Archive for 2009. július 8. szerda

Elfeledett Karune kék postok

Üdv mindenkinek! Aston és L4.ZsukoV (mostmár kolléga 🙂 ) révén, abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy mostantól teleszemetelhetem írhatok a főoldalra 🙂 Csapjunk is rögtön a lecsóba : a napokban elsunnyogott pár karune kék post a battle.net fórumok mélyén, pedig van bennük új infó. Egy fórumozó kérdezte Karune-t, hogy az Overseer-nek milyen energiába kerülő képességei vannak. Nos, kapott egy újat. In addition to having detection and increased speed from the Overlord they can use these abilities: Spore Cloud (50 energy)– Release a cloud of fog, covering an area and blocks line of sight for a period of time (subject to balance). Units that are above the fog can see into and over the fog. This ability is great at blocking the line of sight of spotter units on cliffs, block line of sight of Marines while your Zerglings run up close to attack range, or even to hide your ranged units like Hydralisks from the enemy while having your own spotter for the Hydras. Changeling (100 energy)– Changes into an enemy unit (Zealot, Zergling, or Marine) depending on the enemy race. This unit acts as an excellent scout. Magyarán kapott egy (számomra legalábbis új) képességet Spore Cloud néven, ami 50 energiáért tulajdonképpen „fog of war”-t pakol le egy bizonyos ideig (még balance tárgya hogy meddig). Aki a köd felett van az átlát rajta. Karune szerint tökéletesen lehet használni magaslaton kukkoló egységek ellen, ugynakkor a Marine-ok látómezejét is blokkolhatjuk vele, hogy a Zerglingek könnyebben bedarálhassák őket. Vagy akár Hydralisk-okat is elrejthetünk ezzel a technikával, majd odavihetünk valami légi egységet, ami keresztül lát a ködön és kedvünkre gyilkolászhatunk, miközben az ellenfél az idegbajtól kidagadt ereit próbálja nyugtatni. Idegesítő egy képesség lesz, az egyszer biztos 🙂 Aztán ott van még a Changeling képzés is 100 energiáért, ami az ellenfél fajától függően „készít” vagy egy Marine-t vagy egy Zealot-ot vagy egy Zergling-et. (2v2/3v3/4v4 esetén gondolom véletlenszerűen választja ki melyik ellenfél faját másolja le. De ez csak spekuláció.) A másik elfeledett kék post a Bunker Salvage-ról szólt, miszerint jelenleg 100%ig visszakapja a játékos a bunker árát lebontás esetén. Ez azt eredményezheti, hogy orrba-szájba minden terran bunker hegyeket fog építeni, mivel bármikor visszakaphatja a beleölt pénzt. Karune azt reagálta hogy Dustin Browder szerint is túl erős ez a képesség jelen formájában, de a Béta idejéig még így hagyják, aztán majd akkor eldől hogy gyengítenek-e rajta. Quote:Bunkers salvage for 100% of cost? Looks like I’ll be building a lot more bunkers vs zerg Karune :Dustin did also mention that he felt this could possibly be too strong, but we will probably wait until beta for evidence before making any changes. Aztán zárszóként itt van még egy totál értelmetlen kérdés is egy fórumozótól, aki mindenképpen fontosnak találta, hogy teljesen evidens dologra kérdezzen rá 🙂 Quote:So, will there be a „always show health bars” option in SC2? Karune :Yes, there will be an option to ‘always show health bars’ similar to the option present in Warcraft 3. Magyarán lesz-e opció arra hogy állandóan ki legyen jelezve az egységek HP csíkja? Igen, lesz, ugyanúgy mint a Warcraft 3 esetében. Forrás Battle.net (1) Battle.net (2)

Mr.Gumby . Hírek 1080 17 hozzászólás

Zerg creep tévhit

Mr.Gumby ismét talált egy érdekességet, amiben Cydra eloszlatott egy felröppent tévhitet, miszerint: Creep does increase movement speed, but does not increase hit point regeneration. Tehát a Zerg creep csak gyorsítja az egységeket (kivétel a drone…), de nem növeli a regenerációjukat. (Mondjuk szerintem ez még beleférne zergeknél, hogy a creep gyorsítana és meggyógyítani is 1hp/sec-es „tempóban” ha már a protossok pajzsa is egy idő után szép lassan elkezd újra töltődni, nem?) Forrás: StarcraftWire.net

L4.ZsukoV . Hírek 1144 17 hozzászólás