Új Vodok Feroxx-tól (hun kommentár)
Én már megnéztem… szerintem ez eddigi legjobban sikerült vodjai. Gosugamersről választott ki 2 replayt, láthatjuk hogyan szerepel a Raven mind protoss, mind zerg ellen. Ráadásként feszeget pár érdekes témát, pl a mule-ok és a supplyk hasznosságát egymáshoz viszonyítva… bár nem értek vele egyet, de én már csak ilyen kötekedős csávó vagyok. Na majd kíváncsi leszek a kommentelők mit gondolnak. Jó szórakozást ! Íme a vidik…
BratOK vs. cHoBo
Artosis vs. Hingram
Comments (25)
84Noname
| #
Na most középre van igazítva minden vidi, blogon meg nem látszik az teljes cikk…most szóljatok be ! 🙂
Reply
DJackson
| #
az első vodban nem értettem a supply drop vs mule fejtegetést… Egy fordulással 30 ásványt szed ki, fordul vagy 8x, akkor az 240 minerál, de nem tudom menyit tud fordulni. Ráadásul mivel nem foglalja le az scv helyett a minerált, így biztos ki is termeli azt a mennyiséget. Ezzel szemben 100 minerált spórolsz a sopply droppal. Szóval ha csak az ásványt nézed akkor a a mule biztos jobb, de ha beragadsz supplyal, akkor felértékelődik a supply drop. A másik hoyg nem esik ki az scv a gyártás miatt, akkor az mondjuk 6x fordul egy suppli építése alatt az scv, akkor 30 minerál még a supply drop előnyére válik, de összességében(130) ez mégse éri el a mule-t….
Reply
antgecc
| #
Köszi a kommentelést, jó volt!
Reply
84Noname
| #
Én értem amit mond…
Azt mondja, hogy a mule nem ad ásványt… amennyi a mineralfieldekben van, azt mule nélkül is mind kiszednéd. Szóval csak a szedés sebességét gyorsítod. Ezzel szemben a supli upolással pénzt nyersz, mivel gyakorlatilag suplit veszel energiáért. És ezért elgondolkodtató, hogy hosszútávon melyik éri meg jobban…
Ettől függetlenül én azt mondom, hogy ebben a játékban sokkal jobban számít, hogy gyorsabb ütemben szedd ki a mineralt… és ehhez képest másodlagos, hogy 1-2%-al többet vagy kevesebbet tudok összesen „elkölteni”… Persze a suply up nyílván beépíthető bizonyos taktikákba, vagy ellensúlyozhatók vele a hibáink (beragadás), esetleg supli veszteség miatti beragadás, szóval nem haszontalan…
Szóval nem kell őket szembeállítani…meg van a helyük…mint a scannek is…
(Meg ugye a supli upolása is gyorsítja a szedést… hiszen nem kell elküldeni 1 scv-t sem suplit építeni 1 percre…)
Reply
DJackson
| #
aha így már világos, ty 🙂
Reply
Endyr
| #
Válasz 84Noname #1 üzenetére:
„Na most középre van igazítva minden vidi, blogon meg nem látszik az teljes cikk…most szóljatok be ! :)”
nem lehet full screenre kirakni 🙂
Reply
FeroxX
| #
huuu
„szerintem ez eddigi legjobban sikerült vodjai.”
köszi, hogy így gondolod 😀 szerintem elég gyengék lettek, mert hajnali 2 volt már és kómás voltam, meg a replayek sem voltak valami nagy számok, szal inkább nem is jeleztem, hogy rakjátok ki 😀
persze nem baj, szal köszi azért !
Reply
Endyr
| #
FeroxX: point defense drone fun, itt latszik hogyan muxik: http://www.youtube.com/watch?v=utNfWTjaQ5Y
egyebkent azert nem lott mert 200 energiaja van es 10be kerul egy laser, 20 loves utan toltodnie kell
Reply
84Noname
| #
6: Már keresem a fát, amire fel tudom magam kötni
7: Engem annyira nem maga a rep érdekelt az egészből… de legközelebb, akkor majd nem rakom ki, hacsak nem szólsz… Gondoltam, h túlbuzgó leszek…
Reply
Ludo
| #
Az első video elején mit jelent a limitPC? A teknősőzés ellen?
Jó ez a kis drone ha kirakod a bázisod fölé, akkor addig ott marad még le nem lövik vagy idő után kifekszik?
Reply
84Noname
| #
Az limit BC volt szerintem… tehát annyi Battlecruisert vett, amennyit csak lehetett… 200/200 popon meg begyalulta a földbe az ellent…
Reply
puebla90
| #
Ezaz Feroxx csakígy tovább nagyon jó vodokat gyártasz
Reply
K4E
| #
Jóféle VoD 😉
Reply
FeroxX
| #
Válasz 84Noname #11 üzenetére:
úgy úgy 😀 sosem értettem az ilyeneket akik megvárják.. és reménykednek a csodában.. vagy csak gecik és direkt elhúzzák -.-)”
Reply
triazz
| #
FeroxX:
A hunter seeker missle-t nem lehet lelőni menet közben, és nem csak kilövi a semmibe a Reaven, hanem egy unitra lehet rátenni. Szóval ha azzal a unittal elmész a pálya másik végébe, akkor a HSM nem árt a többi egységednek, mert azt az egyet követi. Ergó kivédhető ez is, persze nem egy óriási csatában, ahol nehéz kijelölni azt az egy célpontot.
Válasz Ludo #10 üzenetére:
Igen egy idő után megsemmisül és sok energybe kerül. De le is lehet lőni, csak azt hiszem observer kell hozzá, hogy lásd. Alig van élete.
Reply
backnomore_
| #
supplydrophoz:
hirtelen elkezded hanyni az egyseget (pl 2-3rack mmm, esetleg hellion vagy eppen thor) nagyon jol jön instan+8hely, nem tellik időbe felhuzni a depotot es tenyleg sporolsz vele 100asvanyt. Amit meg szamolni kell hogy lehet nem termel a muleod helyette, de ha nem kel supply-t epítened 1 scv-t vagy benttudsz hagyni termelni vagy supply helyett építhet valami mast, esetleg olyasmit amivel gyorsul a tekkelésed. véleményem szerint igencsak érdemes elgondolkodni ezen. sok más helyen is láttam kibontakozni fejtegetéseket ezzel kapcs. nem hulyeség az biztos, habár a beta első felében kb mindenki hulyeségnek tartotta azt a supply droppot, de mostansag egyre több helyen látni.
Reply
backnomore_
| #
jah ezt majd elfelejtettem: jó vodok!
Reply
predator_tom
| #
Hali
A planetary fortresses megjegyzésedhez feroxX annyit hozzátennék hogy az orbital commandet valóban fel lehet emelni viszont scv-t nem lehet bele rakni,míg a planetary fortresses-be igen csak azt ugye meg nem lehet felemelni.
🙁 Sajna ez van valamit valamiért.
Reply
vampire
| #
Nagyon tetszet mind a kettő vid.
nekem is újdonság volt ez a point defense drone.
Reply
Radon
| #
A point defense drone az ellenfél lövését lövi le. szóval nem egységet üt, hanem hatástalit 1 lövést. A hatástalanitás energybe kerül, igy mimél erősebb támadások ellen jó használni,
nyilván protoss ellen pl immo, vagy pl terrán bc támadás ellen, a lényeg, hogy védekező varázslat.
Itt azért nem Mule-zott, mert be volt szoritva, alig volt már termelhető ásvány, fölösleges lett volna meggyorsitani a termelést, hogy ha mégsem tud kitörni, akkor az scv-k a kifogyott mezők előtt csak álljanak. Igy hasznosabb volt a supply.
Viszont ahogy kiexpelt, a friss expre egyből mulezott, szoval tényleg meg van mind2nek a helye és ideje.
Reply
EverIce
| #
Válasz Radon #20 üzenetére:
Ha jól tudom az immortal lövését nem hatástalanítja. Az atomot viszont leszedhetné. 😛
Reply
3dward
| #
Jók a vodok, csak az nem miszájl könyörgöm :S:S Akkor már inkább miszl vagy miszül.
Reply
petygrinder
| #
Válasz 3dward #22 üzenetére:
Pedig British English-ben az ‘miszájl’. North American English-ben pedig ‘miszl’. U.h. mind a kettő helyes.
Forrás: Oxford Advanced Learner’s Dictonary, 7th Edition
Reply
Bruainan
| #
A lag ügyében írnék 1-2 szót.
Crota az egyik külföldi kommentátor küzdött sokáig a laggal, nála replayek 4 ik meg 12 ik percében jött egy nagy spike. Végül is a megoldás a -Pre load. Sokszor említi hogy lenyomta a laggot azzal hogy pre loadolta a replayt ami egy … 30 perces meccsnél 6 percet jelent neki. nem tudom pontosan mit gondol ez alatt( mvel nincs bétám és replayeket is csak VoD al nézek, de szerintem miután betölt a rep, nem indítod el azonnal, hanem hagyod kicsit tölteni, így megúszható a lag.
((talán úgy kell hogy lefuttatod a meccset legnagyobb sebességgel… aztán visszaugrasz 0:00 ra..))
Remélem sikerült segítenem a ezzel a kis szösszenettel :3
#23 : Szerintem így is remek, és mégse olyan típusú hiba mint a Rifül (rifle) ahogy sok fps-es ismerőstől hallom 😉
Reply
Crafty_FOX
| #
Gondolom nem elsősorban rajtad múlik de a grafikát kicsit felcsavarhatnád mert otrombán ronda, legfőképpen pedig az animációk hiánya rontja az élvezhetőséget.
Ez pedig nem offense vagy valami, meg tudom hogy béta game, de azért elég sok esetben tévedsz „szakmai” kérdésekben 😀
Ami a def drone-t illeti: elég sok energiába kerül, maga is energiát használ a lövedék hárításra, egy idő után magától is eltűnik és van egy hatósugara ami ugye az elhárító lézer lőtvolságával van összefüggésben. Emiatt számít és feltételez némi „skillt” a drone okos elhelyezése, továbbá az is döntés tárgya lehet hogy hány drone-t helyezen k a csatában, mert ha tul sokat szór le egyszerüen viszsavonulhat az lellenfél olyan pontra ahol nem segíthetnek a drone-ok és bár ezzel megfutamítjuk egy idő után visszatér, vagy máshol próbálkozik és akkor meg már nem lesz energia a ravenekbe. Úgyhogy ki kell találni hogy hova mikor mennyit érdemes. Egyébként a lövedék jellegű tölteteket hárítja el az az „virtuális lövedékeket” mint pl a marine lőszere vagy az immortál tüzelése nem, ezen felül nem hárítja el a különféle sugarakat sem (se a void rayét se a colossuszét vagy sentryét)
A seeker missle pedig rengeteg energia, és ha valaki ki tudja mikrozni azt az 1 unitot amire ráállt könyedén elszalaldhat előlle vele, ez esetben pedig még azt az 1 unitot sem öli meg mert egy idő után magától leesik ráadásul olyan lassú hogy egy marine is lefutja. Ha nagy a harc és nem átlátható a helyzet persze nehéz kivenni azt az egy unitot, mivel viszont minden egység gyorsabb nálla, ha az egész seregünkel menekülőre fogjuk biztosan elkerülhetjük, máskérdés hogy ezzel effektíve menekülésre kényszerítettek minket ennek az összes hátrányával.
Reply