Játszható lesz a Xel’Naga a Starcraft II-ben?

Astonkacser . Hírek 1358

Igen-igen, ez egy NAGYON nagy spekuláció, ami konkrétan a Starcraft2Forum.Org-ról származik. Történetesen kaptak egy névtelen emailt, amiben az állt, hogy belső információk szerint a Starcraft II single playerében a X’el Naga faj játszaható lesz!

Alapvetően egy ilyen légből kapott hírnek ugye nem tulajdonítunk jelentőséget, DE(!) a személy aki küldte ugyanaz volt, amint aki anno a Guardianról idő előtt kiszivárgott képeket küldte.

Ha egy kicsi jobban belegondolunk, akkor a dolgok összejátszanak. Ugyanis a Blizzard azt mondta, hogy nagyon gondolkoztak egy negyedik fajon, még a fejlesztés elején. Egy interjúban azt is mondták, hogy talán a kiegészítőben lesz játszható negyedik faj. Ha ezeket összetesszük, akkor ugye már koncepció szintjén, de X’el Naga egységeknek lenniük kell. A kipróbálásukhoz pedig a legjobb játszótér a single player, ahol nem számít sem a balance, sem a teljes kidolgozottság.

Már előre izgulok, hogy igaz-e a hír, én keblemre ölelném a negyedik kipróbálható fajt.

Forrás:


Comments (16)

  • DarkTemplar

    |

    De multiban én nem látnám szívesen. Maradjunk a hagyományoknál 🙂

    Reply

  • Peter1984

    |

    HA lesz is biztos hogy csak single részbe teszik bele egyenlőre, mint anno a W3 ban a Nagák voltak. A multit most nemigen kockáztatják meg mert mint folyamatosan emlegetik E-sportot akarnak belőle csinálni. Majd talán a kiegészítőben, amikor már esetleg bevált, sok pozitív visszajelzést kaptak, és túlvagyunk 10-15 patchen, akkor elgondolkodnak rajta. Egyébként kíváncsi vagyok mit találnak majd ki rá. Remélem nem csinálnak akkora klisét hogy összevegyítik a protoss meg a zerg sajátosságokat. Pl egy szapora kis hp-jű high tech fajnak nem örülnék egyáltalán.

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Szerintem negyedik fajnak csak egy olyan jöhetne, ahol csak robotok vannak, semmi élőlény. Talán ez illene be legjobban az SC világába.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Én megmondtam előre, hogy a blizzconon lesz vmi a Xel’Nagákkal kapcsolatban mikor megláttam a plakáton Zeratult a xel nagás cuccával 🙂 Dark Tepemplarral én is egyet értek, hogy elég lesz a 3 faj, mert war3-ban is a 4 faj egyáltalán nincsen kiegyensúlyozva/balancolva…

    Reply

  • pcdevil

    |

    én azért a xelnagákat a nagákkal összehasonlítani (nahát, ugyanaz a nevük, ezt észre se vettem eddig:D) túlzásnak tartom:(
    xelnagák kicsit fejlettebbek a másik 3 fajnál, míg a nagák hasonló szinten állnak. olyan dolgokra gondolok, hogy xelnagák kicsit más mechanizmussal termelnék a nyersanyagot. mondjuk dolgozó nélkül (ezzel csak a felsőbbrendűségüket akartam példázni, na).

    ha multiban nem lesz játszható, akkor teljesen jó viszont:) (az máskérdés hogy én még reménykedek, hogy létezik egy nyegedik faj amiről nemtudunk és sc2ben multiban is játszható lesz;))

    Reply

  • DJackson

    |

    tetszik a nyersanyagos ötlet, és még arra gondoltam, hogy a pszichonikus energiájuk gyorsabban nöne, vagy nem fogyna ki soha és fegyverek helyett csak varázsolni tudnának, vagy pl puszta jelenlétük sebezne kicsit.

    Reply

  • nrvn

    |

    Ezen kár rágódni hogy mi lesz benne, igaz hogy a guardian infókat az emlitett személy „szivárogatta” ki tehát nagyobb eséllyel hihetünk neki(k), de gyakran még a Blizz se tudja hogy ök maguk mit akarnak. Ha játszhatóak lesznek, meglátjuk mit hoznak ki a 3 „tökéletesesen” megcsinált faj mellett és elsö sorba: hogyan fogja ez befolyáslni a történetet…

    Reply

  • Wisle

    |

    Nekem már az is elég lenne, ha a három fajt sikerülne tökéletesre kidolgozni 2009-re…

    Reply

  • Blase

    |

    Nekem az is ha kapnék egy ku*va demót -,-

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Tényleg, lesz demo? Tolnám egész nap 🙂

    Reply

  • Zedas

    |

    Ha benne lesz az SP-ben, akkor a multiban is. Szerintem simán lehet majd olyan UMS-t csinálni, amivel SC1-et lehet játszani, vagy épp a xeleket is berakják játszható fajnak.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Jah…Szerintem is a w3 naga szintjéig viszik el a fajt. Csak single, no multi, no balansz. Bár ha akkora szabad kezet ad a blizzard, hogy az unitok minden tulajdonsága sebesség, sebzés fajta, páncél, stb mind-mind átvariálhatóak lesznek egy ums mapon, akkor a rajongók kibalancolják a negyedik fajt. És hoppárré 4 multiban játszahtó faj….igaz egyik csak ums-ben…
    Apropó, ha igaz, akkor fejek fonak hullani a blizznél. 🙂
    Tuti, hogy valakinél jelzett a csipogó. ˇˇˇ
    http://galeria.starcraft2.hu/displayimage.php?pos=-23

    Reply

  • vipet

    |

    hali!

    regota figyelem a hireket meg a forumot csak eddig nem regeltem.

    egyertelmu volt h a xel nagak lesznek a 4. ha faj ha lesznek 🙂

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    AZ az igazság nem tudom ezen miért csodálkoztok.
    Én azon lepődnék meg ha nem lenen a single player kampányban egy hybrid vagy xel naga faj legalább.
    Ez hagyomány a blizzardnál. Wc3 ban a Nagák voltak a csak singleben nyomható faj de már sc1 ben is ott voltak a darktemplarok amik amugy nem voltak benne az alap sc ben csak a missziokban.
    Ebben az esetben ugyanazt játszák el mint 10 éve. 1 faj pár egysége nyálcsorgatásnak bekerül a küldetésekbe aztán a kiegészítőbe már a multiplayer részben is benne lesznek (mondjuk itt akár egy egész új faj nem csak pár unit)
    Az a helyzet hogy a kampányban szerepeltethető (nem feltétlen balancolt) egységek lehetőségét – ami nagyban színezi a játékot – a legtöbb rts kihasználja. Ez azt jelenti hogy semmi meglepő nincs abban hogy lesz pár olyan egység is singleben ami nincs multiban (mi másért játszanád végig a singlet ha nem az ilyen finom bonuszokért) és az hogy ezek xel naga egységek lesznek, hát logikusan adja magát (max még hybridek lehetnek) Miért szenvednének egy új faj új koncepcióján valahonnan a mély űrbből akiket vagy elfogad a közösség vagy nem, mikor itt van a tuti alapanyag a misztifikált 10 éve beharangozott xel nagák. Naná hogy benne lesznek ….(még szép)

    Reply

  • Platschu

    |

    Én nagyon örülnék, ha lenne akár több játszható új faj is. Végülis ha képesek voltak titokban fejleszteni a játékot évekig, akkor nem lepődnék meg, ha lenne a tarsolyukban még akár egy új játszható faj is. Az új egységekkel feldobott játékmenet mellett ugyanis mindenképpen számítanék egy ilyen mértékű újításra is. Annó a Diablóban is volt 3 játszható kaszt, míg a Diablo 2-ben lett öt és a kiegészítővel együtt hét. Kicsit csalódott lennék, ha a Starcraft2-ben is legalább négyre nem kúszna fel a fajok száma. Persze egy ilyen profi játéknál nem elegendő csupán 5-8 egységet legyártani, hanem meg kell álmodni hozzá a faj háttértörténetét, mentalitását és annak függvényében kreatív egységeket kitalálni számukra, amely kiegyensúlyozottan illeszkedik a másik háromhoz. S ilyenkor van igazatok abban, hogy ez roppant nagy felelősség és időigényes munka, de ha már évekig fejlesztik ezt a játékot egy rakás pénzért, akkor a minimum az lenne, hogy a három frontos háború kiszélesedik 4-5 egymás ellen küzdő faj csatározásába.

    Reply

  • Pityke

    |

    Hali mindenkinek! Szerintem nem kéne eröltetniük az új játszható fajt. Inkább megmaradhatna egy misztikus fajnak, ami egy-egy küldetésben váratlan felbukkan és TAROL! Egy két egység bőven elég lenne (persze nem gyárthatóak), de azok iszonyat kemények.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.