Válasz GaMeR #4 üzenetére:
Hát ez azé van gondolom me ugye nincs Rawja ami 75öt sebzett fejlesztve meg mégtöbbet és ha javitják a planataryt simán elintézne egypár ultrát Raw nélkül ezé kaphata ezt dehát én is soknak érzem remélem valamit tesznek ellene me enyierővel a bc yamatoja meg aoe is lehetne
Ultrás dolgot biztos javítják iszonyhabi, de tényleg ennyi erővel a siege tank is sebezhetné a főház körül álló összes egységet.
Egyébként nekem tetszik a patch egyedül BC nerfel nem értettem egyet.
timerért nem tudom miért kell sírni…aki tud jobb szinten játszani úgysem fogja használni, aki meg ilyen pontos idők alapján akar játszani (ami szerintem vicces) az meg eddig is el tudott indítani egy stoppert…
Válasz Kenobi_Hun #10 üzenetére:
Zealot warpolassal. Igen, a patch kifejezetten a protosst akarja tonkretenni, a masik 2 faj nem is kapott nerfet, az az 5 mp a zealoton az tonkretette a szegeny Protosst.
Az ultra splashet javitani fogjak, sajnos.
Delebriel:
Ezeket nem Psy talalja ki, o is osszegyujit minden honnan es csinal egy videot, szoval Blizzard nem kell nezze a videoit, mivel semmi olyan nincs bennuk ami mashol nincs meg. En legalabbis meg semmi ujat nem lattam, sot ha jol emlekszem volt meg par „hidden patch note” amit nem tettek kozze.
pl:
-Terran buildings count as complete before their animation finishes, as opposed to after it
-Thor 250mm cannons may be used on friendly units
-Worker AI has been changed; worker sliding has been removed.
-Larvae spread out more around Hatcheries instead of clumping up
-New, coloured icons for spells with monochrome icon
„a masik 2 faj nem is kapott nerfet” pedig terran kapta a letöbbet,
terranra lesújtott a „nerfbunkó”, ulltraliskot most nem lehet földön fogni szerintem, meg a TvT is nagyon más lett most hogy a marine 2 lövésnyi ideig tud gyalogolni, ha van stimm akkor csak 1 …. illetve a TvZ még többet alakult a reaper,tank nerffel,.. meg kell szokni
toss-nak se annyira jó ez a zela warp… nembaj amúgy is többet szerettem volna zerggel játszani 🙂
szerintem keveselték a zerg játékost
#11 Geo „+allitolag okosabb lett az AI, franc tudja igaz e”
Tegnap este kicsit gyúrtunk volna haverral az összesen 750 meccses co-op acsikra, ehhez bekészítettünk megfelelő mennyiségű koffeintartalmú italt, és mehetett is volna az az igazi geek-f…sz méret növelés acsiponton keresztül, de azt kell mondjam undorítóan elimbították az AI-t. Jó eddig se mondanám, h AI-nek nevezhető valami, amennyiben nem támadja meg a pylont ha 1helyett 2őt raksz egyből pl. a command centere közvetlen közelébe, és bambán végignézi mellé a forge és canon-t is. Vagy ugyanez 1 bunkerrel, 2-3 spine crawlerrel. De hogy most meg átestek a ló tuloldalára a „korai rusherek” megfékezésére, az nevetséges. Ha építessz vmi proxyt az ai platformjára, de még messze nem látótávolságában, vmi bődületes parasztfelkeléssel küld haza, h „kishaver nem kell itt engem az insane ai-t gyalázni, küzdjünk+ férfi módjára”. Ezt el is fogadnám, de h terranként 3. marine-t hozom ki mire a protoss insane AI már 8 db(!) zelával röfög a raxomon…, 20meccs után 20 win volt a megszokott avg. 5perces gamekben, de most 20ból 6 win (csak a 6pool ling az egyetlen életképes mód megfékezni 100%-al) és ha oda a rush, az ember nyomhatja is a surrender-t. A meccsek után kis számolgatásba kezdtem, és legalább 300%os income-ja van, és az épület-egység-fejlesztések időtartama 20-25%al rövidebb.
Aztán mindneki döntse el akar-e 5 percnél többet tölteni egy co-op meccsen 😛
Válasz ferus #12 üzenetére:
nem ertem hogy nem lehetett erzekelni a nyilvanvalo szarkazmust.
Amugy ZvTn nem valtozott kb semmit a mass reaper kevesebbet fogjuk latni.
Az ultraliskrol miert mondod hogy most nem lehet megfogni? Gyengebb a sebzese mint eddig, egyedul a PF ellen lett jobb, amit javitani fognak villamgyorsan egy hot fixszel, ha mar nem tettek meg, szoval szarabb lett mint eddig magyarul. Lehet keveseltek a zerg jatekost, de hogy ettol a patchtol nem lesz tobb zerg, az biztos, ezek pici valtozasok s leginabb a PvTre hatnak.
Ha belegondol az ember, érdekes a siege tank nerfelése. Ember vagy, állsz az utcán, erre fejbe kap egy lövedék, ami elméletben szétrobbantaná a testedet, de ehelyett túl éled. Armored ellen meg ugyebár épp fordítva kellene, hogy működjön, hiszen páncélozott egység elméletben jobban ellenáll egy lövedéknek, de biztosan igazuk van. Most mondhatja valaki, hogy anti tank lövedéket használ a tank, és akkor megértem, de szerintem 50-es dmg kellene, hogy legyen light unitok ellene, armored ellen meg 35 és logikusak maradnánk.
Mellesleg az AI insane-n tényleg durva lett, fél kilóméterről kszúrja ha proxyzni próbálsz, és mindenével megesz azonnal.
Bocs, Geo igazad van, bebambultam a szarkazmust… közel a hétvége 🙂
… elméletileg most is 50-t sebez tank ultrának
tegnap este minden zerg hozott ultrát és ez volt a bögyömbe, siege vs ultra nem változott most, hogy jobban belegondolok valszeg csak a buff miatt erőltették tegnap annyian…
nem csak PvT-re hat hanem a PvP-re és TvT-re is, főleg így hogy 2 lövés kell 1 alap marine-ba is, nem működik úgy a korai tankozás rax unitok ellen mint patch előtt
ultranerf az sose volt nerf, valahol írták, hogy ha az ultra épületet üt, sokkal kisebb a dpse, ha van ott másik épület/egység, így most ezt egálba hozták.
Válasz Anduril #17 üzenetére:
Gratulálok! Ez nem REALCRAFT hanem STARCRAFT. Ha a realizmusra törekedne kedvenc játékunk akkor akkor pl egy kis coocon-ból hogy lehetne rögtön egy akkora nagy ultra? Vagy épp a drága BC-nek kb a mostani 20-40x esének kellene lennie. (méretben)
Itt nem arról van szó hogy mi hasonlít jobban az életre hanem hogy mitől lesz balance!
Válasz Atlasy #20 üzenetére:
A játék próbál valós maradni, azonban néhány helyzetben a balance érdekében ezt nem tudják fenntartani, ha értettem mondandódat.
Én megértem az álláspontodat, azonban ha belegondolsz, kissé kezd nevetségessé válni a játék ilyen téren.
Persze ez senkit sem érdekel, hiszen itt mindenki akár egy gép, csak a számokat látja, és nemérdekli őket, hogy mi is öl le mit. Csupán a győzelem számít, a játék egyéb élményeit feláldozzák, a balance kedvéért.
Válasz Atlasy #20 üzenetére:
en is had gratulaljak 🙂
sajnos Anduril-nak igaza van, mert a sebzes teljesseggel ellentmond a logikanak nehany helyen. amirol pedig te beszelsz, azok a meretaranyok, amit ha akart vna a blizzard, akkor sem tudott volna valosaghuen megcsinalni. ha lenne film sc univerzumbol, biztos vagyok benne, hogy az ultranal sokkal nagyobb meretukent abrazolnak mind a hatchery-t, mind az overlordot, mind a cocoon-t. ugyanugy, ahogy a mothership is nagyobb egy varosnal.. csak gondolj bele, ha ezeket logikusan abrazolnak, akkor olyan tavolrol kellene latnunk a map-ot (hogy minden beleferjen), hogy a t1-es egysegek kb 1 pixel nagysaguak lennenek 😀 ezert ezt egyszeruen keptelenseg megvalositani. a sebzesre vonatkozo logikat viszont szerintem is realisabbra szabhatnak.
Ah milyen zsir is lenne bejonne a kepbe egy aranyositott meretu mothership vagy BC a 19 colba azt ilyen fog of war feelingem lenne, nyomatom a betut azt lesz ami lesz 😀
Válasz NightSlash #27 üzenetére:
igen, a csatatérnél négyszer angyobb méáretű mothership bejönne, és gg, mert nem tudnál rábökni egyik egységedre sem… Tök jó lenne 🙂
Comments (31)
Errad
| #
Patch! Légyszi javítsd ki.
Reply
Secondborn
| #
Én viszonylag gyorsan reagáltam, a Wiki-ben már kicseréltem a régi ikonokat az újakra, de csak holnap fogom a fontosabb változásokat megcsinálni.
Reply
Promie Motz
| #
Válasz Errad #1 üzenetére:
igazán megszokhatnátok lassan, hogy minden második hírből kihagyok pár betűt 😉
Reply
GaMeR
| #
mondtam h az ultra nerf valójában valamiféle buff mien viccmá h az épület mögöttieket öli xD?
Reply
Delebriel
| #
Nagyon remélem, hogy bliznél nézi valaki PsY videóit és a fejükhöz kapnak ezzel az ultra változással 😀
Reply
googlekereso
| #
hát igen ez az Ultra „nerf” elég jóra sikerült, hogy a fene vinné el
egyébként a tank nerfet még mindig nem értem
Reply
SCudera16
| #
Válasz GaMeR #4 üzenetére:
Hát ez azé van gondolom me ugye nincs Rawja ami 75öt sebzett fejlesztve meg mégtöbbet és ha javitják a planataryt simán elintézne egypár ultrát Raw nélkül ezé kaphata ezt dehát én is soknak érzem remélem valamit tesznek ellene me enyierővel a bc yamatoja meg aoe is lehetne
Reply
Tokman
| #
Ultrás dolgot biztos javítják iszonyhabi, de tényleg ennyi erővel a siege tank is sebezhetné a főház körül álló összes egységet.
Egyébként nekem tetszik a patch egyedül BC nerfel nem értettem egyet.
Reply
triazz
| #
timerért nem tudom miért kell sírni…aki tud jobb szinten játszani úgysem fogja használni, aki meg ilyen pontos idők alapján akar játszani (ami szerintem vicces) az meg eddig is el tudott indítani egy stoppert…
Reply
Kenobi_Hun
| #
megint protoss szop1k… +5 másodperc a warpolással…
Reply
Geo
| #
Válasz Kenobi_Hun #10 üzenetére:
Zealot warpolassal. Igen, a patch kifejezetten a protosst akarja tonkretenni, a masik 2 faj nem is kapott nerfet, az az 5 mp a zealoton az tonkretette a szegeny Protosst.
Az ultra splashet javitani fogjak, sajnos.
Delebriel:
Ezeket nem Psy talalja ki, o is osszegyujit minden honnan es csinal egy videot, szoval Blizzard nem kell nezze a videoit, mivel semmi olyan nincs bennuk ami mashol nincs meg. En legalabbis meg semmi ujat nem lattam, sot ha jol emlekszem volt meg par „hidden patch note” amit nem tettek kozze.
pl:
-Terran buildings count as complete before their animation finishes, as opposed to after it
-Thor 250mm cannons may be used on friendly units
-Worker AI has been changed; worker sliding has been removed.
-Larvae spread out more around Hatcheries instead of clumping up
-New, coloured icons for spells with monochrome icon
+allitolag okosabb lett az AI, franc tudja igaz e
Reply
ferus
| #
„a masik 2 faj nem is kapott nerfet” pedig terran kapta a letöbbet,
terranra lesújtott a „nerfbunkó”, ulltraliskot most nem lehet földön fogni szerintem, meg a TvT is nagyon más lett most hogy a marine 2 lövésnyi ideig tud gyalogolni, ha van stimm akkor csak 1 …. illetve a TvZ még többet alakult a reaper,tank nerffel,.. meg kell szokni
toss-nak se annyira jó ez a zela warp… nembaj amúgy is többet szerettem volna zerggel játszani 🙂
szerintem keveselték a zerg játékost
Reply
Scylia
| #
#11 Geo „+allitolag okosabb lett az AI, franc tudja igaz e”
Tegnap este kicsit gyúrtunk volna haverral az összesen 750 meccses co-op acsikra, ehhez bekészítettünk megfelelő mennyiségű koffeintartalmú italt, és mehetett is volna az az igazi geek-f…sz méret növelés acsiponton keresztül, de azt kell mondjam undorítóan elimbították az AI-t. Jó eddig se mondanám, h AI-nek nevezhető valami, amennyiben nem támadja meg a pylont ha 1helyett 2őt raksz egyből pl. a command centere közvetlen közelébe, és bambán végignézi mellé a forge és canon-t is. Vagy ugyanez 1 bunkerrel, 2-3 spine crawlerrel. De hogy most meg átestek a ló tuloldalára a „korai rusherek” megfékezésére, az nevetséges. Ha építessz vmi proxyt az ai platformjára, de még messze nem látótávolságában, vmi bődületes parasztfelkeléssel küld haza, h „kishaver nem kell itt engem az insane ai-t gyalázni, küzdjünk+ férfi módjára”. Ezt el is fogadnám, de h terranként 3. marine-t hozom ki mire a protoss insane AI már 8 db(!) zelával röfög a raxomon…, 20meccs után 20 win volt a megszokott avg. 5perces gamekben, de most 20ból 6 win (csak a 6pool ling az egyetlen életképes mód megfékezni 100%-al) és ha oda a rush, az ember nyomhatja is a surrender-t. A meccsek után kis számolgatásba kezdtem, és legalább 300%os income-ja van, és az épület-egység-fejlesztések időtartama 20-25%al rövidebb.
Aztán mindneki döntse el akar-e 5 percnél többet tölteni egy co-op meccsen 😛
Reply
Zftw
| #
na megyek ulra-rusholgatni kicsit
Reply
Geo
| #
Válasz ferus #12 üzenetére:
nem ertem hogy nem lehetett erzekelni a nyilvanvalo szarkazmust.
Amugy ZvTn nem valtozott kb semmit a mass reaper kevesebbet fogjuk latni.
Az ultraliskrol miert mondod hogy most nem lehet megfogni? Gyengebb a sebzese mint eddig, egyedul a PF ellen lett jobb, amit javitani fognak villamgyorsan egy hot fixszel, ha mar nem tettek meg, szoval szarabb lett mint eddig magyarul. Lehet keveseltek a zerg jatekost, de hogy ettol a patchtol nem lesz tobb zerg, az biztos, ezek pici valtozasok s leginabb a PvTre hatnak.
Reply
Zftw
| #
Válasz Scylia #13 üzenetére:
ezért nem játszok ilyet… imho tök felesleges
Reply
Anduril
| #
Ha belegondol az ember, érdekes a siege tank nerfelése. Ember vagy, állsz az utcán, erre fejbe kap egy lövedék, ami elméletben szétrobbantaná a testedet, de ehelyett túl éled. Armored ellen meg ugyebár épp fordítva kellene, hogy működjön, hiszen páncélozott egység elméletben jobban ellenáll egy lövedéknek, de biztosan igazuk van. Most mondhatja valaki, hogy anti tank lövedéket használ a tank, és akkor megértem, de szerintem 50-es dmg kellene, hogy legyen light unitok ellene, armored ellen meg 35 és logikusak maradnánk.
Mellesleg az AI insane-n tényleg durva lett, fél kilóméterről kszúrja ha proxyzni próbálsz, és mindenével megesz azonnal.
Reply
ferus
| #
Bocs, Geo igazad van, bebambultam a szarkazmust… közel a hétvége 🙂
… elméletileg most is 50-t sebez tank ultrának
tegnap este minden zerg hozott ultrát és ez volt a bögyömbe, siege vs ultra nem változott most, hogy jobban belegondolok valszeg csak a buff miatt erőltették tegnap annyian…
nem csak PvT-re hat hanem a PvP-re és TvT-re is, főleg így hogy 2 lövés kell 1 alap marine-ba is, nem működik úgy a korai tankozás rax unitok ellen mint patch előtt
Reply
Desy
| #
ultranerf az sose volt nerf, valahol írták, hogy ha az ultra épületet üt, sokkal kisebb a dpse, ha van ott másik épület/egység, így most ezt egálba hozták.
mondjuk azér az az aoe range tényleg nevetséges 😀
Reply
Atlasy
| #
Válasz Anduril #17 üzenetére:
Gratulálok! Ez nem REALCRAFT hanem STARCRAFT. Ha a realizmusra törekedne kedvenc játékunk akkor akkor pl egy kis coocon-ból hogy lehetne rögtön egy akkora nagy ultra? Vagy épp a drága BC-nek kb a mostani 20-40x esének kellene lennie. (méretben)
Itt nem arról van szó hogy mi hasonlít jobban az életre hanem hogy mitől lesz balance!
Reply
Lamaroid
| #
a videóban ha megnézitek az elején a mineral és gáz mennyiséget, akkor nevetni fogtok
1337 :D:D
Reply
Anduril
| #
Válasz Atlasy #20 üzenetére:
A játék próbál valós maradni, azonban néhány helyzetben a balance érdekében ezt nem tudják fenntartani, ha értettem mondandódat.
Én megértem az álláspontodat, azonban ha belegondolsz, kissé kezd nevetségessé válni a játék ilyen téren.
Persze ez senkit sem érdekel, hiszen itt mindenki akár egy gép, csak a számokat látja, és nemérdekli őket, hogy mi is öl le mit. Csupán a győzelem számít, a játék egyéb élményeit feláldozzák, a balance kedvéért.
Reply
Csenky
| #
Ha valakinek bármilyen szinten is realitás kell, az keressen szerintem világháborús játékokat.
Reply
edgR
| #
Válasz Atlasy #20 üzenetére:
en is had gratulaljak 🙂
sajnos Anduril-nak igaza van, mert a sebzes teljesseggel ellentmond a logikanak nehany helyen. amirol pedig te beszelsz, azok a meretaranyok, amit ha akart vna a blizzard, akkor sem tudott volna valosaghuen megcsinalni. ha lenne film sc univerzumbol, biztos vagyok benne, hogy az ultranal sokkal nagyobb meretukent abrazolnak mind a hatchery-t, mind az overlordot, mind a cocoon-t. ugyanugy, ahogy a mothership is nagyobb egy varosnal.. csak gondolj bele, ha ezeket logikusan abrazolnak, akkor olyan tavolrol kellene latnunk a map-ot (hogy minden beleferjen), hogy a t1-es egysegek kb 1 pixel nagysaguak lennenek 😀 ezert ezt egyszeruen keptelenseg megvalositani. a sebzesre vonatkozo logikat viszont szerintem is realisabbra szabhatnak.
Reply
Atlasy
| #
Válasz edgR #24 üzenetére:
ez valóban igaz… elnézést a hülye kommentemért.
Reply
rici
| #
ezt azoknak talalnak ki akik lustak olvasni?
Reply
NightSlash
| #
Ah milyen zsir is lenne bejonne a kepbe egy aranyositott meretu mothership vagy BC a 19 colba azt ilyen fog of war feelingem lenne, nyomatom a betut azt lesz ami lesz 😀
Reply
Promie Motz
| #
Válasz NightSlash #27 üzenetére:
igen, a csatatérnél négyszer angyobb méáretű mothership bejönne, és gg, mert nem tudnál rábökni egyik egységedre sem… Tök jó lenne 🙂
Reply
Erdon
| #
ezek a blizzardosok mindig tudnak valami újat mutatniXD szerintem az ultralisk miatt az unbreakable achievementet 100-ra kéne módosítaniXD
Reply
Isaac
| #
Válasz rici #26 üzenetére:
Ezt azoknak találták ki akik egyáltalán nem tudnak olvasni. Tudod egyenlő esélyek
Reply
rici
| #
Válasz Anduril #17 üzenetére:
kerlek mondd hogy nem terran player vagy
Reply