A megpihent pontokról

Astonkacser . Hírek 1289

dustinkapalbanSydarm, a StarcraftWire egyik postere állítása szerint ma reggel beszélt Dustin Browderrel, ami valahogy így nézett ki:

Még mindig az irodában?
Ja, tartok egy kis szünetet, hogy beszéljek a fanokkal, aztán nemsokára megyek vissza dolgozni.

Sokat dolgozol most a bétára való készülődés miatt?
Ja, remélem holnap egy pár órát ki tudok venni majd.

Béta ezen a héten?
Senki sem tudja igazán. Sok múlik a tesztereken, meg hogy hogy mennek a dolgok. Minőségügyi ellenőrzés folyik a lehető legkeményebben. Ha lesz egy jó verziónk, akkor elindul a béta.

Aha, szóval a Battle.net készen van, csak egy jó verzióra vártok?
A Battle.net része magának a verziónak.

Nem szeretnél véletlen hozzáfűzni valamit az új screenshotokon látott „rested points”-hoz? Ez azt jelenti, hogy a nyertes meccsekkel gyorsabban tudsz magasabb rangot elérni?
Nem. Majd meglátod.

A beszélgetésben említett „rested points”, ami magyarul nagyon hülyén hangzik, valami olyasmi, hogy „pihenő pontok”, vagy hasonló, ezért maradunk a rested pontoknál, a battle.net előzetesben kiadott egyik screenshoton látható, de én is nagyon nehezen szúrtam ki:

restedpoints

Ezen a screenshoton először is az látható, hogy a koreai félisten Boxer a Blizzard belső tesztelése során csak a 11. legjobb 1v1 játékos. Hm .. 🙂

Na de ami a rested pontokat illeti, a következő feltételezéssel élek. A WoW-ba is bevezettek már hasonló rendszert, csak ott „rested experience” volt, mivel ugye ott tapasztalatot kell szerezni a következő szint eléréséhez. Na most a Starcraft II-ben a rested pontok azt a célt fogják (valószínűleg) szolgálni, hogy azok a játékosok, akik kevesebbet tudnak játszani, azok ne legyenek hátrányban azok ellen, akik egész nap ott ülnek a gép előtt és folyamatosan 1v1-eznek, vagy 2v2-znek, stb. A rested pontokat valószínűleg időarányosan fogod kapni, és nyertes meccs esetén nem az annak megfelelő pontszámot kapod meg, hanem a rested pontjaidból valamennyit még hozzászámol a rendszer, és persze a rested pontok ilyenkor csökkennek.

Nagyon örülöknék neki, ha ezt tényleg így, ilyen formában akarnák bevezetni. Az alapötlet az, ha te tényleg jó játékos vagy, akkor ne csak azon múljon a rangsorolásod, hogy mennyit játszol, és ne legyél hátrányban azok ellen, akik bár lehet hogy többet veszítenek, de mivel többet is játszanak, ezért több nyertes meccsel könnyebben érnek el magasabb rangot.

Természetesen ez a rendszer nem lendít át téged a ló tulsó oldalára, hiszen az egész nap SC2-ző játékosokkal nem fogod tudni így sem, úgy sem felvenni a versenyt, de legalább ad némi kompenzálást, ha egy ideig ki kell maradnod a játékból, vagy tényleg nincs annyi időd játszani.


Comments (30)

  • DJackson

    |

    NAGYON jó ötlet lenne ez így! wow

    Reply

  • K4E

    |

    ez jó5let 😛 tetszetős

    Reply

  • SzuL

    |

    ez okosan hangzik.

    Reply

  • Sydra

    |

    Itt csak engem nem érdekel, hogy milyen listán hányadik vagyok? Marhára nem tudnám élvezni a játékot, ha csak azért játszanék, h ranglistákon szörfözzek fel-le. Mi értelme?

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Sydra #4 üzenetére:
    Talán az hogy a SC1 és a 2 is multiban a versengésről szól? 🙂
    Ha meg nem érdekel hanyadik vagy hol, akkor megteheted hogy magasról le****od 🙂

    Amúgy ha tényleg erről fog szólni a rested dolog akkor azt szívesen fogom majd látni 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    Vagy egy tét…fel lehet tenni x pontot, és ha nyersz, viszed az ellenét is… 🙂

    Én játszottam a D csoportban 10:5 -öt… valaki meg 20:10 -et… Tehát egy szinten állunk valószínűleg. De a 10:5-ösnek kedvez az idő… ezért a rendszer előbb küldi a C csoportba… Ez fer? Szerintem azért nem… Jó mondjuk előbb is esik vissza a D csoportba, ha nem volt érett a C-re.
    A pontozási rendszert kell jól kialakítani. Iccup pl a sokat játszóknak kedvez egy kicsit, persze ott nincs idő tényező… csak keveset buksz a vesztett meccseken.

    Különben az a Boxer az tényleg Boxer, vagy ez csak egy fejlesztő arcozása?

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Sydra #4 üzenetére:
    Itt maximum csak téged nem érdekel meg még esetleg néhány embert
    Basszus mi értelme lenne játszani ha nem tudom hogy hányadik vagyok?
    Már rég abbahagytam volna bw-t ha nem lenne az iccup ladder.

    Az a legjobb az egészben ha tudom hogy én vagyok mondjuk Magyarország 15. legjobb játékosa a világ ranglistán pedig a 7894. vagyok. Most csak úgy hasra ütésszerűen beírtam valamit
    Ha nem érdekel nem nézed…
    Ja és még valami, ha nem lenne ladder rendszer bárkivel összekerülhetnél. Semmi értelme nem lenne annak hogy valaki 5perc alatt megöl. És mi van ha 5x egymás után ilyen ellenfelet kapsz? Aznapra teljesen elmegy a kedved a játéktól. Továbbá az se mókás ha olyan az ellenfeled aki most ismerkedik a játékkal. Szükség van erre a rendszerre

    Tl.neten, gg.neten, rshu és az összes többi nagyobb sc-s oldalon 10-ből 9 embert baromira érdekel a ladder rendszer. Enélkül semmit sem érne az sc2

    Így legalább van cél, motivál valami, versengesz a haverokkal ki a jobb ki végez a lista magasabb fokán.
    Könnyebb a nemzetközi válogatottat is összerakni. Mert biztos hogy sc2-ben is lesznek National war-ok.
    GOGO HUN-A

    Rested pointshoz is hozzászólnék:
    Szerintem is jó ötlet ha ez tényleg így fog működni. Aki jóval kevesebbet játszik az úgy is le fog csúszni, mert elhúznak a szintjén. Aki viszont csak néhány játszmával játszik kevesebbet annak nem kell izgulnia, mert tudja tartani a helyét.

    Reply

  • Sydra

    |

    Persze olyan szempontból elismerem a rendszer fontosságát, h könnyebb összekerülni egyenrangú játékosokkal. De nem a ranglistáért játszom, hanem mert élvezem a játékot és szeretném fejleszteni a képességeimet. Amúgy sok fanatikus játékoson látszik, hogy már egyáltalán nem élvezi a játékot, mégis naphosszakat játszik végig ideggörcsben, káromkodva, hogy előrébb kerüljön a listán mint a Pisti, hogy aztán kicsaphassa neki a f@rkát az asztalra, hogy az övé a hosszabb és utána megnyugszik az egója.

    Szóval a rendszer jó, de a „Basszus mi értelme lenne játszani ha nem tudom hogy hányadik vagyok?” féle hozzáállást egyszerűen nem értem. De lehet, hogy csak belőlem halt ki a versenyszellem.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Sydra #8 üzenetére:
    Az a baj hogy egy idő után mindent meglehet unni
    Persze hogy a játék élvezetéért játszol.
    Én is a játék élvezete miatt játszom, de egy idő után rálehet unni mindenre.
    Játszok mondjuk egy évet letolok 3000 meccset és utána valahogy kihal a játék iránti szenvedély.
    Szükség van valamilyen motivációra, szeretem a játékot de ez már nem elég, már kicsit talán unalmassá vált. Erre jó ez a statisztika. Motiváció, kicsit unom már de jobb akarok lenni tudni akarom magasabb ligában hogy játszanak. Milyen taktikákat tolnak, mennyire jók.
    Az motivál hogy feljebb jussak hogy játszhassak ellenük, hogy megmutassam én is tudok olyan jó lenni mint ők

    Hogy ha nincs cél, hogy egy magasabb ligában játszhassak, hogy megmutassam vagyok én is olyan jó mint ők, vagy mint egy haverom. Akkor egy idő után ráunok, lehet hogy szép a játék grafikailag, lehet hogy az évszázad stratégiai játéka. De motiváció nélkül egy fabatkát sem ér egy idő után
    Ha viszont valami motiválja az embert akkor szívesen játszik 🙂
    És ezért fogok én éveken keresztül sc2-vel játszani, mert az motivál hogy feljebb jussak, ez örömet okoz és közben élvezem is a játékot.

    Ez az én hozzáállásom 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    A starcraft olyan mint a sakk.

    Egy idő után az a motiváció hogy jobb legyél másoknál, feltehetőleg mindenkinél. Ez a cél a stratégia játékokban hogy megmutasd a világnak te vagy a legnagyobb elme, te vagy a legjobb.
    Ha nincs semmi nyoma annak amit csinálsz, akkor egy idő után nem fogsz játszani, mert nincs motiváció.

    Reply

  • Jirayja_

    |

    hali van egy nem ehez a hírhez kapcsolódó de sc2betas hírem
    nem tudom h ki mennyire látta de szombaton 22:00 fele felrakrák ncore ra a sc 2 beta kliensét (amit azóta már az adminok levettek az oldalról ) és jó páran le is tudták tölteni szal jó hír h már akk usa ban vagy valahol már kint is van ( rendes több mint 4 gb s verzió volt fenn) akiknek van kulcsuk hozzá persze

    u.i.: igazábol ez nem is hír csak hát azért elmondtam

    Reply

  • Aston

    |

    #11: Link?

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Jirayja_ #11 üzenetére:
    betonbiztos verzió, ami 100%, hogy nem vírus? 😮

    furcsállnám, hisz a fél világ tudna már róla (gondolom nem magyar blizzes rakta fel egyedül az ncore-ra)

    Reply

  • DarkDevil

    |

    Van 1 olyan érzésem hogy David Kim áll a lista élén 😀

    Reply

  • Jirayja_

    |

    nincs ncorem haver nál láttam és le is szedte meg 1 másik osztálytársam is

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Jirayja_ #15 üzenetére:
    nos, akkor szerinem mind gazdagabbak lettek egy-egy vírussal:P

    Reply

  • Aston

    |

    #16: És pont ezért nem tudják elmondani, hogy vajon mit is találtak a fájlok között …

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #10 sweeping, én csak szeretem jól érezni magamat, nincsenek ilyen pszichés kényszereim, hogy megmutassam a világnak, én vagyok a legjobb,m a többiek meg tehetnek egy szívességet 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Promie Motz #18 üzenetére:
    Na látod ezért nem fogsz te sokat sc2-vel játszani.
    Egyébként én ezt eddig is tudtam hogy nem fogsz majd sokat játszani.
    De félre ne érts, ez nem baj egyáltalán! Mindenki játsszon annyit amennyi jólesik neki

    Pl sc-re is tettél olyan megjegyzést hogy játszhatnál te akár napi 10 sc meccset is csak minek. Vagy valami hasonlót reagáltál de fogalmam sincs kinek az üzenetére és hogy az mi is volt pontosan.

    Hát ez az, minek játszanál ha semmi sem motivál.
    Lehet hogy elején többet fogsz játszani sc2-vel de hamarosan csak hétvégi játék lesz belőle és akkor se fogsz sokat tolni vele.
    És nem csak te leszel ezzel így hanem nagyon sokan. Mert minek játsszak? Merül fel a kérdés, ha nincs motiváció.
    Hiába lesz szép grafikailag hiába lesz baromi jó stratégia játék, ha nincs motiváció ez mind kevés előbb vagy utóbb pedig úgyis ráunsz.
    Elején az motivál hogy tetszik a játék, kiakarsz próbálni újabb taktikákat stbstb.
    De miután túl vagy ezeken mi a motiváció?
    Hát ez az hogy semmi.

    Ezért is lesz hamarosan csak hétvégi játék számodra az sc2. Hiába fogsz ráérni hétköznap.
    Rengeteg olyan embert ismerek amilyen te vagy az oldalon is nagyon sok van.

    Utólagos megjegyzés:
    Nekem sincsenek pszichés kényszereim, egyszerűen csak keresem a motivációt a játékhoz egy idő után, és nekem ez adja. Az hogy fejlődjek, hogy jobban játsszak mint más. Még hogyha nem is jön össze 🙂

    Reply

  • K4E

    |

    Jöjjön már a ßéta :@ nem érdekel ,hogy kapok e kulcsot vagy sem de legalább gazdagodnánk pár szép videóval :@
    csak jööjjjjön már :@

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #6 A bnet is a játékmennyiséget díjazza. War 3 ban a legszembeötlőbb példa erre az FFA ahol a nyert mecs akár 550xp-t is adhat még a vesztett game 33 levonás. Ha beleszámolod hogy azért egy ffa-t átlag 25% od van megnyerni (4player ffa) ez még akkor is busásan megtérül és grantált előrehaladást hoz.

    #7 Mondjuk a versengést mi cooperative oldjuk a haverokkal (együtt hányadikok vagyunk :D) de persze lehet nézni egyénibe is. Jelen esetben sajnos a bnet ladder egy fabatkát sem ér a sok hacker/abuser stb rondaság miatt, de ezektől eltekintve természetesen fontos motiváló erő (főleg minél hitelesebben prezentálja az akkod a teljesítményed), és abban is igaza van sweepnek hogy ez egyben remek alapja is az MM rendszernek hiszen így mindenki a neki való ellenfelet kapja és azonos szintű játékosok esetében sokkal valószínűbb a GG mint nagy különbségek esetén, és ne felejtsük végülis a rank se rossz a win is jó de ami igazán számít az az hogy a játék tényleg GG legyen (GOOD GAME).

    #8 Ez a dolog akkor válik veszélyessé mikor az eszközökben már nem válogat és csak a cél lebeg a szem előtt. Felöllem halálra is játszhatja magát mindenki maga tudja mi a jó neki de másokkal ne szórakozzanak hack meg mindenféle okoskodás bevetésével csak azért hogy büszke lehessen magára.A versenyszellem meg a törekvés fontos de csak megengedett eszközökkel, aztán ha valakinek már büntetés a játék és mégis folytatja akkor tudjon rá. Én is megtettem párszor nem rankért hanem babonából hosszú story) de nem érdemes. A játéknak funnak kell lennie és ez nem csak a rendszeren mulik hanem rajtad is, és ha valakinek úgy fun hogy leszarja a rankot akkor szarja le nyugodt szívvel és élvezze a gamet.

    #9 Nekem az alap motiváció a GG akkor szórakoztam jól ha tényleg jó volt a game. Még az se baj ha loss, néhány esetben elfogadható ha közben tényleg jól szórakoztál. (mondjuk a dolog kétirányú mert ha nem akarsz és nem teszel meg mindent érte valószínűleg nem is lesz nagy GG) Inkább úgy magyaráznám játék előtt egy jó gamere vágyok játék után a jó gamek számítanak de közbe csak a winnel törődök 😀 Ez egy ilyen indirekt vagy közvetett kreáció, wint akarsz de néha csak Gg lesz néha pedig win de nem gg hát ez van.

    #10 ez a világon mindenre igaz 😀 nemcsak a sakkra vagy bármilyen stratra

    #16 jaja szóltak is pedig a blizzesek hogy warning mert sok lesz a banános palacsinta 😀 xD

    #18 Idő függvényes dolog de már beszéltük. Ha 4-5 évet beletolsz egy gambe és nem tudod megmagyarázni magadnak hogy tulképpen mit is értél el, hova fejlődtél, mi volt az amit „létrehoztál”, akkor elkezded magad nagyon kínosan érezni. Ilyenkor elég jól csillapítja a disszonanciádat az a belső magyarázat hogy „de azért elég jó gamer vagyok”. Ez persze akkor kell ha kicsit komolyabban veszed mint a casualok és nem egy ilyen mellék időtöltés hanem tényleg megszálotja vagy. Persze a megszálottakat le lehet nézni a mániájuk miatt de nem érdemes, ugyanis a világot mindig ezek az emberek vitték előre, nem azok akik mindent félválról vesznek 😀

    És hogy a témára is írjak valamit :

    A kérdés mindig az : Mire jó egy jó rank ? jó ellenfeleket kapsz rá, semmi másra 😀 A rested rendszer a vázolt formában tehát a MM nél problémákat okozhat, mert bár ritkán játszol de általában nyersz akkor olyan ellenfeleket is kaphatsz akik sokat játszanak és sokat is nyernek, a 2 dolog meg lehet nem ugyanaz. De feltétlenül érdekes és kipróbálandó rendszer.

    Egyébként ha a rendszer tényleg úgy működik ahogy leírtad és én is jól értem akkor fiúkák boxer 3v3 at tol a legtöbbet és még 4v4 et is többet mint 1v1 O_O ami elég rofl (már ha egyáltalán ez az a boxer és nem egy vicces blizz alkalmazott mondjuk a takarító)

    Reply

  • sweeping

    |

    „A kérdés mindig az : Mire jó egy jó rank ? jó ellenfeleket kapsz rá, semmi másra :D”

    Rájöttem valamire
    Igazából én eddig rosszul fejeztem ki magam.
    Önmagában a statisztikát magasról letojom, viszont ez adja a motivációt számomra.

    Szóval a rank nem csak ellenfélre jó hanem motiváció gyanánt is.
    Én szeretem a starcraftot, de ha nem lenne ladder (nem csak iccupon játszom) akkor már nemigen játszanék.

    Pl szeretek cs-vel játszani meg cs:s is. De már nagyon rég nem játszottam, szeretek játszani velük de nincs motiváció. És hiába jó velük játszani ha nincs kedvem. Pl szeretek játszani diablo 2-vel is, de arra sincs motiváció. Jó lenne vele játszani mert imádom csak kedvem nincs 😀 Amikor legutoljára nekiugrottam az volt a cél hogy végigvigyem hell szinten is de nem sikerült.

    Szóval rengeteg nagyon jó játék van, csak az embernek nincs kedve játszania mert nem motiválja semmi.
    Szóval a ladder és a rank rendszer számomra baromira fontos, mert ez adja a motivációt. De önmagában ahogy már mondtam semmit se jelent. Csak motiváció gyanánt gondolok rá értitek ugye? Szeretek játszani de hogy kedvem is legyen kitűzök valamit célul.

    Szeretem a starcraftot, de sok más játékot is ahogy már említettem mégse játszom velük. De itt végre találtam valamit ami kedvet is csinál a játékhoz 🙂

    Most ez elég furcsának tűnhet, most akkor fontos számomra a ladder vagy sem?
    Igazából mindig is magasról tojtam a statisztikámra ez a nagy igazság. Nem érdekelt mennyit nyerek és mennyit vesztek.
    De ettől függetlenül akkor is ezt tűztem ki célul. Mert kellett valami, ahhoz hogy kedvem legyen starcraftozni. Mert imádom ezt a játékot, csak ez már nem volt elég. Kellett valami ami motivál is a játékra.
    Remélem most már érthetőbben fejeztem ki magam egy fél fokkal 🙂

    Reply

  • Jirayja_

    |

    mindenkinek igaza van már annyira kimerítettétek a témát a sok hsz el h nem is tom h mit írjak na ezért van 1 valami

    hogyha nem is szereted a ladder rendszert attol még sztem meg fogod szeretni mert sztem ez ugy lessz megoldva h minnél jobb helyen vagy akk annál könnyebben is kijuthacc pl kupákra mert tegyük fel eltelik 1 év és te vagy a világon a 998ik és blizz hírdet egy versenyt amiben az első ezer player automatikus kvalifikálása van pl ien tekintetben is jo lehet meg hát sztem mindenkinek az a célja hogy úgy legyen a legjobb hogy közben ő élvezi a legjobban a gamet
    u.i.: lehet h hülyeséget írtam de cask ennyire futotta mert ti már mindent le írtatok 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz sweeping #22 üzenetére:
    szerintem ez egyén függő. én pl nem szeretek annyira multizni, mégis újra meg újra előveszem az sc-t és pályát csinálok meg single playerezek. a kettővel ugyanígy lesz. sőt az új mapeditornak hála méginkább.

    Reply

  • Vincze01

    |

    Válasz sweep:

    Az ember akkor sem azért játszik a játékokkal h jobb legyen, hanem mert szereti. Az egy dolog h jobb akar lenni, mert az persze jó, de ha nem szereted a játékot, akkor miért akarna jobb lenni belőle…

    A rendszerhez pedig annyit h azért jó, mert így ha valaki keveset játszik, és azonos szintűekkel akar játszani akkor télleg azzal fog, és nem azért fog gyengékkel játszani, mert a többi azonos szintű többet játszik. asszem ez a lényeg.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Vincze01 #25 üzenetére:
    Hát persze ha nem szeretsz játszani valamivel akkor nem fogsz azért játszani hogy jobb legyél 🙂
    Én se azt mondtam, engem senki se ért 😀
    Én azt mondom hogy tegyük fel hogy szeretsz valamivel játszani, mert jó vele de nincs kedved mert nem motivál semmi, akkor mit csinálsz?
    Én pl imádok cs:s játszani de baromira nincs kedvem, iszonyat jó játék de nincs bennem semmi motiváció a játékra. Az már nem elég hogy szeretek vele játszani
    Ezért pl sc esetében és majd a leendőbeli sc2 esetében ki kell találni valamit ami motivál is a játékra.
    Ez bármi lehet én pl jobb akarok lenni ez a cél hogy kedvem is legyen játszani.
    Nekem önmagában nem elég az hogy imádok játszani egy játékkal.
    Én egy ilyen ember vagyok ez van

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Amúgy feltűnt sweep hogy a kommentek fele rólad szól ? 😀 Kedvelünk meg minden de… 😛
    Félretéve a viccet motiváció persze kell és erre jó a ladder rendszer. Aki máshol találja meg az élet kihívásait mint sweep, az persze eljátszogathat „csak úgy” alapon is, nem kell törődnie a ladderrel. Meg lehet ilyen rész eredményeket is elérni, mint pl a team ladderen jó pozícióban lenni, az nyilván nem kizárólagosan a te érdemed de azért az is valami, és nem kell hozzá annyit erőlködni mint az 1v1 hez.(kevesebb benne a futószalag munka)

    U.I. Ne is törődj vele sweep nekem 39 diablo 2 karakterem van és csak 2 vel vittem végig hellen 😛 jobban érdekelt hogy mindent kipróbáljak mint maga a hosszas hentelés. Így vagyok a stratal is, addig a legjobb még új dolgokat lehet kitalálni, ha beáll a rutin és gamreől gamere már csak ugyanazt nyomod tényleg nem marad már más motiváció mintsem hogy abban az 1 féle rutinban jobb legyél, de ez a dolog ipari része ez az ami nekem már annyira nem érdekes (hogy beszéljünk kicsit rólam is ne csak mindig rólad :D)

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Crafty_FOX #27 üzenetére:
    Igazából 1v1ben néhány hónapon belül úgy is beáll egy alap megnyitás.
    De igazából ettől függetlenül nem lesz unalmas az 1v1 mert sc-ben is az idő folyamán sokféle hasznos taktika alakult ki.
    Pl
    PvZ-ben lehet early expel kezdeni, 1gw corsal, 1gw robo majd 2 gw mass goon revaval. És akkor még csak a nyitásról beszéltünk.

    Igazából ahogy haladunk előre és telnek múlnak az évek úgy fognak jönni az egyre kifinomultabb taktikák. De nyugodt szívvel elő lehet venni egy-egy régebbi taktikát, ami már nem olyan hatásos, de az ellenfél se számít már effélékre így komoly károkat lehet velük okozni.

    Szóval sc2-ben is biztos teljesen máshogy fognak játszani 2010ben 1012ben meg 2015ben. Folyamatosan jönni fognak a változások. Szóval nem lesz az majd olyan unalmas 🙂

    A 3v3 meg 4v4-ekben meg igazából szerintem nemigen lesznek kiforrott taktikák, szóval ott lehet majd saját ötleteket használni 🙂

    Egy kicsit off: Egyébként észrevettétek milyen sokat 1v1eztek már 😮
    http://galeria.starcraft2.hu/displayimage.php?album=1&pos=6
    Egyikük már közel 8000 lejátszott 1v1 meccsnél jár omg 😀
    Azt hiszem ha azt mondom hogy közületek nagyon sokan életetekben nem fogtok ennyi 1v1es sc2 meccset letolni akkor nem túlzom el 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Felmerült a kérdés egyesekben hogy ez vajon az igazi boxer a ladder listán?

    Szerintem nem.
    2006 végén vonult be a seregbe, amikor bejelentették az sc2-t még a seregben szolgált.
    De szerencséje volt, többen is bevonultak és megalakult a Air force Ace team, így ugyan úgy voltak meccsei. De közel se tudott annyit gyakorolni mint régen.
    Elég nagy hátrányba került miután leszerelt és visszatért rendesen játszani.
    Azóta egészen 2009ig lehetett látni proligákban.
    Sőt igazából még 2009ben is voltak komoly meccsei csak már kezdett kicsit eltűnni a nyilvánosság elől.
    Szóval nemigen hiszem hogy lett volna ideje ennyit játszani az sc2-vel. Sőt ez teljességgel lehetetlen

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Igen nekem is gyanús ez a boxer, én se hinném hogy az igazi. A 8k game az nagyon durva de azért ne felejtsd ott a server náluk azt állítanak rajta, amit akarnak, lehet poénból állították be, hogy pörögjenek rajta a jó megfigyelők, ha már boxer neve is poén ez miért ne lehetne.

    Egyébkén nem arról van szó hogy beáll néhány alap taktika és akkor a dolog unalmassá válik, amíg vannak alternatív lehetőségek addig dolog távolról sem ipari. Az hogy kőszilárdságú standardek álljanak be amiket nincs az a pro aki megkísérel elmozdítani, hát szerintem legalább 3-4 év kell. Mint beszéltük is már a játékstílus folyamatosan evolálódik, ahogy pl most játszanak 1v1 be war3 at 3 éve még elképzelhetetlenül bizzarnak tűnt volna, és ugye azt sem kell ecsetelni hogy sc ben mennyit változott a hozzáállás.
    Ami a tömeg team (3v3, 4v4) stratokat illeti, pont azért kedveltem meg annyira azt a műfajt anno mert minden elmebeteg ötletet ki lehetett benne próbálni, s egy része még be is jött 😀 Ettől függetlenül lassan kialakultak a standerdek kicsit deformálódtak is, és ami a legrosszabb mára sikeresen átalakult a war3 tömegteam exploit lovaglássá ami kevésbé szól a gameről szerény véleményem szerint.
    Legalábbis csak exploit lovaglásnak tudom nevezni hogy a leghatékonyabb taktika ha a csapatból 1-2 ember nem is játszik csak osztja a pénzét. Sajnos most ez a standard mert sok kis pisis rájött hogy így játéktudás nélkül is elég sokat lehet nyerni, és mint beszéltük is, valakinek csak ez számít…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.