Nullifier frissítés

Astonkacser . Hírek 1996

Az egyik kedvenc Protoss egységem, a Nullifier, amely később a Distruptor nevet kapta és a Force Field képessége miatt olyan érdekes (valamelyik Battle Reportban nagyon jól játszottak vele), jelenleg Sentry néven fut, ééés új külsőt is kapott:

SCIISentry2

Comments (56)

  • Sydra

    |

    Tehát a starcraftnak azért nem kell jól kinézni mert még zoom sincs benne?:) Még ez sem indokolja a 7 évnyi fejlesztési időt!:)

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Sydra #51 üzenetére:
    nem, de ha egy hangyaszarnyi marinet nagyítasz ki, ami gyakorlatilag semmi egy képernyőn, akkor annak nem kell úgy kinéznie, mint egy warhammeres okrnak, aminek az orrszőre is fontos.

    amúgy nem, nem tudom, hogy mit csinálnak ennyi ideig, viszont azt igen, hogy ha kiadják végre ezt a sz..t akkor valószínűleg az jó is lesz, le fog kötni, és foglalkoznak majd vele. engem gyakorlatilag az imperium galacticán, az age of empiresön és a settlersen kívül nem tudott lefoglalni hosszabb időre stratégiai játék (plusz az sc ugye, de ez más dolog).

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    Elárulom nektek, hogy egy játékban sohasem a grafika teszi ki a játék fejlesztésének nagy részét. Az csak a körítés, tulajdonképp lényegtelen, mert ami miatt játszani fognak a játékkal az a jó kezelhetőség és a kiváló játékmenet. Ezeket a tényezőket pedig NAGYON nehéz jól eltalálni. Higyjétek el, hogy a legtöbb fejlesztő nagyon szívesen eltöltene ugyanennyi időt (ha nem többet) a fejlesztéssel, de nekik nincs ahhoz stabil bevételük, hogy ezt megengedhessék maguknak (Blizzardnak ott a WoW ugye).

    Ennek aztán meg is van az eredménye, StarCrafttal, WoW-al, Diablo-val még mind a mai napig játszanak az emberek, 5-10 évvel a kiadás után is és csak nagyon kevés játék érhet a nyomukba, ha egyáltalán.

    Szóval kérlek mellőzzétek az ilyen „nem indokolt a 7 évnyi fejlesztési idő” szerű mondatokat amíg fogalmatok sincs a játékfejlesztésről!

    Reply

  • sweeping

    |

    Még 2009ben volt egy hír hogy már 1 éve késik a játék ha emlékeztek.
    Sajnos anno 1 évre abbahagyták az sc2 fejlesztését és ezt a wow miatt tették, hogy be tudják fejezni időben.
    Az sc2 meg még úgy se volt bejelentve ráértek nyugodtan abba hagyták a fejlesztést, majd csúszik egy évet a bejelentés bumm.

    Szóval ha úgy vesszük csak 6 éve hogy fejlesztik de tény hogy ez is elég sok idő.
    Szóval egy évvel hamarabb 2006ban bejelenthették volna hogy készül az sc2, mert elérkezett volna már abba a fázisba hogy bejelenthessék. Valószínűleg nem találták volna még ki akkoriban a b.net 2.0-át ami miatt még +bő fél évet csúszik hanem többet.
    Szóval a játékkal már 2008 végén megjelenhetett volna 🙂

    Hát ez van

    Reply

  • Sydra

    |

    Én is ezt próbáltam elmagyarázni, hogy közel sem a „fantasztikus” grafika meg a „jó játékhoz idő kell” féle dolgok miatt késik a játék… egyszerűen csak a WoW fontosabb.

    Reply

  • Animebj

    |

    Javarészt egyetértek cultureparadise-al, de azért annyira nem lett WarCraft-os a grafikája, mint ahogy azt gondolja. Az igazi 3D fog eljönni a War3 erősen feljavított, ha nem eleve új grafikai motornak hála, így persze, hogy másabb lesz az érzés, mint az első résznek. A Blizz még korábban felmutatta a lehetséges halálanimációkat is, amelyek őszintén szólva lettek olyan durvák, mint a SC1, csak a tér kibővülése miatt kevésbé sokkoló, nem annyira átütő a hatás (A SC1-es hydralisk halála így jobb volt, mint a lehetséges új). Egy szó mint száz, nem kell aggódni, mert bár a Blizzard a piaci haszon miatt a casual játékosok és az E-sport kegyeire hajt, nem kell attól tartani, hogy a fanokat nem kárpótolná ezért (ha mással nem, akkor térképszerkesztő biztosan gyógyír jelenthet majd).

    Sydra

    Szerintem most nem a WoW a hibás. Rengeteg a bug, iszonyatos a laggolás a szervereken, és olyan banális hibák is előfordultak, amelyek korábban soha. A harmadik kiegészítő még várhat magára, így mostmár biztosan a SC2-re koncentrálják erőforrásaikat.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.