Legacy of the Void – amiről eddig lehet hogy nem tudtál

DACA . Hírek 1501

RK6L6EPE1K9T1415247033881

Az elmúlt hétvégén (november 7-8) került megrendezésre a Blizzard saját rendezésű show-ja, melyről már korábban beszámoltunk Nektek. Ahogyan akkor már „boncolgattuk”, mi is egyetértettünk abban, hogy a StarCraft II második kiegészítője, a Legacy of the Void végre testközelből is meg fogja mutatni magát. A jóslatunk bejött, a Blizzard odapirított a rajongóknak. A StarCraft II utolsó felvonása igencsak ígéretesnek néz ki. Már nagyon várjuk a béta megjelenését.

Az alábbi cikkben összefoglaljuk mindazokat az információkat, melyekre a kérdést talán már többen is feltettétek magatoknak.

  • Kezdjük is a bétával! A jelenlegi információk szerint a játék tesztelhető, béta verziója 2015 első felében jelenhet meg. Ennyit tudunk tehát erről jelenleg.
  • Továbbá az is fontos információ a játékkal kapcsolatban, hogy a kiegészítő értékével ellentétesen a játék TELJESEN ÖNÁLLÓAN FUTTATHATÓ lesz (ergo nem kell hozzá sem a Wings of Liberty, sem a Heart of the Swarm.)
  • A játék kampány része számos újdonságot tartogat ismételten majd. Változatosabb lesz, mint valaha, valamint azt ígérik, többször is megéri majd újrajátszani. Itt személyes, szubjektív megjegyzésem máris, hogy az Age of Mithology/Red Faction játékokból néhány hangulati és játékelemet máris átemeltek ide.
  • A multiplayerben a Terran kettő, a Zerg kettő, a Protoss egy új egységet kap. (itt máris megjegyezném a Protoss elégedetlenkedőknek, hogy a Blizzard tervbe vette már a második új egységet a harmadik fajnál is, de jelenleg nem mutatták még meg a publikumnak. – szerk.: többen is követelték vissza a Reavert a játékba – vajon van-e ilyesmi a Blizzard teveiben is? Az egységeknél fontosnak tartjuk még megemlíteni, hogy néhány jelenlegi uniton is „ráncfelvarrást” tart a fejlesztő csapat.

WD960AWK6IET1415316263175

  • A játékmechanika megváltozik, a Blizzard pörgősebbre varázsolná a játékokat. A mineral patchek 1500 nyersanyag helyett immár 1000-et adnának, míg a Vespene Geyser pedig 2500 helyett mindössze 1700-at. A kezdő dolgozók számát a Blizzard 6-ról 12-re! emelte, bár nem lennék meglepve, ha ez még a béta megjelenéséig változna.
  • Lesz egy ún. Archon Mode, illetve lesznek automata bajnokságok is a battle.neten. (erről majd egy későbbi cikkben.)

Dióhéjban a legfontosabbakról egyelőre ennyit, az elkövetkezendő napokban jövünk részletesebb Single player, Multi player, s személyes véleményekkel is. Maradjunk annyiban, nem lesz könnyű újra elérni a WoL népszerűségének szintjét. De ne legyen igazam. Hajrá Blizzard!

Forrás:


Comments (5)

  • Nebulo

    |

    Csak remélni tudom hogy ezt nem gondolta komolyan a BLIZZARD. Az egységek nem csak kinézetre nem ütik meg az elvárható szintet, de balance szempontjából valami hihetetlenül rossz irányba akarják elmozdítani a játékot. Aki látta a kiegészítővel lejátszott meccseket, az tudja mire gondolok. Nézni is rossz volt! 12 évet vártunk a folytatásra, majd újabb, közel 6 évet várunk hogy be is fejezzék, és komolyan ilyennek képzelik el?! Én tudom hogy BETA, és hogy rengeteg más projekten is dolgoznak, de ha komolyan foglalkoznának a kiegészítővel, ezeknek az egységeknek a felét már kukázni kellett volna.

    Reply

  • razieel

    |

    Nyugi, nagyon sok minden fog változni még, emlékezz vissza, hogy a HoTS új egységein is mennyit változtattak a bejelentésük után. A meccsek nem valódiak voltak, hanem amolyan fun meccsek, ahol direkt megkérték őket, hogy fókuszáljanak az új unitokra. Emiatt fölösleges a balansszal foglalkozni.

    Reply

  • Winner_hun

    |

    Ha már fent van az előző két rész is és ennek nem kellenek az előző részek akkor vajon duplán foglal majd helyet a meghajtón?

    A jétékban nem csak az archon mode-ban változik meg a szedők száma / elérhető nyersanyagok mennyisége? Nekem valamiért ez rémlik de lehet rosszul emlékszek.

    Reply

  • DACA

    |

    Nem csak az Archon mode-ban növelték meg a szedők számát, hanem mindenben. A Blizzard ezt tényszerűnek tartja, bár olyat is lehetett olvasni, hogy a könnyebb tesztelhetőség miatt emelték meg a kezdő workerek számát. Ez majd idővel kiderül.

    Reply

  • Nebulo

    |

    razieel: Főként nem az egységekkel van a problémám, hanem azzal a játékmenettel, amit megpróbálnak velük kierőszakolni. (Azóta megjelent egy újabb cikk erről) Pörgősebb, droppokkal megtűzdelt játékmenetet szeretnének látni. Csakhogy a 3 faj teljesen más játékstílust képvisel az elejétől fogva. A T eddig is erre a taktikára építhetett, most ehhez még kap pár új (rohadt erős ,ismét tier 1-2 ,olcsó) egységet, amit így tud is hasznosítani. A Z és a P viszont ezekkel az újításokkal alig fog tudni kezdeni valamit, mert egyáltalán nem illik bele a játékstílusukba. Megint löktek egy nagyot a T oldalon,csak tudnám hogy minek…!
    A micro-nak nagy szerepe lesz. Ezzel megint csak az a bajom hogy a Z oldalon kb hiába micro-zok, az egységek mennyisége és az alacsony HP miatt, mire hátrakever egy unit az el is olvadt a csatamezőn. T oldalon, alig kell, mert a bioball még mindig rohadt erős, (tier 3 egységet szökőévben ha látok) széthúzom 3 kattintással a sereget, és ennyi a nagy micro. P oldalon viszont most már az immo-nak is passziv lesz a képessége. Tehát mozgassam a sereget, közben FF, blink, a zeal-ek még mindig beragadnak a stalkerek közé, tehát azokat is vigyem előre, storm, és stb stb. Randommal játszom, nincs egyik fajjal sem bajom, de ne erőltessenek már valamit, ha az csak egy faj játékának kedvez. A valagnyi P passzív képességgel se lenne bajom, ha nélkülük is érnének valamit az egységek. Nem, nem vagyok P párti..ellenkezőleg, inkább már játszani se szeretek vele, mert lassan ahhoz is AMP kell hogy az egységek egyáltalán visszalőjenek!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.