A Koreai SC2 versenyek LAN lehetőséget kapnak
A szóbeszéd ami körbe-körbe járt a „közösségen” belül végre tanúbizonyságot nyert – Az összes TV-ben közvetített StarCraft 2 verseny Koreában lehetőséget kap, hogy LAN-on keresztül legyen megrendezve. Ezt a lehetőséget a „StarCraft II Profession Edition” fogja tartalmazni.
Ez kétségtelenül egy mély „meghajlás” a professzionális SC2 gaming felé és nagyban fogja fejleszteni a minőségét a főbb tornáknak és megkönnyíti a szervezést. A pro kiadás azonban kizárólag a televízióban közvetített versenyekre ad lehetőséget, más ilyen csomag nem lesz kiadva a nagy nyilvánosságnak.
- Fordította: Apafalo
Forrás: Gosugamers.net
Comments (55)
ACiD
| #
Kicsit sajnálom hogy nincs lan most gondolj bele nem a legjobb a neted (nekem speciel 1 SC2-t alig vitt el) és van tesód és szeretnétek gémelni most felmész az internetre elküldöd az infót a szervernek ami visszaküli és 1000 km-t utazott az infó mikor 2m-re van tőled az ember O.o
Reply
84Noname
| #
Én nem értettem a nagy hűhót eddig se körülötte… Neten keresztül is olyan jó válaszidő van, hogy csak na… nem vágom mért oylan nagy dolog ez… Eleve fura, mert akkor a gyakorlómeccseket nyílván nem ezeken fogják tolni.
Gondolom TV-s közvetítés csak ezen a változaton keresztül lesz engedélyezett, biztosan zsíros ára lesz.
1: Akinek nincs az sc-hez elég jó nete…háát… az már világi szar. Még az elképzlhető, hogy tesód letöltése miatt laggolsz… de a mai világban… Nehezen tudom elképzelni, h az sc2 vásárlók akár 1 %-ának is a szar net miatt kéne a lan… Az infó miatt meg ne aggódj..nem fárad el 🙂
Reply
L4.ZsukoV
| #
Válasz 84Noname #2 üzenetére: Ez szerintem úgy kell elképzelni, mint a MS oprendszereknél az Enterprise-t. Mellesleg ez csak látszólagosan lesz LAN, mert úgyis csatlakozni fog bizonyos szinten a Bnet-re, hogy ne lehessen belőle kalóz másolatot készíteni.
Reply
84Noname
| #
Én is ezen filóztam…de nyílván könyebb lesz törni egy iylet, mint a normál változatot…
Reply
sweeping
| #
Válasz 84Noname #2 üzenetére:
Egy átlagfelhasználó úgy se veszi észre azt a 150ms válaszidőt, ebben teljesen igazad van. A többség azt se vette észre, hogy 400-ról 150-re csökkentették a b.net latency-jét. Számomra mondjuk tetszetős javulás volt 🙂
Viszont a progamerek biztos hogy észreveszik még azt a 150ms is. Amúgy ki tudja, lehet hogy a gyakorló meccseket is majd így játszhatják. Talán a progamer csapatok majd kapnak ilyen Profession Edition példányokat.
Reply
dN
| #
És csak 1 ilyen példánynak kell elkallódnia, és felkerülnie a netre, hogy még csak ne is kelljen bajlódni a bnet 2.0 feltörésével/emulálásával.
Reply
Volband
| #
Válasz dN #6 üzenetére:
Szerintem egy idő után valaki(k) amúgy is maszek szerkesztett volna valami LAN lehetőséget. =)
Reply
Sabika
| #
Válasz 84Noname #2 üzenetére:
Ha nem lenne különbség a válaszidőben akkor nem adnának ki külön a versenyekre lanos verzót!!:D
Válasz sweeping #5 üzenetére:
Szerintem mindenki észrevette csak nem törődött vele senki,énis észrevettem de a sok laggot is láttam!!:D
Szernitem ez a verzió fennt lesz a neten ha nem akkor meg ugyis buherálnak hozzá ez starcraft!!
Ha már a beta alatt van maphack akkor mi lesz a megjelenés után 1 hónappal??A sok cheateresekkel mit fognak csinálni?Mert a blizznek nincs külön programja ezt kiszűrni és hiába bannolják majd az emberkéket hónapok után 2x annyi fog jönni és ujabb hackekkel!!
inkább ezen gondolkodnának.
Reply
Shakuras
| #
Tökmind1 mit gondolkodnak úgyis feltörik. BÉTÁT a 3. napra meghackelték hogy offline legyen replay nézés, 1. hét után már gép ellen lehetett tolni pedig csak egy béta. Az eredetit 2 nap alatt feltörik és csinálják a törtszerókat.
Reply
Grom
| #
Válasz Sabika #8 üzenetére:
Komolyan azt hiszed, hogy nehézséget okoz kiszűrni a csalókat vagy, hogy erre nincs programjuk? Hidd el, ha majd bannolni kezdik az embereket, bnet accounttal együtt, amin esetleg nem csak az sc2 volt rajta, majd elgondolkoznak rajta, hogy megéri e. Lehet, hogy béta alatt nem foglalkoztak vele, de hidd el élesbe biztosan fognak.
Viszont, ha ennyire mondogatják, hogy ez a verzió LAN-on fog kommunikálni, akkor nem várhatják el a net kapcsolatot, ergo semmilyen szinten nem fog bnethez csatlakozni, de ha mégis, akkor meg hívják inkább fizetős, vagy privát bnetnek, amihez tényleg csak azok kapcsolodnak majd akiknek ez a kliensük lesz, kíváncsi leszek rá nagyon, és tuti, hogy megjelenés után pár napon belül kinn lesz a neten, csak elég vicces lesz majd a koreai nyelvezete miatt.
Reply
Darc1n
| #
Válasz Shakuras #9 üzenetére:
Shakuras én fogadok veled egy „NAUGYE”-be, hogy 2 HÓNAP alatt sem lesz tört szeró, amin működő ladder és achievement system van.
Reply
Promie Motz
| #
Jók a hacherek, de én örök optimista módon a Blizznek szurkolok 🙂
én elég jól le tudnám élni a az életemet lan nélkül, mert ha már routeron kötjük össze a gépeket egy helyen, akkor most kimennek a netre a gépek, és ha kicsit laggol is, most barátok között nem ez fog dönteni (úgyis lenyomom majd az összes haveromat ;)).
Az európai versenyek miatt azonban tényleg ezt csak akkor lehet majd megtenni, ha stabil nagyon stabil lesz a játék, minimálisnál is kevesebb laggal. Bár a Blizz az amerikai és európai versenyeket egy darabig nem fogja komolyan venni (Koreához képest), de ha itt is igazán megindulna az e-sport, akkor talán már valamelyik kiegészítő tájékán lehet, ide is kidobnak egy Prof Versiont
Reply
Sabika
| #
Válasz Grom #10 üzenetére:
most mondok pár példát!
diablo 2 sc bw bneten ott nincsenek cheatesek ugye?áááá nincsenek!
Reply
Shakuras
| #
Válasz Darc1n #11 üzenetére:
ok ezt megbeszéltük:D
Sztem kiadás után 1 hónappal már tuti lesz valami törtszeró féleség. Az hogy mi fog rajta működni és mi nem fingom sincs.
Reply
Grom
| #
Válasz Sabika #13 üzenetére:
10 éves játékok könyörgöm szted nem leszarják már? Fél évente kibannolják az addig összegyült csalókat oszt annyi, de WoW-ba hány cheatert látni? (Ha nem wowztál volna akkor segítek: semennyit, reportolod és másnap már nincs is amíg új cd kulcsot nem vesz) Ráadásul dio2, sc bw minimális pénzért megvehető, így még ha ki is bannolnak félévente az embernek még így is „megéri” csalni márha valakinek ez bejön. De ha nekem nem hiszel, majd meglátod élőbe mi lesz, biztos minden második ember cheater lesz Bnet2.0-ban.
Reply
Sabika
| #
Válasz Grom #15 üzenetére:
jó majd meglátjuk! kiváncsi leszek:D
Reply
Tokman
| #
Válasz Sabika #13 üzenetére:
Warcraft 3ban is iszonyat mennyiségű csíter volt az előző patchig.
Bugokat most kijavították, de az égvilágon senkit se banoltak -.-
Maphack,Disc-hack,Cooldown-hack stb…
Válasz Grom #15 üzenetére:
Mindig lesznek csalók egy részük lebukik másik részük meg nem.
WoWba botozás van és van ismerősöm aki tolja 1-2 éve botozik és még nem bukott le…
Másik neten eladott gold/itemek az is cheat gyakorlatilag azt se szűrik.
Jah csak hogy a témához hozzászoljak valószínűleg ezt a verziót a GOMTV-sek fogják megkapni, boltba nem lehet majd venni.
Reply
Grom
| #
Majd minden kiderül a maga idejében. Kíváncsi leszek a startra is, lehet én vagyok túl pesszimista, de szerintem első napokban tuti nagy gubancok lesznek bneten 😀
Reply
Plevi
| #
Válasz Grom #18 üzenetére:
Jah,alapból megveszik vagy 5millióan ha nem mondok keveset,de remélhetőleg meglesz csinálva jól.
Reply
Lapi
| #
szerintem meg nem nagyon lesznek cheterek mert bármikor bárki visszanézheti utánna a mecset és szépen le is bukott és megy neki a ban ugyanúgy mint wowba ott se nagyon lehet/lehetett használni semmi ilyesmit
ha meg valaki esetleg csinálna tört szerókat az messze nem lenne olyan jó mint a rendes szerók szintén lásd a wowot ahol közelébe nincs a kettő egymáshoz
Reply
puebla90
| #
amugy valakinek van egy egyértelmű cheater replaye? vagy videója?
mert szívesen megnézném.
Tudom hogy léteznek cheaterek de szerintem baromi kevés.
Nem hiszem hogy a világ tele lenne programozó géniuszokkal akik 14-max 25 éves korig terjednek
Mert afelett nem sokan foglalkoznának ezzel.
valaki egyszer ígért nekem cheater videót keresgettem is.
speciál scben még sosem láttam.
Az emberek pedig sokszor hajlamosak rá hogy lecheaterezzék a másikat a saját bénaságuk miatt.
ha esetleg linkeltek ne buggokat. köszi.
lehet hogy lesz nem hinném hogy sok.
Reply
sweeping
| #
Válasz puebla90 #21 üzenetére:
Uram isten :DDD
Nem kell tele lennie a világnak programozókkal. Elég ha egy ember megírja és azt utána több százezren használják…
Nehogy már azt hidd hogy az emberek maguknak írják a hackeket :DD
A cheaterek 99% azt se tudja hogy kéne nekilátni, ők csak használják
http://sc2.replays.hu/replay.php?id=187
Reply
Sabika
| #
http://www.youtube.com/watch?v=g5q1Ijkgrfs&feature=related
csak írd be a youtubba hogy starcraft2 maphack és az oldalról le is szedheted!!
NINCSENEK CHÍÍTEREK!!ÁÁÁ
Azért ezt ha vaalki okosan használja nehezen lehet lebuktatni!
Reply
sweeping
| #
Válasz Sabika #23 üzenetére:
Most már bárkit lelehet buktatni az fpview miatt. Nem kell rád kattintania, elég az ha folyamatosan egész game során csak átnéz hozzád, úgy hogy még meg se támadott. Visszanézed a replayt és máris látod hogy hoppácska.
Sc-ben lehetett sunyulni, de itt már nem 🙂
Reply
Shakuras
| #
pl iccupon egész jól bevált az antihack bár nem tom hogy igazábol ott is mennyien használnak olyan progit ami ezt is ki tudja cselezni, én eddig nem vettem észre hogy csalnak ellenem. Blizzard meg nem véletlen erölteti ezt a mindíg legyél online még akkor is ha 2 méterre van az ellenfeled, mert szerintem ezzel is figyelik hogy egyáltalán kik azok akik probálkoznak.
szvsz kevés cheater lesz.
Reply
Crafty_FOX
| #
#24 az fpview nem biztos hogy megoldja, ha valaki „kurva okos” simán megteheti hogy leginkább csak a minimap alapján teszi a dolgát. gondolj bele ha nagy attack jön feltűnik mert megindul egy vörös placsni, ha harass jön feltűnik mert 1 pont külön utakon oldalt sunyin mozog ha pedig beexpel az szintén egyböl feltűnik. Sajnos ez midneképpen előny ráadásul a lebuktatás csak a dolog egyik része, war 3 ban tucat számra voltak replayaink amik 100% os bizonyíték a hackre és senkit nem érdekelt hiába küldtem el 50 szer a blizzardnak meg került fel az összes ellenfél a blacklistre. Szoval ha a blizzard nem szankcionál, megfelelően mit sem számít az hogy te tudni fogod (mert kellő rutinnal már játék közben lehet sejteni azért w3 ban sem hittünk már abban ha 4-5 ször egymás után valakinek „pont szerencséje volt” és jó helyen jó időben ott termett).
Ezzel kapcsolatban már sokszor leírtam a nézeteimet, én a zero tolerancia híve vagyok:
1. hack alkalom => 2 hét ban teljes akk törlés az összes okozott szabálytalan loss törlése
2. hack alkalom => örök ban a neve nyilvánosságra kerül a csalók listáján, az akkja és az okozott „károk” természetesen szintén törlésre kerülnek
Ennyi. innentöl fogva a hackelés puszta pénz kidobás lenne így talán még a korlátoltak is belátnák, hogy felesleges szükségtelen értelmetlen stb.
Reply
Gaby
| #
Szerintem itt már csak az a kérdés ki meri Mata Harit beküldeni a tv hez.
Reply
Crafty_FOX
| #
Ez sosem úgy megy, alkalom szüli a „Mata Harit”
Reply
lamaroid
| #
Razor 1911, RELOADED, Skilptro, és még sorolhatnám hány csapat van akik törik a játékokat :D…
LAN törés álltal biztos lesz, akár az első héten is
BNET2.0 elkerülés is már az első héten lesz.
én akkoris megveszem… megéri az árát (egy ps3-as gém kb ennyibe kerül)
Reply
sweeping
| #
Válasz lamaroid #29 üzenetére:
Hát majd meglátjuk
Most a price of persia legújabb részét több mint egy hónap alatt sikerült feltörniük 🙂
Attól függ blizzard milyen védelmet épített a játékba 🙂
Reply
googlekereso
| #
Válasz sweeping #30 üzenetére:
Tévedsz hamarabb, mert csak júni 12-én jött ki Windows-ra, plusz valszeg hamarabb feltörték, csak mint az Assassins Creed 2 esetén, itt sem tudták megoldani a mittudoménmilyen védelem internetes regisztrációját (ha vki nem emlékszik az AC2-t egy nap alatt feltörték és kb. négy hét kellett ahhoz, hogy az interneten regisztrálj vele, de addig is vígan játszhadoztál vele, míg aki megvette az meg szívott)
A másik: én tökéletesen megértem a Blizz-t, hogy nem akar LAN-t, bár nem értek velük egyet, de hát ez (tudom kissé elcsépelt és klisés, de hát ez van) csak az Ő játékuk, azt csinálnak vele amit akarnak.
Hát kb. ennyi 🙂
Reply
DJackson
| #
Ha nincs lan a játékban akkor az emulációs szoftvert majd futtatja a lanra vágyó a saját gépeik valamelyikén aztán csak azt kell megodani, hogy a kliensek ne a bnet eredeti címére csatlakozzanak, hanem valami 192.168-asra. lanban úgysincs értelme az öcsi rendszernek meg rankingnak, úgyhogy nincs is szükség a teljes bnet szoftver emulálására. Erre szerintem 3-4 hónapot kell majd várni. Nincs kijátszhatatlan védelem, főleg akkor, ha az autentikáció megkerülése a cél. A bneten játszani tört játékkal az sokkal nehezebb feladat lenne, ezzel szerintem nem is fognak próbálkozni (gondolok itt arra, hogy az eredeti bnetre csatlakozol, aztán valami LAN gombbal lanos játékot kreálhatsz). A teljes bnet emu öcsikkel, rankkal, hystory, pontok, képek stb minden-minden meg nem hiszem hogy valaha is megvalósulna. Azt nem kétlem, hogy lesz valami tört szeró, de a teljes funkcionalitás szerintem túl nagy dolog egy pár fős hacker teamnek.
Reply
horvathg1984
| #
OFF
Válasz sweeping #30 üzenetére:
Nem sikerült feltörniük..
Tele van a játék olyan pontokkal, ahol nem nyílnak ki az ajtók.
Már megjelent az első CrackFix is, de ott is jelentkeztek hasonló problémák.
A Szerver jellegű progik kemény diók. Akár hónapokig is eltarthat szerintem egy ilyen Crackelés, mint az MMO-k esetében. Minden bugot be kell foltozni, hogy Retail szinten élvezhető legyen a játék.
ON
Gondolom ha lesz is Crack SC2-höz, a Single Player ugyanúgy el fog akadni sok helyen. Már az SC első része is tele volt triggerekkel, ezeknek mind működnie kell, hogy sikeres legyen egy pálya. Ha a Princet nem voltak képesek végigtolni 4 óra játékidővel, akkor a 30-40 órás SC2-t sem fogják végig, pontról-pontra végigtesztelni, hogy hol vannak bugok. A WoW-ot is évekig törték, de ott nem derül ki, hogy minden feladat működik-e, mert az átlag járékosok mindig csak egy útvonalon fejlődnek. Itt viszont minden triggernek működnie kell. Pláne, hogy több játszható útvonalat lehet követni. Majd a játékosok végigviszik, anyáznak, jelentik a bugokat és hónapok múlva lesz/lehet normális törés.
Lesz LAN. Nagyon jó, bár én nem várom annyira, mert béna vagyok. Ha ehhez lesz, akkor nagy eséllyel a Diablo3-hoz is lesz, amit már jobban várok.
Ami az IT világban adat formájában megjelenik, az bizony fent is lesz a neten..
Reply
sweeping
| #
Válasz horvathg1984 #33 üzenetére:
Easy módba kell rakni és átenged!
Reply
horvathg1984
| #
Úgy már végigvittem. 😀
Most szeretném normálisan végigvinni elejétől-végéig normál módban egy Crackkel.
Azért köszi.
Reply
AdamoA
| #
Nos akkor ki is tehetitek a hírt:
http://www.gosugamers.net/general/news/12342-professional-edition-rumours-false-no-lan-planned
Röviden:
A Koreában megtartott Media Event után szárnyra kapott a hír, hogy a koreaiaknak lesz professzionális verziójuk a sc2-höz, amiben lesz lan opció is, de ezt csak a tv-ben közvetített versenyeken használják majd.
A Blizzard most tisztázta, hogy_ez nem igaz, nem lesz ilyen_. Azt viszont megerősítették, hogy a kiadás után egy későbbi patch-ben érkezni fog a versenyeket támogató alkalmazás.
Reply
predator_tom
| #
Hali mindenkinek.
Nem tudom ki hogy van vele, de engem ez a kérdés sokat foglalkoztat bár még nem találtam rá jogerős választ.
A kérdés pedig az hogy az SC2 single player részéhez vajon kelleni fog-e a net??
Na most ez pl azé fontos mert az Ubi is megszívta ezt az AC2-vel.Rengeted panaszt kaptak a játékosoktól szerverhibára hivatkozva meg hogy a játék legtutibb szakaszánál amikor már vért izzadva eljutottak A-ból B-be akkor disconnectel levágta a szeró a gyereket.Oké mondjuk ott auto save van sc2-be gondolom lehet majd menteni.
Nos szerintem ezt sc-be nem lenne valami jó átélni és bizony egy régi nem is tudom már hol olvastam hogy akinek ma nincs jó netje magyar országon stb, nos én olyan embert is ismerek aki az infoit meg a játékokat net nélküli gépen tartja és van neki egy butább netezős gép amin persze néhány játék fenn van amivel játszik sc,diablo stb.
Viszont ha az elbaszódik sebaj addig legalább tudja nyomni emezen amíg fél év alatt a winfos felteszi magát.
Jó persze nem multit de legalább van addig is na most nem hiszem hogy ő az egyedüli,es ha sc2 meg online lesz hát..
Meg amúgy is baromság sztem multizzál online single play meg offline.
Reply
AdamoA
| #
Válasz predator_tom #37 üzenetére:
Kedves Tamás a vadász!
Igen kelleni fog hozzá internet. Egyrészt mert előtte mindenképpen be kell lépned a battle.net-en, hogy játssz.
Továbbá vannak achievement-ek a single-re vonatkozóan is. (Vagyis ha pontosak akarunk lennie akkor még nincsenek, de lesznek.)
És nem, egyáltalán nem baromság. Így többek között a haverjaid akkor is látnak, hogy játszol, mikor a kampányt tolod, még akkor is ha ők éppen WoW-oznak. Az ismerősnek üzenem készüljön fel, mert egyre több ilyen lesz 🙂
A windows-t feltenni nem fél év maximum 2-3 nap (mindennel programmal és frissítéssel együtt). Ha a frissítő szerver ne adj Isten beakadna akkor se lenne több 3 napnál. A winfos szó használata pedig mindössze annyit árul el, hogy érteni nem értesz hozzá, de szidod mert ez a menő 🙂
Üdvözlettel
Ada a troll
Reply
predator_tom
| #
Válasz AdamoA #38 üzenetére:
Aha nos ez az első értelmes válasz amit a sc2 single player-éről halottam jó hosszú ideje már.Köszönöm.
Azt viszont hozzátenném hogy a winfos szót arra értem hogy létezik egy olyan op rendszer amit Linuxnak hívnak.
Sokkal gyorsabb megbízhatóbb stb.Ahhoz képest mondtam amit mondtam.
Sajnos a windows(igazad van hagyjuk a szidást elnézést kérek) annó bedobta magát és így minden játék arra készül és sajnos a játékosok rá vannak kényszerítve.
Az amit a haverokról és a játékról mondtál most nem értem mi lényege annak hogy látnak ha multizni akarok úgyis felmék mulizni amugymeg azé single player-ezek mert nem multizni akarok.Valamint tudok neked mondani olyan játékokat amikben szintén vannak úgynevezett achivmentek és mégse kell hozzá net.A windows-hoz pedig saját megítélésem szerint értek annyit amennyit kell.
A single playeres kérdésemet pedig egy régi blizz riportra alapoztam melyben kijelentették hogy offline verzión is dolgoznak akkor ezek szerint elvetették az elképzelést.
De hogy őszinte legyek én is támogatom az ötletet miszerint a single player az azé az mert egyedül nyomod,nem azé hogy közbe lássanak a haverok mert ha olyanok akkor úgyse zavarnak.Azt meg senki nem szeretné hogy folyamatosan csipogjon valaki hogy hé gyere már!!!:)Nemtom ki hogy van vele de én szeretek belemélyülni a játékba.
UI:Kedves Tamás a vadász! Rég volt tetszett azt ennyi ne cikizz veleXD
UI2:A fél év csak annyit akart jelenteni hogy sok.És hidd el ezt sokan így látják köztük pár rendszergazda is. Jó magam is szakmailag Rendszerinformatikus volnék szóval konyítok ezt azt windows-hoz bár mi inkább linuxal ismerkedtünk.
Reply
Crafty_FOX
| #
Egyébként ebben van valami. Már én is gondoltam rá hogy lehetne valami hidden beállítás vagy ilyesmi. Tényleg nem hiányzik hogy miközben kerrigan és zeratul gigászi harcát nézem valaki telespamolja a képet hogy menjek már mert gamelni akar.
Gondolom erre gondoltak a blizzesek is.
Reply
sweeping
| #
Válasz Crafty_FOX #40 üzenetére:
Már most is van egy funkció.
Elfoglaltba rakod magad, vagy mifene, és akkor nem látod ha írnak a haverok.
Reply
AdamoA
| #
Válasz predator_tom #39 üzenetére:
Nem volt célom a nick névvel cikizni, csak átfordítottam.
Lassan öt éve már, hogy szerverekkel foglalkozom, és ez idő alatt szinte kizárólag linuxosokkal ügyködtem, szóval azt kell, hogy mondjam ismerem azt a világot is 🙂 Persze távol áll az otthoni felhasználástól. Viszont van jó pár ember a környezetemben akik valamelyik verzióját otthon is használják, és azt kell, hogy mondjam nem tudnak meggyőzni.
A stabilitás egy dolog. Nekem a windows-os rendszerek hosszú éveken át működnek általában, mindenféle gond nélkül és nem azért mert nem használom.
A másik dolog a kompatibilitás. Ugyanis akárhányszor feljön a dolog, hogy melyik kényelmesebb valahogy mindig az a vége, hogy azt letöltöm, ezt beleforgatom, azokat beállítom stb, stb… és eltelik egy csomó idő mire összeáll. Én ahogy hallottam tőlük, persze nem akarják bevallani, néha több gond van vele, mint a régi nagy öreggel. Persze nem azt mondom, hogy azzal nincs gond, hajaj 🙂
Mindenkinek a maga dolga eldönteni, hogy melyik jobb saját magának és azt használni. Mindkettőnek megvan a maga előnye és hátránya. Erre is csak azért reagáltam, mert legtöbbször aki a winfos szót használja nem is nagyon ért hozzá, ez az általános kép.
A fél évre gondoltam, hogy nem egy fél év, én is úgy írtam, hogy nem sok idő. Tudom a linux fent van 20 perc alatt, amihez képest a 2-3 nap is sok. De azt ne felejtsük el, hogy az összehasonlításkor legtöbbször azt szokták nézni, hogy az egyik oldal felteszi az alapot a másik meg a teljes rendszert. Mert a windows is felmegy 30 perc alatt csak még semmi nem lesz rajta, és ugyanúgy a linux-szal is ellehet tökölni mire kész lesz 🙂
Sose felejtem el mikor az egyik szervert újratelepítettem. Elvileg rutin munka lett volna és mégis ott voltam egy napig, mert valami gond mindig előjött és sehogy se akarta az igazat 🙂
Na erről ennyit, mert lehetne heteken át beszélni róla.
A témához kapcsolódva.
Én támogatom a legyél mindig online dolgot, mivel ez a jövő. Ma már nagyon sok mindent meg lehet tenni a neten. Vásárolsz, pénzt utalsz, szállást foglalsz, vagy tv-t nézel stb, stb. Lassan már minden fent van a neten. Mi értelme lenne pl. egy olyan achievement rendszernek amit nem látnak mások, csak az aki megszerezte azokat. Jó persze ez jó pár embert nem hoz lázba (engem sem), de ettől még így logikus.
Vegyük a másik példát a chat-et. Régi rendszer: egyedül játszol senki nem tud rólad semmit. Vagy rád írnak msn-n (amitől megakad a gép, leugrik tálcára, vagy valami galibát mindig okoz) vagy felhívnak telefonon (elég macerás közben bármit is csinálni), vagy bedobnak egy követ az ablakon. Ezzel szemben majd ha valaki belép a diablo 3-ba és látja, hogy te single-zöl sc2-ben csak rád ír egyet, hogy „Helló nem jössz egy ba’al rush-ra?” És ez nem akadályoz téged semmiben, nem kell hozzá külön program, vagy egy harmadik kéz. Ráadásul, ha beállítod magad elfoglaltra, vagy nincs gépnél látják, hogy hiába írnak nem fogsz válaszolni (persze ettől még írni fognak 🙂
Egyébként lesz offline gomb a játékhoz. Legalábbis a bétában volt. Akkor tűnt fel ha elrontottad a kódod, de ha jól tudom az amolyan trial gomb lesz. Szóval kitudod próbálni és ha tetszik megveszed, vagy így nézed meg, hogy egyáltalán fut e a gépeden 🙂 Persze mondtak már sok dolgot, szóval majd kiderül.
Egyébként lehet, hogy lesz később egy olyan megoldás, mint a steam-en. Ott is be kell lépned, hogy játssz mégis meglehet oldani, offline-ban is a dolgot, ami a versenyek szempontjából igen fontos, és gondolom a blizzard ezt a tényt nem hagyta figyelmen kívül.
Reply
predator_tom
| #
Válasz AdamoA #42 üzenetére:
Nos az első témához hozzáfűzném hogy én még újonc vagyok szóval a szakmai tapasztalattal nem áll szándékomban vitába szállni.
Az online dologgal viszont nem értek akkor se egyet. Már elnézés de ki kíváncsi arra hogy én mit értem el a single player-ben(Utalok itt arra hogyhogy mondtad hogy ott is lesz achi rendszer).ott mi lenne teljesítetted a játékot veteránon??Az egy jó dolog de multiba úgyis ember ellen nyomod aki szintén megcsinálta veteránon és ha megvered na az az achi már számít valamit.Nézd meg a Generals-t pl ott is voltak achi-k de multiba nem hiszem hogy sokat számított hogy megvan az építs 50 tankot achi.
Szerintem úgyis mindenki azt figyeli hogy multiba milyen eredményeket érsz el végtére is azt számít főleg.
Single az legyen egy jó élvezetes sztori(amiért én személy szerint ölni tudok:D).
És a fő dolog és ez most ne tünjön szőrszálhasogatásnak de van 1-2 játék amivel ezt már megszívtam.Nevezetesen Gears of War, Ut 3, AC2.Mind mindnél ott volt hogy nem volt nem mert előfordul vagy szar volt a szeró az is előfordul és sehol egy save se semmi.Na most tudom hogy ha lesz net akkor folytathatom de ne egy nem döntse el hogy mikor tudok egy jót játszani egy játékkal(hangsúlyozom kampányt)és mikor nem.A multi az más.
Egyébként erről a „Egyébként lesz offline gomb a játékhoz. Legalábbis a bétában volt. Akkor tűnt fel ha elrontottad a kódod, de ha jól tudom az amolyan trial gomb lesz. Szóval kitudod próbálni és ha tetszik megveszed, vagy így nézed meg, hogy egyáltalán fut e a gépeden 🙂 Persze mondtak már sok dolgot, szóval majd kiderül.”nem hallottam még és bétában sem tapasztaltam fene el kellett volna rontani a kódbeírástXD.
Reply
mikroman
| #
Apró kis vélemény: Valamilyen formában biztos, hogy lesz törés, warez, meg tört/klón szerver. esetleg valami egyéb lan pótlék „nemhivatalos fejlesztés”. A kérdés az, hogy mikor és hogy meg tudják-e fogni. Bneten tuti szűrni fogják a sumákságot. A Starcraft nem karakterépítgető játék, így ha lesz olyan megoldás ami megkerüli a bnetet és játszhatsz a haverokkal, akkor azt használni is fogják sokan. Nem mindenki fog 60 dollárnyi lóvét áldozni egy játékért még ha olyan jó is a multi része, de ha majdnem ugyanezt ingyen is megszerezheti, akkor azért tuti elcsábul 🙂
Más kérdés, hogy masszívan függő és starcraft fanatikus vagyok (más kérdés, hogy harmatgyenge játékos vagyok, de most nem ez a kérdés). Engem megvettek kilóra a bétával és tuti hogy megjelenés utáni hétvégén már lesz saját példányom. Persze hacsak nem tervezik kicsit alul a készkleteket a kiadás napján kis hazánkban 🙂
Reply
sweeping
| #
Válasz mikroman #44 üzenetére:
Teljesen ellenmondasz magadnak, nem lehetsz masszívan függő ha harmatgyengének nevezed magad. Aki masszívan függő az egyben jól is játszik. Mivel értelemszerűen rengeteget gyakorolt
Te inkább egy fan vagy aki keveset játszott de már nagyon várja 🙂
Reply
mikroman
| #
NIncs ellentmondás. Nem vagyok erős, de legalább makacs. 🙂
Bétában is max a középmezőnyben küzdöttem, az élesben pedig majd rászabadul némi friss husi más játékokból is aztán még lejjebb leszek. Igaz, hogy úgy jártam az „arany középúton”, hogy volt hogy hullafáradtan is játszottam és zsinórban vesztettem egy rakat játékot. Győztem visszahozni 50-50% nyert/vesztett arányra 🙂 Nem vagyok kezdő, de egyszerűen a tehetségem ennyire érdemesít most. Mondjuk sc1-es haverok egy részével szemben eleinte lesz kis előnyöm, mert ők nem bétáztak eddig, de a konok elszántság nem helyettesíti az izeltujjú géneket és rosszindulatú ravaszságot ami néha jól jönne 🙂
Reply
sweeping
| #
Válasz mikroman #46 üzenetére:
🙂
Hidd el ha eleget foglalkoznál a játékkal te is diamond lennél simán 🙂
Most még mindenki „láma” tudom mit beszélek 🙂
A igazi profik már rég elhúztak, ők majd játék megjelenése után be is kerülnek a proligaba.
Régebben amikor alapból elérhető volt a diamond liga a játékosoknak több mint a fele ott is tök noob volt 🙂
Reply
predator_tom
| #
Válasz sweeping #45 üzenetére:
Már miért ne lehetne „függő”.Én is sokat foglalkozok sc-vel mégis a noob- amatőr- középszint- haladó és pró listán a középszint közepére teszem magam.
Ez annak köszönhető hogy a sok sc 40%-t a multi töltötte ki 50%-át a single 10%-át meg a map editor és egyebek.
Meg van az a rossz szokásom hogy egy kampányt képes vagyok többször is végigtolni persze mindig másképp de multiba attól még nem biztos hogy fejlődök,de persze jól érzem magam.:)
1998 óta ismerem és játszok sc-t de ki a megmondhatója hogy ki játszik jól? Persze van egy szint ami felett azt mondjuk ,de még ott is lehet szépeket mutatni.
Reply
sweeping
| #
Válasz predator_tom #48 üzenetére:
Ez tényleg teljesen relatív, hogy kit nevezünk jónak és kit nevezünk noob játékosnak.
De azért starcraftban magasabb szinten már ezzel tisztában vannak a játékosok. És megfelelően van definiálva, hogy ki a noob és ki is a jó.
Sajnos én se számítok jónak 🙂 Rád meg hmm, szerintem olyan írnának hogy csak pislognál.
(Nem csúnyát, csak semmibe vennének)
Reply
EverIce
| #
http://www.gosugamers.net/general/news/12342-professional-edition-rumours-false-no-lan-planned
Csak pletyka volt, szerencsére.
Reply