StarcraftWire WWI morzsák
A WWI-n volt egy Fansite-os összegyűlés, ahol lehetett kérdezni Karune-tól. Aston sajnos erről lemaradt, mert egy sok oldalas email legalján volt megemlítve. A StarcraftWire leírta az eseményről az élményeit, és elég sok új dolog derült ki belőle:
- A Queen meg lett erősítve: kapott pár távolsági támadást, és az élete és páncélja is emelkedett, mivel a fejlesztők úgy érzik, hogy a Zerg játékosnak túl nagy érvágás, ha a Queent elvesztik, és amíg az újat kiképzik, addig védőépületek nélkül kell kibírják a támadásokat.
- A vissza nem térő egységekből sok szerepelni fog az egyjátékos kampányban, többek között a Wraith, Firebat és a Reaver.
- A Protoss és a Zerg kampány is hasonló lesz a Terran kampányhoz, csak ennél a kettőnél nem a pénzszerzés az egyik fő cél. És bár lehet pár helyen választani a kampányban, hogy hova mész / mit csinálsz, a történet vége nem fog emiatt változni.
- A Mothership support (támogató) egységgé degradálódott, elég lassú lett, és főleg a Warp-in képességével tud nagyban hozzájárulni a csaták kimeneteléhez.
- Az új, next-gen Battle.net keretében a Blizzard sokkal jobb módszereket ígér a Starcraft 2-es „cuccok” (replayek, térképek) cseréjére a játékosok között.
- Karune elmondta, hogy a Corruptor „őse” a Leech nevű repülő Zerg egység volt, ami elvileg a Zerg flotta „zászlóshajója” lett volna (mint a Mothership a Protossnak). Nagyon nagy méretű, kis hatótávolságú távolságra támadó egység lett volna, ami fix sebzés helyett az ellenfél életének bizonyos százalékát sebezte volna le. Bár a multiplayer részben semmiképp sem találkozhatunk vele, az egyjátékos kampányban lehet hogy feltűnik.
- Az Infestor által megfertőzött Protoss épületekben közelharci támadó, fertőzött Protossok fognak termelődni.
- Karune szerint Dustin Browder rendszeresen olvassa a fórumokat, és bár válaszolni nem gyakran szokott, a visszajelzések miatt már sok grafikai / játékmeneti dolgot változtattak meg.
- A játék még csak pre-alfa státuszban van, tehát még az európai Blizzard munkatársak sem játszhatnak vele.
- A Blizzard is tudja, hogy a Battle.net fórumok messze lemaradnak a WoW fórumok színvonala mögött (mind moderálás, mind felépítés szintjén), és érkeznek a felújított fórumok a Starcraft 2 és Diablo 3 számára is.
- Az új Battle.net anti-hacker rendszere sokkal fejlettebb lesz mint a Warcraft 3-é volt, és a fejlesztők mindent megtesznek, hogy a játékosok egy biztonságos és fair környezetben játszhassanak.
- Pár Protoss épületen észrevehető lesz a Dark Templar behatás, mivel az aiuri Protossok együtt élnek velük egy ideje.
- Az új Map Editor olyan jó lesz, hogy „minden valaha készült RTS játék minden faját meg lehet benne csinálni”.
Forrás:
Comments (37)
Tychus
| #
Ez mind jó és hasznos infó szerintem az utolsó is nagyon tetszik.
Kivéve hogy még pre-alafa 🙁
Reply
Aston
| #
Pre-alfa. Neee. Hozzon valaki egy kötelet.
Reply
Zedas
| #
‘ Az új Map Editor olyan jó lesz, hogy “minden valaha készült RTS játék minden faját meg lehet benne csinálni” ‘
Ok, én már boldog vagyok 🙂 Exigot átportolom 🙂
Reply
CsorvaGep
| #
minden valaha készültet? és ez igaz lesz 2 év múlva is mikor végre kijön?
Reply
inkwizitor
| #
pre alfa vagy sem ezek mind mind nagyszerű hírek és köszönjük ^^
#4
na ez most betett 😀
de amugy utólag is lehet frissíteni a patch ekkel
és wc3 hoz is még mindíg jönnek új modellek map editorhoz még ha nem is hivatalos munkák de a fanok szép szerivel gyártják őket és sok jó van…
Reply
Zergling
| #
NE még csak pre-alfa fejbelövöm magam 🙁
és mikor akkarják kiadni 2010 😀
Reply
inkwizitor
| #
ááá dehogy
majd utána xD
Reply
pcdevil
| #
azért milyen optimisták járnak errefelé…:D 2 év még?! én 3+ -ot jósolnék neki, de aztán nelegyen igazam:D
Reply
rasztajohny
| #
pr…pr..pre alfa???
NEEEEEEEEEEEEEEE
Reply
Aston
| #
Azért félretéve az érzelmeket, és figyelembe véve azt, hogy „jó munkához idő kell”, engem a „next-gen battle.net” és a „next-gen map editor” nagyon lenyűgöz, amolyan bizsergető érzés tört rám.
Jaj. De várom már.
Reply
Zedas
| #
Nekem az is problémám, hogy duplán szopatnak a Diablo3 miatt, most két musthave játékot várhatok két éven keresztül.
Reply
inkwizitor
| #
akkor te még joban jártál
én többet is várok xDDD
Reply
atttti
| #
„Az új Map Editor olyan jó lesz, hogy “minden valaha készült RTS játék minden faját meg lehet benne csinálni”
Tök fair lesz amikor TI előálltok a 10-es 20-as kis csökött seregeitekkel, ÉN meg egy total warból kiszippantott sereggel XD (de szép is lenne ha a létszámmal is lehetne buherálni).
Vagy a battle for middle earthből áthozom SZAURONT XD
Reply
BlueSky
| #
akar vki fogadni hogy lesz olyan elvetemült hogy sc2be beviszi wc3 karaktereit XD és így fog majd dotát csinálni sc2re…vagy kicsi zergling neki megy 1 tiberiumsun-os lépegetőnek vagy 1 taurennek
Reply
inkwizitor
| #
#13
a létszámmal is lehet
már a wc3ban is lehetett…
Reply
Crafty_FOX
| #
Végre hogy már mertek valamit állitani a battlenetről is. Ez az antihacker dolog nekem nagyon tetszik, mert az akarnok kis hackerek mindent elronthatnak. A replay megoszto stb meg érdekes. Végre ha valaki osztani kezd i az embert a chanelen hogy lamer rögtön fejbevághatja pár replayel olyan gamekröl amit a tag soha nem nyert volna meg 🙂
Nem is bánnám mert mindenki akkora mellénnyel mászkál 10 napos tapasztalat után pl a frozen throne hun-1 en hogy simán elkezdi oktatni a veteránt aki 4-5 éve tolja.
kap majd pár replayt nézegesse és pssssszt 🙂
Reply
ragadozo
| #
ez a map editor nagyon jó, ezek szerint AI szerkesztőhöz is lesz benne (legalább is szerintem az kell ha az ember a saját modejába kar gép ellen játszani, én szeretnék 😛 )
de akkor lesz modell szerkesztő is? vagy arra gondolnak hogy a wc3hoz mindneki beszerzett egy modellezőt és majd azzal megcsinálja sc2 kompatibilisre és beimportálja?
minden esetre ilyen single player stílus melett az editor sem maradhat el, már csak azért se mert akkor mi nem tudnánk ilyen hadjáratokat írni.
valyon a fajok számával is lehet buherálni? 😛
Reply
inkwizitor
| #
„valyon a fajok számával is lehet buherálni?”
ezen mit értesz pontosan? gondolom lehet már a warcraftban is lehetett a fajokkal ügyködni
igazából már a wc3 ban is lehetett SZINTE mindent
Reply
Tassadar
| #
Na hát meg a Blizzard kicsit odébb…Behülyíti a népet és még csak Pre-alfa… Ez mind szép és jó de én akarok játszani vele nem az unokám… ha nem haltam volna meg a Carrier-es öngyilkos akciómmal akkor most legyilkolnám őket egy Psi-Stormmal.
Reply
Ubesz
| #
Huhúúú Ps-t akarok az infested protosokkról ahogy saját népüket apritják fel szörnyű kínok között 😀
A queent jó hogy tuningolták kicsit leég tré lett volna ha egykét másodperc laatt leszedik a fő bázis védelmed.
OFF: valaki régen emlitette hogy csinálja a magyar diablo 3 portált annak mi a cime?
ON
Reply
TheZerg
| #
Durva én eddig azt hittem hogy csak terranokat tud megfertőzni. Biztos fertőzött Zealotokat gyárt, mint a terranoktól fertőzött Marine-t.
Reply
Aston
| #
„Az új, next-gen Battle.net keretében a Blizzard sokkal jobb módszereket ígér a Starcraft 2-es „cuccok” (replayek, térképek) cseréjére a játékosok között.”
Remélem többeknek is leesett, hogy ez azt jelenti, hogy a Blizzard online replay és map adatbázis üzemeltetését tervezi (tehát felmész a http://www.ripléjéstérképadatbázis.com weboldalra és böngészhetsz a mapok és replayek között). Az kicsit baresz lenne? :O
Reply
inkwizitor
| #
sztem nem kicsit lenne 😀
Reply
pcdevil
| #
#22 Aston
menjünk tovább egy szinttel. belépsz sc2re, fellépsz bnetre, és ott böngészed ki az alapján hogy milyen fajokkal milyen nyerési/vesztési arányok vannak rajta, akik ezen nyertek milyen stattal rendelkeznek, stb. (jó, weboldalra is kilehet vinni az infót, de így sokkal szebb, na:P)
Reply
Aston
| #
#24: Vigyük tovább a dolgot, ha már … Tegyük fel hogy belépsz battle.netre, játszol egy meccset, majd a végén beírod, hogy „starcraft2hu” kategóriában akarod a replayt eltárolni az adatbázisban. A Blizzard kiad egy API-t, amin keresztül én csinálok egy aloldalt, ahol ezeket a replayeket lehet böngészni és kommentelni. És paff (így lett a csokapik) máris van egy rendszer amivel gyorsan és könnyedén tudod megosztani replayeidet és véleményezni másokét.
Reply
BlueSky
| #
Válasz Tassadar #19 üzenetére:
😛 ha öngyilkosos-carrieres húzásodtól meghaltál hogy lenne neked unokád? XD
Reply
inkwizitor
| #
#25
ezen a csokapikon behaltam xDDD
Reply
84Noname
| #
A pre alfa jövő év nyarat vagy jövő év karácsonyt jelent?
Reply
The Zerg Overmind
| #
to 84noname:
Éhes disznó makkal álmodik. Szerintem 2 év múlva karácsony.
Reply
inkwizitor
| #
nálunk minden évben van karácsony 😛
Reply
willyvereb
| #
hát a Pre-alpha sok mindent jelenthet…nem tudom miért ennek titulálják, mikor már volt lehetősége a közösség kis részének kipróbálni…szóval ez nem egy átlagos Pre-alphát jelent! Ki tudja…a fejlesztési idő 90%-a pre-alpha státuszban megy és a többit meg gyorsan lerendezik…feltételezem azért mondták a pre-alphát még, hogy értsük, hogy még esélyünk sincs a nyáron egy bétára…
Az editorban meg attól aggódok, hogy nem lehet azt kivitelezni, hogy egy egység több féle fegyvert is használjon egyszerre, ha támad…pl a CnC-s Mamoth tank, ami a dupla ágyújával és rakétákkal is lő egy földi célpontra…de remélem tévedek…
Battlenet újításra kiváncsi vagyok nagyon, de kb olyan szintűre számítok, mint amilyen újítást a Stat-ok megjelenítése terén az UT hozott…szóval rengeteget!:D…remélem igazam lesz^^
Reply
GeryGTK
| #
Egyet kell, hogy értsek willy-vel. Ez nem lehet pre alfa!! Már tavaly mikor bejelentették mondták, hogy pre alfa..
Nagggyon remélem, hogy csak minket hülyítenek, hogy nagyon meglepődjük mikor bejelentik: Karácsony,…
szépálom..:(
Reply
pcdevil
| #
#25 Aston
na ezt már énse tudom továbbgondolni:D de egy ilyen rendszer tetszene. valaki csinál egy groupot (nem klánt, de egy klánnak is lehet groupja), és oda meghívhat embereket, akik a grouphoz tölthetnek fel replayeket/mapokat.
félek hogy elmentünk a nagyon utópisztikus battlenet irányába, de ha így ahogy leírtuk megvalósulna, akkor azthiszem ownzolna(*) minden eddigi multiplayer rendszert.
*: vagy csak én vagyok leragadva a war3 multi rendszerén?:)
#31 willyvereb
nekem az nem világos, hogy akkor miért nem azt mondták, hogy „héhh, haladunk, jól állunk, de nyáron ne akarjatok bétával játszadozni!”
multi már nagyjából kész gondolom (talán már bnet is elég előrehaladott állapotban)
arra emlékszem, hogy a történetre csak nemrég feküdtek rá (ugye kell egy történet, hozzá való pályák, átvezető animációk, párbeszédek – az eddig látott terran kampányból arra tudok gondolni hogy ez sem egy féléves meló)
szerintem viszont az mapeditor egyes mondott dolgai is csak terben vannak még.
de én tényleg nemértek játékkészítéshez, legyen igazad:)
Reply
Blase
| #
Szerintem jövő karácsonyra kijön.Nem merik megtenni hogy később jöjjön ki.De évvégén lesz demónk 😛 😀
Reply
RaZorpro
| #
pre alfa? csomo interjuba demo,bétát emlegetnek… 🙂 vicces.
Reply
tUz3L0_q7Y4
| #
Gamestar hívő ként rengeteg infóm van az idei WWI-ről /mind3 Gameról/
És ők jövő nyárra teszik a megjelenést! Am is sztem a Blizzard nincs tiszában a pre alfa fogalmával :D, mert az majdnem játszhatatlan szint nem? /vagy pont én nemvagyok tisztában a fogalmakkal :D/
Ha kell leiskennelem az egészet (ha kell diablo 3ról is :))
Demót is nagyon várjuk ahh dezsír lesz
Reply
Aston
| #
#36: Én pedig ott voltam személyesen is (ahogy Ender is 😀 ), és „ők” nem teszik sehova sem a megjelenést. A fogalmakról pedig csak annyit, hogy az hogy valami alfa, vagy béta, vagy gamma, vagy 2.0, vagy 0.000234, az nem egy objektív fogalom, hanem a szoftver fejlesztők maguknak jelzik, hogy hol tartanak a fejlesztéssel. Lehet hogy van olyan cég akinek a játéka alfa állapotban még játszhatatlan, és lehet az is ,hogy ha az SC2 kiadás után egy hónappal valaki a kezembe adná a WWI buildet, akkor azt mondanám: áh, ez még játszhatatlan.
Reply