Nullifier frissítés

Astonkacser . Hírek 1966

Az egyik kedvenc Protoss egységem, a Nullifier, amely később a Distruptor nevet kapta és a Force Field képessége miatt olyan érdekes (valamelyik Battle Reportban nagyon jól játszottak vele), jelenleg Sentry néven fut, ééés új külsőt is kapott:

SCIISentry2

Comments (56)

  • butcher

    |

    Meg kell hogy mondjam, ez überkirályúl néz ki o_O

    Reply

  • Promie Motz

    |

    a külső nagyon menő, olyan mintha egy hordozható térkép generátor lenne 😀

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Sztem nagyon jól néz ki, mint vmi oriasi EMP 😛

    Reply

  • inkwizitor

    |

    faszányos

    Reply

  • K4E

    |

    „Csuda szép” 😛 csak lehetne már kipróbálni 😛

    Reply

  • SzuL

    |

    elég furcsa, de nem ellenszenves 🙂

    Reply

  • Animebj

    |

    Hogy kiálljak a sorból: A korábbi modell jobban nézett ki. Miért kell minden protoss egységet hirtelen krisztályokkal kiegészíteni (Mothership, most meg ez). Legközelebb már a High Templar kap a hátára egy 2m-es Khaydarin krisztályt vagy mi?

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Animebj #7 üzenetére:
    az előző modellen is van

    Reply

  • JaReL

    |

    Az előző modell is nagyon bejött, az olyan volt, mint egy rája… Ez sem rossz, de még szoknom kell… 🙂 Azért a lore-magyarázatra kíváncsi lennék, hogy mi az a „hologramm-gömb” (merthogy szerintem nem kristály) a hátán?…

    Reply

  • Lama Roid

    |

    Amikor megláttam a postját FaceBook-on azt hittem valami Protoss épület 😀

    Reply

  • zergo

    |

    LOL és ezek után mondják február 10-re a béta érkezését?!…kötve hiszem. Amikor még ilyen változtatások vannak folyton? egyáltalán honnan van ez a 10.-ei béta beharangozás? Én már aztse tom mivan

    Reply

  • cultureparadise

    |

    Sziasztok!

    Mindennapi, rendszeres látogatója vagyok az oldalnak, de csak ma regisztráltam, mert eléggé sok gondolat fogalmazódott meg bennem a játékkal kapcsolatban.
    Nem tudom, kik fejlesztik a játékot, de biztos vagyok benne, hogy a játékra nagy hatást fejtett ki warcraft színes. kissé csicsásabb világa. Nekem ez nem tetszik.
    A Starcarftnak igenis szürkésnek, koszosnak, realisztikusnak kell lennie, a hideg leheletű, átfagyott, nikotin szagú mosdatlan tengerészek, a félelmetes izomzatú,
    halálosan gyors és üvöltően vérszomjas ragadozók, és kegyetlenűl precízen gyilkoló, magasztosan fémszerű könyörtelenűl intelligens lények világának.
    A Carriernek, óriási, letisztult, porosan aranyló, reménytkeltő, mégis minden reményt elpusztító halálos léghajónak, melyből milliónyi interprecíz robotcirkáló kérdezés nélkül gyilkolja le a szenzorok által érzékelt élő struktúrákat.
    ehhez képest azt érzem, hogy a modellek nem adják vissza a játék komolyságát.
    A Starcraftban azt szerettem, hogy az nem egy mese volt, hanem egy véresen komoly valami. Fent az űrhajón, teljesen átéltem a zergekkkel való első találkozást, a terránok sötéten koszos világának felismeréseit. Ezt a játékot is ilyenre kellett volna csinálni. Véresen komolyra, hogy a játékos szinte féljen, mikor a szenzoraival meglát egy zerg hordát egyik helyről a másikra vándorolni, hogy mikor a terranokat irányítod, szinte görcsösen helyezd a földbe az aknáidat, a zseblámpás lángszórósaiddal pedig óvatosan fedezd fel a terepet, mert bármelyik pillanatban, bárhonnan támadás érhet. Ha pedig meglátsz egy Carriert, érezzed a hatalmat és reménykedj benne, h ő nem vett észre Téged.
    Több fertőzést, több vért, több koszt, több lüktető-kikelő lárvát akarok látni a terranok fertőzött bázisain, több drogot a terranok szervezetébe, több hideg kegyetlenséggel gyilkoló, fémesen tükröződő, hideg pontosságú hitech robotot és sokkal kevesebb mesefigurát, kisgombát, csicsamicsát. mellesleg a THOR tönkreteszi a játék hangulatát, az idétlen kinézetével, a fantáziátlan felhasználhatóságával, egyszerűen teljesen idióta egység, melyben semmi fantáziát nem látok, főleg a legutóbbi BR óta!
    Jókat most nem írok, a Blizzard emberei ugyis folyamatosan előadják a frankót, mint ahogyan ez mostanában szokás. Kicsit talán sok a vetítés, sok az üzlet, de kevés a beleélés. Ennyi.

    Reply

  • Sydra

    |

    Bár teljesen igazat adok cultureparadise-nak, én az ilyesfajta elvárásaimat teljesen feladtam. Már elsősorban nem is a játék izgat, hanem a map editor. Ott legalább javíthatok a végtelenül szürrealizált, wow-osított hangulaton. Bár sok fan nem lát tovább az orránál és továbbra is isteníti a blizzard-ot, be kell látni, h a Starcraft 2 fejlesztése sokadrangú dolog a WoW mellett. A Blizzard 7 éve adott ki utoljára olyan játékot, ami nem WoW vagy WoW kieg. Nem egy hírben olvashattuk, hogy többször is átcsoportosították az SC2 fejlesztőgárdát a WoW kiegekhez kalapálni. A játék engine-je gyakorlatilag 3 éve készen van, ennyi idő alatt más 1, néha 2 kész játékot is kiad. Azóta csak apróságokon tökölnek. Szal nem hiába néz ez a játék így ki. Sajnos a játék piac színvonala is odáig butult, h ilyen nagyfokú trehányság mellett is lehet egy ilyen játék világsiker. Bárki bármit mond sztem a WoW is egy ritka randa, buta és primitív játék. Tény hogy jó játék lesz ez a Starcraft 2, sőt nagyon jó…. de csak a mezőnyhöz képest. A Blizzard régen ennél többet is tudott, mikor nem volt ilyen fenenagy biztonságban a WoW palánk mögött.

    Reply

  • cultureparadise

    |

    A játékpiac butulására a legeslegjobb példa a RED ALERT 3 kijövetele volt! Felháborítónak tartom, hogy egy legendás játék ilyen trehányúl összedobált, hangulatilag, tartalmilag és grafikailag egyaránt OLCSÓ kategóriájú formát kaphasson, ahol miniszoknyás, rágózó kislány tankokat pusztít el a puszta nézésével. Ez a műfaj és a rajongók teljes arányú megalázása!
    A régi nagy fejlesztők biztosan forognak sírjaikban, ha ezt látják!
    A Starcraftal kapcsolatban csak annyit, hogy EMBEREK! 2010 van! A Starcraft akkoriban a maga nemében egy hatalmas újítás volt, mely magával ragadta az emberek milliót, országok játszottak és játszanak vele a mai napig is! A folytatásnak legalább ilyen ütősnek kellene lennie, tetemek felett átugráló, porba taposó zerglingekkel, akik pusztító gyorsasággal haladnak keresztűl a marinok sorfalán, miközben szájukkal darabokat harapnak ki a marinok testéből, és miután golyót kaptak, bukfencezve csúsznak be a porba, hogy utánna a lassan lebomló lények fertőző betegségeket terjesszenek. Vagy ahol ugyanaz a horda-pillanatnyi kontrolvesztés következtében önkéntelenűl csapódik a sziklafalnak, bugdácsol keresztűl a köveken, zuhan le a sziklákról, mikor a ghostok atombombái megsemmisítik az overmindot. Vagy ahol a kilőtt lábú ultralisk kínkeserves mamutszerű ordításával csapkod agyarával, miközben mozdulni sem bír és a vére patakokban folyik le sziklafürtről. Ahol a zealotok büszke serege, a legkegyetlenebb hidegvérrel halad előre, miközben az energiapajzsukon áthaladó golyók fémes koppanással verődnek le a vállukról, vagy éppen törnek le egy-egy fém- darabot a fejükre szerelt holografikus kijelzőből és ahol ugyanezek a lények a kezükre szerelt kardokkal szánt szándékkal a marinok űrbúráját törik széjjel, hogy aztán azok fuldokolva hulljanak a földre, miközben a fejük felett átugró firebat ordítva kapcsolja be a lángszóróját, hogy aztán egy perc mulva a stalker egy-a palackra tett jól irányzott lövéssel a multba küldje szerencsétlent és a robbanástól a darabjai szétszóródjanak a közelben.

    Reply

  • outro

    |

    Válasz cultureparadise #14 üzenetére: OK cultureparadise! Azt hiszem felfogtuk mit akarsz mondani, kicsit mintha túlspiláztad volna. Egyébként többé kevésbé egyet értek veled, de szerintem még így is sokat változott a játék kinézete és hangulatvilága az első screenshotokhoz képest. Ne feledkezzünk el a rózsaszín psipengével rohangászó zealotokról és a többi rémségről amiket régebben lehetett látni. Ahhoz képest a mostani kinézet teljesen rendben van. A terranok is kellőképp retkesek, a karakterek kidolgozottságáról nem is beszélve. Gondolok itt a fullalkoholista Raynordsra vagy a többi frankó karakterre. Szóval lehetne ez sokkal rosszabb is, szerintem ez első koncepciókhoz képest sokat is hallgatott a Blizzard a rajongókra. Persze ezzel nem védeni akarom őket, amit a megjelenéssel csinálnak az például már tényleg vérlázító…

    Reply

  • sweeping

    |

    2007ben amikor bejelentették a játékot, a játék sokkal meseszerűbb volt. Sokkal nagyobb mértékben hasonlított a wc3 világára. Ez elég sok rajongónak ellenszenves is volt, nekem nem volt különösebb bajom vele, de azért furának tartottam.
    Azóta természetesen átdolgozták és most már sokkal kevésbé meseszerű. Aki 2007 óta követi a fejleményeket az pontosan tudja hogy miről is beszélek. Szóval a játék rengeteget változott, nekem nagyon tetszik a jelenlegi verzió.

    Ez a játék E-Sport játéknak készül, és nem a kampányon van a fő hangsúly még ha úgy is tűnik egyeseknek.
    cultureparadise te még nem tudhatod milyen lesz a játék single playerben mivel azt még annyira részletesen nem mutatták be. Ott jó néhány egység animációja másmilyen lesz.

    Amiket leírtál az nem szerepelhet egy multi player verzióban. Ott letisztultnak kell lenni a játéknak egyszerű animációs halálokkal stb.
    Direkt nem lesz olyan hogy pl havazás a játékban vagy hogy essen az eső.
    Ezt régebben kérdezték már a blizzardtól, ez E-sport játék és fő a balansz. Nem engedhetik meg maguknak hogy pl a lingek lelassuljanak a viharban a zergligek ereje nem csak a sokaságban hanem a gyorsaságukban rejlik főként. De az se megoldható hogy esőben lerontsák a látásviszonyokat.
    Ez nem csak egy single player játék. Téged nem ismerlek de szerintem kitolod a küldetést neten játszol egy kicsit és fél év múlva már el is felejted az sc2-t.
    De ezt a játékot több millión fogják játszani nap mint nap a neten, és rengetegen ebből a játékból fognak megélni, a versenyszerű játszása miatt.
    Ide nem férnek bele olyan dolgok amiket leírsz.

    Viszont azt már most tudjuk hogy pl a siege tank animációs lövése teljesen más lesz single playerben mint multiban. És még lesz elég sok eltérés is. A multinak tényleg letisztultnak kell lennie
    A singlet esetleg tele lehetne rakni ilyenekkel, majd meglátjuk az hogy sikerült a blizzardnak miután kiadták a játékot

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    „Nem tudom, kik fejlesztik a játékot” vs. „a Blizzard emberei ugyis folyamatosan előadják a frankót”

    Bocs, csak feltűnt 😀

    Egyébként amit mondasz, elég… vicces. Az SC2 egyjátékos kampányában ugye nem csak stratégiai játék lesz, hanem beledolgoztak egyfajta kalandjátékot is, mely egyébként maradéktalanul megfelel a „koszos, hideg és kegyetlen” kritériumoknak.
    A másik meg, hogy a kinézet nem számít. A történet, és az, ahogy majd előadják, annál inkább.

    Reply

  • starbug

    |

    Érdekes eszmefuttatások… Szerintem csak az van, hogy már a várakozás kínjában nem tudunk mibe belekötni. Szerintem egyébként nem is lehet, az egységek tiszta rajza és a játékban mutatott képe már csak a környezet miatt is bőven más. Egyetértek sweepinggel, majd a single után nyilatkozzunk a hangulatról, mert abba addig úgysem láthatunk bele, a multi meg olyan lesz, amilyennek lennie kell.

    Reply

  • Aston

    |

    Cultureparadise hozzászólására csak annyit reagálnék, hogy még 2007 májusában amikor bejelentették a játékot, és megnéztük az első videót, már akkor is, de egészen 2008 júniusáig a játék nagyon, nagyon warcraftos volt. Ezt a mesés stílust nagyon sokan szidták, és anno rengeteg vita ment erről a hivatalos fórumon is, szóval nem újkeletű a dolog.(ahogy ezt már Sweeping is kifejtette)

    A fő oka ennek az anomáliának az az, hogy a Starcraft 2 művészeti igazgatója Samwise Didier, akkor eddig a Warcraft világba rajzolt nagyon sokat, és nyilván ezt folytatta azután is, hogy kinevezték az SC2 élére. Ő ezt szereti, éppen ezért szerintem hiba volt a kinevezése.

    A játékkal én már kétszer is játszottam, és a kettő között nagyon nagy különbség volt. Legelőször is nagyon fontos megjegyezni azt, hogy a képekről és videókról még nem érzed át a játék hangulatát, amilyen a képernyő előtt.
    A WWI2008-on a játék még tényleg nem volt az igazi, bár nekem már úgy is tetszett. A Blizzcon2008-as verzióban nagyon látszott, hogy egy másik irányba mentek el, sokkal inkább a Cultureparadise által említett „realisztikus” vonalra. Szóval én reménykedem benne, hogy az eredeti hangulatot próbálják meg ők is visszaadni, csak szépen lassan interpolálnak a tökéletes élmény felé.

    Reply

  • Sydra

    |

    Nem lehetne valami korlátozást bevezetni, hogy aki már játszott a játékkal, az ne kommentelhessen?:D Menj el etiópiába és mesélj az etióp éhező kisgyerekeknek a lekváros bukta ízéről! Sőt vitatkozz velük az ételekről! Sztem hamar megtapasztalnád milyen egy igazi zergling rush!:D

    Reply

  • Vincze01

    |

    Na pont ez volt az az egység ami zavaróan kilógott valahogy a protosok közül. Most így nemtom milyen lesz a tömegben, de tuti sokkal jobb.

    Reply

  • K4E

    |

    Graf nem számít! Csak a történet & Maga a játék élmény! Plusz szinkronszínészek mennyire veszik „komolyan” ezt a projectet. := Feeling;

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz zergo #11 üzenetére:
    nem mondják…

    Válasz Sydra #13 üzenetére:
    tényleg? te már játszottál vele?

    Válasz K4E #22 üzenetére:
    számít a grafika is mert ha nem üti meg a kellő szintet a hangulat is veszít a színvonalából.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz inkwizitor #23 üzenetére:
    A grafika abszolút lényegtelen itt van pl a starcraft
    Ha a grafikája alapján értékelnénk senki se játszana vele hiszen egy baromi régi játék már eljárt felette az idő, mégis az egyik legnépszerűbb stratégia játék.
    Vagy ott van pl fps-eknél a cs 1.6

    Semmi nem veszít az ember a játékélményből a grafika miatt.
    Csak mindenki szereti a csillogó dolgokat meg hogy kelljen hozzá a legdrágább gép különben szar. Van aki úgy áll a játékhoz hogy mond a gépigényét?
    Csak ennyi? Akkor az egy szar hagyjál már

    Felőlem még ennél is lehetne gyengébb az sc2 grafikája, hiszen nem arra hajtok, a játékélmény a lényeg.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz sweeping #24 üzenetére:
    nem is multira értettem a grafikát. single playerben viszont van jelentősége. amúgy túl reagálod. nem azt mondtam hogy a legmodernebb grafiaki motor legyen alatta és nézzen ki úgy mint a való élet hanem azt hogy közre játszik a hangulat megteremtésében vagyis valamilyen szinten(!) van jelentősége.

    Reply

  • SzuL

    |

    „Csak mindenki szereti a csillogó dolgokat meg hogy kelljen hozzá a legdrágább gép különben szar. Van aki úgy áll a játékhoz hogy mond a gépigényét?
    Csak ennyi? Akkor az egy szar hagyjál már”

    ezeket hívják vérpistikéknek.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz inkwizitor #25 üzenetére:
    Jó egy kicsit túlreagáltam, de vannak akik tényleg így állnak hozzá, lehet hogy te nem de hidd el sokan igen.
    Jó egy minimum szintet azért tény hogy üssön meg

    Reply

  • balint.nk

    |

    Sweepingre reagálva már egyszer írogattam, hogy ha csak egy tökéletesen balanszozott játék kellene, az már megvolt 1998-ban is. Szerintem itt nem azt kell mérlegelni, hogy csillogó-villogó grafika legyen-e vérpistikéknek, vagy ne, hanem azt, hogy HA már csinálnak egy játékot valamilyen szintig mégis „csillivilli” grafikával, akkor az milyen legyen: meseszerű vagy koszos; és HA már ráköltenek x mennyiségű pénzt és mégannyi időt, akkor az legyen-e hasonló a WoW-hoz, vagy ne, és mennyire ne.
    Szerintem sem a grafika a minden (rosszul is esne a vérpistike jelző 🙂 ), de ha csinál valamit a Blizzard, akkor csinálja jóra. És szerintem ezért van értelme vitatkozni azon, hogy most akkor milyen is (legyen) az a ‘jó’ grafika.
    Én ezért értek egyet cultureparadise-al félig, de sztem sem az effekteknek kellene többnek lennie az E-sport miatt, hanem a hangulatnak kicsit realisztikusabbnak. Szerintem az annyival több gépet nem enne, és butítani egyébként is mindig lehet bármit (még effektet is).

    Reply

  • JaReL

    |

    Mondjuk ez a grafika kérdés érdekes dolog… Nekem speciel több régi 2d-ben készült játék sokkal jobban tetszik, mint a korai 3d-s próbálkozások. Pl. Age of Empires 2 nagyságrendekkel szebb, mint a AoE 3… SC1 is szebb nekem, mint a Warcraft3. Jó dolog a 3d, meg, hogy van mélysége a dolgoknak, meg lehet forgatni, de a kevés polygonos egységek durván faragott kis szobroknak néznek ki, az ívek szögletesek, stb…

    Ezért várom nagyon, hogy mit tud nyújtani majd a SC2! Már az állóképek is nagyon szépek, pláne a HD minőségű videok! Mindazonáltal a SC-ra ma sem mondanám, hogy csúnyább a mai játékokhoz képest, hanem csak elavultabb technikával készült játék…

    Reply

  • Sydra

    |

    Válasz Sydra #13 üzenetére:
    tényleg? te már játszottál vele?

    Mivelhogy szinte heti rendszerességgel adnak le képanyagot a játékról, nem kell játszani ahhoz a játékkal, h csöppnyi sejtésünk legyen a grafikai színvonalról. De ez mellett mindenki tapasztalja a sok éves késést, amihez szintén nem kell játszani a játékkal. Szal nem értem miért van az, ha valakinek negatív véleménye van az eddig látottak alapján a játékról, mindig valaki belöki ezt az értelmetlen kérdést. Aki dícséri attól is meg lehetne kérdezni ugyanígy. Ugyanígy pl dio3-ról is lehet véleményt alkotni, mivel kiderült, h kivették belőle a dio2 rendszerének a 3/4-edét. Szal pont azok az elemek nem lesznek a játékban ami miatt a dio2-őt szerettem. Mindezek mellett én sem véletlenül olvasgatom itt a híreket, ha nem várnám a játékot nem itt lennék, csupán nem csak fehérben, vagy csak feketében látom a dolgokat.

    Félre értés ne essék, nekem nem kell, hogy videókártyaszaggató grafikája legyen a játéknak, csak akkor ne is tartson ilyen sokáig a fejlesztés és ne legyenek olyan riportok amiben Blizzard bácsiék azt mondják, h „húde nehéz 3D-s játékokat csinálni” amiben pont ők nem remekelnek. Szal az SC2 pont nem a nehéz kategória, akkor már inkább játszanak God of War-ral vagy DoW2-vel aztán utána mondják, h nehéz!

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Sydra #30 üzenetére:
    „Tény hogy jó játék lesz ez a Starcraft 2, sőt nagyon jó…. de csak a mezőnyhöz képest. A Blizzard régen ennél többet is tudott, mikor nem volt ilyen fenenagy biztonságban a WoW palánk mögött.”
    erre értettem. btw nincs bajom a negatív kritikával de a fent idézett szövegből azt vettem le hogy nem lesz oylan jó mint az egy amit márpedig nem tudhatunk addig amig ki nem próbáltuk mi magunk.

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    Ha már itt tartunk, én meg azt nem értem, miért kell a Blizzardnak még mindig bizonyítania.

    Szerintem nem kell.

    Ők azok, akik eddig sohasem adtak ki rossz játékot a kezeik közül, még sohasem hibáztak. Már nagyon régóta vannak az iparban, és tudják mit csinálnak.

    Számomra visszataszító, hogy valaki egyáltalán meg meri kérdőjelezni ilyen tapasztalatú emberek alkotását. Miért kellene nekik újra és újra bizonyítaniuk?! Ők már bebizonyították, hogy tudnak. Azok a noname emberkék, akik meg vinnyognak ez meg ez miatt, azok még nem.

    Arról meg valószínűleg végképp nincs elképzelése a siránkozóknak, hogy mennyire nehéz jól összerakni egy ilyen játékot. „Csak akkor ne tartson ilyen sokáig a fejlesztés…” Tudás nélkül könnyű mondani, hogy egyszerű munka…

    Reply

  • Sydra

    |

    #31 inkwizitor: Hát csak emlékszem milyen volt pl régen Blizz játékokra várni… minden info morzsán tátottam a számat, mert minden tele volt új ötletekkel. Pl WC3 WC2-höz képest sztem óriási előrelépés volt. Most valahogy ezt nem érzem a hírekből, akkor lehetett érezni. De mint mondtam elsősorban nem is ez a bajom. Azt látom, h a többi játék nagyon háttérbe szorul a wow mellett és tény nem játszottam SC2-vel, de sztem mindenképp a játékélmény rovására mennek a folyamatos fejlesztői átcsoportosítások.

    #32 Lord_Crusare: Szóval ha nem ízlik a túrós bukta, nem szólhatom le, mert nem vagyok szakács? Vagy hogy van ez? Olvasd vissza, ellenpéldát is írtam, szal nem hasraütés szerűen szólom le a grafikát. Van ettől egy tucat szebb stratégia és nem csak kicsit szebbek, hanem több lépcsőfokkal.

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    Igazából soha nem bírták felfogni az emberek, hogy a Blizz játékok azért nem olyan szépek megjelenéskor, mint a többi, hogy a legtöbb ember játszhassa multiban. És a kinézet nem számít. De tényleg nem. A játékmenet az, ami fontos. Ezért játszanak ma az emberek még mindig StarCraft 1-el. Dawn of War ide, Supreme Commander oda, ezek csak próbálkozások a StarCraft mellett.

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Sydra #33 üzenetére:

    Milyen újításokat vársz még? SC1 meg a Red Alert annak idején hozta be a stratégiai játékok máig tartó klasszikus elemeit. Van, hogy nem lehet tovább cifrázni…

    Gondolj az FPSre. Ott először Doom meg Quake single playerek, majd jöttek a multis játékok, CTF, meg hasonlók. Aztán az UT2004ben már járművek is voltak, de tovább már nem nagyon megy… Ugyanazokat a dolgokat finomítgatják. Nekem egy CS és egy CoD4 között nem sok eltérés van, kivéve persze a grafikát…

    Itt is ez van, a játékmechanikán nem lehet már fejleszteni nagyon (de azért így is van warp is, gyorsabb nyersanyaghordás, salvage, stb…) marad a grafikai… Az meg szerintem megvan.

    Reply

  • Dav

    |

    Válasz Sydra #33 üzenetére:

    „Van ettől egy tucat szebb stratégia és nem csak kicsit szebbek, hanem több lépcsőfokkal”

    na ez már kicsit sok:P
    http://www.youtube.com/watch?v=jvQY9lnG2ks&fmt=22
    tessék végignézni aztán meg jöhetnek azok az RTSek amik ennél több lépcsőfokkal jobban nénzek ki

    Reply

  • Dav

    |

    amúgy Sydra a rezidens Blizzard héter hardwireden. lehet az D3, SC2 vagy WoW neki biztos lesz pár kedves szava:D

    Reply

  • sweeping

    |

    Szerintem is gyönyörű az sc2 grafikája, igazából nem is értem milyen több lépcsőfokkal szebb grafikáról beszél. Engem teljesen lenyűgözött

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Sydra #33 üzenetére:
    azért valjuk be ma már egyre nehezebb valami újat elővillantani viszont az hogy a WOWot mennyire részesítik előnyben a többi játékukhoz képest engem is bosszant de ha bele gondolsz logikus hiszen az hoza a zsozsót és mamut cég lévén hülyék lennének nem kihasználni ha egyszer ekkora aranybánya. igen a Blizzard is csak egy pénzéhes rohadék multicég mint az összes többi de a játékai szvsz továbbra sem csorbultak inkább csak a WoW miatt most eltörpülnek, vagy nem kapnak akkora publicitást vagy nemtom hogy mondjam.

    sweep: ide ne élvezz, azért olyan nagyon nem szép ez a játék:)
    bár így felfrissítve az emlékezetem a fent linkelt videóval. azért közel sem beszélhetünk ronda játékról.

    Reply

  • balint.nk

    |

    Válasz Lord_Crusare #32 üzenetére:
    Azért furcsa lenne, hogyha semmi mást, csak dicséretet lehetne mondani. Például soha nem mondanám, hogy Boticelli rossz festő volt, de azért járok múzeumba, hogy eldöntsem tetszik e nekem – amúgy nem igazán. De azt hiszem, Boticelli nem mondaná, hogy öhm, vinnyogok.

    Reply

  • Apafalo

    |

    A SC 1-el azért játszanak még mindíg mert ezt egyszer ide már leírták de látom nem értitek, hogy egy rohadt nagy játék „jó” grafikával a maga nemében, én is szívesebben játszom azzal mint valami torz 3D-s valamivel amik születtek WC3 stb. A WoW-ról nem is beszélve. Úgygondolom a Blizz eltudja dönteni mi jó neki és mi nem ez a grafika úgy jó ahogy van, valaki még az elején mondta, hogy a Thor egy vacak na vele egyetértek.

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    Válasz balint.nk #40 üzenetére:
    Ha valaki a saját véleményét közli, azt elfogadom, mert nyílván mindenkinek joga van hozzá. Ha valaki nemes egyszerűséggel olyasmiket jelent ki, aminek nincs értelme (pl. Ilyen a graf? Akkor legalább készüljön el gyorsabban), az idegesítő. Engem a folyamatos és jogtalan negatívum-áradat zavar, továbbá a tény, hogy mindegy, mennyire király, amit a Blizzard csinál, azért is leszólják. Mintha ez lenne a divat.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Lord_Crusare #42 üzenetére:
    azért mert az:D
    (de komolyan. tényleg divattá vált leszólni azt ami jó, manapság)

    Reply

  • cultureparadise

    |

    Na jól van sárcok. De a THOR, komolyan miért kell? 😀

    Reply

  • cultureparadise

    |

    Am. Lord_Crusare…Sajt vagyok vágod?

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #cultureparadise
    No offense de nagyon fárasztó a hozzászólásaidat olvasni. Minden mondatban 59 jelző meg 36 bővítmény ne haragudj de borzasztóan túlfogalmazod magad.
    6 éve war 3 azok és nem értem mi warcraftos az sc2 grafikáján, végig nem is értettem. 3D és nem 256 szín persze hogy másabb képi világot képvisel, de ettől még nem warcraftos.

    Reply

  • Sydra

    |

    #39 inkwizitor: Nem is az a baj, h pénzéhesek, hanem, hogy nem következetesen pénzéhesek. a Starcraft univerzumot is fel lehetne futtatni, legalább úgy mint a warcraftét, csak kicsit több ráfordítás kéne. Bár igaz nem vagyok a Blizzard gazdasági elemzője úgy érzékelem, h nem sok bevételt forgatnak vissza bővítésbe. A fejlesztőgárdák létszáma nagyjából változatlan volt az elmúlt 10 évben. Kivéve mikor új project-be kezdtek, de ott külön gárda dolgozik. Szal szerintem ekkora bevételből simán fent tarthatnának nagyobb hadsereget és a játékpiac több területére is betörhetnek. Azt a véleményt meg h „ma nehéz újat alkotni” nem osztom. Ha csak abból indulok ki, h csak az elmúlt 8 évben a szerepjátékos körrel milyen kalandokat összehoztunk sztori szinten, ahhoz képest, h pl a filmes forgatókönyvipar mélyrepülésben van, sztem eléggé jó viszonyítási alap. De én sem hobbyból kritizálom a játékokat, elég konkrét elképzeléseim vannak a számomra ideális játékokról, más kérdés, h az összetettségénél fogva, már nem biztos, h olyan széles vásárlórétegeket meg lehetne vele fogni. De persze sokra megyek az ötleteimmel, csak egy vérpisti vagyok mucsajröcsögéről.

    #36 Dav: Hidd el többet láttam ezeket a videókat, mint te, csak én veled ellentétben nem csak a Starcraftot ismerem. Egyébként meg csak annak vagyok Blizzard hater aki nem hajlandó értelmezni amit mondok. A Blizzard a legjobb játékfejlesztő cég, csak mint ahogy a médiában is és a világ oly sok területén, a játékgyártásban is terjed a „butulás”. És mikor ezt szóvá merem tenni, akkor jönnek az olyan reakciók, h „Te sötét, noob, troll, vérpisti, láma, szemét, gyurcsány!” amik elég jó képet adnak a hozzá szólók értelmi képességeiről, lévén, hogy én soha nem sértegetek senkit.

    Reply

  • Sydra

    |

    Na Dav, megtaláltam a képet amit kerestem, még pár hónapja szerkesztettem:
    http://kepfeltoltes.hu/090806/strategies_today_vs_starcraft_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Azt elismerem, h (bár poligon szinten nem) a textúrák azóta jobbak lettek Starcraft 2-ben, de ez mellett a többi játékgyártó sem tétlenkedett. Szal ha most szerkeszteném ezt a képet, a grafikai különbség ugyanilyen mértékű lenne (pl Supreme Commander 2, DoW2 kieg … stb).

    Reply

  • Dav

    |

    arról nem is beszélve hogy azon a képen szereplő RTSek mindegyike zoomolgatós rts(talán az a DotA klón nem de abban csak a herok néznek ki ilyen jól)
    SC2ben az egységeknek fix kameraállásból kell jól kinézni nem pedig tizenötszörös nagyításban

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.