StarCraft II beta – Patch 15 (version 0.17.0.15623)

ZsoL . Patch 3232

A következő patch hamarosan megjelenik, benne egy számottevő Terran nerffel:

Általános

  • Javítottunk azon a rendszeren, ami a kezdeti placement meccsekért és a ligák közti mozgásért felelős.

Balance változtatások

Terran

  • Hellion
    • A fegyver fejlesztési bónusz 1 (+1 Könnyű ellen)-ről 1-re csökkent.
  • Reaper
    • A Nitro Packs fejlesztés költsége 100/100-ról 50/50-re csökkent.
  • Siege Tank
    • A siege mode-ban kiosztott sebzés 60-ról 50-re csökkent.
  • Thor
    • Az légi fegyver fejlesztési bónusz 1 (+1 Könnyű ellen)-ről 1-re csökkent.

Zerg

  • Brood Lord
    • A fegyver fejlesztési bónusz 3-ról 2-re csökkent.

Hibajavítások

  • A nem angol nyelvű térképek publikálásával kapcsolatos hiba kijavítva.

Comments (165)

  • Naib

    |

    Első értelmes peccs egy ideje, már csak a madárhajót meg az anyahajót kéne használhatóvá tenni osztjóvan.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz Naib #51 üzenetére:
    Melyik az a madarhajo? XD Mer a phoenix eleg jo cucc csak mikrozni kell, pl siege tankokat ki lehet vele kapdosni egyet szetlosz eltunsz stb, mondjuk az igaz hogy amire tenyleg kitalaltak AA annak eleg fos.
    Az anyahajo is detto – ugyeskedos nem brutal egyseg – bar kerdes meger-e 400/400at egy vortex vagy egy mass recall mert aztan ugyis szetlovik. De volt ra pelda hogy vortexel nyertem majdnem ketszer akkora sereg ellen, meg olyan is hogy magamra toltam xD

    Reply

  • mikroman

    |

    A tank nerf az jó ahogy van. Védekezésnél és tmadásnál is túl nagy előnyt adott zerg ellen. Így talán néhány földi egység már támadni is tud mielőtt leaprítják 🙂
    Igazából nem játékballance kérdés inkéább „terran ez a map?” jellegű, de Desert Oasis-on reaperrel eddig is simán szivatható volt a zerg. A gyorsítás olcsóbbá tétele se fogja megkönyníteni a zerg létet. Felugrik, irt, aztán ha már közel értek hozzá a lingek leugrik és onnan aprít 1-2-t fordulónként a reaper. Minimális ráfordítással totál kinyírja a termelést. Nem egy zerg barát map és a gyorsítás se fogja azzá tenni. Persze ez csak vélemény. Amúgy majd elválik mihez lehet kezdeni a patch után 🙂
    Amúgy ezen a mapon mi a reaper rush countere zerg részről?

    Reply

  • TeG

    |

    Válasz mikroman #53 üzenetére:
    Úgy vettem észre queenel plusz zerglingekkel a kritikus helyeken jól lehet counterelni reaper rusht.AZ expnél már más a helyzet 🙂 spire talán?

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz TeG #54 üzenetére:
    Gyorsan javítsd ki spine-ra mielőtt hirtelen felindulásból felakasztanak 😛

    Reply

  • K4E

    |

    Szerintem tank nerf nem kellett volna inkább Marauder.

    +

    Nem lehetne meghosszabbítani a Bétát? :$

    Reply

  • BlaZ

    |

    nem

    Reply

  • lokids

    |

    Válasz AdamoA #55 üzenetére:
    Miért kéne átjavítani? Spire is couner.. Végülis mutát a reaper már nem szedi le. 😀 😀

    Most realizálódott bennem, hogy 3 nap van már cska hátra…. Utána még 2 hónapig várni kell a megjelenésre. 🙁

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz lokids #58 üzenetére:
    de most csak ideiglenesen lövik le a bétát 2-3 hétre mert nagy változtatások lesznek és utána ujból elérhető lesz!
    Legalábbis régebben ezt írták

    Reply

  • Firebat

    |

    Megjelenés előtt lesz még 1 béta szessön, én úgy emlékszem.

    Reply

  • sweeping

    |

    Srácok, lenne egy kérdésem, van még diamond liga?

    Mert én kvalifikáltam magamat fél óra alatt 5-0 stattal és csak platinába rakott.
    Érdekelne hogy törölték a diamondot, vagy hülyül a b.net?

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz sweeping #61 üzenetére:
    javítsd nem diamondot akartál írni hanem platinát!!:D
    Szerintem van csak változtathattak rajta hogy oda nem sorolhat hanem az megy oda aki feljüt platinából!Legalábbis szerintem(remélem)
    http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=129345
    itt olvasgass utána.:S

    Bár tényleg nem volt értelme a diamond ligának mert szinte aki platina volt az oda került nemtduom én több ligát is eltüdnák képzelni hogy jobban szét legyen osztva a nép.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz sweeping #61 üzenetére:
    Ha diamondba rakott mi a baj? 😀 Amugy ja sz*r a b.net,random irja hogy nyertel vagy nem attol fuggetlenul hogy tenyleg mi lett az eredmeny.

    Reply

  • sweeping

    |

    Igen elírtam platina.
    Amúgy most nézem, hogy mások is idekerültek jelenleg nincs diamond player.
    Most akkor vagy törölték, vagy csak jó eredménnyel lehet oda bekerülni. Alapból nem kezdhetsz ott

    szerk: Most olvastam a kommentedet Sabika, igen én is így gondolom most jelenleg

    Reply

  • IonGun

    |

    Válasz luckyjoe #30 üzenetére:
    Elhiszem, hogy 12 éve játszol, de a sc2 még csak idén jött ki! 😛 Ne haragudj, hogy a gyerekkoromat nem egy monitor előtt rohadva töltöttem el! Nem vitatom, hogy jól játszol mindenesetre pocsék megfigyelő vagy! 😀 A versenyekkel kapcsolatban meg annyit, hogy akár én is indulhatnék valamelyiken, ez nem hordozza magában azt, hogy el is érnék valamit! Béke

    Válasz Delebriel #46 üzenetére:
    Sztem ezzel a tank nerffel azt akarják elérni, hogy a tvt ne csak abból álljon, hogy beáll egymással szemben 2 tank sereg siegelve, azt majd az ott áldogálnak, míg ledroppolják őket! Bizonyos esetekben lehet, hogy megéri a tankokat alap helyzetben használni már csak azért is, mert piszok gyorsan lőnek!

    Reply

  • Volband

    |

    luckyjoe köszönjük a nagyon értelmes megnyilvánulást. Mondod itt az eget rengető hülyeségeid, aztán ha leoltanak akkor azzal jössz, hogy gyere ki a hóra. Gratulálok, szint megvan. Az meg kit érdekel mióta tolod? Ha tegnap kezdted akkor is hülyeség, ha 6ezer éve akkor is hülyeség. Sőt, utóbbi még gázabb rád nézve, szal nem reklámoznám. Inkább játssz. 🙂

    Meg alapból vicces ez a terra sírás, eddig tényleg csak az „I win” gombot nem rakták be nekik, most meg megy a hőbörgés. =D

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Ez az IonGun akkora egy köcsög:DDD

    Reply

  • Alg

    |

    ON:

    Megint nem tudok replay-t nézni grrr…

    Reply

  • IonGun

    |

    Válasz Volband #66 üzenetére:
    Én terran játékos vagyok, de nem sírok, tudomásul kell venni, hogy Blizzardék jobban értenek hozzá! A másik az, hogy elsősorban a profi játékosok meccsei alapján változtatnak ezt-azt! Náluk pedig nem imba a Void, nem gyenge a Roach, nem brutális a Thor a Muta ellen, nem szar a Terran mech stb. stb. És ők aztán tényleg tudnak játszani!

    Válasz GeryGTK #67 üzenetére:
    Te ne ugassál! 😀

    Reply

  • Animebj

    |

    A Brood Lordommm! Szemét Blizz!!

    Reply

  • Sonik

    |

    Hali !
    Gold ligában játszom és egyre többször találkozok azzal, hogy TvP ben, a terrán játékos „korai” ghost emp néhány marauder concussive shellel fleszerelve 1-3 marinnal bekeverve simán átgyalogol rajtam.MI lenne a módja, hogy ezzel elbánjak?:P

    Reply

  • spedirt

    |

    Végre egy kis terran sírás. Megérdemelt nerf volt ez a blizz tudja mit csinál.

    Lehetne kicsit objektívebben is szemlélni a patcheket, mert a kommentek 70%-a a saját faját félti folyamatosan.

    Még mindig a terrannak van a legtöbb féle egysége és mindegyik jól használható a megfelelő skill mellett. A terrannal nagyon sokat számít a pozicionálás, tankok high ground, előtte zúzda, amire a marine/mara tökéletes. Levegőben is van választék, AA-nak meg ott a tower és a bunker is (viking). Szóval van miből válogatni.

    A zergnél még mindig kevés a használható egység és az alap egységeidet is a megfelelő időben kell hoznod, megfelelő derítéssel ugye különben azt sem tudod mi van, mit hozzál. Elég egyszer rossz unitot hozni és olyan hard countert kapsz hogy insta GG lesz belőle.

    A queen böntető spawn larva képességéről meg ne is beszéljünk, játszani kell és olvassatok fórumokat. Jelentős problémák vannak a zergnél.

    Míg terrannak a mule/sweep nem gond ha nem nyomod időben és többlet energy lesz, bármikor tudsz belőle többet lenyomni, sőt ezt stratégiailag is tudod használni (combat sweep/high yield mule), protossnál meg a chronot egyszerre több épületre nyomod amikor kell, nem kapsz megabüntit ha elb*od a mikrót és túlfutsz energyben.

    Zergnél? Kihagysz egy spawn larvát és miután nincs stack már hátrányban vagy. Tumorból meg max 1-2-t van értelme lerakni, szóval igazából nincs választási lehetőséged. Félpercenként nyomod a spawnt, ha nem hátrányt csinálsz. Közben persze mikrózd a harcot, ami zergnél alapból sokkal mikróigényesebb mint a másik két fajnál (ok, protossnak ott a FF).

    Nah. Nyugi, szerintem jó lesz ez, kell még hozzá idő. Bőven lesz még patch a full release után is.
    Örüljünk hogy a blizz ilyen fasza bétát hozott össze. A 13-as patch malőrjein kívül egy folyamatosan stabil játékot tesztelhettünk. Kösz Blizz!

    over&out

    Reply

  • spani

    |

    Válasz IonGun #26 üzenetére:
    Válasz Sabika #27 üzenetére:
    Csakhogy vannak olyan highskilled király 2v2mapok, amiben alég ha elfalazod magad, amit ugye zerg nem tud megtenni, és massolsz valamit!
    Válasz Sabika #17 üzenetére:
    Nem azt kérdeztem mi a jó ellene, azt énis ki tom olvasni a menüből! Amugymeg a marine általában 1 csorda void ellen 2 secet él vagy annyit se ha fel vannak húzva! Hydrákkal futkoshatsz, ha a bázisod mellett harassol és égeti szét az épületeidet.
    Szóval szerintem attol hogy te protossal ilyen „pro” vagy hogy máááár gyámánt ligába fel kerültél, attol még nehogy azt hidd hogy zergel is tudsz játszani! Köszee
    Válasz spedirt #72 üzenetére:
    Igazad van.

    A másik amit imádok, hogy az emberek 70%a azt hiszi hogy a fungal growth-ot csak ugy rádobod a terran armyra és ott vége is a gyalogságnak! Jobb esetben pár marine meghal, de még az sem biztos mert a dropshipek szarráhealelik öket, azt meg ugye nem tod megtenni hogy 2x3x4x dobod rá, mert semmit sem érsz el vele ugyis csak 45öt fog sebezni. Ezt főleg azoknak a protoss játékosoknak üzenném akiki multkor probálták bebizonyítani hogy ez sokkal imbább mint a storm. A nstormot ugyaarra a helyre is ledobhtod 5x és van hatása is nemis kicsi.

    Reply

  • DJackson

    |

    #73 a stormos téma nem igaz. ugyanúgy spell, így nem adódik össze a hatásuk. Max ha többet nyomsz egymás után tovább tart, de ez igaz a fungra is, ráadásul nem táncol ki alóla. cserébe nem sebez annyit.

    Reply

  • ceTTel

    |

    a spire jo counter a reaperek ellen, föleg ha gyilkos galoca és megeszik a reaperek

    Reply

  • mikroman

    |

    A queen néha elriassza a reapereket a droneoktól. Már ha már kijött. Ha nem akkor f*ckyeah 🙂
    A dolgozókat kinyírja, a zerlingek mire odaérnek megritkulnak, aztán a reaper lepattan a szirtről és onan lő vissza. Vagy csak egyik oldalt véded és másik oldalról kezdi bontani a hatcheryt vagy irtani a dolgozókat E zerlingek meg nem fogják utolérni csak ha jól mikrózik akkor meghalnak. Spped fejlesztés nélkül szegény kis zerlingek könnyű prédák bármilyen tier0 közeli terrannak :)))
    Mondjuk ez inkább a Desert Oasis mapon nagyon gáz, mert sok oldalról hozzáférhet a dronokhoz és nem mindig könnyű bevédeni.

    A zergnek meg hiányzik pár dolog ami más fajoknak megvan
    -falazás
    -ez a cliff ugrálós idegbeteg egység ami terrannak a reaper, protinak a stalker blinkkel vagy a colossus
    -korai felderítési lehetőség: amíg nincs over speed csak elhullani tud, deríteni nem, a barrikédon meg más nem jut át.

    De akkor is a zerg a kedvenc!

    Reply

  • ZsoL

    |

    In an interesting change to the ladder system, it’s no longer possible for players to be placed into the highest league – Diamond – right after the five initial placement matches. Instead, players who display good skill during the placement matches will be placed into Platinum, and only then be promoted to Diamond if they prove their worth.

    Azaz jelenleg nem lehet bekvalifikalni a Diamond ligaba, csak a Platinumba. Diamondba ugy kerulsz, ha Platinabol felkuzdod magad. Majd ha lesz idom kirakom hirbe az ilyen apro valtoztatasokat.

    Reply

  • pogix11

    |

    a 3v3 és a 4v4 hova tűnt ???
    és miért lett full resetes minden ??
    erről nem volt szó a patchben..

    Reply

  • spedirt

    |

    Jól hangzik hogy nem lehet diamondba kerülni. 🙂

    Valahol azt is olvastam hogy még jobb lenne ha a placement csak bronze-silver-gold lehetne és a plat/diamond maradna meg ilyen „továbbjutósnak”. Szerintem is jó ötlet, lenne miért küzdeni, a placement csak „placement”.

    A placement pedig lehetne 10 game. Ha kijön a full, úgyis sokat játszunk majd, az elején ki lehet bírni. Inkább minthogy 2-3 rontott meccs miatt 1 ligát kelljen végigjátszani pluszba.

    Reply

  • spedirt

    |

    Az gáz ha a browserben a wall of textekben cloakolt dark templarokat látok mozogni?

    Reply

  • IonGun

    |

    Most játszottam egy párat és a tank azért még mindig tarolja az egységeket! 😀 Ami feltűnt viszont, hogy így sokkal könnyebb beütni a tankozós terranokat a játék elején mm-el 🙁 Túl erős a Mara???:P

    Zerg ellen még mindig halálos a tank, és a hellion is gyalázza a light egységeket! Protoss ellen feltűnik aa gyengébb siege, ghostom nem volt, de valószínűleg emp-vel megspékelve a tankok még mindig erősek lesznek!

    Reply

  • Apafalo

    |

    A hellionos cucc nekem eléggé rosszul esik. A tankon semmit nem befolyásol ez az egész legalábbis szerintem. Legalább nem morognak annyira a többi faj képviselői. A reaper cuccot meg eddig szinte senki nem fejlesztette ki, kivéve egy tech volt Desert Oasison a 3 Rax Max reaper P ellen teljesen megbénított mindent. Az most legalább kicsit hatékonyabb lesz. Meg esetleg más mapon is használható lesz. Aki nem tudja fogni azt meg tudom sajnálni. Amikor én panaszkodtam nekem is mindig azt mondták, hogy gyakorolj majd jobb leszel. Akik most is sírnak\rínak azoknak is csak ezt tudom mondani. Elnézést ezért a „hosszú monológért”.

    Reply

  • Apafalo

    |

    Válasz spedirt #79 üzenetére:
    Aki jó az placementben egyet sem veszít. Amúgy igazad van, jó ötlet ez a Plat\Dia „továbbjutósdi”.

    Reply

  • Chob

    |

    Válasz spedirt #79 üzenetére:

    Pedig tök jó érzés egyre fentebb kerülni alulról…

    Válasz Apafalo #83 üzenetére:

    Ez meg szerintem butaság volt amit írtál mert, azoknak is placement meccseket kell játszani akik szintén jók azoktól meg ki lehet kapni lol..

    Amúgy jó ez a Terran nerf, de jobb lenne ha kicsit a marauderrel csinálnának bár azért túl nagy nerf annak sem kell már erre rájöttem. Növeljék meg a lassító cucc költségét ennyi elég is lenne.

    Reply

  • pogix11

    |

    csak nekem van gy már a patch előtt is volt ,hogy starcraft közben az egérmutató érdekes alakot vesz fel?
    ezután patch után gyakrabban csinálja azelőtt csak minden 10. gameben..

    Reply

  • Warador

    |

    Válasz pogix11 #85 üzenetére:
    Nekem is csinálta időnként, 4-5 vonalka 1más alatt. A patch óta 2 meccset toltam, nem tapasztaltam még…

    Reply

  • Zerge

    |

    OFF: most olvasom, hogy az alapjáték végleges kiskereskedelmi ára 15 ezer, míg a CE-é pedig 27 ezer lesz. Hát nem valami baráti 😛

    Reply

  • fosztogato

    |

    Úristen Dustin tényleg szabira mehetett, mert a terrant nerfelték, de a marahoz még nem mertek hozzá nyúlni =)

    Reply

  • Szotyi88

    |

    Nektek sincs 1v1 ladder?
    *áh csak várni kellet 3 percet, és az is bejött.

    Reply

  • Sziget

    |

    Volt régebben olyan poszt ahol a blizzard elmagyarázza mit miért változtattal, nem tudnátok belinkelni mert sehol se találom
    BlaZ: majd egy visszavágót játszunk valamikor!

    Reply

  • Ruszmeteg

    |

    Tiszteletem kollegák!
    Az utóbbi hetek agresszív Starcraftozása után úgy gondoltam,összeszedem a gondolataimat egy kis szösszenetben,a téma pedig nem más mint a zerg faj.Meccseim 90százalékát velük játszottam és a legutolsó resetelés előtt platinum league 1ig el is jutottam velük,szóval bár nem vagyok profi de láttam már egysmást:)
    Először is nem akarom egy szóval se mondani,hogy a zerg gyenge mert nem az viszont szerintem soksebből vérzik az egész faj dizájnolása.Például nem lehet úgy massolni ,mint az első játékban pedighát pont ez lenne a lényeg velük.Másrészt kevés és sok esetben még abból a kevésből is használhatatlan egységeik vannak.Rengeteg a fölösleges tulajdonság…Míg a terran minden egyes egysége jól be van lőve,megvan a szerepe és használható,és ez kb a prottossal is így van addig a zerg arzenál igen csak szűkreszabott minden szempontból.Nem tudom ,hogy a drága fejlesztők,hogy akarják még alakítgatni a fajtde nekem lenne pár ötletem.Szóval most leírom őket ti meg fikázzatok le!:)

    —A queen lárvaköpését úgy átalakítani,hogy ha lenyomom a hotkeyt akkor a hozzá legközelebb eső főépületbe köpje be magától a lárvát ha tudja.Rengeteg idő elmegy magával a lárvaköpés folyamatával játék közben,ésez főleg harc közben igen kritikus.Ha ez a változtatás meglenne akkor csak annyi lenne,hogy egy kontrollcsoportba a queeneket és akkor két kattintás és megvannak a lárvák.Így még mindig figyelni kellene az időzítésre de sokkal felhasználóbarátabb lenne az egész folyamat.

    —A roach és a hydra megreformálása.Szerintem a massolás miatt mindkét egységnek 1 suply helyesnek kellene lennie.Persze ehhez megfelelően nerfelni kellene őket hp és damage csökkentéssel is.Valamint a roach ha már úgyis van olyan képessége ami a regenerálódását segíti lehetne inkább egy 100-110es hpjű egység alapból igen magas regen rate-el (a protik is igen gyorsan nyomatják vissza a pajzsot a terranok meg minden egységüket tudják gyógyítani/javítani).

    —Scourge és Lurker visszahozatala.A zergnek nagyon kevés egysége van és az első játék két legfeelingesebb és legtaktikusabb egységét is elvették.Valamint a zerg faj hangulatához is nagyon jól illeszkedtek ezek a fajzatok.Ha visszahoznák őket akkor végre a zergnek is lenne rendes unitja ami arra sarkallja az ellent,hogy szerezzen detectiont,illetve lenne normális felderítő/légvédelmi egység.A lurkerrel pedig végre a zergnek is visszajönne jópár taktikai elem a játékába,nem csak az őrült makro és esetleg egy-egy nydus drop…

    —A fölösleges képességek átdolgozása.A frenzy és a corruptor spellje túl warcraftos illetve élből használhatatlan egy ilyen „sokegységes” játékban.Az infested terran pedig úgy vicces ahogy van.Eleve mire kikel szétlövik/elmenekülnek a dolgozók,ha nem is mennek el a dolgozók akkor sem tud rendes sebzést bevinni mert iszonyat gyenge és nem lehet rendes mennyiségűt lerakni belőle.Valaki egyszer felvetette,hogy infested terran helyett lehetne egy marhagyorsan kikelő tojás amiből broodlingek kelnek ki persze sokkal kevesebb manáért,mondjuk 50.

    —Egy „cliffmászós” egység behozatala.A másik két fajnál ott van a reaper meg a blinkes stalker illetve a colossus.Zergnél nincs olyan egység ami ki tudná használni a cliffek taktikai szerepét (márpedig az új pályákban van ezekből bőséggel).Illetve mutákon kívül nem nagyon tud védekezni az expansionoknél cliffre fel-lelépő colossus vagy az ideoda ugráló reaperek ellen.

    Nos elsőre ennyi jutott eszembe a témáról,így is elég kisregényfeelingje lett a dolognak.
    Lehet anyázni!:)

    Reply

  • Apafalo

    |

    Válasz Chob #84 üzenetére:

    Ha úgy nézzük tényleg butaság. Én az igazán jókra gondoltam. Akiknek ott is van a helyük elöl.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz Ruszmeteg #91 üzenetére:
    Lefika 😀 Én eddig végig protossoltam most kezdtem randomolni. A zerg queen tényleg vicc + kevés az egység. Én béna vagyok a zerggel de pro ligákban kiegyensúlyozott a zerg/??? win arány, szóva jó ez, úgyértem már nincs idő akkora változtatásokra mint amiket leírtál :S.
    Hegymászásnak ott a mass overlord, nimbusz kukac :D.

    Reply

  • Apafalo

    |

    Válasz Ruszmeteg #91 üzenetére:
    Nagyon sokáig játszottam az sc1-el és a Zergnek tényleg talán az lenne a feladata amit te mondtál a szarrá expeli a mappot és kisebb erejű egységeket hatalmas számban küldd az ellenében játszó másik két fajra, vagy egy másik zergre. Lurker, és Scourge-al is egyetértek, tényleg jó lenne valami kis „régi újdonság”. „Cliffmászósdi” meg nem tudom, de én valahogy nemtudok elképzelni semmi mászó zerget, maximum valami nagyon kicsi zerglinghez hasonló „ugró valamire” de én azt mondom, hogy úgy lesz a jó, ahogy a Blizz megcsinálja.

    Reply

  • NightSlash

    |

    JA zergel gamelni tényleg nagy fika. Elég régóta tolom a zerget ahoz, hogy elmondhassam kezd uncsi lenni a terran ellen mutalisk, toss ellen meg a hidra infestor tactic… nem értem miért van ilyen kevés értelmes egység.
    Volt olyan game amikor a terran végső kétségbeesésében elkezdett ellenem mass marinozni…és azzal megalázott, pedig az uj patchben diamond, a régiben platina liga közepén voltam…tolom a srác ellen a baneling roach linget 3expböl és megzabál kb 50 marine. Na mindegy ez is mondjuk csak néhány gameben sikerül néhány arcnak, de akkor is felidegesíti az embert

    Az viszont tény hogy a pro gamerek között sok a zerg aki ott van a toplistákon…viszont én azt is le merem fogadni hogy aki zergel ott van az majdnem kétszer annyit szenved egy game alatt mint az ellenfele, az már más kérdés hogy napi hány évet gyakorol erre.

    Casual gamereknek a zerg szerintem a legrosszabb választás. Egy terran megszivathat egy zerget az elsö 20percben bárhogy, teszem azt reaper, esetleg helion, vagy mivel tier 1 be nincs anti air ezért gyorsan kihoz egy két air unitot amit meg se tudsz fogni ha nem veszel 2 queent minden hatchez etcetc…zergnek nem is tudom mi marad a fastlingen kívül..Esetleg robbanjak be egy barrackba 10 banelingel azt ez a jó kis zerg rush? És akkor még a jó kis MMM-ről nem is beszéltünk.
    Tossal is toltam elég sokat a beta elején, arra még azt mondom hogy talán a legbalancosabb a TvZ, hiszen ha a toss néz be valamit és példálul hidra ellen nem colozik akkor szerencsétlennek ugyszintén semmi esélye bármit csinál onnantól…nemtudom de számomra érdekes hogy ilyeneken megy el egy game.
    Régen nem volt bennem ilyen érzés hogy nekem Zergként arra kell várnom hogy megtudjam mire techel az ellenfelem, mert ha nem az „anti unitot” massolom ellene akkor esélyem nincs…régen valahogy inkább mindig az ellenfelem várta meg hogy milyen egységeket ömlesztek rá, most meg…na mindegy nem ragozom.

    Reply

  • AmStream

    |

    Én csak annyit tennék hozzá hogy sokan jól látják hogy mennyivel több mindenre kell figyelnie 1 z játékosnak mint a másik két fél játékosainak. Sőt amikor komoly gondjaim voltak még a zerg makróval (40-60game után ezen dolgozgattam még) Lenyomtam életem első p meccsét gondoltam just fun, még 1x sem volt protoss a monitoromon ennyit megér. 12min alatt szét limiteltem egy szegény zerg játékost úgy hogy nem igazán kellet sok mindenre figyelnem csak nyomtam 1alap early exp bo-t amit ellenem is sok p szokott (közben azt nézegettem hogy meik épület mire jó omg?, meg hogy mi a szart csinál ez a crono boost :P). Szóval ennyit arról hogy meik fajjal könnyebb,nehezebb (ez csak saját tapasztalat) Az meg hogy spawnoltatni kell a lárvát megfelelő derítő nélkül deríteni az enemyt első 6 minben,nincs falazásom stb-stb, na ezek azok a dolgok amiért oly sokan zergel tolják (kell a kihívás). Amennyiben még lazább lesz a zergel a játék én váltani fogok ^^.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz AmStream #96 üzenetére:
    Erről nekem egyből, fless egyik kommentje jutott eszembe ami valahogy így szólt egy terrán játékoshoz:
    Igen, ő azért terrán játékos mert kell neki a kihívás, a protoss easy race a számára. Biztos ezért C rank csak, egyébként protossal A- lenne, hiszen easy race bárki lehetne pro…

    Reply

  • DJackson

    |

    nem értek egyet ezzel 😛 akkor legyen P-vel és győzzön le mindenkit. Inkább csak zavarta ha P-vel kikapott, és ezért lett T, hogyha kikap mondhassa hogy easy race, megnyugtatva ezzel magát, hogy „Persze p-vel énis k.jó lennék”

    Reply

  • Binor Inzfred

    |

    Azt szeretném kérdezni hogy van-e aki játszott már az oldalon a játékkal?

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz DJackson #98 üzenetére:
    Ez irónia 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.