Zerg creep tévhit

L4.ZsukoV . Hírek 856

cydraMr.Gumby ismét talált egy érdekességet, amiben Cydra eloszlatott egy felröppent tévhitet, miszerint:

Creep does increase movement speed, but does not increase hit point regeneration.

Tehát a Zerg creep csak gyorsítja az egységeket (kivétel a drone…), de nem növeli a regenerációjukat.
(Mondjuk szerintem ez még beleférne zergeknél, hogy a creep gyorsítana és meggyógyítani is 1hp/sec-es “tempóban” ha már a protossok pajzsa is egy idő után szép lassan elkezd újra töltődni, nem?)

Forrás:


Comments (17)

  • DarkDevil

    |

    azért tényleg simán beleférne a Zergeknél

    Reply

  • Lama Roid

    |

    Nem, mert a Zergek alapból regenerálódnak, csak nem olyan gyorsan 😛

    Reply

  • DarkDevil

    |

    igen de ha ezt a folyamotot feltudnák gyorsítani az sokat segíteni mint az SC-ben a protossnál a Shield Battery

    Reply

  • metromental

    |

    akkor lássuk hogy volt az sc1-ben kicsit részletesen:
    terran
    – medic/scv -vel “manuálisan” gyógyítható akár gyorsabb tempóban
    – épületek javíthatóak
    zerg
    – öngyógyuló, gyenge hp, viszont nagyobb tömeg elkészítésére egyszerűbb lehetőség
    – épületek gyógyulnak
    proti
    – HP/SHIELD kb. 1:1 arányban. ebből a shield regenerálódik, illetőleg batteryvel tölthető viszont drágább egységek, nagyobb pop igény.
    – epületeken a shield regen ugyanúgy, plusz fejleszthető shield.

    persze tudnám ezt még órákon át írni, hogy milyen összefüggések vannak a tökéletes balansz végett, ugyanakkor pofon egyszerű és nem kell vele törődni, úgy jó ahogy van.
    namost az sc2-ben, a queen tud épületet gyógyítani energiáért cserébe. gyorsabbak az egységek a creepen. minek mindez? akkor nem érdemes a zergel támadni, mert a queen hős jellegű, kb mindenre jó a bázison. sc1-ben a terran volt a defenzív támadó (a független építkezés és siegetank), most a zerg IS az lesz? hatcheryt rakunk majd ki az ellenfél elé, ha támadni akarunk és ez lesz a tuti stratégia? 🙂 nagyon kíváncsi vagyok mi lesz mostmár… adják ki a játékot, ne kékposztoljanak többet! 🙂

    Reply

  • KennyGTP

    |

    És a creep (még) tudja az ellenség épületét sebezni? Mert erről is szó volt, de a BR2-ben ez nem valósult meg :S, vagyis én nem láttam.

    Reply

  • Blase

    |

    Én úgy tudom hogy a protoss pajzsa nem töltődik egy ideig, majd ha már em érte támadás egy bizonyos ideig gyorsan visszatöltődik. De ez azóta már könnyen változhatott.

    Reply

  • Brebbia

    |

    Tossnak most 10 sec ooc után kezd el regenerálódni a pajzsa, viszont kétszer gyorsabban, mint BW-ban. Cserébe a legtöbb egységnek csökkent a pajzsa és nőtt a HP-ja, viszont most már nem a haszontalan battery tölt, hanem az amúgy is építendő dark pylon (vagy mi most a neve). Zerg regen meg BW-ban is elhanyagolható volt, most is az. Azt is kétlem, hogy a passzív creep speed bónusz miatt majd behatcherizik az ellenséget, hiszen támadásnál ennek alig van szerepe, inkább egy creep tumor “futószalagot” tudok elképzelni, ami összeköti az expeket és pl. kivezet a fő gyülekezőhelyre.

    Reply

  • Dav

    |

    Válasz DarkDevil #1 üzenetére:
    ezt majd a balance team eldönti. ok?

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #6 Egyébként ha ez majd működik épületeknél is az igen hasznos lesz (protoss szempontbol) az épületeknek elég sok pajzsa van ami amugy nagyon lassan regenerálódna viszont gyakran békén is hagyják őket így gyorsan visszatöltődhetnek. Egész jol megfelelhetnek majd torlaszolgatáshoz 🙂

    Reply

  • nrvn

    |

    #9 Csak azt se felejtsd el, hogy már egy siege tank is majdnem ugyan olyan gyorsan – ha nem gyorsabban – lövi le az épületeket mint a bw-ben 2 siege tank. Amúgy a toss-nál megint ugyan az lesz a szerepe a pajzs fejlesztésnek mint a bw-ben v ezen is variáltak egy picit?

    Reply

  • _BlackGrim

    |

    Válasz nrvn #10 üzenetére:
    Gondolom az megmarad h minden annyit sebez a psi pajzsra mint amennyi ki van irva és gondolom h simán az unitra meg annyit-amennyit ez majd a játékban elválik(pl: a goon ,,börre” 10-et sebez a kiirt 20 helyett).

    Reply

  • Brebbia

    |

    Pajzsról kicsit összevissza beszélnek, makogtak valamit új mechanikáról, de amennyire én tudom, semmi sem változott. Minden az alapot sebzi rá (ez buff, de ez a másik ok, amiért csökkentek a pajzsok, a jobb regen mellett), az upgradek meg adnak +1/+2/+3 armort. A regenerációt nem gyorsítják.

    Én személy szerint a BW egyik leggyengébb részének tartom a pajzsok fejlesztését, így remélem, azért valamit még pofoznak rajta.

    Reply

  • keedav

    |

    Ha a zerg támadáshoz akarja használni a creepet, lerakhatja az overlord-dal. Erre meg egy queen lerak egy creep tumort, és jóval olcsóbban és gyorsabban lesz kész mint egy hatchery. De ha a queen a földre is tud lerakni tumort, az még jobb lenne (erről nincs információ).
    A protoss shield recharge-ról meg annyit, hogy szerintem lehetne passzív képessége az obelisknek (dark pylon), szóval a közelben lévő egységek egy picivel gyorsabban regenerálódnának.

    Reply

  • RZednik

    |

    Válasz L4.ZsukoV #12 üzenetére:
    Öö… sry, ez akkor vhogy nálam kimaradt! 🙁

    Reply

  • Raymond

    |

    Nehogy mar itt mindenkinek ossze vissza regeneralodjon mindene ingyen! A zerg queen azt hiszem energyvel, a toss is, a terran meg mindent szereljen penzert??? Ne mar…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.