HayprO (Z) vs Adelscott (P)
HayprO (Z) vs Adelscott (P) egy nagyszerű meccsekben, több magyarázat nem kell. BO3. remélem, jó sorrendben
HayprO (Z) vs Adelscott (P) egy nagyszerű meccsekben, több magyarázat nem kell. BO3. remélem, jó sorrendben
Comments (53)
senki
| #
Válasz Einstein #50 üzenetére:
Te tényleg nagyon pihent vagy srác…
A zerg folyamatosan tolni fogja ellened a 6 poolt mi??
1 pálya van jelenleg, amin ez talán lehetséges a feljáró szélessége és a rövid táv miatt, ez pedig a Stepples of War. A többi mapon pedig noob vagy, ha nem fogod meg.
Különben is 6 pool, all-in cheese… Tudod, hogy mi marad a zergnek, ha ezzel kezd? Játsszál azzal a fajjal és megtudod, hogy honnan is kell szedned a nyersanyagot, hogy helyregyere.
Elhangzott itt még néhány sületlenség, azaz a zerg minek expel, meg ne csodálkozzon, ha lerusholják a voidok… Szerintetek a sok ling honnan lesz, vagy gáz a megfelelő mennyiségű counterhez?? 100/50 a hydra, mivel a void ellen a muta gyalázat. Legalább kell belőle 2 db+a queen, (ugye ez mind a bázison állva, mert erről szól a játék, hogy a bázison állnak a zerg egységek…) hogy eredményes legyek a void ellen. -de ki az az agyalágyult, aki elindul 1 voiddal. :))- Erre a toss hoz 2 db zelát és legyalul. Ha van véletlenül 1-2 spine crawm (ezt toss ellen kötelező lerakni), akkor hoz hozzá még 2 sentryt, meg még 3 zelát és csókoltam. A time boost miatt simán legyárt ennyit 2 gateből is. Azzal meg senki ne jöjjön, hogy mennyi épület kell hozzá, mert pontosan annyi „tech”, mint a zergnek, csak a zerg nem tud warpolni és mass kihozni semmit, ha nincs legalább 2 hatcheryje. Aki meg sima viodot tol, az megérdemli, hogy beüssék, mindegy milyen fajjal van az ellen.
A másik csúnya dolog: scoutolok rendesen, első overlord beáldozva, hogy legalább lássak 2,5 percet a bázisán eddig tart legyártani nagyjából az első stalkert, vagy cannont. Ha forge jött le, akkor lehet cannon push, vagy fal és levegőre, de áruljátok el, hogy a pékbe tudok innentől kezdve bejutni a protoss bázisra early game?? Nagyjából sehogy, vagy overseer, amihez ugye lair – 150/100+50/100 és noobabb játékosnál mehet a changeling.
Ráadásul ez csak a sündisznózókra igaz, akik bázison belül tolják az ipart.
Van még harmadik is: mennyi ling kell egy zela elpusztításához? min. 3-4, ez függ a lingek/zela bénázásától, vagy a faltól. azaz 6 poolnál maradt 3-2 lingem az első hullámban, amit meg kell fogni+ jön kettő valahol félúton. Jaj, de nagy feladat. Beáldozol 4 dolgozót és letolod a lingeket+leraksz egy biztonsági pylont a másik mellé, Így is bőven eco előnyben vagy még mindig, de közben jönnek ugye boostolva kifelé a zeláid… Aztán nem kell mást csinálnod, mint beíratni az ellenfeleddel a gg-t, mert counter zela rushra mész rá. Esélye sincs megfogni, tehát nagyon noob a zerg, ha ráhajt 6 poolra egy bizonyos szint felett. A zela értelmes countere a hidra is lehetne, de nem kis mikróval jár, míg a toss otthon kattintgat és gyárt, mert attackkal küldte a zelákat, addig a zerg move+klikk+stop+mov+klikk+stop. Lehet még ling előfal is, vagy rámegy roachra, akkor meg annyi a hidrának, vagy jóval kevesebbet hoz ki belőle a kevés márvány miatt. Ugye a zerg dolgozót sem tud kihozni, ha seregre kell gyúrnia, mert folyamatosan tolják……….
Mindezeket dia aljáról jelentem zergként, ahol nem a terránok miatt fáj a fejem, mert arra ott a bana+sling+muta+infestor, hanem a toss imba miatt. Vagy nem tud mikrózni egy kicsit sem a toss, vagy győz zerg ellen. Ennyi a történet. Ja és játszottam mindhárom fajjal, csak a zerget szeretem, meg az 1-ben is azzal toltam.
Alig várom már a nerfet rájuk, hogy a warból ne tudjanak már annyira gyorsan olyan sokat lehozni, illetve annyi zelát kihozni early game, amivel eltapossák a zerget. :)) Ismétlem, ezzel a nerfel nem gg-t iratnak zerg ellen, hanem a zerget teszik egy kicsit „biztonságosabbá” earlyben.
(nem sikerült túl összeszedettre, de azért megpróbáltam kitérni mindenre, amit szerettem volna megosztani veletek)
Várok már egy olyan guidet, ami megmutatja, hogy mit lehet használni hatásosan toss ellen zergként. (roach push csak akkor működik, ha nem scoutol a toss, amit felejtsünk el)
Reply
Einstein
| #
Válasz senki #51 üzenetére:
A zerg egy 6+poolnál 250 mineralt költ az első egységekig..és ehhez 89 sec kell! A protos 350-et, és 123 másodperc mire kész az első zeal! Na…ha neked több mint fél perc nem elég hogy odaérj a lingekkel..akkor…nem én vagyok a béna..! És..ezek csak a steril építési idők, nincs benne, hogy a fal miatt én rohangálok a main, és a feljáró közt, és az sem, hogy a 350 mellé én 50-ért probe-kat is gyártok, különben a évekbe telne, mire összeszedik 5en! És…az hogy 4 probe-t feláldozok..igen..addig nem szedegetek..és ha tudnál microzni a zerglingellek…a közeledbe sem érnének..mert a zegling gyorsabb mindkét egységnél! Úgyhogy..ezt a 6+poolt kicsit gyakorold még, mert bizony ha jól csinálják, 80%-ban nem lehet megfogni, vagy nagyon nagy veszteségek árán! Főleg az új patch óta!
! Win gombot nem szeretnél a képernyő közepére?!
És a voidnak meg elég pár légvédelni, hogy ne tudjon charging-olni! pölö az első expet 2 perccel később teszed le,..és addig bevéded magad! Játszom én is mindegyik fajjal..a zergekkel ott a baj, hogy igenis mindenki előbb expel, mint ahogy kéne! Majd..tudj expelni, és meg is tudd magad simán védeni..tier 2-3as egységek ellen
Reply
senki
| #
Válasz Einstein #52 üzenetére:
Te tényleg nem tudod, hogy miről írsz vagy csak bele a vakvilágba?
Számolj utána mégegyszer, hogy mennyit is hoz le a zerg és mennyiből…
Szóval nyitásnak ugye egy spawning 200, majd utána 3(*2) ling, ami 3*50, azaz összesen 350 mineral. (láttál te már 2 linggel játékot nyerni-e?)
A build time-ról: 1 ling 24 sec (fogadjuk el, hogy ezt csak egyszer számolom) 1’05” a spawning (-1 drone, ami kiesik a termelésből ugyebár, de ezt ne forszírozzuk). Protossnál 30″ a pylon 1’05” a gw (termelésedből 1 esik ki időlegesen, de az ugye vissza is megy szedni egyből, nem üldögel a „messzi távolban”, select b e klikk shift klikk a kristályra), majd 33″/2-vel a boost miatt egy zela kihozása. Összegezve a zerg kész az indulásra 1’27” plusz ~8 sec. (nincs most kedvem kiszámolgatni) a kiesett drone miatt. Közben a toss kész, hogy fogadja félkész zelával 1’44”. Szóval, akkor hol van az a bizonyos fél perc, amit emlegettél?????? Steples of Waron, ahol lehet 6 poolozni egyedül az átérés kb. 11-12 másodperc. Mindenhol máshol ennél lényegesen több.
Az okoskodásodról ennyit.
„ha tudnál mikrózni…” XDXDXD
Persze, mert a ling az távolról odab@x, de jó nagyot. :)))) Mire megfordulsz velük, addigra a zea és a dolgozó rég leveri, mint vak a poharat… Ha nagyon lassú vagy és nem jön ki zelád, mire beérek a dolgozóidhoz, akkor garantálom, hogy reszelő neked, de ebben az esetben zerg más taktikával is véged…
Milyen légvédelemre gondolsz, ami simán leszedi? Ugye nem a sporára? XDXD Nagyon bénának kell lenned, ha egy spore megállít, vagy ‘neadjisten le is szed. Az semmi mására nem jó, csak hogy egy ideig védje a lomha overlordokat, meg a dolgozókat a phoenx harrastól és láthassam a DT-t, amint szépen sorban szedi szét az épületeimet. XD Persze te ezt is jobban tudod.
Szívesen játszanék ellened akármelyik pályán protossal, te pedig zerg és 6 poolozol, az írásod alapján…
Reply