StarCraft II Beta – Patch 8 (version 0.10.0.14803)

Astonkacser . Patch 1635

General
Korea

  • Added support to display the game rating information on the login screen.

Balance Changes
TERRAN
Thor

  • Build time decreased from 75 seconds to 60 seconds.

Siege Tank

  • Build time decreased from 50 seconds to 45 seconds.

Marauder

  • Concussive Shells now require an upgrade.

Barracks Tech Lab

  • Concussive Shells upgrade added.
  • Concussive Shells upgrade costs 100/100 and takes 80 seconds to complete.

PROTOSS
Void Ray

  • Changed to only have 2 damage levels instead of 3. Still takes the same amount of time to fully charge.
  • Base damage changed from 2 (+4 armored) to 5.
  • Powered-up damage changed from 8 (+16 armored) to 10 (+15 armored).
  • Armor value decreased from 1 to 0.
  • Cost increased from 200/150 to 250/150.

ZERG
Roach

  • Burrowed move speed decreased from 2 to 1.4.
  • Armor value decreased from 2 to 1.

Hydralisk

  • Life decreased from 90 to 80.

Forrás:


Comments (40)

  • K4E

    |

    Void Ray FTW már megint :@ 250/150 … az kellett

    Reply

  • JaReL

    |

    Itt a várva-várt Roach nerf!!!

    Meg azért az a Marauder lassítás képesség balanszolása is érett már. A többi változással együtt így már van értelme mecházni terrannal…

    Woot!

    Reply

  • Worlon

    |

    Egész normális patch.

    off:
    Köszönjük a live streamet, én személy szerint nagyon élveztem, és várom már a következő adást.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz JaReL #2 üzenetére:
    A roachot már az előzőben is nerfelték-.-

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Na azt hiszem ideje zergről terranra váltanom…

    Reply

  • AmStream

    |

    hát ez wtf 😀

    hydra nerf, roach nerf, gg, a 3léyneges unitből 2 😀
    Maraudernek fejleszteni kell a slowot ez mondjuk nem ártott.

    Reply

  • Radon

    |

    A hydra általában a háttérből tüzel, a roach fal mögött. A HP-ját gondolom azért vették le, hogy ez igy is maradjon, kénytelen leszel komboban használni, nem mass hydrázni. viszont a roachnak nem értem minek vették le a 2es armort. jó elején tul erős, de láthattuk 100 féleképpen lehet szivatni a rövid range miatt, a fő funkcioja golyófogó volt, igy nem tudom talán egy tier 1es gyengébb hydra utánzat lett.
    lehetett volna pl fejleszthető +1 armort tier2ben (mint ultrának) és akkor nem lenne roach rush, de a szerepét továbbra is be tudná tölteni.
    de a zerg nerf kelett, mert tényleg erősebb faj lett.

    Reply

  • Geo.rion

    |

    no zergek, valtunk vagy varunk az uj patchre? ^^

    mutat elbasztak elozo patchben, maradek 2 alap unitot meg most

    marad a ling/bling allin

    Reply

  • FeroxX

    |

    ééérdekes, mondjuk az már engem is aggasztott, hogy összes T mu-ban kb mindeki csak mara-zott, kezdett uncsi lenni, roach meg talán végre a helyére kerül (rohadt imba szar (volt))

    Reply

  • FeroxX

    |

    amugy nem tom ki írta gosugamers-en, de tényleg gyanúsan igaza lehet.. patch-ről patch-re jobban hasonlít a game a BroodWar-hoz :D.. lol..

    hiába a majdnem tökéletesnél nehéz jobbat csinálni…

    Reply

  • 84Noname

    |

    hát…. azért ez még nagyon más…

    Marudernek már kijárt a nerf… a rócsét nem teljesen értettem, a lassítást jogosnak tartom de a többit nem annyira. Hidra…hm… passz…elég nagy hátrány főleg p ellen meglátjuk hogy jön ki… szerintem szarul…
    Fura lesz megint masszívan stalkerezni….tvp-ben

    Reply

  • fosztogato

    |

    Hát nem tudom, most mi lesz, én személy szerint örülök a mara nerfnek, mert kezdett idegesíteni, hogy agyatlan marauder massal is lehet gamet nyerni, akár a stalker massal, stb, de amit még mindig hiányolok az splash damge terrannal ami bwben elég masszívan, volt, szerintem a tanknak vagy az árát kéne csökkenteni, vagy 10 sebzését vissza adni ami bw-óta elveszett. A hellion továbbra is szinte hasznavehetetlen, bár most hidra ellen talán jobb lesz… De reaktorral és marine 25 seccel még mindig nem vagyok megbékélve…

    Reply

  • Volband

    |

    Tudok angolul, de nekem ez a void rayes dolog nem tiszta. Valaki elmagyarázná, hogy akkor most összességében mi történt a sebzésével? Azt vágom, hogy 3 fokozat helyett 2 lett,de akkor eddig 3. fokozatban sebeztt 8+16-ot, most pedig 2. fokozatban (ami ugyanannyi ideig tart mint ezelőtt 3. fokozatot elérni) sebez 10+15-öt? Vagy wtf:D:D

    Reply

  • FeroxX

    |

    Válasz Volband #13 üzenetére:

    nem vagy egyedül 😀

    imba lenne btw ha 2. fokozatban megkapná a régi 3-as fokozat sebzését 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    a roachot leszámítva azt hiszem összességében jó patch

    Reply

  • fosztogato

    |

    Szerintem tank még mindig drága és gyengébb, mint bwben, valamint hellion még mindig totál papiir és mara is nerfelve lett a marine után… Hát nem is tudom, majd holnap feltalálom magam, de ahogy nézem a blizz ara biztatja a terranokat, hogy mechazzanak… 😛

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Az, hogy most maraudertől elvették a lassítást azt érték el, hogy beraktak egy olyan kifejleszthető képességet, amit az esetek 80%-ban senki se fog kifejleszteni. Vagy ha mégis, akkor is csak a játék közepén… Most játszottam Biberachhal egy igen jó kis 2v2-őt 2 zerg ellen. Már érezhetőbben könnyebben lehetet megállítani a mass hydrát, de még így is voltak nehéz pillanatok…

    Reply

  • MiniM

    |

    Válasz Volband #13 üzenetére:

    „Powered-up damage changed from 8 ( 16 armored) to 10 ( 15 armored).”
    Alapsebzése fel lett emelve 5-re. Ezekután mivel 2 szintes, az első szinten 8 16-ot sebez, 2.szinten pedig 10 15-öt.
    Időben ugyanannyi a szintlépése mint a 3asnál…
    Nem mondom, hogy imba volt a void ray, de megnyertem vele jó pár csatát…így már meggondolandó,hogy használjam-e…sokat számít az az 50 mineral…és nem is olyan erős…bár még mindig jól aprít, de erősebb támogatás kell neki… Na mindegy, ettől még Protoss a fav 😀

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Az egy dolog, hogy a roachot és a hidrát is gyengítették, de nem erősítettek helyette semmit sem. Nem tűnt fel, hogy ennyire ütne mindent a zerg

    Reply

  • EverIce

    |

    Nem hiszem el, már starcraftban éreztem, hogy a blizzard a protosst kedveli. Zerg et gyengítik, a protoss erősítik. Legalább akkor a zerg légierőt erősítenék. 🙁

    Reply

  • Geo.rion

    |

    Azert Maraudert nem kene eltemetni. Annyit csinalt ez a nerf, hogy mostmar nem lehet allin proxy rax marauder rushal 90%os TvP winrate-t csinalni, s a zerget is nehezebb 3 rax alliinnel verni, bar ezt mar az elozo patchek is korlatoztak. Ez persze mind jo, de maga a marauder ettol nem lesz gyengebb, az a research annyira nem draga, ki fogjak fejleszteni, s ugyanolyan eros majd az egyseg, annyi valtozotat, hogy mostmar rusholni nehezebb a Terranak osszessegben, amit ha meggondolunk nem hulyeseg, hiszen elvileg az a defenzivebb faj, s eddig neki voltak a legerosebb rushai.

    A hydra nerfen meg mindig nemtudom tul tenni magam. Ugyanannyi az elete mint a BWben, csak tobb a dps es lassabb a mozgas. Na meg 2 helyet foglal es joval dragabb. Ez enmtudom ki a fracnak jutott eszebe, de reszeg lehetett. Jelenleg a Hydra ZvTben hasznalhatatlan, minden mech unit gyilkolja, es MMM ellen sem lesz jo mar igazabol. P ellen meg, mivel roach sincs… Nemtudom, en nagyon remelem az elkovetkezo 3 napban jon meg 1 patch ami buffolja a Zerget. Muta mar nem jo, mostmar a roach meg a hydra se, meg minden letezo egyseget nerfeltek mar a linget kiveve. Felhaborito

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Geo.rion #21 üzenetére:
    Én néztem pro zvt replayeket, és szerintem a zerg nagyon erős szóval ráfért a nerfelés. De ez csak egy saját vélemény

    Reply

  • Geo.rion

    |

    Válasz sweeping #22 üzenetére:
    En nem mondtam, hogy Zerg gyenge (volt), vagy hogy barmilyen nerf igazsagtalan lett volna, en azt mondom hogy ezekkel a valtoztatasokkal megoltek a Zerget. A mechet erositettek s a zerg alapunitokat nerfeltek.
    Mostmar
    Thor> Hydra, muta
    Hellion> ling, hydra, baneling,
    tank> hydra, roach, baneling
    + van a Raven, es gond nelkul bedobhatoak a Marauderek is meg.
    Ez igy nagyon nem jo.

    A mechet ezelott neutral parasyteal lehetett szivatni, azt nerfeltek, aztan mutaval, a Thor mar siman fogja azt, azutan pedig roach-hydraval amit nerfeltek durvan most ES erositettek a mechen is 1 fokot.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Geo.rion #23 üzenetére:
    Egyébként szerintem az mutatja hogy túlságosan erős volt a zerg, hogy kb soha nem használtak ultralisket.
    Pedig az ultra nagyon jó late gameben és egyáltalán nem drága. Ha pedig már lefelezik a pályát van nyersanyag is rá.
    De egyszerűen így se volt rá szükség, mert hydra roach infestor megevett mindent esetleg banelingekkel keverve.
    Minden felmorzsoltak tvz-ben, az összes m&m&m csapatot ha jó kezekben volt.
    Meg pvz-ben se használták ultrakat, pedig baromi erős. Ellenem egyszer tolták egy hosszabb gameban és simán le is mostak vele.
    Azért az röhej hogy meglehet nyerni egy hosszabb pvz-t csak roach hydraval meg esetleg egy kis ling banelingel. megspékelve. P meg csupa high tech unitothoz.

    Reply

  • EverIce

    |

    Válasz sweeping #24 üzenetére:
    Wallozással simán meg lehet osztani a zerg földierőt. Most már késő sírni, a következő hetek megmutatják, hogy lett balance, vagy túl nagy a gyengítés.

    Reply

  • EverIce

    |

    Válasz Radon #26 üzenetére:
    Ne túlozz. 😛 Azért mert a hydra hpja annyi mint az sc1 ben.

    Reply

  • Radon

    |

    Szerintem nem kell sirni. még mindig béta van. kiadtak 1 peccset, megnézik a hatását és ha durva, akkor kap 1 kis buffot a zerg.

    Reply

  • fosztogato

    |

    Válasz sweeping #24 üzenetére:
    Ezzel kivételesen egyet értek…
    To geo… a terran mecha meg elég drága, kivéve a helliont, ami a zerg egyik cunterje volt, de azt a reaktor nerf ota ritkán látni és mass helliont a mass hidra lazán megölte, pedig a hellionnak nagyobba damgeja a hidrára és többet sebez… A Thornak meg az előző patchban levitték a sebzését igaz helyett mini aoet kapott, de így se sokat vettek, mert fél év volt mire kijött egy… A tank meg nevetséges sokszor, mert lassú drága, és a saját unitjaidat is lazán megöli, nem úgy mint a béling. Valamint kevesebbet sebez, mint bw-ben, viszont drágább és többet eszik, és az aoeja is kisebb… De most már 5 seccel hamarabb készül… Most kompenzálva lett marine gyártás ideje… =)
    És mielőtt még valki megmondaná tudom, hogy tank hazsnos és jó egység, de macerás kezelni nagy csatákban és főleg suppőrt szerepe van már… Igen és jól is lehet vele trükközni.

    Reply

  • Geo.rion

    |

    Válasz sweeping #24 üzenetére:
    Ultrakat en kozbe szoktam hasznalni, bar az az igazsag nagyon felek oket bedobni, mert nagyon dragak, es Protossnal az Immortalok megeszik oket durvan. Terran ellen erdemesebb.

    Az ultrat nem azert nem hasznaljak annyian, mert a roach meg a hydra olyan kurvaeros lenne, hanem mert annanak a 2nek range atack upgrade kell, ultranak meg kulon ki kene fejleszteni a meele-t + a 2 sajat upgradeje nelkul nem erdemes hasznalni. Meg persze Hive tech, nagyon sok ido kihozni oket, s konnyu felfedezni, hogy ultrakra megy, igy ki lehet hasznalni azt amikor a sok upgrade es sporlas miatt gyenge a zerg es beverik. Ha meg annyira elonyben van, hogy nem tudnak beverni azalatt, akkor minek valtani ultrakra.

    Amugy en broodlordok nelkul egy jol kimaxolt sereget nem tudtam verni, mert tul sok az aoe dmg

    Reply

  • puebla90

    |

    Szerintem Blizzardnak az a célja hogy ne álljanak meg az emberek hydránál hanem techeljenek tovább hogy
    jobban látszódjon az ultra mire képes meg a többi.
    Más megoldás nem lehet arra hogy egy tier 2 es egységet lenerfeljenek annyira hogy
    a bw-s tier 1 es megfelelőjénél is gyengébb legyen mert ugye ez 2 supplyt foglal szóval előnytelenebb.
    Ugyhogy szerintem ez csak ilyen tesztelés lehet.
    Ha nem akkor felhívom Dustinékat hogy tegyék vissza tier 1 be. 😀

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    A fordítást továbbra is vállalom, pénteken 4-re meglesz, suliban vagyok, vélemény később.

    Reply

  • puebla90

    |

    Egyébként az épületek azok armoredek?
    Vagy van külön épület kategória?

    Reply

  • Geo.rion

    |

    kulon kategoria, de ami armorednak tobbet sebez az epuletnek is. Fura, de igy van

    Reply

  • l.lantai0828

    |

    Azért van külön armored és structure, mert mondjuk Reaper csak épületre sebez többet, de nem armoredre. Ugyanez van Baneling-nél. Összességében szerintem hasznos patch, és érthető, hogy mit miért nerfeltek és buffereltek. GJ Blizz

    Reply

  • FeroxX

    |

    Válasz Radon #26 üzenetére:

    jah akkor rád emlékeztem szerintem (y). már összekavarom a dolgokat, mit hol olvastam, milyen nyelven 😀

    Reply

  • Madeye

    |

    Hmmm Zerg kezd marhára benehezülni… Ha erősebb is volt eddig akkor is már csak minimálisan, ezek után vért kell izzadni majd minden winért.

    Reply

  • antgecc

    |

    Én ha szeretek egy fajt, akkor azt szeretem jóban-rosszban. Akkor is, ha nerfet kap. Megizzadok vele, de akkor is szeretem, és nem váltom le csak azért, mert a másik most húde menőbb lett. Jön ki még egy csomó patch… lesz még ütős a zerg, ha meg nem, annál nagyobb presztizs velük nyerni.

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Húha, kicsit megkésve kezdtem el, de eddig volt egy kis „elintézni valóm”.

    TERRAN
    Thor: -építési idő csökkent 75-ről 60 másodpercre

    Siege Tank: -építési idő csökkent 50-ről 45 másodpercre

    Marauder: -A Concussive Shells már egy upgrade, ki kell fejleszteni mielőtt használható

    Barracks Tech Lab: -Concussive Shells fejlesztés hozzáadva
    -A Concussive Shells fejlesztés 100 kristály 100gáz, 80 másodperc a fejlesztési idő

    PROTOSS

    Void Ray: -Most már csak 2x sebez mielőtt maximálisan feltöltődik a sebzése, (Tehát tovább tart az egyes szint, de utánna rögtön teljes sebzést ad le). A töltési idő változatlan
    -Alapsebzés változott 2(+4 armored)-ról 5-re
    -Feltöltött sebzés változott 8(+16armored)-ról 10(+15 armored)-re
    -Páncélérték csökkent 1-ről 0-ra
    -Ár nőtt 200 kristály+150gázról 250kristály+150gázra

    ZERG

    Roach:

    -Földalatti mozgás sebessége csökkent 2-ről 1,4-re.
    -Páncélérték csökkent 2-ről 1-re

    Hydralisk:

    -Élett csökkent 90-ről 80-ra

    Háth a terra mech buildjét megdobták, bár szerintem nem ez lett volna a megoldás arra hogy mindenki mass bio-zik.
    Ez a hydra érdekes, mert én úgy emlékszem eddig is 80hp-ja volt.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Szabeszkah #39 üzenetére:
    „Háth a terra mech buildjét megdobták, bár szerintem nem ez lett volna a megoldás arra hogy mindenki mass bio-zik.”

    Nincs más megoldás, mivel a mech egy rakás szar, muszáj erősíteni, és még most is 0.
    Rengeteget fognak rajta még változtatni, és ezt nem terrán pártiként mondom.
    Mivel tossal tolom, de uncsi lehet az állandó m&m&m minden mu-ban

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.