1.3.5-ös patch már a PTR-nél

DACA . Hírek 1697

Az 1.3.5-ös patch már készülőben van és a PTR teszteli is azt.

Ezúttal nincs balance javítás, csak kisebb foltozások vannak a játékban, emellett editor fejlesztések is megtalálhatóak még a csomagban.

Általános:

  • A különleges alkalomból kipróbálhatóak az új pályák!
  • Teljesítménynövekedés és memória fejlesztések mentek végbe (szerk.: hip hip hurrá!)
  • „Player Left” felirat még egyszer megjelenik majd a replay-ekben.
  • A Hellion’s Infernal Pre-Igniter fejlesztés ikonja frissítve lett (most már kék lángcsóvákkal kiegészítve!).

StarCraft II Editor Fejlesztések

  • Az UI hibaüzeneteket most már egy új „Error Display Message” ablakba fogja gyűjteni a program.
  • Cooldownokat kevesebb mint ¼ másodpercig nem mutatja majd a „command card”-on.

És most következzék néhány kép az új pályákról:

Zergeknek nem jósolnak túl jókat a képek alapján. Majd meglátjuk…

Forrás:


Comments (36)

  • xplode

    |

    az új pályákkal remélem, néhány régit ki is vesznek 😀

    Reply

  • Yashok

    |

    Erről beszéltem, az összes pályán fel lehet siegelni és lőnni a Zerg expeket. Ugyanolyan az összes pálya, csak más texturákkal, színekkel. Nem ezzel kéne foglalkoznia Blizzardnak, hanem végre berakni GSL map poolt a Ladder map poolba, ahogy már rég óta mondja mindenki.

    Reply

  • Yashok

    |

    Milyen már, hogy main alatt lehet felsiegelni és low groundról bombázni, remek lesz a balance, már most érzem a sok Zerg whinet (a sajátomat is), és a Terranokat, akik nevetni fognak, hogy mennyire jók.

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Yashok #3 üzenetére:
    hát egyébként teljesen igaz! nagyon örömteli lesz szívni a tankok miatt, de valamiért a Blizz szeret ilyen mapokat készíteni (mi lehet ugyan az oka?). pedig a GSL mapoknak szerintem mindenki örülne

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Yashok #2 üzenetére:
    Ezen a mapon pl ami a képen látszódik, ott a tank 100% hogy nem tudja lőni a lair-t.
    Egyedül csak a gázt tudja kiszedni, na bumm, abba meg még nem hal bele a zerg. Annyi a titka hogy nem szabad közel építkezne, arrébb kell tenni azt a pool-t. De még így se éri el szerintem. Ha meg közbe dropol a terran és háttérben siegelt tankok vannak szerintem még az is fogható, csak figyelni kell

    De tény, hogy nem lesz easy a zergeknek, de bw-ben is voltak hasonló mapok, és hozzátenném sokkal erősebbek voltak ott a tankok, bár ezzel tudom te is tisztában vagy, és tudom volt pl swarm a zergnek.

    Reply

  • AnthonyCole

    |

    Nem nagyon értem a következö dolgot:
    „Teljesítménynövekedés és memória fejlesztések mentek végbe”.
    Ezután jobban fog futni vagy még lassabban? mert ha lassabb lesz, akkor én még inkább szívni fogok mert most se fut nagyon rózsásan:(

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz AnthonyCole #6 üzenetére:
    Jobban fog futni a játék.
    Memória fejlesztések – valószínűleg még jobban ki fogja használni a memóriamodulokat, ami szintén jól hangzik. Ezáltal még jobban fut majd a játék. 🙂

    Reply

  • AdamoA

    |

    Akinek van US accja es feltud menni a PTR-re nem nézné meg, hogy letudja e tölteni a mapokat editorral? Mert ha igen akkor lehetne már olyan kedves is, hogy egy rar-ba csomagolva valahova feltölti és akkor kitudnánk próbálni ahelyett, hogy néhány kisméretű kép alapján ítélkeznénk.

    Reply

  • L3G3n_D

    |

    Köszi Blizzard ! Zerggel megint lehetetlen lesz a játék \o/

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz sweeping #5 üzenetére:
    Igen, végülis a zergnek gáz sem kell… simán jó ha csak 1 vagy 3 gáz bányászható. A tank meg erősebb volt bwben? na nemár…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz GeryGTK #10 üzenetére:
    Ne nekem magyarázz már, sc-n nőttem fel 🙂
    Sc-ben 3-as fejlesztéssel 85-t sebez a siege tank, sc2ben pedig 3as fejlesztéssel siege módban 44-t, és egyedül armored ellen 65-t. És még armored ellen is 20-al kevesebbet, light egységek ellen meg fele annyit.
    Na most mond hogy nem volt sokkal erősebb sc-ben a tank…

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz sweeping #11 üzenetére:
    Nemhiába annyit sebez sc2-ben, mivel más a felállás és más unitok vannak. Ha úgy nézzük, akkor tényleg gyengébb egység, de ugyanolyan hasznos mint volt.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz DACA #12 üzenetére:
    Jaja ez teljesen igaz, és egyet is értek vele.
    Muszáj is hogy gyengébb legyen, nagyon imba lenne, ha ugyan azzal a paraméterrel rendelkezne mint sc-ben hiszen ez egy teljesen másik játék.
    Ettől függetlenül sc elődje erősebb volt, late gameben pvt-ben tvt-ben és tvz-ben egyaránt dominánsabb egység volt, valamicskével. De most se gyenge azt hozzá kell tenni 🙂

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz sweeping #11 üzenetére:
    Ez nem a sebzésről szól, hanem, hogy intelligensen lő… nem fog 1 lingre 23 tank lőni ha ott van mellette még 30 egység a sc1ben meg benne volt, hogy de. a tank kibaszott erős egy bizonyos szám után. ez van.

    Reply

  • Delebriel

    |

    Válasz sweeping #13 üzenetére:
    Én pont ezért vagyok SC1 kijövetele óta Terrannal. Imádom, hogy mire képes pár megfelelően pozicionált Siege Tank. 🙂
    Be kéne gyakorolni Protoss ellen is a mech-et, mert Tanks are teh best! 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Delebriel #15 üzenetére:
    Jaja, mobilitás szempontjából kissé hátrányba kerül a terran a bio taktikájához képest, de kis gyakorlással belelehet jönni. Protossok többsége pedig mindig alap taktikákat nyom, és mivel ez egy ritkán használt bo, nagy jól lehet vele érvényesülni még master ligában is. Egyedül talán Grandmasterben okozhat nehézséget a használata.
    Ha limitre ér egy mech terran azt földről nem tudja fogni a protoss, ezt már többször megtapasztaltam. De olyan ritkán tolok mech ellen, hogy általában vesztek

    Mostanság ha ilyet látok, akkor annyiban változtattam, hogy esetleg megpróbálom dropal szopatni, pl immortal nagyon nagy sebzést oszt ki, és mainen simán kiszedek 5 supply depotot mire visszaér. Ami azért már elég nagy kár mid game elején. Közbe meg speed zeat fejlesztek meg stormot, mert azt már tudom hogy colo nem sokat ér. Inkább immo sok zea meg storm. De limitre így se szabad engedni a terrant, mert akkor max carrierekel lehet esélye a tossnak, de azzal se biztos a győzelem

    Reply

  • Boxihobo

    |

    Vajon egyáltalán szándékukban áll majd valaha is hogy PTR ne csak amerikában legyen ?

    Reply

  • kuvasz

    |

    Válasz Boxihobo #17 üzenetére:
    Erősen kétlem. A PTR csak azért létezik, hogy azt a látszatot keltse, hogy Blizzard a játékosokkal együtt fejleszti a játékot. De mint hogy ez csak látszat, nem kell túlzásba vinni a kivitelezést…

    Egyébként „“Player Left” felirat még egyszer megjelenik majd a replay-ekben.” szerintem az ott „újra” lenne :p
    És poénok a pályaképek, mint ha ízelítőt akarnának adni és közben pályahibából adódó Z rape megy ezerrel 😀

    Reply

  • FaLtY

    |

    Ezek tényleg annyira fontos dolgok, h ezért érdemes volt húzni még 1 héttel a Season3-mat. Főleg az icon változtatás tűnt relevánsnak .

    Reply

  • Hero

    |

    Válasz kuvasz #18 üzenetére:
    Nem hinném, hogy csak látszat, ugyanis a PTR alatti rinya miatt nem egy változtatást visszavont már a Blizzard.

    Reply

  • joeace

    |

    figyelem, meghökkentő dolgot mondok:

    a Blizz azt akarta ezekkel a mapokkal hogy alá lehessen siegelni a z-k ellen de a maint ne érje el a siege fire.
    (Colo is odaér ext.thermel ?)

    A fajok közti különbségből kiindulva ez kell is, mert ha úgy betudná védeni magát egy Z mint egy T
    akkor megintcsak balanszproblémák lennének.

    Reply

  • Boxihobo

    |

    ja csak kár hogy a Znek muszáj expelnie mig egy terran bármikor tolhat erős all int 1 basen bár nem tudom hogy a képen látható siegelt base natural vagy 3. exp, ha natural akkor gtfo ennyi erővel hozzák vissza a régi LT-t rofl…

    Reply

  • AdamoA

    |

    Az egyik képen 3k mineralja van a zergnek es 78 supply-n van 125-tel szemben… ne ezekből a képekből induljatok ki…

    Reply

  • Delebriel

    |

    Azért milyen király már, hogy még két, Isten tudja milyen skillel rendelkező játékos meccséről készült képekből is képesek vagytok balance sírást kihozni. 😀
    Respect!

    Reply

  • kuvasz

    |

    Válasz Delebriel #24 üzenetére:
    A pálya felépítése és az abból adódó lehetőségek függetlenek a játéktudástól. Ha egy bronzos T fel tud siege-elni egy bronzos Z számára OP helyen, akkor azt egy mester T is meg tudja csinálni egy mester Z ellen, szerintem.

    Reply

  • rici

    |

    az uj mapok melyikek? mintha lett volna rola 1 cikk, de nem talalom

    Reply

  • rici

    |

    na latom itt is megy a siras, de nyilvan arra senki nem gondolt, hogy taldarimon rosszabb a helyzet, ott siege tankkal meg az expet is loheti, a gast meg egy sima marauderrel is eleri -.- sok bronzplayer meglatott 1 kepet aztan maris sir 😀 inkabb a zerget nerfelnek mar vegre -.-

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz rici #27 üzenetére:
    Bronzosok szerintem azt sem tudják mi az a siege mód 🙂

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz FaLtY #19 üzenetére:
    „Ezek tényleg annyira fontos dolgok, h ezért érdemes volt húzni még 1 héttel a Season3-mat.”
    Csak kifogás a részükről, terelés a valódi problémáról.

    Reply

  • rici

    |

    Válasz Vargos #30 üzenetére:
    mert pontosan mi is a valodi problema?

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz rici #31 üzenetére:
    Honnan tudnám… nyaral a fél stáb 🙂 Egy mamut cég soha nem azt kommunikálja direktbe, ami a valós ok.

    Reply

  • rici

    |

    Válasz Vargos #32 üzenetére:
    oszinte leszek
    engem szo szerint idegesit hogy ez teged ennyire aggaszt 😀 vagy hoegy egyaltalan szovateszed, na mindegy 😀 en inkabb csak orulok hogy tudok meg jatszani miutan visszajottem a balatonrol es nincs kovi season 😀

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz rici #33 üzenetére:

    Hülye kérdésre hülye válasz (bocs) 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.