk e az uj gaméba ha olyan csunyán elvették a játékát 🙁

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #1 Nem. Eddig ugy volt hogy Multiban is benne lesz most van ugy hogy csak kampában.
    #3 Sokmindent megváltoztathatott volna ettől még nem lett volna szemét.

    Nme örülök neki nagyon én se hogy kivették mert 1 hogy új képesség volt rádásul elég ötletes 2. hogy tápolni kell a ghostot mert elgondolkodtató ki vesz majd 45 hp-s unitot aki leszedi a gyalogosokat mikor vehet egy 150 hp sat is ami gyalogosok tömegét lövi cafatokra. A ghostol elvették a lockdownt ami szerintem érthető ha azt nézzük hogy smartcastal kombinálva kizárta volna a játékbol a mechanikus egységeket snipe képeséggel együtt pedig csak ghostot kelett volna gyártani minden ellen, de a drop pod szerintem egyátalán nem volt olyan veszélyes. Innentöl a ghostnak már a legjelentősebb vonzereje jobbára csak annyi az 1. hez képest hogy hamarabb van.

    Reply

  • BoneHeart

    |

    NA, huzzák csak lefele a Táp Terranokat 😀

    Én meg már játszanék 🙁

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    #6 látom WOW-shoz van szerencsém, de vmi pszionikus képességet, betehetnének a Ghostnak, ajánlom a Nova c. könyvet, instant MB 300 hulla.

    ui. szerintem is ötletes volt a drop pod képesség.

    Reply

  • Akoos

    |

    De a zerg simán odaúszik a föld alatt a protoss odalesz (teleport vagy mi) a terran drop-al jött volna, akkor mi lesz helyette?! nemáá..

    Reply

  • metromental

    |

    én abban semmilyen taktikai cselekvést nem látok, hogy a ghost jön, és egy rakat marine-t ledob az ellenfél bázisa közepére. akkor nem lenne értelme marine dropolni. (én csak és kizárólag multiban gondolkodok, amit kampányba raknak be, az hidegen hagy.)

    nem is beszélve arról, hogy a szemetek közé tartozik még a thor, ami nem más mint egy ultimate pusztító egység. arra ott van a siege tank, ha valakinek van 5 thorja egy mapen, az elpusztít egy ellenséges bázist.

    vagy a kolosszus. röhögtem. csilivili, meg minden. de ez akkor mondjuk egy lost temple-nél hogy fog kinézni? legyártok egy kolosszust és (mindenen át) besétálok vele az ellenség bázisára? akkor elég lesz CSAK kolosszust építeni, hogy gyors pusztítást végezzek.

    a zerg fajnak védjegye volt, hogy egy épületből, egyidőben több egységet is le tud gyártani. mi történt? a terran barakknak kinyomsz egy reaktort, amivel egyidőben két egységet tudsz gyártani. a terranban pont az volt a poén, hogy rohadt sok épülete van, hogy az építkezési módszerekben is volt taktika.

    (a supplyt sem értem, minek kellett azt, hogy le tudom engedni a föld alá. jól néz ki, meg ötletes, de a száraz megoldás jobb volt, hogy arra használjuk a supply-t, amire szeretnénk. de ezzel nincs különösebb bajom!)

    félek, hogy elcsépelik a játékot, nagyon. sorry, csak kicsit rá vagyok parázva, hogy nem lesz olyan élvezhető az sc2 mint az sc1. és szívem ügye ez, mert nagyon szeretem a starcraft1-et.

    Reply

  • sise

    |

    #9 olvastam instant kinyirt egy egész épületnyi embert amiböl 4-5 terrorista volt a többi ártatlan „casuar” (amugy a végén megtanulta kontrollálni de akkoris), kira lennne elküldeni 1 ghostot és kinyirná az összes marinodat 2 zealotért hajrrrrrrááááááááá………. amugy ne varázslatokat akarj a ghostnak adni hanem technikai kütyüket ök arrol szolnának.

    11eskének amugy részbe igaza van (persze nem a multiplélyer játék miatt az 9éves kislányoknak valo) mint mondottam minden ujitást kivesznek és marad az uj skines SC1 hipiszupi. esetleg irhatna valamelyik officer valami összehasonlitást hogy most összesen hány ujdonság is van a játékba ahoz képest hogy mit láttunk bemutatásba.

    ui lassan összejön anyi ujitás hogy akár elis nevezhetjük az uj SCt küldetéslemez 2nek

    Reply

  • metromental

    |

    és remélem nem haragszotok, hogy a bejegyzéseim nagy része túl kritikus. de kell egy ember, aki megmondja, mitől nem rózsaszín az a köd 😛 nem?

    Reply

  • willyvereb

    |

    Kül csak néhány hozzászólás: Thor nem imba mostmár, mert egyrészt azok a hatalmas ágyúi mostmár az ég felé néznek(valkyre stílú tömegdurrantás), és a 2 ágyúja árához képest nem éppen valami nagyon brutális dolog…és az élete is ahogy néztem kevesebb…
    Kül elvileg a ghost 2 popot fog foglalni és lesz vagy 70-100 élete…sokkalta másabb lesz…
    Kül a drop pod túl durva lett volna, ha egy ember legyárt 4-5 shadow opsot. telipakolja azokat egy rakatnyi marineal vagy bármilyen gyalogossal és dropshippel letesz pár ghostot a bázishoz közel(vagy csak odasétáltatja őket) és ledobja őket az ellenfél legvédtelenebb pontjára…hihetetlenül veszélyes lett volna…a ghostok onnastól kezdve tömegben nem az atom veszélyét jelentették volna, hanem mass dropolás lett volna…tulajdonképpen egy láthatatlanul mozgó nydus worm is kevésbé veszélyes lett volna így mint pár ghost droppolás szerint…főleg, hogy állandóan pumpálták volna a frontra az erősítéseket! Egyszerűen a Warp in-t lepipálta volna!
    Colossus meg hiába tud járni kellni mindenütt, ha a légi egységként is szedhetik, szóval ha éppen légierőre gyúrnál, a colossusok akkor sem jelentenek gondot…de meg kéne szokni, hogy ez egy új játék a régi szellemében!
    Semminek sem szabadna olyannak lennie egységek terén mint volt!

    Reply

  • metromental

    |

    igazad van. én azért bízom a blizzard profizmusában, tapasztalatiban, és hozzáértésében. nem véletlenül a legjobb fejlesztők szerintem. meg kell szokni, de ne legyen warcraft3 szagú. és szerintem ők is rájönnek ezekre. pl ott volt a mothership. egy darab egységgel le is szednél bármit. na ez pont olyan, mint a warcraft3-ban egy hős. őszintén szólva sem a queennek sem a mothershipnek nem örülök annyira, mert azokat az egységeket felsőbbrendűnek érzem a többihez képest, tehát „hősök”. sc1-ben nem lehetett mondani egyik egységre sem azt, hogy hős. vagy akár mindegyikre? 🙂 attól függ, mennyire kezeled őket profin… 😉

    Reply

  • Firebat

    |

    hősök…de még sem hősök 🙂
    bár a quen re rálehet mondani hogy ..vmi hős féle lehet akár..de azért mégsem, mert pl az nem fejlődik XPvel:P,ahogy semmi sem
    terránnak atomja van
    Protossnak anyahajója
    zergnek meg queenje van=)

    Reply

  • Farrun

    |

    most ért kellett kivenni??? a zergeknél ott a worm, a prottosoknál a warp-in, itt meg ez lett volna.
    csak gyengíteni kellene a képességet (pl.: csak 4 marine mehet bele), nem elvenni…

    Reply

  • Leto

    |

    Aston, megkérdezhetem hogy hogy áll a Blizzcast 3 fordítása? Persze ráér, csak magyarul élvezetsebb olvasni.

    Reply

  • Firebat

    |

    akkor meg az lenne a baj hogy , mér csak 4 marine-t tud szállítani, mikor a warp , meg a worm sokkalta többet. 🙂
    ha majd játszunk vele lehet rájövünk hogy tényleg nem kell ez bele, vagy rájövünk hogy tényleg kell bele

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz Firebat #16 üzenetére:
    minek xp ahhoz, hogy hős legyen? egész egyszerűen jobbak a képességei. hogy is mondjam, úgy érzékelem, hogy a queen-nél ez egyfajta „erkölcsi megfelelés” hogy a bázist védi:

    mint a méhkaptárban, van A királynő, és a dolgozók. világos, hogy a queen az sc2-ben hasonló szerepet tölt be, mint a királynő a méhkaptárban… csak akkor jól értem ,hogy ez lesz az első egység a starcraft univerzumában, ami korlátozott szerepet tölt be? a queen nem lesz támadó egység, hanem csak bázis védő? remélem lesz valami offenzív képessége is (vagy már van?)…

    ha ezt profin megcsinálják, és balaszolják, akkor állat lesz. és ez legalább úttörő jellegű a starcraftban.

    Reply

  • sise

    |

    enyi hülyeséget régnemolvastam már, a kretén magazin ehez képest l@f@x. olyan a Queen mint a méhkirálynö a kaptár bla bla öcsipok tudod egyálltalán mirölvakerálsz, csak mint hozzánemértö felsötétitelek hogy a királynö dolga a kaptárban cska a peterakás és kész enyi tojik éjjelnappal mozdulnisetud ugy etetik ha nemkell már mert nem elég termellékeny akkor kinyirják és jön az uj nemtud védekezni nemtud támadni enyi. nos igen jolenne ha néha a nagy hozzászolási görcsök közepette használnád az agyadis. amugy a légvédelem meg a különbözö épületek nemcsak védekezni jok ? vagy a bunkerek mennek szépen vigyázbaállva támadni ? amugy a kwin tud támadni nemis rosszul csak sajna ha joltudom krip kell hozzá tehát igen nincsmás dolgod csak gyártasz egyet szép lassan felfejleszted elnöveszted a trutymod az enemy bázisa közepére és mehecc is támadni hogy 15 sec alatt focusált céltábla lehessen imba taktikának hangzik.

    amugy firebat has-on-leech-d össze az atombombát a királynövel menyire lehet bántani az ellent kap királynöt egyik másik meg 1 ghostot és atomot nézd meg milesz zergicsek bázisával tölle mutter-ship meg épp lofasztnemér assebiztos hogy egyálltalán bennevan még a játékba de ha bennevanse tudják mitkezdjenek vele its about useless assem most a kategoriája

    és hogy a droPod jobb mint a warp in…. ehh ez beteg warpinnel egyszerre végtelen számu egységet eljutacc kb ahova akarod elég pár sec amig lenem esik a légvédelemtöl és máris ott egy sereg zealot most meg odamész stealthbe ghostal(persze tuti belehet sétálni enemy basere) és hozol 4-5 akrmilyen embert dobásonként szép huzos droppod áron és a nilusikukac meg 5 példányban mindenfelöl bekuszik és szintén végtelen menyiségbe döl a z unit… mind1 kitértem a hitemböl

    $¥$€ Dha wrongful

    Reply

  • Aston

    |

    @21: Na, maradjunk meg a diplomatikus hangvételnél, ha kérhetem. Amúgy a „has-on-leech-d” ütött.

    Reply

  • metromental

    |

    sise, ennyire ne játszd meg a túlvilágost. tiszta, hogy mi a dolga a királynőnek a méhkaptárban ,egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt a szerepet kapja a zerg queen mint a bee queen, csak annyit, hogy hasonló. nembaj, a mester is hibázhat! az atombomba az 1-ben jól volt balanszálva. sokminden igényeltetett a megvalósításához, és így is rizikós volt atomozni. több mint valószínű, hogy amit az 1-ből hoznak a 2-be, nem lehet rossz. csupán attól félek, hogy az új ötletek mennyire lesznek annyira tökéletesek mint az 1 ötletei.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Colossus, mint minden, könnyen counterelhető, ha emg poddal bej tudsz uttatni egy csomó embert az ellenfél bázisára, akkor azt dropshippel is olyan könnyedén be tudod juttatni.

    A zerg királynő a lore szerint nem csak a peterakásssal foglalkozik (igazából minden mással foglalkozik, mert nem ő teszi a petéket, hanem ő őrzi a zerg fészkeket, szóval annyira nem kell letolni szegény szerencsétlent. És nehogy azzal gyere, hogy ez hülyeség, mert nem így van a valóságban, mert tényleg nem így van a valóságban, bármilyen meglepő ;))

    Warp innél meg egyszerre annyi embert VÁSÁROLHATSZ, amennyi Warp-GAteed van, tehát a végtelen felé a sereg száma csak akkor tart, ha nagyobb időintervallumban vizsgálod (és a popot nem veszed számításba)

    Mother ship meg még elvileg van a játékban, csak kicsavart, support szerepkörben.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz sise #21 üzenetére:

    sise, csak egy apróság: Ha már ennyire nagyon szeretnél kioktatni másokat, akkor legalább ne írj még nagyobb marhaságot, mint akinek jól meg akarod mondani. Ugyanis a méhkirálynő nem mozgásképtelen, noha nincs más dolga, mint petét rakni, és ezért nincs is fullánkja, de attól még nagyonis tud repülni, legfelejbb kicsit termetesebb, mint a dolgozók. Mélységes tévedésben élsz, hiszen amiről te írtál, az a termesz királynő volt. No az valóban képtelen mozogni. Elárulom, hogy még a hangya királynő is képes a saját lábán menni. Szóval légy oly kedves legközelebb kicsit „kedvesebben” kioktatni a másikat, és tájékozódj, mielőtt ilyetén vitákba szállnál.

    más:
    Szvsz a queen egy nagyon ötletes egység, és nagyon örülök neki, hogy nem hiper-ultra-mega-szuper táp attack egységet csináltak belőle. Nekem spec. az sc1-es queen nagyon nem jött be, mert csúnya volt, és nekem valahogy nem jön az össze, hogy queen, és annyit csinálsz belőle, amennyi a limit enged. A zergek számomra, bárki, bármit mond, akkor is olyanok, mint a rovarok, és mint ilyen ha quenn-t mondasz, akkor abból egy bojban (rajban) csak 1 kell/van. Nincs több!!!…Ja és NEM HŐS!!!!…(valamit még akartam, de elfelejtettem 🙂 )

    megint más:
    A drop pod-dal csupán egyetlen bajom volt, hogy kísértetiesen emlékeztetett a Warhammer 40k-ban fellelhető SpaceMarine-ok egyik képességére. (kísértetiesen?…szinte ugyanaz, csak ott egy épület nyomja)

    most is más:
    Colossus ha jól tudom nem lő levegőbe, szal a légit támadó légi egységeknek tiszta célpont.

    ez is más:
    MotherShip? Koncepciónak jó volt, de nem tudnám elképzelni igazán hogy lehetne úgy kibalacolni, hogy hasznos is legyen, de imba se legyen.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    #12 Kedves sise.
    Persze a techmikai kütyük is részei a Ghostnak, de vmi pszionikus képesség hiányzik, és nem az instant mass MB-re gondoltam, hanem vmi gyengített pszionikus támadásra,viszonylag korrekt sebzés adott egységre, és ne tudjon castolni, mozogni, az ellen rövid ideig. Nem 20-30 mp-kre gondolok, de ha annyi is lenne, akkor meg irdatlan energy menniységért. Ott volt pl a lockdown, hasonló effektre gondoltam.

    Reply

  • Garnju

    |

    Off

    Ej mit inditott el itt a Főbunkó

    Nyugi gyerekek, szívjatok el valamit, igyatok egy sört/fröccsöt/egyebet, csajozzatok/pasizzatok csak nyugi

    Reply

  • sise

    |

    on igen énvagyok a föbunko remélem kapok jo avatárt is ajándékba meg fekete betüket irni hogy mindenki láshassa miisvagyokénvalojábanlegeslegbelül.

    amugy meg van olyan méh vagy darázs ami nemigen tud mozogni de mind1 hagyuk a rovarbiologiát csak azért irtam mert példálozott hogy pont olyan mint az nos nemolyan.

    Amugy egy kis flame csak jottesz 🙂 bármi ami rávesz hogy látogasd az oldalt csak jolehet 😀 hopsz vagy ilyen pszicologialyi hubugot nemszabad vakerálni ?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.