Extreme graphics options

sweeping . Hírek 1437

Mint már tudjátok, egy új extreme grafikai beállítás lehetősége érthető el az új patch megérkezésével. Erről szeretnék most néhány fontosabb információt megosztani veletek.  Az Ambient occlusion egy olyan népszerű szolgáltatás, amely javítja a világítást, az árnyékokat, és a mélység észlelést számos részen a játékban. Viszont csak azoknak ajánljuk a használatát, akik nagyon erős konfigurációval rendelkeznek. Hiszen ennek a beállításnak a használata 30-35%-os teljesítménycsökkenést eredményez


Kattints a képre az animáció megtekintéséhez

A fenti képen négy siege tank látható a rámpán, az Ambient occlusion bekapcsolva egy extra megvilágítást kapunk, amely hatása különösen ott látszik, ahol a tankok érintkeznek a talajjal.

Kattints a képre az animáció megtekintéséhez

A vespene Gejzír esetében is nagyon szépen látszik az Ambient occlusion hatása. Figyeljétek meg a földkéreg rétegződését

Kattints a képre az animáció megtekintéséhez

Na és végül itt egy jelenet a bárból, ahol Tychus és Raynor beszélgetnek. Az Ambient occlusion-t bekapcsolva Tychus tekintete komorabbnak tűnik.


Comments (23)

  • marton350

    |

    Nincs semmi külömbség ,a siege tank mindenhogy OP 😀

    Amúgy tényleg szebb, bár én nem fogom használni. Az utolsó képen Tychusnál csak annyi a külömbség ,hogy mikor be van kapcsolva akkor a fél arca homályban ,nem lesz tőle „szebb” a grafika, csak nem látod az arca felét ,így olyan dark voice portrés lesz tőle ^^.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Kár, hogy ezt nem lesz alkalmam a játékban megtapasztalni :S

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz Atlasy #2 üzenetére:
    Játékban úgyse erre figyelsz.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Worlon #3 üzenetére:
    ha a játékban nem is, de a kampányban igen… lowon, hát, hogy is mondjam, durván néz ki 😀

    Reply

  • FlyInMyEye

    |

    Replay nézéshez jó lesz gamelni úgy is csak mediumon érdemes:)

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Az első képnél még az is látható, hogy siege tank vezetője kapcsolja be ezt a + opciót. 😛

    Reply

  • FlyInMyEye

    |

    Válasz L4.ZsukoV #6 üzenetére: Hehe, tényleg. Ezt észre sem vettem.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Animációban mikemény változás ez(Y)

    Reply

  • Fana

    |

    Válasz FlyInMyEye #5 üzenetére: Miért pont mediumon ?? Akkor már low on vagy high/ultra án (mennyit bír a gép).

    Reply

  • Plevi

    |

    Ezt kb. milyen konfignál érdemes bekapcsolni?

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Plevi #10 üzenetére:
    ahol nem laggol, de ha ultrán ment 60 FPS-sel akkor nyugottan bekapcsolhatod

    Reply

  • Hmmmmmm

    |

    Kinek mi az élethü..! Hát igen..!

    Ezt még a monitorral játszogatva is elértem..!

    Lehet hogy szebb.. de nem élethübb max akkor ha hozzá képzeljük azt is hogy akkor egy map-on sincs légkör..!

    Reply

  • Delebriel

    |

    Az Ambient Occlusion az extra sötét árnyék csíkot jelenti az objektumok találkozásainál. 3DsMAX-ban pl. külön kell rendereljem, mert nem lehet egyből ráhajítani a modellekre. Szal nem csoda hogy izzasztja a gépet. 🙂

    Reply

  • WarFire

    |

    Ezt nem hiszem, hogy fogom használni, engem már a High is zavar, állandóan hunyorítok miatta, mert bántja a szemem. Marad a jó öreg medium 🙂

    Reply

  • Laloo

    |

    Ati 5850-es kártya elég ehhez az effektushoz??

    Nekem tetszik ez az extra árnyékolás. A tankok alatt néz ki a legjobban, mert tényleg olyan lesz tőle mintha nem csak úgy ott lenne a tank model a textúrán, hanem mintha tényleg a lilás földön állna.

    Megszünteti azt az 1 cm-el a föld felett lebegő egység benyomását. 😛

    Mindezek mellett tényleg jöhetne már egy kis friss infó a HoTS-ról. Remélem jobban megeröltetik magukat a történet terén, bevezetnek jó pár új karaktert, a protosokat is jobban beleszövik a történésekbe, választ kapunk pár Xel Naga-s dologra stb.

    Reply

  • Chob

    |

    Ez nem valami nagy változás csak erősebb az árnyék és több…. mást nem igazán vettem észre…

    Reply

  • Gate

    |

    Engem cska inkább zavar, hogy sötétebb lesz az egész… Nem mintha nem bírná a gépem de 30% teljesítményt azért, hogy kapok 1 kis extra árnyékot? Nem adja…

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Válasz Delebriel #13 üzenetére:
    Mivel az Screen Space Ambient Occlusion az egy post effect, azzal hamisítják, hogy a mélységbufferből generálnak egy fekete fehér képet, kikalkulálják vele a helyes occlusion-t, majd azzal beszorozzák a mostanit, így ahol fekete ott fekete, ahol fehér ott semmi változás.

    Reply

  • samuvagyok

    |

    Szerintem jól néz ki (replayhez jó lesz…), a fűre azért azért elég jó hatást gyakorol a második képen.. 🙂

    Reply

  • Gate

    |

    Amúgy leszedtem a patchet, a szerverek még nem működnek de az options tooltip azt írja hogy ez a funkció csak story és cut scenes modeban használható.

    Reply

  • IonGun

    |

    Mikor először hallottam kicsit többet vártam az extrém grafikai beállításoktól! Na mindegy, a StarCraft-ot úgysem a grafikája miatt szeretjük! 😀

    Válasz Laloo #15 üzenetére:
    Sok mindentől függ ám, de sztem bírni fogja!

    Reply

  • Lapi

    |

    hát én se látok szinte semmi különbséget nem sok értelme van viszont az fps se csökkent tőle semmit:D

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Mivel nincs még hozzá elég erős gépem, biztos nem fogom bekapcsolni egyelőre, nem hittem volna hogy az ultra beállításon is tudnak még emelni. 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.