Ismét egy kis kékinfó
Cavez ismét írt egy-két gondolatot a hivatalos fórumra:
Ebben a témában egy fórumozó követelt információkat a fejlesztőktől, a következő válaszokat kapta:
- A Battle Report #2 egy Terran vs. Zerg mérkőzés lesz (jessz!!), viszont nincs ígéret rá, hogy mikor jön ki. Dustin úgy fogalmaz, hogy tovább kell szenvednünk és várnunk. /”Die bitch!”/
- Dustin nem tud sokat azokról a versenyekről, amiken SC2 béta kulcsot lehet nyerni. Nyilván, mert ezt a Community Team szervezi
- Protoss Air információk:
- Jelenleg van Void Ray, Phoenix, Mothership, Carrier, Warp Prism, Observer. A Mothership nagyon lassan mozog, viszont bármely Protoss épülethez tud teleportálni, a Vortex képességével single targetbe nagyon nagy sebzést tud kiosztani, ráadásul az alatta lévő egységeket és épületeket láthatatlanná teszi.
- A Mothershipből jelenleg csak egyet lehet építeni, legfőképpen balance okokból. A Mothershipet általában védekezésre használod, mivel bárhol ott tud teremni egy szempillantás alatt és nagy sebzést oszt ki. Néha használható támadásra is.
- A Mothership tesztelése nagyon nehéz a fejlesztőknek, mivel annyira high-tech, hogy nagyon-nagyon ritkán jutnak el odáig a játékosok, így ritkán látni csak a játékban. Jelenleg elég frankó, de még mindig hiányzik belőle valami.
- Nincs infó a bétáról
Ebben a témában a Zergek tojásairól érdeklődik valaki, hogy azok miért nem különböznek egymástól?:
- Jelenleg a Baneling tojása különbözik a sima tojástól és könnyebb is elpusztítani. Igazából semmi akadálya annak, hogy különböző egységeknek különböző tojásai legyenek. Dustin felteszi a kérdés, hogy vajon ha csinálnak 3-4 különféle tojást, akkor azokat már elég nehéz megkülönböztetni egymástól, nem?
Ebben a témában valaki arról érdeklődik, hogy az Infestor vajon be tud-e menni az épületek alá?:
- Nem, nem tud.
- A lore magyarázat: az épületek alatti föld túl tömör, így oda az Infestor már nem tudja beásni magát. Még a Protoss Pylon is megközelíthetetlen, mert egy olyan mágneses erőtér veszi körül, ami halandók számára áthatolhatatlan.
- Gameplay magyarázat: Egyáltalán nem praktikus, amolyan „egység-az-egységben” effektus lenne, ha az Infestor épület alatt is elbújhatna, hiszen az egység kijelölés és becélzása egyaránt nehézkes lenne, satöbbi.
Comments (29)
84Noname
| #
Jobban örülnék egy pvz-nek… 🙂
Ezt is a multkori két fejlesztő fogja tolni vagy két skillesebb gamer?
Végre kiderül, hogy mennyit számít a +HP a marine-nak és a jobb útkeresés a lingnek…
Ami a tojásokat illeti: Jobb ha csak 1 féle van… aztán lehet parázni, hogy a derítő munkással 3 dron tojásait látunk vagy 6 lingét…
Reply
Strogg
| #
Szerintem itt a lurker tojásokra gondolnak…
Reply
Antares
| #
Na ez már komolytalan, most megint hőst és ultimate unitot csinálnak a mothershipből. Szerintetek ezek szerint tud teleportálni is? (szempillantás alatt ott terem bárhol) A láthatatlan épület meg jónak hangzik, de igazából elég feleslegesnek tűnik hisz az épületek nem mozognak.
Reply
Aston
| #
#3: Igen, tud teleportálni, ahogy írtam is.
Reply
84Noname
| #
Hát azért nem mondanám, hogy nincs jelentősége… amikor zerg cracklingel több expet támad próbálja széthúzni a csapatodat, akkor előfordulhat, hogy nem érsz oda időben az expre. Ling meg Cannonostól mindenestől lebontja egy szem pillantás alatt. Viszont most csak odateleportálsz MS-el, Vortex… Azért az elég nagy gondot okozhat a zergnek, ha ovikat is küldözgetnie kell folyamatosan, ami ráadásul lényegesen lassabb a lingnél… nem tud kijönni a mobilitása.
Reply
KennyGTP
| #
#3 A láthatatlan épület pl.: eléggé hatásosak lehetnek egy feljárónál ahol láthatatlan Photon Cannon plusz Dark Templar-ok sorakoznak 🙂
Reply
K4E
| #
„a Zergek tojásairól érdeklődik valaki, hogy azok miért nem különböznek egymástól?” mert az ég kék , a fű zöld és chuck norris még él…
Reply
KennyGTP
| #
http://www.hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=24968
Reply
Strogg
| #
Mire van láthatatlan épület, addigra van „pár” detector is…
Reply
SzuL
| #
„mert egy olyan mágneses erőtér veszi körül, ami halandók számára áthatolhatatlan.”
ekkora baromságot hogy találtak ki? melee unitok akkor hogy is sebzik a pylont? 😮
a mothership sose tetszett
a tvz viszont érdekes lesz remélhetőleg. a medievac dropship érdekel főleg igazából.
Reply
inkwizitor
| #
Válasz KennyGTP #8 üzenetére:
régi hír. anno még itt is volt róla szó…
Reply
metromental
| #
Még a Protoss Pylon is megközelíthetetlen, mert egy olyan mágneses erőtér veszi körül, ami halandók számára áthatolhatatlan.
szerintem akkor a phase prizmának is kéne valami ehhez fűződő tulajdonságot adni. pl phase előállításnál a hajó alatt….. ötlet? 😀
Reply
Leto
| #
//offtopic
Aston, semmi parancsolgatás vagy ilyesmi, de a fenti ‘flash’, mozgó hírszalagból kivehetnéd azt hogy Starcraft 2 a 2008-as BlizzConon 😛 Már a 2009est is bejelentették, ahhoz csináljatok bannert 🙂
Reply
Promie Motz
| #
Érdekes kérdés taktikai szempontból, hogy meg lehessen-e különböztetni egy lurker tojást egy banelingétől, esetleg ezeket a frissen gyártandó egységektől…. Nem tudom, mert a zerg számára az a jó, ha az ellenfél nem tudja, hogy mit is hozol ki éppen… de azért érdemes megnézni a többi játékos szemszögéből is.
ezt érdemes lenne tesztelnie a Blizznek… bár lehet, nem is egy olyan életbevágó kérdés, de 3-4 tojást még simán meg lehet jegyezni 🙂
Reply
SzuL
| #
Válasz Promie Motz #14 üzenetére:
hát a bw-ben ez eléggé nagy keverés volt, például a p-nél a gw-n nem látszott, hogy mikor készül valami, de a stargate-ben már igen. robonál semmi, nexusnál igen. terránál minden mindenhol látszott, zergeknél meg a lurker tojás különbözött, aztán kész (jó, még volt cocoon, de azt eléggé nehezen lehetett összekeverni a simával :D)
szerintem úgy igazságos, ha mindenhol látszik, hogy mi készül – zerg kivétel, ott a fejlesztéseket kéne mutatni (baneling, lurk, stb)
Reply
84Noname
| #
A lurker tojást leginkább az különbözteti meg a többitől, hogy nem hecs mellett van… 🙂 Ennyi bőven elég 🙂
Reply
Promie Motz
| #
De akkor viszont lehetne trükközni, hogy a frissen vett hidrákat még a hive mellett mutálod át lurkerekké, és ha derít az ellen, ebből nem jön rá 🙂 mindegyik lehetőség hordoz magával pár lehetőséget, ezért fontos, hogy Blizz jól gondolja át! Halljátok?! Gondoljátok át!!!
Reply
Dav
| #
hoppá
http://www.starcraftwire.net/blog/comments/blizzard-withdraws-starcraft-2-from-cebit/
kérdés az hogy ez most jó vagy rossz hír:D
Reply
Crafty_FOX
| #
Már látom ahogy hoszabb gamekben (mondjuk pl ffa-kban) szép lassan guritja mindenki a másik felé a mothershipet aztán mikor már majdnem odaért megtámadják és egyből viszateleportája 😀 Az meg indulhat előről 😛
Ez egyébként megint a catchupról szól, nehogy már ne tudd kihasználni a maothershiped csak azért mert rossz helyen van 😛 Szerintem ez jó dolog, másfelől meg így egy kicsit olyan queen feelinges lett. A humannak a bázis védelemben mindig nagy előny volt a tank, most a többiek is kapnak valami finomat, kicsit később, cserébe erősebbet.
Majd meglátjuk mi sül ki belőlle. Részemről bizakodó vagyok, végülis bármilyen elcseszett is legyen a rendszer kezdetben, legfeljebb a 2 kieg majd helyrepofozza 😀
Reply
SzuL
| #
ha viszont ingyenes a teleport képesség, akkor elég szép dolgokat ki lehet hozni egy-egy proxy pylonnal a mothershipből. imba szaga van :/
Reply
Promie Motz
| #
#19 Ha a Queennek még mindig meg van az a 3 szintje, ami az elején volt, akkor már Hatch-tól lehet gyártani 🙂 kérdés akkor viszont, hogy mennyi spellje van már Tier 1 ben
Reply
Promie Motz
| #
a proxy pylonos trükk ellen egyszerűen úgy lehet védekezni, hogy ha pylonhoz nem lehet ugrani
Reply
Crafty_FOX
| #
Kb én is erre gondoltam Meg lehetne határozni pár épületet amihez azért nem megy a tp. Sőt igazából én úgy csinálnám hogy leginkább ccsak főházhoz vagy stargate hez hasonló drága épüetekhez, nem holmi photon cannon meg pylon. Akkor tényleg hamar azzá fajulhat a játék hogy „ki tudja becsmpészni a másikhoz a pylont ” 😛
Reply
SzuL
| #
látom, vannak amúgy rajongóim, minden hsz-em 2, vagy azalatt van :D:D
Reply
aarchie
| #
Válasz SzuL #20 üzenetére:
Ismerve a Blizzt, még az első beta patchben át lesz állítva, hogy csak Nexus-hoz mehet a teleport. Warcraft3 1.00-t és a TFT legújabb verzióját összehasonlítva sincs túl sok közös.
Reply
SzuL
| #
Válasz aarchie #25 üzenetére:
igen, ez várható lesz. mindenesetre elég szépen ki lehet majd ezeket használni, főleg ha tényleg olyan erős az a mothership, mint amennyire mondják, mert akkor akár egy proxy nexet is be lehet vállalni egy eldugottabb sarokba 🙂
Reply
Promie Motz
| #
Szövetséges, illetve ellenséges épületeket is láthatatlanná tesz a Mothership?
Reply
Raymond
| #
1 mi az a proxy?
2 szerintetek az uj reszek, nem csak efektiv pontok valtoztatasal, hanem spellek balancolasaval is tortenhet? ertem rajta, hogy magat a spelleket valtoztatjak meg, es mondjuk nem az energyjet
3 a lathatatlan epuleteket lehet majd „latni”, ugy mint a dt-ket, korvonalkent?
Reply
SzuL
| #
Válasz Raymond #28 üzenetére:
a proxy minden olyan épület lerakás, ami nem a mainen, illetve expen van. pl: map közepére építesz 2 gw-t, és abból rusholsz.
Reply