Szeptember 21-én jön az 1.1-es Patch

Promie Motz . Hírek 798

FaLtY linkelte nekünk következőt:

The first feature and balance patch release for StarCraft II: Wings of Liberty will be available next Tuesday, September 21. The maintenance period will begin at 5:00 a.m. and last until approximately 11:00 a.m. PDT. You can read all about our plans for patch 1.1 in the Situation Report.

Ugyanakkor! A TeamLiquid váltig állítja, hogy véletlenül kikerült már az 1.1-es Patch szövege a Battle.net-re, és nem teljesen egyezik meg a korábbi, tervezett változtatásokkal, hanem apró, de lényeges különbségeket is tartalmaz.

Forrás:


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (30)

  • BoneHeart

    |

    legyen egy kis zerg buff, terra/protoss nerf és boldog leszek

    Reply

  • Elrood

    |

    TeamLiquid listából:
    – Overlords can now use Excrete Creep while moving.

    Na ez érdekes lesz:D

    Reply

  • Paralyzer

    |

    Nemazé, de minek nerfelik a zealotot? Hogy semmi esélye ne legyen a zerg 6 pool rush ellen? Mert eddig se jött ki annyi idő alatt 1 zea mire már a bázison volt a zergling. Pedig 7 Pylon és 8 GW taktikával sztem elég gyors az első zea.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Legyen a TL netes valódi! Sokkal jobb mint ami a blizz oldalán kint volt.
    Növelt overlord speed! YEAH
    MULE cooldown^^ <-- kedcenc

    Reply

  • Madeye

    |

    Válasz Paralyzer #3 üzenetére:
    Egyszerűen csak derítened kell, és ha látod, hogy 6pool befalazol aztán GG

    Reply

  • sblat

    |

    Hát 1 kicsit vicces a dolog toss playerként ugyanis 2v2ben egy 2 playeres 6 poolt egy nagyobb rámpás mapon fogni 2 embernek lehetetlen így még jobban:)

    kicsit mintha most túlerősítenék a zerget hiszen ha 25ről 20ra megy a larva akkor miért kap a toss ekkora korlátot a cronora hiszen neki az az 1db gyorsítója volt,az meg hogy erősek a proxy rushok istenem deríteni kell és nincs gond! hiszen elméletileg időelőnyben vagy!

    UI:oké hogy falazol de egy olyan mapon ahol igen méretes rámpa van és nem 1 helyen a 2 bázis ott te hogy véded le magad eléggé, elcseszed a Bo-d és az elején kemény munkáshiányba mész v mész gatereés core blokkolásra és tán még 1-2 zela kijut addig:)-.-

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz sblat #7 üzenetére:
    ugyan ezt tudom válaszolni, istenem, erős a 7 pool, deríteni kell 🙂

    Reply

  • koxaman

    |

    Válasz sblat #7 üzenetére:

    a zerg azért kap kevessebb időt a lárva energiára, hogy tudjon rakni tumort is, mivel egyszerre a kettő nem ment kellet még egy királynő az elején, így menni fog egyszerre a kettő, amúgy nem tud majd több lárvát csinálni mert a befecskendezett lárvakelési idő így is marad 45 sec. Overseer speed up nagyon jó, mivel ha derít az ember vele akkor gyorsan vissza lehet hívni így most mar akár a void és a viking elől is el lehet iszkolni, és nem lehet majd könnyen vadászni az overlord ra 🙂

    A mule nerfnek meg ideje volt ugyan is a terránnak nagyon megdobta az income ját. A protosnak meg a cronora azért raktak CD -t hogy ne lehessen gyorsan hozni mondjuk csapatostól a voidokat, vagy a az egyéb gyártásokat meggyorsítani.

    Amugy a zerg rusht meglehet fogni bunker a dolgozókhoz és marin. ennyi

    Javítson ki valaki ha tévedek 🙂

    Reply

  • Geo

    |

    A TLes lista nagy valoszinuseggel egy fake amit valaki a Bnet forumon kozolt, s bemasolta egyik poster a TLre

    Reply

  • rickoo18

    |

    ezaz….lassan jöhet h a zerg az imba xD lassan már a toss és a terran meg se tudja magát védeni de főleg toss -.- mule nerf meg pfff anniyra azért nem tolt az income-on és 50 energy kellet hozzá ami ugyebár 1 scan is lehetett volna,zerg mostmár meg se szólalhat én úgy érzem,főleg h a low taktik zergként nem gyárt drone kivárja a 200at spawning pool,3 lárva zerglin beküldi és kb addigra van kész még csak terrának az 1. deppot barack épül jobb esetbe ha nem svc-t gyártott tossnak meg gatway épül

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Geo #10 üzenetére:
    Ne legyen igazad!
    Válasz rickoo18 #11 üzenetére:
    Te meg derítsd és simán meglehet fogni…

    Reply

  • ImiHUN

    |

    Válasz Geo #10 üzenetére:
    A TL asszem egy orosz oldalra hivatkozik ,de szerintem is rohadt nagy fake túl sok a változtatás ez nem jellemző a blizzre.

    Reply

  • Horcsog

    |

    Lehet itt már végre hotkeyeket változtatni?

    Reply

  • Paralyzer

    |

    DE HA DERÍTEK NEM LESZ HAMARABB KATONÁM! NEM FOGJÁTOK FEL? HIÁBA FALAZOK, HA SZÉLES A RÁMPA, HA MEG NEM AKKOR MEG ÁTTÖRI A PYLONNÁL ÉS BEJUT! ADDGRA MEG LESZ 3 ZELA NEKI MEG MENINT 6 LING AZAZ 12.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz ImiHUN #13 üzenetére:
    Béta alatt is voltak nagy változtatások. Meg elhet, hogy fake, de a felét azért bejelentette már a Blizz, hogy tervezi, és hogy azért nem akkor hozta ki a patch-t, mert mást is tervez. Szóval ki tudja?

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz BoneHeart #1 üzenetére:
    En is az leszek

    Reply

  • Lamek

    |

    Csak legyen igaz ez a fajta patch note 😀

    Reply

  • stalker4ever

    |

    ezt a petchet kulon megkell venni?

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz stalker4ever #19 üzenetére:
    nem 🙂

    Válasz Promie Motz #16 üzenetére:
    Igen… én azért hiszem hogy ez nem fake mert ugye már egy jó ideje kint van hogy lesz egy új patch. De akár rögtön belehetett volna vezetni hiszen mindent leírtak(megcsinálni meg nem tarthat olyan sokáig)… Egyedül az zavar hogy a blizznél nincs kipostolva :S

    Reply

  • Errad

    |

    – Marauder base armor changed from 1 to 0.
    – Marauder stim pack activation cost changed from 20 hp to 25 hp.
    – Hydralisk range upgrade removed, default range changed from 5 to 6
    – Hydralisk movement speed upgrade added, 150 mins/gas

    Ez nem lenne rossz 🙂 (via TL.net)

    Reply

  • Boshi

    |

    Majd meglássuk… Egyébként a TL-es Unconfirmed Patchnote az valóban egy Orosz oldalról származik, viszont! Az Orosz oldalra meg az US Battle-netes fórumokról vették le, mint kék post. Elvileg 20 percig fenntvolt, aztán levették. Úgyhogy ez még lehet ettől igaz. Majd Kedden kiderül :P. Én remélem hogy így lesz… OFC minden Z ezt kívánja

    Reply

  • Madeye

    |

    Válasz Paralyzer #15 üzenetére:
    Attól hogy nem értesz hozzá még nem kell caps lockot használni. Egyrészt mire 3 ling (mert kb ennyi tudja egyszerre ütni falnál) leszed egy pylont télleg kichronozol kb 3 zelát és ennyivel + probokkal simán megfogsz 12 linget és amint megfogtad már nyertél is. Menj GGnetre és nézd meg Dimaga Hasuobs és Whitera elleni meccseit, mind2t így próbálta megverni és egyiket sem sikerült.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Madeye #23 üzenetére:
    így van! Egyébként is max poénból szokás 6 poolozni mert ez egy szar all in taktika. S általában nem jön be csak bronz meg silver meg talán gold ligásoknál… Mondjuk mivel ez a paralyzer gyerek bronz ligás…

    Reply

  • stalker4ever

    |

    ez a patch olyan lesz h akinek megvan eredetiben alapbol atvaltja? vagy valami iesmi ?

    Reply

  • ati63

    |

    Paralyzer: Könyörgöm, legalább ne pylonnal falazz!
    stalker4ever: Jaj… nem, erre nincs mit mondani most komolyan. Na jó: indítsd el a játékot install után.. patchel? Igen. Akkor meg kell venni a köv patchet vagy külön letölteni? no comment kölök….

    Reply

  • Heretic

    |

    Válasz Atlasy #12 üzenetére:
    Attól hogy deríti nem lessz kész hamarabb se a fal se a zealot. Főleg nem egy olyan kicsi pályán mint pl a steppes of war.

    Sztem ez a chrono cd egy baromság.

    Reply

  • Paralyzer

    |

    Nemazé, de 6 lingel jön nem 3. Ami már mindjárt más helyzet, mire kichronozok 6 zeát ő addigra leszedi a pylon pajzász és fél életét jön a 12 ling és átüti a pylont, nincs energia, meghal 11 ling addigra újra jön 6 az már 7 ling. Vágod?

    Reply

  • ististi

    |

    Válasz Paralyzer #28 üzenetére:

    Reply

  • DooM

    |

    Teamliquiden találtam 🙂

    Warning this was leaked on US forums after 20min blue post deleted thread this means it must be legit and it means US blue post are more active than EU am i surpised? no this just means this thread will stay alive longer

    Maps
    – Destructible Rocks have been added to the natural expansions of Desert Oasis, and the center has been narrowed.
    – Various ladder maps have been added.

    General
    – Ground Units of type Psionic now have vision in the air plane.

    Protoss
    – Zealot build time increased from 33 to 38 seconds.
    – Zealot warp-in cooldown increased from 23 to 28 seconds.
    – Warp Prisms now unload their cargo instantly while in Phasing Mode.
    – Chronoboost cooldown increased from 0 to 20 seconds.
    – Dark Shrine build time decreased from 100 to 80.
    – Dark Shrine cost decreased from 100 minerals 250 gas to 100 minerals 200 gas.
    – Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.
    – Carriers now spawn with four Interceptors prebuilt.

    Terran
    – Reaper build time increased from 40 to 45 seconds.
    – Bunker build time increased from 30 to 35 seconds.
    – Siege Mode damage decreased from 50 to 35, +15 armored.
    – Siege Mode damage upgrades per level changed from +5 to +3, +2 vs. armored.
    – Battlecruiser damage vs. ground decreased from 10 to 8.
    – Calldown MULE cooldown increased from 0 to 40 seconds.
    – Planetary Fortress build time decreased from 50 to 40 seconds.
    – 250 mm Cannons research time decreased from 110 to 80 seconds.
    – 250 mm Cannons cost decreased from 150 minerals 150 gas to 100 minerals 100 gas.
    – 250 mm Cannons may now be used on friendly and neutral structures and units.

    Zerg
    – Ultralisk damage decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.
    – Ultralisk Ram attack removed.
    – Nydus Worms can now be cancelled and refunded while building.
    – Overlord base speed increased to from 0.469 to 0.938.
    – Overlord upgraded speed increase from 1.875 to 2.344.
    – Overlords can now use Excrete Creep while moving.
    – Overlord base speed now decreases from 0.938 to 0.469 while Excrete Creep is active.
    – Overlord upgraded speed now decreased from 2.344 to 1.875 while Excrete Creep is active.
    – Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

    Bugfixes
    – Fixed a bug that caused cloaked units to cast shadows.
    – Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.
    – Fixed a bug where a Nuclear Strike target could be hid behind a Lair.
    – Fixed a bug that allowed SCVs to construct halted buildings from within Bunkers.
    – Fixed a netcode bug that enabled players to warp in Immortals from Warp Gates.
    – Fixed a bug that caused Random players to not see their cursor during the loading screen.
    – Fixed a bug where Changelings morphed slower while coming into range of enemy units than when dropped from an Overseer over enemy units.

    General
    – Improved the functionality of voice chat.
    – Manually queued waypoints can now be set to all 5 basic commands.
    – Numerous performance and stability improvements.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.