És mi lesz a régi replayekkel?

Astonkacser . Hírek 932

A Starcraft és a Warcraft3 egyik nagy hátránya az, hogy minden egyes újabb patch érkezésével a régi verzióval játszott mérkőzéseket már nem lehet újra megnézni, nyilvánvaló okok miatt. Ehhez újra kell installálni a játékot és a replay verzióra patchelni. Macera a köbön.

A Starcraft II tervezésekor a fejlesztők figyeltek erre is, mint arról többször tájékoztattak is bennünket. Most viszont meg tudom erősíteni, hogy az új patch installálása után a régi replayek megnyitásakor a rendszer automatikusan felajánja, hogy újratölti önmagát a replay verziószámának megfelelően, így a meccset meg lehet tekinteni.

Az eddigi tapasztalataim alapján ez viszonylag gyorsan megtörténik. Egy hátránya van, hogy a replay megtekintése után újra be kell jelentkezni a battle.netre, de szerintem ha sokat sírunk a fórumokon, akkor ezt kijavítják.

Mindenesetre ez most egy csillagos ötös a Blizzardnak a mai napra is.


Comments (22)

  • L4.ZsukoV

    |

    De összesen itt 10 csillag van, akkor most mennyit jelöljek be ? 😛

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    szerintem meg az lenne a csillagos ötös ha bal….kodás nélkül meglehetne nézni a korábbi replayeket is, anélkül hogy újratöltené a játékot vagy akármit.

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Kenobi_Hun #2 üzenetére:
    Ha logikusan belegondolsz rájössz hogy lehetetlent kérsz.

    Amúgy rossz pont a Blizznek a jó mellett, ugyanis patch óta nem lehet használni a “hozzárendelem a SC2.exe-t a replayhez és úgy nézem meg” trükköt.

    Reply

  • butcher

    |

    Válasz Kenobi_Hun #2 üzenetére:
    Akkor sokkal lassabb lenne az aktuálisan futó verzió. Ne légy telhetetlen, ez is marha nagy bravúr hogy összehozták… Vagy menj oda azt írd meg te ha annyira vágod a témát…. ork.

    Reply

  • Angelo69

    |

    Szia!
    Lesz meg harmadik heti “ajandek” vagy a tiltas miatt nem?
    Elore is koszi a valaszt!

    Reply

  • Tuki

    |

    Miért ne lenne? Ez a “tiltás” eddig is egyértelmű volt a legtöbb embernek, nem kell reklámozni , hogy több ember használ 1 accountot, főleg nem a hivatalos blizzard fórumon 🙂

    Reply

  • Angelo69

    |

    Ertem de ezt az illetekes L4.ZsukoV-tol is szeretnem hallani. 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz Angelo69 #7 üzenetére: Igen, lesz! A szerencséseket majd majd e-mailben értesítem jövőhét hétvégén.

    Reply

  • Aston

    |

    Válasz Mr.Gumby #3 üzenetére: A replay tiltás szerintem nem egy mínusz pont, mert nyilvánvaló, hogy védeni akarják a saját terméküket.

    Reply

  • RZednik

    |

    Válasz Westy #10 üzenetére:
    Nagyon durva! Érdekes, h az első javítással nem érkezett legalább egy minimális módosítás a Roach-hoz. Gyanítom nem kevesen nehezményezték, h egy kissé overpowered.

    Reply

  • Westy

    |

    TERRAN

    Banshes
    – Cloak: Nincs szükség a Fusion core-ra, a képesség kifejlesztéséhez

    Barracks
    – Azépítési idő 65 másodpercről 60-ra csökkent.

    Factory
    – Az építési idő 65 másodpercről 60-ra csökkent

    Reactor
    – Az építési idő 40 másodpercről 25-re csökkent.

    Reaper
    – Az építési idő 30 másodpercről 40 másodpercre nőtt.
    – Nitro boost: A fejlesztés ideje 90 másodpercről 100-ra nőtt.

    Starport
    – Az építési idő 55 másodpercről 50-re csökkent.

    Tech Lab
    – Az építési idő 30 másodpercről 25-re csökkent.

    PROTOSS
    Mothership
    – Az építési idő 120 másodpercről 160-ra nőtt.
    – 8 supply helyett, mostantól csak 6-ba kerül.
    – Eddig 8-at lőtt egyszerre, ezt most 6-ra csökkentették.
    – A pajzsa 400-ról 350-re csökkent.
    – A HP-ja 400-ról 350-re csökkent.
    – Az egység “gyorsulása” lecsökkent 1.3125ről 0.315-re.
    – Az egység “lassulása” megnövekedett: 0-ról 1-re.
    / Ezt a két tényezőt nem nagyon ismerem: acceleration, deceleration,
    de szerintem arról van szó, hogy mennyi idő alatt éri el a maximum sebességét talán.
    Furcsa, hogy vérbe nerfelték a unitot, úgy hogy nem csökkentették az árát. Mégis ilyen jól szuperált a recall? /

    Nexus
    – Chrono boost: 30 helyett már csak 20 másodpercig tart a hatása.

    ZERG
    Corruptor
    – Az egység sebzése megváltozott: 12 ( 8 massive) –> 12 ( 10 massive)

    Reply

  • skarlight

    |

    Jó hírem van a kulcs nélkülieknek:
    Kijött egy crack, aminek segítségével kulcs nélkül kiprobálhatjuk a fajokat, egyszerűen csak meg kell adni a mapot a cracknek és betölti, véletlenszerűen fajt kiválasztva:
    link a crackhez: *link törölve*
    1. Indítsd el a lazylaunch.exe-t
    2. Válaszd ki a mapot, amin játszani akarsz! (Pl. C:\Users\Your_Username\AppData\Local\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache\96\66\96669b00b9a1f85f1a228c8a04752aeca9af28706a47c3f4b7e9aa45c1ab58c6.s2ma (ez a desert oasis) (ez a map link a WINDOWS7 felhasználóknak szól, az XP változatot most sajnos nem tudom)
    3. enjoy

    forrás: *link törölve*

    Reply

  • Firebat

    |

    Válasz skarlight #14 üzenetére:
    ha jól tudom még AI meg multi még nem müxik igaz?..de dolgoznak azon is

    Reply

  • skarlight

    |

    igen, csak te magad leszel a pályán, viszont kipróbálhatod a fajt

    Reply

  • Encrypt

    |

    Gondolom nem legális a dolog ezen a fórumon sem, de hát mi is fanok vagyunk, éppen csak kulcs nélkül…
    Úgyis megveszem a collectorst ha majd kijön, addíg meg ezekkel a törésekkel kell szerencsétlenkedni 🙂

    Így hangal marhajó a játék, mondjuk a zerg muzsika egy picit lapos, a terranoknak meg nagyon jó, csak éppen nem illik a fele a terranokhoz, hogy úgymondjam túl szép egy “ambient” zenéhez és ezért kevéssé lesz újrahalllgatható..
    A protoss van talán a legjobban eltalálva legalábbis szerintem 😛

    Egyébbként a blizz nagyon kitett magáért evvel a repes dologgal, ez teljesen egyedi az RTS ekben, mint a rewind opció, a windows gomb és alt tab kikapcsolása game közben ^^
    Már csak egy fasza shoutcast rendszert rakjanak össze, nem olyat mint EA onlány a battlecast system ben, mert az nagyon gagyi, de az elmélet tök jó ^^”

    Reply

  • Blint

    |

    En a kezdetektol fogva kiserem figyelemmel a crack keszito Deveket es eleg jol haladnak, ahhoz kepest, hogy menynire biztonsagos az SC2 programja. Ez a kis singleplayer crack csak az elso kis lepes. Most reggel lattam a forumban, hogy mar sikerult par AI altal bitrokolt egyseget is betenni a terkepekre. Igaz meg nem epitkezik, nem tamad, de van:) Szerintem par nap es lesz elvezetes AI is 🙂

    A legalitas meg, hat… Az egy jo pont a crack deveknek, hogy nem irjak at a jatekot, nem kell semmi fajlt kicserelni. Elinditod az altaluk adott progit, kivalasztasz egy terkepet es az az SC2-ot hasznalva, elinditja a terkepet. Nem modosit a jatekon, csak a memoriba toltott adatokkal buheral.

    Reply

  • Westy

    |

    Közös replay nézést rakjanak bele, meg azt, hogy látszódjon ha az épületek le vannak sebződve, bődületes hiányosság. Tényleg, csinálunk közös feedbacket? Valahol össze lehetne gyűjteni mindenki gondját, baját.

    Reply

  • Encrypt

    |

    Igen azt én is olvastam, sőt elvileg tudják editelni, szóval gondolkoznak custom ai n xD
    Lehet törten hamarabb lesz meg a nehezebb ai mint a valódi bétásoknak 😀

    Reply

  • Encrypt

    |

    Válasz Westy #19 üzenetére:
    Nemtom, hogy van, de elvileg a kis hangszóró jelecske fel fel villan rep nézés köüzben is, szerintem ez arra utal, hogy lesz oO

    Reply

  • Westy

    |

    Az nem azért villan fel, hogy jelezze a meccs alatt akkor épp beszélt valamelyik játékos? Nagyon remélem, hogy lesz, mert Nekem az egyik legjobb élményem a közös replay nézéshez kötődik.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.