A tribute to Space Marines – Bye-bye M&M

Astonkacser . Blog 1914

emandem.jpgMost hogy már nagyjából biztossá vált, hogy a Medic nem lesz benne a Starcraft II-ben, levonhatjuk azt a nehéz következtetést, hogy az új játékban a Marine+Medic kombinációt nem fogjuk látni.

Nem baj, a változás jó, a változás fontos, nem vagyunk mi begyöpösödött konzervatív középkori földesurak, akik ragaszkodnak a régi dolgokhoz. Inkább örüljünk az új dolgoknak, az új lehetőségeknek, mert valószínű, hogy a nagy veszteségeket még jobb-és-jobb dolgok fogják majd helyettesíteni, ha kijön végre ez a várva várt játék.

Egy perces néma csend helyett emlékezzünk meg egy nagyszerű videóval az M&M kombinációról:

A tovább gomb után pedig akinek tetszett ez a videó, az nézze meg Nada és Boxer hallhatatlan Marine-jait is.


Comments (61)

  • The Zerg Overmind

    |

    Én ennek csak örülök mert semmit sem utáltam jobban mint amikor a terran felbukkant az m&m combóval és te nem tehettél semmit mert nem vlt igazi ellenszere.

    Reply

  • Peter1984

    |

    Szerintem meg bekaphatják 😛

    Reply

  • Tcraft

    |

    1db reaver lövés vagy 1 storm, esetleg 2*1 lurker ? 🙂 Zergek ellen komoly, amíg ki nem jön dark swarm. Igazából ezzel a medivaccal a gondom az, hogy így leértékelődik a jetpack kedvenc ugrálós katonáink hátáról…ha esetleg őket nem lehetne szállítani…:D (pl mert tűzveszélyes az égő jetpack a szállítóra 🙂

    Reply

  • Szoke

    |

    Ez kiráj volt.

    Reply

  • BlaZ

    |

    terran powa
    csúnyán odabasz, kár hogy kiveszik =(
    apropó #1 the zerg overmind, van ellenszere. Tudni kell =)
    a medivac dropship pedig kezdettől fogva egy furcsa, nevetséges megoldás.
    szerintem. persze az újítás jó, nagyon zsíros eddig az egész gém, de butácska egy új ötlet ez.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Hát igen istentudja de valahogy nem fogom magam elsirni hogy kikerül a játékból valami ami (ahogy a video tanulsága alapján is láthatjuk) elpusztit mindent ami zerg függetlenül techleveletöl. Én azt mondom szerencsére ennek vége. Nem lesz többé zerg belezés totál ingyen. A pusztitást továbbra is elvégzik a marine-ok de legalább már ők is halnak.

    Reply

  • Unnamed

    |

    Neeeeeee Miért veszik ki????????????!!!!!!!!! M&M combó volt a legjobb a játék elején + Siege Tank dúrva!!!!! Hát kár, hogy kivették!!!!!!!!!!

    Reply

  • The Zerg Overmind

    |

    OFF: a király ly-lyel írandó és nem j-jel
    ON: Az összeállítás jó volt de akkor is csak örülök annak hogy a terranok elvesztik az m&m combót, mivel a T vs. Z imba.

    Reply

  • Peter1984

    |

    De akkor mi értelme a jetpacknak, a mediaval dropship csapatszállítóis, meg healer is? Dugignyomod marinnel, meg 2 siegével és ugyanottvagy olcsóbban. Az mondjuk érdekel hogy két dropship gyógyítja e egymást, mert ha nem akkor azis elég érdekes. Kap két lövést, és a unitokat is bukod ami bennevan, plussz a ár kinntlévők is healer nélkül maradnak. Ugyebár sok egység lő csak levegőbe, így 100% hogy első célpont lesz, a gyógyíthatatlan dropship. Vagy mostantól SCV-ket szállítunk, és auto repair 1000el?

    Reply

  • Promie Motz

    |

    erről már igen sokat írtunk, hogy azonos szintű játékosok között a zerget majdnem mindig veri az m&m, kivéve ha a terran elrontja, de ha nem rontja el, akkor nincs sok esélye zergnek (lásd a videót :D) és nem a protossok ellen mennek m&m-mel…

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #7 ami az egyiknek öröm a másiknak bánat. Neked lehet fun volt az esélytelen zergeket leadrálni de ha zergel játszottál volna nem örülsz annak hogy 2 t1 unit kibelezi az összes egységetipusodat amit csak gyárthatsz.

    #10 így van a zvt imba aki nem hiszi nézzen pro mecseket. Mellesleg sc1 ben nem nagyon voltak nagy fordulatok ( ha egyszer valaki taktikai előnyt szerzett lassan de biztosan felőrölte az ellenfelét) az egyetlen kivétel a tvz ahol a terran egy sokkkal gyengébb kezdés után is képes volt forditani, ez is jelent valamit szerintem….

    Reply

  • BlaZ

    |

    lámaság lenne az 1.15.2. patch után bármitis imbának nevezni… a gosu gémerek kezelik az mmet, ha nem így lenne rég balanszoltak volna rajta.

    Reply

  • sweeping

    |

    Csak az első 5 kommentet olvastam el, mert féltem ha tovább olvasom agyvérzést kapok.
    Ez a játék teljesen blanced!! Van az mm-nek is ellenszere a játék elején sunken ling majd ki lehet csinálni a terránt mutaliskekkel vagy lurkokkal vagy hoszabb game esetében ultra és a legvégére a swarmot is érdemes bevetni.

    Ez csak egy video amiben persze hogy az mm nyer mivel erről szól ez a video emberek!
    Uhh na jó aszem többet az ehez hasonló témákba be se lépek mert a végén agyvérzést kapok a hülyeségeitektől.

    Reply

  • Blase

    |

    Hát így hirtelen nem jut eszembe semmi amivel ki lehetne nyírni az m’n’m kombót.De tény hogy ez a videó a terren győzelmét mutatta be.Lehet hogy máskor másképp alakul.Ehhez már nagyon profinak kell lenni, hogy valaki így tudja kezelni.Na de quennel ki lehet lőni a mediceket.(spawn broodling.)ami meg t2-es szal azért ha valaki techel az elején akkor megoldható.

    Reply

  • Orcus

    |

    Azt észrevettétek, hogy az első videóban space marine-t írnak? A félműveletlen nem tudja, hogy az warhmmer 40.000-ben van. Felháborító.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #13 a lényeg itt nem az hogy ki lehet e védeni vagy nem lehet hanem hogy azonos képességű játékosok esetén kivéded e vagy sem. A lurkerek fele már akkor meghal mikor még le se ásták magukat kicsit viszább mész és már szarra se jok. A lurker holdrol meg annyit hogy nem nevezném nagyon balancednek ha ilyen trükkök höz kell folyamodni az eredmény érdekében. Egyébként ez is csak addig müxik még nicns vessel. Met ez az igazi finomsága a dolognak hogy nem csak az m&m erős de a vessel és a tank is nagyon beválik zergek ellen.

    #14 haha a queent azt felejsd el ebben az alkalmazásban kibnyirsz 1 medicet ö meg kinyirja a queenedet szerintem roszabbul jársz… ( ja és másik kira dolog a queen 50 energyvel születik szal addig csak egy repülö szemetes zsák amig nem gyülik össze a manája meghalni már épp jó de még semmit nem tud csinálni…)

    Reply

  • Chob

    |

    jet pack fejlesztés a medicnek és annyi lenne de nemértem bár már mondtam ezt egyszer…

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Én mindig is gyűlöltem az m&m taktikát. Szerintem gusztustalan. Főleg, hogy T-nek alig kell hozzá techelnie, és voila kész a t1-daráló csodagépezet. És ha ez nem lenne elég, akkor gyártunk hozzá 2-3-4 tankot és kész. Az ellen kénytelen a védekezésre ráállni, és pro gamer ellen igazán jól kell ügyeskedni, hogy fordítsd az állást (főleg zergnek, de még toss ellen is hatásos tud lenni)

    Nyilván a véleményemet az is alakítja, hogy még ha a comp. is van terran-nal idáig szinte csak rush-al sikerült nyerni, vagy 2v1 felállásban.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #18 az úgy még rosszabb lenne. Repülő m&m (illetve R&M) a zergjátékosok arcára továbbra is kiülne a fájdalom (ezzel nem megoldodna egy probléma hanem fokozodna).

    #16 ezek azért nem tul meggyözöek mert al urkeresnél a gyerek elalaszi ka 2 lurker tetjén ha ennyit bambol valaki zergel játsztva még simábban lossol. A másikba meg azt látjuk ahogy a mutákkal okosan széthuzza a marineokat és mikor már létszámhátrányba van ledarálja… de csak már mikor kevesebb van mint muta !! És uyganez a végén is mikro a bázist támadja a terran… most mit mondjak még tiszta szerencse hogy 10-12 mutalisk 6-8 ling meg 3 sunken megöli azt az 1 csapat terran gyalogost.

    Reply

  • SzuL

    |

    de mi az már, hogy „azonos képességű játékosok”? valaki vagy tudja kezelni az mm-et, vagy nem. ha tudja, kb bármit kimikrózik, ha nem, akkor bármibe belefuthat. ennyi az egész tvz.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Válasz SzuL #21 üzenetére:

    Empirikus uton tesztelve. Ez annyit tesz játszok x el amikor x protoss én terran x nyer amikor x terran én protoss x nyer amikor x zerg én protoss x nyer stb stb… az összes felállásban kivéve mikor x zerg én terran mert akkor nyerek (mindezt ugy hogy a terran a leggyengébb fajom) na ennyi mindössze… lehet ez iylen vegytisztán nem áll elő de nagyjábol bekövetkezik.
    Más: mikor zergel játszok az ellen rnd és az overlordom felfedezi hogy terran mindig megfordul a fejembe egy jo gyors kilépés. Mert fastexpel is loss lurkerrel is loss mutával is loss és nem zavarna ha scoutolna és ugy alakitaná a seregét azért kapnék mert counterol de itt erröl szó sincs gyártja szorgalmasan 8 barackbol az m&m et és ez a counter minden probálkozásomra…és mikor a blizzard azt mondja van ebbe valami ezért változtatunk leszoljátok hogy nincs medic az milyen már… (szerintem érdekesebb még a végén a counterrel is foglalkoni kell tvz ben)
    „tudod neked nem hazudnék de még nekem se higyj, mert lehet amit írok csak szerintem van így”

    Reply

  • Sydra

    |

    Szerintem ez a Medivac dropship ritkanagy hülyeség. Egyrészt ormótlanul ostoba, másrészt úgysem lehet belőle annyit csinálni, mint medic-ből így nem is fog olyan gyorsan gyógyítani, mint az árából kihozott több medic és így a marine-ok hatékonysága is visszaesik.

    Másik oldalról az m&m kombónak megjelent az ellenfele a Zerg vonalban, mégpedig a Roach. Az önmagában egyesít 1 marine-t meg egy medic-et. Szóval hiába veszik ki a medic-et már rég balanszolva van. Mondjuk szerintem a Broodwar is balance-olva volt.

    Másik ostoba ötlet Medivac f*sship mellé az hogy nem látom az ellenfelet ha magaslatról tüzel. Újabban vakok lettek az egységek, hogy nem látják honnan jön a lézercsík, vagy hogy hol villan a Siege Tank torkolattüze? Az eredeti felvillanós megvalósítás sokkal rílebb volt.

    Reply

  • Blase

    |

    6.Mindkettő megoldásnak megvan az előnye.Szerintem ha így is marad ebben is lesznek kiaknázható lehetőségek.Ja igen,és ha az marine és medic kombót ki lehet csinálni.A brood war ki van egyensúlyozva.A videóban láttotakhoz kell némi szerencse is,

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Crafty_FOX #22 üzenetére: Pontosan, csak szerinted hülyeség.
    Egyébként ne csodálkozz hogy el tudod verni a zerget, mivel azt a legkönyebb.
    Megsúgok egy titkot 2 protoss computer > 3 zerg computer.

    Jujj Jujj imba protoss!! Á kikéne venni és csak zerg meg terra kéne a játékba már a pvt is elég imba na de kérem ez már tarthatatlan !! Vegyék ki a protosst az sc-ből most!!!!

    Na a viccet félretéve, ezek csak compok és szarok, és a zerget azért könnyű elverni mert a computernek early expelnie kéne sok dronet gyártani néhány sunkent csinálni és mellé linget majd lurkere tekelni. De egyáltalán nem ezt csinálja és ezért tök könnyű elverni.

    Basszus pedig megfogadtam többet nem írok ilyen helyekre és el se olvasom a többi kommentet mert hülyét kapok ezektől.

    Reply

  • Blase

    |

    Nem tudom ti mennyit játszottatok már a compokkal de én szinte csak azokkal játszok:DMeg tesómmal lanba.Mással nem merek mert megvernek.Ezek után elmondhatom hogy az AI rettentő hülye.Különféle taktikák vannak kialakítva.
    Zerg
    1:Nem csinál drone-t.Rögötn spaening pool majd 6 ling
    2: 2 hatchery…spawning pool..sunken..techelés…hidra ling meg lurker sereg majd attack
    3:gyors továbbtelepülés…spawning pool… tech…attack
    Mindben van hiba mivel:
    1:A hat ling után megáll a fejlődésben..gyűlik neki vagy 2000 kristály és miuatán megölted a lingeket(ha sikerül)utána fejlődik tovább
    2:A támadást visszaverve könnyen megölheted egy ellentámadással mivel szinte semmi védelme nincs.
    3:Lassú fejlődés<--gyors felderítéssel és egy rushal csemege lesz.

    Reply

  • Artanis

    |

    Válasz The Zerg Overmind #8 üzenetére:
    sztem azért nem imba, mert százszor könnyebb zvel mikrózni,mint terrannal. ami a videóban van az nem az átlagos helyzeteket mutatja 😀

    Reply

  • Szoke

    |

    Vagyis a videók voltak királyak.De miért veszik ki a medicet.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Én azt tapasztaltam, hogy az egy dolog, hogy mikróval ki lehet iktatni a mediceket,
    DE:
    1. A medic a támadó egységekkel ellentétben ha megtámadod, akkor az AI alapján nekiáll menekülni, minthogy visszatámadjon (nincs támadása), így baromi nehéz leszedni őket.
    2. Egy M&M csapásnál (még a compnál is) minimum 3-4 medic jön 12 marinhoz. (Mikroózd ki mindet)
    3. Ha a marinokat támadod? 12 zelával is baromi nagy szerencse kell hozzá, hogy jól jöjj ki belőle, és legalább 48 ling kell hozzá, hogy valamit elérj (azért t1-es egységekkel példálozok, mert kb. az M&M első becsapódásánál nem nagyon van másod)
    4. És annak ellenére, hogy a comp hülye, azért azt tudja, hogy az M&M egy nyerő taktika, és „épít” rá.

    Szóval ha random comp ellen megyek, és kiderül, hogy terran, én is fontolóra veszem a folytatást, pedig nem vagyok zergült egyén.

    Válasz Sydra #23 üzenetére:

    Lehet, hogy szerinted ritka nagy hülyeség, mert drága és nem gyógyít majd úgy, mint a medic, de egy az, hogy még fogalunk sincs, hogy 1-1 unitot gyógyít majd, vagy területre hat, másfelől pedig ez nem csak egy heal egység, hanem szállít is szóval nem hiszem, hogy csak a heal miatt fogod gyártani. Vagy sc1-ben 1 db Dropshipet nem gyártottál? Erről ennyit.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Válasz sweeping #25 üzenetére:
    xD KI a manó beszélt itt a computerről ???? az hogy a kompo hogy játszik az egyrészt 1 vicc másrészt meg teljesen irreveláns. Itt a palyer x azt az embert jelöli aki minden fajjal elver kivéve ha tvz felállásba játszunk. Egyébként meg terranos vagy tehát nyilván elfogult. Én viszont nem vagyok zerges csak azt látom hogy a zergeket le lehet zuzni könnyedén t1 unitokkal. Pl ha megnézed a 3 videobol az egyiket amit ide beraktak láthatod hogy boxer lezuzza pár marin al a zerget (lurkert sunkent lingeket miegymást) miközben otthon van már az után potlás 2 szer akkora sereg vesselek stb. Ebböl az következik oylan könnyen leverte a zerget hogy az utánpotlásra már nem is nagyon volt szüksége kb el is dölt a játék. Én nem hiszem hogy ennyivel gyengébb képességü lett volna a zerg palyer már csak azért sem mert erősen próbálkozott kinyirni azt a néhány (nyilván nem imba) marine medicet.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Válasz Artanis #27 üzenetére:
    Ezt most nem igazán értem miért könyebb mikrozni a zergel. Azért mert gyorsabb ? stim pack után a marine szalad ugy mint a ling simán. Vagy azért mert 1 sec alatt meghal az egész ? szerintem ez nem éppen a könnyü mikro melett áll. Vagy azért mert 1 csapat unitra neked 3 at kell rávezetni ? Ez se nagyon a könyebb mikro jele…
    Egyszerüen nem tudom hogy jön ki neked hogy zergel könyebb a mikro, ha csak nem ugy hogy egyszerüen nem játszol zergel vagy amikor mégis akkor 10 csapat hydra és attack move 🙂

    Reply

  • Artanis

    |

    Válasz Crafty_FOX #31 üzenetére:
    muta ellen mikróznod kell mm-mel, mert ha egy csapatban vannak, akkor a muták könnyebben leszedik.
    lurker területre sebez, ha nem figyelsz és húzod szét őket, szintén sok rint vesztesz egyszerre.
    ha ling és ultra jön, próbáld első sorba tenni a mediceket, és mielőtt körbevennének a lingek, szedd le az ultrákat stb
    szedj le vmi microcontrol mapet, amiben van tvz és zvt is, és nézd meg melyik az egyszerűbb.

    Reply

  • ninja

    |

    Megint csak sírnak a terranosok. 🙂 Minden játékban vannak inba egységek a medic a marinnal az volt. Enyi. A jó képségeken nincs mit balancolni enyi, sirjatok tovább.

    Reply

  • nrvn

    |

    #33 Köszönjük az értelmes hozzászólást. Ennyi erövel a zealot is imba mert átszalad az aknán és szegény terran hiába teszi le öket ha 1 zealot átfut a pályán is magával visz 10 aknát… tudjátok mit: vegyük ki a zealotot hogy nyugodtan lehessen aknát rakni.

    Ez nem sirás kérdése, hanem hogy valaki szerint imba, valaki szerint nem. Megfelelö egységkezeléssel mindent meg lehet oldani.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Crafty_FOX #30 üzenetére:
    Nem vagyok terrán, és nem is vagyok elfgult.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Goodbye Medic, „Egyszer még találkozunk, de nem most, még nem most.”- Gladiator

    Reply

  • RoToR

    |

    #34 Na mert az akna nem imba… Pffff… Kell egyszer 100-100-as fejlesztés, aztán meg 75/vulture ásványért kapsz 3 láthatatlan tömegpusztítót! Ha marine-t kihagyva rögtön mass vulture-ra tech-elsz, akkor simán be vagy védve minden t1 egység ellen. Szegény proti meg zealotokat (ami a vulture-ral ellentétben 100 ásvány) kénytelen beáldozni csak hogy egyáltalán közelebb tudjon menni a bázisodhoz…

    Nem a zealot imba amikor végigfut és felszed csomó aknát, hanem az akna imba, amit ezzel küszöbölhetsz ki valamennyire…

    Reply

  • nrvn

    |

    #37 RoToR ha megnézel egy tvp meccset a a zeák 3-4 aknát is kibirnak akár, ha futás közbe oldalról netán hátulról kapja öket telibe. A beróhanó zeák néha nagyobb kárt csinálnak a terran saját egységeiben mint az ellenfélében.

    Reply

  • BlaZ

    |

    a StarCraft TELJSEN ki van egyensúlyozva, mint már mondtam ez a 1.15.2, aki 10 év után azt mondja hogy bármi is imba lehet ebben a játékban, az hülye, tapasztalatlan láma. Ne imbázgassatok, nem tudjátok mit beszéltek, hallgassatok Szul-ra, vagy ne játszatok starcraftot.
    a medivac fosship (by: Sydra =D) tényleg egy szar megoldás. Elhiszem hogy erős, hogy újítás, vagy hogy sok új lehetőség meg ilyes, de öcsém, ez a levegőből gyógyít? És területben?! Hooogy? Dzset pek a mediknek osztcsá, vagy valami értelmesebb újításra természetesen nyitottabb lennék, meg még az a pár emberarcú, aki így gondolkodik.

    Reply

  • Octavian248

    |

    Még soha nem szóltam hozzá a fórumokhoz, de most úgy éreztem meg kell osztanom a saját tapasztalataimat.
    Én általában compok ellen, illetve 3 haverommal változó felállítású 2vs2-ket játszom, valamint nagyon ritkán neten randomok ellen. Nem vagyunk sztárok, mivel folyamatosan ugyanazon arcok ellen játszunk, tehát a tudásszint sajnos eléggé megrekedt egy – tűrhető – szinten, de a lassúság inkább csak a mikrozás szintjén látszik.

    Na mármost amikor 2vs2-t játszunk, akkor alap, hogy senki nem lehet terrannal, és éppen az M&M kombó miatt.

    Mi egyszerűen nem tudunk – ténylegesen – hatásos ellenszert. Azt felejtsük el, hogy psi storm/reaver. Psi stormod egyszerűen nem lehet még, még magának Saviornak sem lenne köze sem a stormhoz, mikor már a terran ott kopogtat az ajtón a gyalogosaival. Reaverre valamivel több az esély, de nem sok. Nagyjából akkor gyártaná egy jó képességű player első reaver-ét, amikor lőnék a robotics facility-t.
    Zergnek pedig egyetlen esélye az, hogy valahogy elégséges mennyiségű lurker-t tud addigra előállítani. A Sunken+Ling/Hydra tömeg működhet, de ki az, aki elegendő Sunkent csinál a bázisa elé? Én még videókban sem nagyon látom a tömeges sunken pakolást, pedig ott az átlagnál nagyságrendekkel jobb játékosok nyomják.
    Persze, szóba jön a mutalisk spammelés is, de erről nem vagyok nagy véleménnyel (bár terran ellen a videókon elég hatásosnak tűnik helyenként, de elégséges mennyiségű mutát feltételez, ami M&M rush esetén valószínűtlen)

    Mindenesetre terrannal nagyságrendekkel jobb eredményeket lehet elérni szerintem ugyanolyan szintű – kezdő illetve középkategóriás – játékosok esetén. Tehát nincs teljes balance, legfeljebb igazán magas szinten.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Válasz Artanis #32 üzenetére:
    Ok. De pont ezért facsarom itt a szót. Arról van szó hogy a mutával is mikrozni kell az m&m ellen sőt a lurkerrel is és ez még önmagában nem lenne baj de amikor az m&m találkozik megfelelő arányban ezekkel a unitokkal kb 50% os esély van arra hogy nyerjen (és stim packel a lurkert ugyanugy ledarálja a marine mint a marinet a lurker). A gond az hogy ez t1 en jön és bagóért, amivel meg fel veszem ellene a harcot az min t2 es unit és nem olcsó. Tehát itt a gond nem azzal van hogy elvileg counterelhetetlen hanem azzal szerintem hogy a maga idejében ilyen gyorsan és olcsón előállítva az. És ha ezt most a blizz kicsit hátrébbtolja az lehet nem véletlen van.

    Válasz sweeping #35 üzenetére:
    Eddig nekem ugy tűnt.

    Válasz rotor#37 üzenetére:
    Így van az akna a lehető legroszabb példa volt mert az is határ eset az imbaságra. Tényleg csak akkor jösz ki jol belölle ha be tudod vinni az aknákat a terran unitjai közé. 75 kristályért 3 akna 1 gyors unit aminek 2 lövés 1 szedő.

    Válasz BlaZ #39 üzenetére: köszönjük a szélsőséges véleményedet talán még azt is oda írhattad volna hogy nyaljuk ki…. attól még nincs több érved amelett hogy balance…

    Válasz Octavian248 #40 üzenetére: Mondjuk ahogy leírtad nem vagy egy hardcore gamer de attól még a megállapítások nagyjából helytállóak, bár azért protossal simán megoldható az m&m inkább a zerg aminek nagyon fáj.

    Reply

  • Blase

    |

    A Protoss photon cannonje a huszas sebzéssel elég erős hogy letreítse a marinet,mivel nem tudja visszagyógyítani időbena mdeic.A zerggel pedig nem neki kell szaladni a lingekkel.Okosan kell használni és hátbatámadni őket.A firebetek akkor elől lesznek.A medicek pedig hátul.HA egyet vagy kettőt le is tudsz szedni már jó vagy.

    Reply

  • nrvn

    |

    Szapuljuk csak szegény terrant, biztos minden az ö hibájuk…

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Válasz Blase #42 üzenetére:
    Protoss ellen nem veszélyes ezt tartom. Az viszont nem igaz hogy ha pár marine-t leszedsz már jó vagy. 1 marine 2 ling ára és ami biztos hogy egy jo kis m&m csapat tömörülve sokkal jobb arányban szedi al ingeket mint 2:1.

    Válasz nrvn #43 üzenetére:
    Hehe ez vicces természetesen nem a sithek hibája hogy aki kitalálta őket gonosznak találta ki. És nem a terranok hibája hogy a blizzard kicsit zerg ellenesre irta öket 🙂

    Reply

  • BlaZ

    |

    Crafty_FOX, és a többi okos, aki compok ellen nyomja (a kezdőkkel semmi bajom énis voltam kezdő, sőt, mostsem vagyok erős játékos, csak ne tévesszük őket meg hülyeségekkel, pl hogy az mm imba)
    a játék 10 éves, e-sport, tökéletesen kibalanszolt.
    a gosuk fogják, lekezelik az mmet. ha nem így lenne, ők is sírnának.
    és akár ki is nyalhatjátok.
    =)

    Reply

  • Necrolyte

    |

    Lehet, hogy az mm imba a sc-ben, csak kérdés a második részben is ennyire táp lenne… bár ha ott is az volt, és azért szedték ki, akkor oké, hozzászokom. Úgyse tudtam velük normálisan támadni, max védekezni. (amúgy meg, ha bármelyik játékot nézzük, mindig fel lehet állítani egy erősségi sorrendet, ezen rágódni felesleges)

    Reply

  • nrvn

    |

    #44 Én is utálnám a zergeket ha megtámadnának, aztán majd szólnak hogy nem ér annyi korházat csinálni mert nem tudunk szétütni titeket.
    Mindenki úgy harcol ahogy tud, ha a terran igy tud, akkor igy harcol… akkor legalább a firebatot vissza lehetne tenni, aztán a marinok elé pakolni mint golyófogó és már is megéteném hogy nincs medic…

    Reply

  • SzuL

    |

    kapsz 1 holdlurkot, és 1 (igazából 2) lövésből meghal az akárhány ctrl mm-ed.

    amúgy meg legyetek szívesek írjátok már le, hogy hány éve játszotok t-vel/z-vel, és milyen eredményeitek vannak velük..

    Reply

  • mypszi

    |

    Hát az biztos, h 1 fokkal legyengítették így a terranokat, de h még firebatot se voltak képesek betenni, az azért már sok…Ehelyett inkább berakják azt a nevetséges repkedő szart, aminek aztán semmi hasznát nem fogom venni sztem, mer videók alapján ratyikeveset sebez, és hozzá párosul a fenomenális életerő…pff!!!És az a vicc, h még mindig itt tartanak vele, ahol a part szakad, azon filóznak, h milyen egységeket tegyenek be, ill vegyenek ki…Kezdek már kételkedni ezzel a játékkal kapcsolatban, de komolyan, ha már fél éve kinnlenne az is késő lenne, a képek már napvilágot láttak tavaly márc környékén, v lehet még előbb…Szval már igazán összeszedhetné magát a blizzard, mielőtt kijön a reda 3, mer ha az jobbnak bizonyul esetleg, akkor lesz nagy szopás…Természetesen sc párti vok, meg minden ne értsetek félre, de kicsit sok már a kotlás, és a sok videóval, meg screennel csak a nép nyálát folyatják, inkább tartották vna titokban, felesleges sztem ez a nagy mutogatás, hiszen így elveszti a feelingjét, mindenki tudni fogja, mire számíthat…Nah de mind1, attól biztos szeretni fogom, legalábbis remélem nem hiába vártam!!!!!!!!!!!!!!!!(ennyit)

    Reply

  • Blase

    |

    #44:Én a medicre gondoltam.Azok nélkül nem tart sokáig a marine.Én amúgy nem szapulom a terrant,én szeretem:DA dropship pedig jó lesz.Ha mégse akkro kapunk valami mást helyette.Én továbbra is azt mondom hogy a zerg ellen se hatásosabb mint a pro ellen.Ha mást nem is de le lehet rohanni néhány linggel a bázisát hogy kicsit megzavard.De szerintem sunken+zergling együtt hatásos a M’n’M kombó ellen,ügyesen használva.Amúgy én szivesen játszok valakivel ha ráér.Valaki kezdővel ha lehet, aki gépek ellen játszik vagy csak ksiebb baráti körben.A compokkal az a bajom hogy nagyon hülye szal túl sokat nem fejlődök vele.:D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.