Új Blizzard Custom map: Burning Tide
A Blizzard új custom mappal rukkolt elő a minap, ebből is látszik, hogy akad még a tarsolyukban sok érdekes pálya ötlet. A Burning Tide nevet viselő, 3v3 map főleg a Single Player játékosoknak lehet ismerős, a Devil’s Playground nevű pálya miatt, ugyanis a vulkanikus terület, és az időnként megemelkedő lávaszint fogja borzolni a játékosok kedélyeit. Nem is szaporítom tovább a szót, inkább következzen néhány Screenshot a mapról.
We’re proud to announce the release of Blizzard Entertainment’s first new StarCraft II: Wings of Liberty custom map: Burning Tide!
Featuring timed lava surges and collectable mineral caches, Burning Tide is a 3v3 map that combines several thematic elements from the epic single-player campaign mission „The Devil’s Playground.” Like the campaign mission, the goal of this game is greed, and the first team to reach the specified resource total wins! Players hoping to achieve victory on this map will need to work together, carefully managing their team’s unit production and safeguarding their vulnerable workers as they defend against enemy forces.
Check out Burning Tide now in the custom games list in the game client.
Forrás:
Comments (20)
anubis
| #
Na csa !
Irok mar egy ket szot hogy lehessen kopkodni 😀 De vajon ezen a palyan a terran nem lesz kicsit taposabb mint a tobbi ? ( jav. : ezen is 😀 )
Reply
Einstein
| #
Válasz anubis #1 üzenetére:
Alig…felemelhető main, felugráló, és magaslatról lövöldöző reaper….bazi nagy lőtávú viking…stb 😀 Szerintem…NEM 😀
Reply
Endyr
| #
miert van olyan erzesem, h ezen a palyan megeri legi egysegeket gyartani? 🙂
Reply
ProfessorJ
| #
Válasz anubis #1 üzenetére:
Elég valószínűnek tartom, hogy a Terran repkedő épületei miatt nagyobb Handycappel indul ezen a mapon.
Reply
Proxybug
| #
Terran only map 🙂
egyébként tetszett a lávás újítás.
Reply
Scylia
| #
Hiába tűzték ki célul 30k mineral kinyerését, korai rush kb még első lávaemelkedés előtt sokkal hatásosabb a győzelem eléréséhez. Korai air rush a kevesebb gáz miatt kicsit tolódik és talán értelmét is veszti. 5/4 game-ben nem tartják a mineral bányászati célt, ami a lényeg akart volna lenni. Szép és jó dolog Blizz részéről custom map-ek készítése, de régi war3as alapokon nyugvó custom mappek sc2 remakjei sokkal népszerűbbek, kiegyensúlyozottabbak, és élvezetesebbek. Blizz ezek helyett csinálhatna 1-2 extra missziót campaign-hoz, vagy legalább beírhatna pár + achievementet campaign-ba, elég nagy játékos réteg oda adná a fél karját mondjuk kicsit több, mint 4/5 „FoS” acsiért.
Reply
Promie Motz
| #
Válasz Scylia #6 üzenetére:
ez az 5/4 nagyon tetszik, mint matematikus 🙂
Egyébként szerintem a multiba kell több acsi, a kampány okés. De most a nyerj 50-et zerggel és a nyerj 100-at zerggel között elunom magam, amíg nem szerzek acsit
Reply
Sydra
| #
Már elnézést az eretnek kérdésért, de: Mire jó az achievement? Mármint tudom mi az, de mire jó az, hogy van nekem olyanom?
Reply
Promie Motz
| #
oké, akkor következő eretnek kérdés. Mire jó az, hogy sc2-t játszunk? 🙂
Reply
Scylia
| #
Ötből négy akart lenni.
Lehetne 75ös, de ezek tényleg olyanok acsik, ami gépnek van kitalálva, az ember megcsinálja, mert kell a pont, de NEM élvezi; akkor inkább: „Vidd végig egység vesztés nélkül 8 óra alatt a campaign-t brutal nehézségen, save/pause-t mellőzve” vagy vmi hasonlót; ami kis WoW-beli Insane title farmolás nosztalgiát visszahozna.
Reply
brianaspirin
| #
azért tényleg kíváncsi lennék, hogy a protossok és zergek hogy tudnak érvényesülni ezen a pályán
Reply
Promie Motz
| #
Válasz Scylia #10 üzenetére:
most az ilyen acsikat szólod le ,hogy védj meg 3/3 szállítóhajót, stb?
Én nekem semmi bajom az 50 000 250 acsikkal, csak éppen az a bajom, hogy túl nagy köztük a különbség egy idő után. A Zerg 100-at elérni nagy poén lenne pl, és ha azt nézem, hogy ha nem lenne ez az acsi, akkor nem lenne semmi se, akkor ezek jók.
A Protoss-ból és Terran-ból is csak azért van meg a 10-10, hogy meglegyenek azok a portrék 🙂 De ettől függetlenül, ha nem élveztem volna, akkor az első meccs után nem csináltam volna többet belőlük. és a jó, hgoy miközben terrannal vagyok, én vagyok imba 😀 De ettől függetlenül maradok általánosan zerg
Reply
Robi87
| #
Ha a roach/infestor a föld alatt mozog, vajon sebzi őket a láva? Illetve még mielőtt a láva elérné a a zerg földi egységeket, de benyomyjuk a föld alá őket, vajon sebződnek?
Reply
FoAMDFun
| #
Válasz Promie Motz #7 üzenetére:
Láttad volna az SG.hu-n milyen flame vita alakult ki emiatt. Ugye az angol úgy mondaná, hogy four out of five, míg a magyar „ötből négy” logikával dolgozik, viszont a matematika miatt mindenképpen a te verziód a logikus (szerintem is). Nem is folytatom, nem akarom tényleg az SG.hu szintjére süllyeszteni ezt az – egyébként kiváló – oldalt. Peace.
Reply
Parker
| #
Már játszottam ezen a mapon és nagyon jó főleg ezzel a lávával mert a harc hevében előfordul hogy megfeledkezünk a munkásokról 😛 nekem nagyon bejött 🙂
ja és Válasz anubis #1 üzenetére:
nem minden pályán jó a terran 🙂 és használj ékezetes betűket 😀
Reply
Gabeszmarin
| #
Én hadjáratban rendesen kiátkoztam ezt a pályát. Multiban viszont gázos lehet a terran a repülő épületekkel, hacsak nem úgy csinálják, hogy a láva nem bántja az épületet. De az meg nem járja, hogy a zerg épületek nem égnek el a lávában, ellenben a hellion sütögeti őket…
Reply
Rayman
| #
Ez az elso ilyen custom map a Blizzardtol, vagy van meg mas is?
Itt a zerg teljesen meg van halva, mert meg maszogatos egysege sincs(reaper colossus), meg blinkje se, illetve creepel se lehet jo utakat csinalni.
Reply
brianaspirin
| #
ja most olvasom, hogy itt ugyanúgy a pénzgyűjtéssel lehet nyerni mint a campaignben
Reply
ististi
| #
még jó hogy Starcraft II-ben elkezdtem terranal játszani szóval mivel ez előnyösebb terranoknak azzal fogok lenni itt is 😀
Reply
sweeping
| #
Most nyomtam rajta 2 gamet, iszonyú király pálya.
Csak az a baj hogy nem játszanak rajta magasabb szintű játékosok :(((((
1v3ban kiverem az ellenfeleket 🙁
Mindegyik akkora fasz hogy alig vesz unitot és az elején már gyűjt, és az allyjaim is ilyenek.
Reply