Heti kék híreink…

L4.ZsukoV . Hírek 1345

Nos a 49. Kérdések és válaszok után egy héttel ismét jönnek az apró híreink Cydratól és Caveztől, hogy továbbra is elegendő (vagy csak a megengedett… 😀 ) információval lássanak el minket. Lehet egyeseknek az fog lejönni, hogy „lómájból akarnak halászlét készíteni”, de be kell látnunk, hogy ez is jobb, mint a semmi:

  • Jelenlegi megállapodás szerint a sárga ásvány (yellow mineral) +1-el többet add beszállításonként.
  • A Mothershipnek még mindig a Time Bomb, Vortex és Cloak Field képességei vannak.
  • Archon-nak nincsen energy-je és ebből érthetően olyan képessége sincsen, ami energy-be kerülne.
  • Nullifer továbbra is a Force Shield és Hallucination képességgel rendelkezik.
  • Képesség szempontjából a 3 faj közül a Protoss minősül a leggyengébbnek. Cavez elmondta, hogy igyekeznek ezt a hátrányt balancolni, hogy például a Dark Pylon-nak terveznek más képességeket is, de ha nem lesz jó akkor új mechanikát dolgoznak ki. (Mert az „agyatlan” versus taktikus játék menetek nem lennének valami nagy durranások…)

Végezetül Cavez bővitte a F.A.Q-ot ( GY.I.K), hogy tisztázza a nézeteltéréseket a kedves fórumozzokkal:

  • Azért nincsen pontos időpontja a Beta kiadásának, mert a hadjárat (jelen esetben a Terran) és Battle.net 2.0 is (még mindig…) komoly fejlesztés alatt áll. Az biztos, hogy a Beta idén már kijön…
  • Legyünk realisták. Nem, azért nem mondanak időpontokat, mert nem tehetik meg. Hanem nem áll szándékukban hazudni a rajongóknak. Ők csak is igaz infokat fognak szolgáltatni és ha úgy látják, hogy már kész van a játék, akkor megmondják a várható kiadási dátumot.
  • A legközelebbi Battlereport-ban szeretnének minnél több dolgot minnél jobb minőségben bele rakni. Nem rég keresik hozzá a legjobb a meccset. Természetesen, amint kész lesz tudatni fogják velünk.

Forrás:


Comments (23)

  • Worlon

    |

    „Az biztos, hogy a Beta idén már kijön…” Nah akkor még idén karácsonykor sem fog a fa alatt csücsüln egyetlen SC2 hadjárat doboza sem 🙁 Ez nagyon szomorú!!!! Tudom, hogy Blizzard minőségre törekszik, de lehet kicsit túlbonyolítják a gamet, és ezért haladnak ilyen lassan vele.

    Reply

  • AdM

    |

    Válasz Worlon #1 üzenetére:
    Szerintem ez nem jelenti azt, hogy nem lesz kiadva karácsonyig, addig még elég sok idő van. A bétát kinyomják vmikor nyáron, a teljes meg kijön mondjuk novemberben….de jo lenne;)

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    #2 valahogy énis így gondolkodok, hogy ha nagyon ügyesek a fiúk, akkor blizzconon lesz már béta és november dec.-ben meg reméljük kijön a játék.

    Reply

  • Strogg

    |

    😆 ezt biztos olyan mondta, aki játszott már a játékkal?! 😀 😀 😀 Méghogy a toss a leggyengébb… Spell szempontjából a psi stormmal eleve 50% előnyre tesz szert minimum(meg nem spell szempontjából is).
    De lol lol lol ezt még mindig nem hiszem el. Szinte már storm nélkül is van olyan erős mint a másik 2 faj. Még h azt mondja hogy erősebbek jól van mert ez nyilvánvaló, de hogy gyengébbek hahaha!!

    Reply

  • SzuL

    |

    mondom én, hogy túlbonyolítják. a bw-ben a p-nek volt kb 6 használható spellje, amivel toronymagasan a „legvarázslatosabb” faj volt, míg a másik kettőnek volt kb 2-3. most meg azt mondják, hogy a kb 15 p spellel ez a leggyengébb. hát elég vicces :/

    Reply

  • Dragon

    |

    „a psi stormmal eleve 50% előnyre tesz szert minimum”

    Igen, de most ár van a zergnek is _Mozgatható_ psi-stormja (razor swarm vagy mi), szóval ez már nem akkora nagy előny szvsz.

    Reply

  • Raymond

    |

    „Képesség szempontjából a 3 faj közül a Protoss minősül a leggyengébbnek.” en nem csak a varazslatokat ertem ezalat, hanem a blinket, a chargeot, es a hardened shieldet is, szoval ez vicc, hogy a p a leggyengebb ebbol a szempontbol. Vagy csak az energys kepessegekre gondolt?

    Reply

  • Strogg

    |

    Válasz Dragon #6 üzenetére:
    Akkor mond, ha már tudod milyen a sebzése, meg milyen gyorsan mozog.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Mindig a protoss van fikázva… vagy az 1A2A3A-t kell hallgatnom vagy a psistorm sírást…

    Reply

  • spani

    |

    Szerintem kicsit kevés lesz az a +1 ásvány a sárgába vagy csak én érzem így? És ahogy 1-2 mapot elnéztem azokat sokkal nehezebb bevédeni, rosszabb helyen vannak… Amugy a protosshoz annyit füznék hozzá, hogy lehet erösek de árba zergel pl 2xannyi egység jön ki és azok meg is verik öket!!!

    Reply

  • Promie Motz

    |

    A sárgából e mellett még mindig érvényes, hogy egyszerre többen tudják szedni, vagy ezt teljes egészében kiváltotta az a tulajdonság, hogy +1 et lehet belőle szedni?

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #10 azok pontosan azért vannak rosszabbul védhető helyeken, mert hogy valami bónuszt tartogatni az expet kontrolláló játékosnak. Egy kis előnyért megéri befektetni egy kis munkát 😉

    Illetve majd biztosan lesznek különböző taktikák, hogy érdemesebb-e a nehezebben védhető expre expelni, vagy safety-re kell menni… majd meglátjuk 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    #5: van abban valami amit mondasz 😀

    De szerintem minél több stratégia lehetőség van egy játékban az annál jobb. Már pedig több varázslat több lehetőséget jelent. Végre nem ugyan azt a 2-3 varázslatot fogjuk látni egy meccs végéig. Hanem változatos lesz, sokkal több varázslattal, és a játékok során nem mindig ugyan az a varázslat fog előkerülni, hanem mindig más és más, amit a helyzet kíván. Választási lehetőség lesz bőven
    A blizzard nagy fába vágta a fejszéjét, ezzel a rengeteg spellel. De ha ezt meg tudják csinálni és ki tudják balanszolni a játékot. Ez lesz az évtized legjobb RTS játéka, és ez vitathatatlan.

    Reply

  • trolltarto

    |

    sziasztok,
    a felvetés szerintem nem arról szólt, hogy melyik fajnak van halálosabb spellje, hanem arról, hogy hány olyan spellje van, ami képes stratégiai döntés elé állítani a játékost. ha a protossnak jelenleg kevés ilyenje lenne (én ezt nem így gondolom – az erőfal jellegű spellek és a blink elég jók), akkor jelen cikkben rá értené az agyatlan jelzőt. ezzel állítja szembe a sokféle varázzsal rendelkező fajokat.

    a csak plusz 1 ásványt szerintem a képleteik dobták ki. de ha belegondolsz, hogy a tizensok munkás fél perc alatt mekkora különbséget tud képezni, akkor rájössz, hogy jobb lesz így. nem is szólva arról, hogy vannak a tartályokban érkező extra munkások, meg dark pylon, meg creepen mozgás. eddig ugye nem játszottak ezzel a mechanikával, a wc3-ban látod az elődjét. most ennek a kettőnek az összeadódó bónuszai nagy szórást tudnak okozni a szemben álló felek készleteiben.

    Reply

  • Antares

    |

    az elég gáz ha ez lesz a legcsupaszabb faj. dark pylonnal próbálkoznak… inkább a unitoknak adnának értelmes varázslatokat, a 200 haszontalant meg elvenni.

    amúgy az archonnak lehet stormja attól, hogy nincs energiája 😛

    Reply

  • Dragon

    |

    Válasz Strogg #8 üzenetére:
    „Akkor mond, ha már tudod milyen a sebzése, meg milyen gyorsan mozog.”

    Addig van a célponton, amíg az meg nem hal, halálakor sebzi a körülötte lévő egységeket.
    Feltételezem, hogy ez gyorsan bekövetkezik, mert egyik postban írták róla a fejlesztők, hogy ha rányomod egy csoportban lévő Marine-ra, akkor ha az ellennek nincs elég jó mikrója, már el is veszítette az egységeit.
    Amúgy meg ne értsetek félre Protoss párti vagyok, nem bánnám, ha még valami ütős spell kapnának a tossok. 😉

    Reply

  • The Zerg Overmind

    |

    „Nullifernek továbbra is a Force Shield és Hallucination képességgel rendelkezik.”
    Szvsz ez helyesen így hangzik: Nullifer továbbra is a Force Shield és Hallucination képességgel rendelkezik.

    Reply

  • CsigaBig

    |

    Sziasztok !!
    Szomi vagyok a hír véget.Miért ?
    Mert ez azt jelenti lehetséges idén tényleg nem lesz ebböl game.
    Mondjuk ha Augusztusban lenne béta talán akkor Karácsonyra lehet ebböl valami.
    Elöbb nem látom esélyét a megjelenésnek.Sajna.
    De ez csak az én véleményem.Ne legyen igazam !!!!

    Reply

  • Sandormaster

    |

    Kicsit túl sok mindent akarnak úgy érzem a játékba zsúfolni :S
    Nem szeretnék sok képességet, én nem akarok Warcraftot meg ilyen „ki bír nyólcmilliót kattintani 1sec alatt” gamet, egyszerű legyen! Tudom hogy minél többet akarnak nyújtani a Blizzes arcok, csak ne legyen már ilyen képességmilliókból felállított rendszer.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #13 Örülök hogy ezt egy nállam jobb starcraft player is így látja mert ezt próbálom x ideje elmagyarázni. No para ha először bonyolultnak is tűnik lesz rá 5-6-10-x évetek megszokni a végén pofon egyszerű lesz bármilyen bonyolultnak is tűnik először, a lehetőségekből származó játékélmény meg megmarad.

    #17 egy szőrszál átlagosasan 0.3 mm vastag de ha azt felhasítod 2 részre már csak 0.15 viszont ezt még mindig eredményesen hasíthatod 5 részre…… (mondjuk pl preciziós lézerrel)

    #19 Lásd #13 és ne aggódj smart casting lesz volt rolla szo nem kell 500 apm 3 spell hatékony használatához

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #20 Lesz rá 5-6 évünk megtanulni 😀 lol, bárcsak már ott lennénk, hogy elkezdhetnénk tanulni az egészet, és nem csak itt sopánkodnánk, hogy ez vajon milyen lesz 🙂

    egy szőrszál átlagosan 0,3 mm vastag… ezt a dumát megjegyzem, ha nem baj, mert BÜNTET 😀

    A Blinket meg ne számítsátok ebbe a kategóriába, mert Stalker nem tud mást nyomni, tehát nem kérdés, hogy ha használsz sok Stalkert, akkor Blinkelni is akarsz majd velük. Ez inkább arra vonatkozik, amely egységeknek több spelljük van, hogy ott legyen érdemes kiválasztani, melyiket használom

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    #17:Kösz, hogy szóltál! Kijavítottam…

    Attól, hogy van XY féle spell az nem azt jelenti, hogy egy játékban az összeset látni fogjuk vagy éppen kötelező lesz használnunk… Ezek pusztán taktikai lehetőségek, amit ha akarsz vagy kihasználod vagy nem. Az sincs kizárva, hogy lesznek olyan játszmák, ahol alapjába véve szükségtelenek lesznek.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Crafty_FOX #20 üzenetére:
    akkor sikerült a „easy to learn, hard to master” mottójukat is felborítani 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.