Kifaggatták Dustin Browdert

Astonkacser . Cikkek 497

82877Az InStarcraft.de és a Starcraft2.net.pl (angol verzió a lengyel végén) is meginterjúvolta Dustin bácsit, aki Bob Caloycoval együtt válaszolt a fanok kérdéseire. Érdekes olvasmány, röviden a lényeg:

  • A singleplayeren nagyon sokat dolgoztak a béta csúsztatásával. Anno még a játékban tett döntéseknek nem volt akkora szerepe, kevéssé befolyásolta az eseményeket, ezért nem volt akkora játékélmény. Emiatt fogták magukat és újraszervezték az egészet, hogy a játék közbeni választások nagyban befolyásolják a történéseket, ezzel a hőn áhított epikus élményhez közelebb kerültek.
  • Lesz több hős is nem csak a sokat emlegetett trió (Zeratul, Raynor, Kerrigan), de ez nem egy hős típusú játék így most sem lesz rajtuk akkora hangsúly.
  • Mint már láttuk a motor maga megengedi, hogy “first person” nézetből is lehessen játszani, ezzel az eszközzel viszont nem éltek a singleplayer készítése közben, meghagyták a fanoknak, hogy pl. újrafejlesszék a Starcraft: Ghostot.
  • Nagyon sokan sírnak a régi Battle.net miatt, hogy a 2.0 visszalépés mert nincsenek például csatornák. Azért nincsenek csatornák, mert még nincsenek készen, illetve valami jobbat szeretnének alkotni a régi rendszer. Szóval lesz, de legalábbis lesz ami átveszi a szerepét majd, nyugi! Viszont a megjelenésig ez már nem kerül bele a játékba, túl sok munkájuk van még a már meglévő tartalommal. Tudják, hogy ezzel kiábrándítanak nagyon sokakat, de ez van a minőség rovására nem akarnak semmit sem kiadni a kezükből.
  • Jelenleg 60+ ember dolgozik a játékon magán, 50+ ember csak a Battle.neten, majd 100 ember a cinematicokon, 80-90 ember végzi a minőségi ellenőrzést és akkor még nem beszéltünk azokról az IT-s munkatársakról, akik mindehhez biztosítják a hátteret.
  • A koreai ügyekről ugyanazt kommunikálják mint eddig. Nem értenek egyet egy csomó mindennel és remélik a legjobbakat. Lol.
  • Dustin Browder szerint szinte semmi sem akadályozhatja meg azt, hogy a Starcraft2-t kiadják a megadott időpontban. Legalábbis ő nagyon-nagyon meglepődne ha így történne.
  • Egy hónapig még biztosan tart a béta, lehet tovább is.
  • A következő patchekben láthatjuk majd a pályamegosztás rendszert.
  • Az átlag játékos jelenleg 20 meccset játszik egy héten a Battle.neten és ebbe már azokat is beleszámolták akik játszottak 2-3 meccset, megunták és abbahagyták.
  • Ugye a 2v2 nem lesz balanszolva teljesen, de nagyon dolgoznak rajta, hogy minél élvezhetőbb legyen. Megpróbáltak a régiekhez képest újabb típusú pályákat is létrehozni ezért. Ott van például a Twilight Fortress amit nagyon sokan szidnak, de valójában az ilyen pályák arra születtek, hogy ne csak arról szóljon egy mérkőzés, hogy gyorsan mindenki legyárt egy pár egységet, megy a rusholás aztán vége, hanem itt megvan mindkét félnek a lehetősége arra, hogy rögtön a játék elején csapatként bevédekezzen és nagyobb hadseregeket építsen, ezáltal a 2v2 illetve 3v3 maga sokkal élvezetesebb lesz.
  • Az emberek döntő többsége nem játszik mást csak 1v1-et jelenleg.
  • Lehet, hogy lesznek majd később bónusz pályák mint anno a Starcraftban. A csak singleplayerben látható egységek valamelyik kiegészítőben lehet, hogy multiplayerben is megjelennek.