A BW sorsa megpecsételődni látszik

sweeping . Hírek 2891

Aki mostanában is figyelemmel követte a Brood War-al kapcsolatos fejleményeket, annak ez a hír nem okozhat nagy meglepetést. Persze reménykedni még lehet, de úgy néz ki a bw az utolsókat rúgja.  A napokban a Kespa csapatai tartottak egy gyűlést ahol a KT, SKT, CJ, Woongjin, STX, Samsung, Team 8 vezető edzői vettek részt, és közösen arra a belátásra jutottak, hogy a váltás elkerülhetetlen, ennek a legfőbb oka az, hogy egyre nehezebb szponzort találni, aki finanszírozná a bajnokságokat. Tehát a közeljövőben át kell térniük az SC2-re.

Lee Jae-Kyun a Woongjin edzője elmondta, hogy az STX és az SKT már megkezdte a felkészülést.
Kim Eun-dong aki az SKT edzője ezt megerősítette, és hozzátette, hogy az STX csapata aktívabb.
Ji-hoon a KT edzője elmondta, hogy flash jelenleg master ligában tolja, pedig még az egységeket se nagyon ismeri. Itt megjegyezném, hogy a koreai ladder jóval erősebb, akik EU-ba mid masterek, azok általában koreában csak high diamond szintet tuják elérni.

Bár egy ekkora legendától ez el is várható, hogy már „néhány” játék után kirázza a kis újából a master rankot. Jae-kyun úgy hallotta, hogy az SKT csapatnak már vannak Grandmaster játékosai. Bár ezt jelenleg az SKT edzője tagadja, és azt állítja, hogy a legtöbb játékosuk diamond.

Eközben letolták az első barátságok cw-t is, ahol a TEAM8 4:2 arányban legyőzte az SKT-t. Ez bw-ben nem fordulhatott volna elő, de jelenleg még szokni kell a srácoknak az új játékot. A csaták sc2-ben pörgősebbek, ezért a játékosoknak még gyorsabb reakcióideje kell hogy legyen. Ettől függetlenül a játékosok unalmasabbnak tartják az sc2-t, és nincs is kedvük vele játszani. Flash 1,5 évvel ezelőtt kijelentette, hogy ő soha nem fog sc2-vel játszani. Sajnos nem lett igaza, abba nem gondolt bele, hogy esetlegesen nem lesz más választása, ha még nem most szeretné befejezni a progamer karrierjét, úgy néz ki kénytelen lesz váltani.

A végére egy szomorú ponthoz ért a beszélgetés. Mivel az SKT és STX edzői nem tudták megmondani a játékosoknak, hogy mikor lesz sc2-ben az első Proleague, többen otthagyták ezeket a  csapatokat, és nem hajlandóak váltani. Az SC2-es proleague-ről egyébként már korábban beszámoltunk nektek, ha esetleg lemaradtatok róla, itt elolvashatjátok. Ha minden a tervek szerint halad, már idén elindul, de semmi sincs kőbe vésve.

Forrás: fomos.kr


Comments (135)

  • Eyesis

    |

    Mi az a Proleague pontosan? Jól értem, hogy ez valami Blizzardos valami, amit nyilván nem tudtak a csapatok garantálni, pláne nem megmondani, hogy mikor lesz, hiszen Blizzard nem az a határidős cég, ezért inkább kiléptek a csapatból, és ingyen játszanak tovább BW-t, az egyre kevesebb versenyen, egyre kisebb díjazással?

    Én nem értem miért húzták ezt eddig, ha már betaban felkészülnek, és rögtön váltanak, akkor nem lenne az ilyen lemaradt csapatoknak ekkora hátránya. Persze nem azt mondom, hogy ez a hátrány legyőzhetetlen..
    Nekem már az is meglepő, hogy 2 évvel ezelőtt még tudtak sponzort és nézőt találni a BW versenyekre 🙂 Akárki akármit mond, lényegesen egyszerűbb nézőként nyomon követni egy SC2-es meccet, mint egy BW-set.

    Reply

  • killmepls

    |

    Hm, mitől lenne nehezebb az sc1 meccseket nyomon követni? Éppenséggel a BW sokkal átláthatóbb az egyszerűbb grafikai megoldások miatt.

    Reply

  • breach

    |

    Válasz Eyesis #1 üzenetére:
    proleaguenek semmi koze nincsen a blizzardhoz. kespa fele BWs csapat verseny.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz breach #3 üzenetére:
    áhhám 🙂

    Válasz killmepls #2 üzenetére:
    pont a grafika miatt

    Reply

  • breach

    |

    Válasz Eyesis #4 üzenetére:

    bw sokkal konnyebben kovetheto. a csatak sokkal letisztultabbak, atlathatobbak. pontosan latod, hogy mitortenik.
    amiatt erted jobban az SC2t, mert mar jatszottal vele. BWvel meg szinte semmit.

    Reply

  • Rayman

    |

    Mondjuk en nem vagyok egy nagy jatekos, de azert szerintem is a BW-s csatak jobban atlathatoak voltak, sc2-ben meg az efektek eleg hatraltatoak lehetnek hogy szinte mar latni se toluk.

    Reply

  • breach

    |

    hasonlo modon w3hoz. medium upkeepes csatak is mar kevesbe voltak kovetketoek az ilyen olyan spellstatusok es aurak miatt.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz breach #5 üzenetére:
    jó akkor másképp mondom 🙂 a BW csúnya, az SC2 meg szép, csúnyát kevésbé szeretnek nézni az emberek, mint szépet.. 🙂

    Reply

  • xplode

    |

    amúgy tényleg átláthatóbb a BW, mer ott nincsenek úgy felstackelve a unitok egymason, hanem elég távol vannak egymástól. nem úgy mikor 2 colossus alatt 3 immortal meg 8 sentry és nem látni, ráadásul még a sok HP bar is eltakar egy csomót 😀

    Reply

  • Tadzsin

    |

    vki mondja meg nekem mér könnyebb a bw-t játszani nemhogy pont sc2 lett „felhasználó barát”
    groupok meg stb,apm meg megmarad úgyis az oké h gm nemvárható el ahol gsl résztvevővők meg hasonlók vannak de dia?:O (vagy pedig akkor a koreai dia Eu gm alja)

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Eyesis #8 üzenetére:
    Ez simán szokás kérdése, régen a warcraft 1-2 grafikája volt az istenkirály (mondjuk a dune2-hoz viszonyítva), ahhoz képest meg az sc1 volt sokkal jobb. Viszont, ha most nekiállnál sc1-ezni és csak azzal játszanál 1 hónap után a legtöbb dolog logikus és átláthatóvá válna, és a grafikát is annyira megszoknád, hogy nem találnál benne kivetni valót.
    Az sc1-et én speciel nem azért hagytam abba, mert nem tetszett volna a grafika, vagy untam volna a játék menetet, hanem csupán nem volt már igazán jó közösség (15 éves, mocskos szájú lammerezőket nem tekintek közösségnek), mondjuk itt a sixwatcheres idők viszonylatáról beszélek. Az sc2-t sem azért kezdtem el, mert jobb a grafikája, ugyanmár… a régi emberek egy része átjött, és itt is találtam több értelmes, korrekt játékost, ismerősökkel szórakoztatóbb – nekem legalábbis – játszani, mint ismeretlen badmanner idiótákkal ladderezni (tisztelet a kivételnek).

    Reply

  • crepitation

    |

    Válasz Tadzsin #10 üzenetére:
    Uhh, 1 vessző meg még 1 kérdőjel is 3 soron belül? Ne vidd túlzásba a helyesírást.

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Tadzsin #10 üzenetére:
    Szerintem nem könnyebb bw-t játszani, de semmi esetre sem lett könnyebb az sc2 sem, hisz jópár odafigyelést igénylő dolgot beletettek, pl. mule, queen, boost, alapegység protossnál az odafigyelést igénylő sentry, zergnél kell a folyamatos creep terjesztés stb.

    Reply

  • Red Death

    |

    „flash jelenleg master ligába tolja, pedig még az egységeket se nagyon ismeri”
    Nah nem csalódtam benned Flash, gogogo!

    Reply

  • Tadzsin

    |

    Köszönöm az építő jellegű, témával kapcsolatos megszólalásod.Ha helyesírás versenyre megyek, véleményed meghallgatásra talál nálam.De addig is tanácsolom hogy gyakorolj egy kis szövegértést mert itt rohadtul nem erről volt szó, azt meg kétlem, hogy minden kommented a helyesírás szótárral a kezedbe írod.

    Reply

  • Red Death

    |

    „Ettől függetlenül a játékosok unalmasabbnak tartják az sc2-t, és nincs is kedvük vele játszani.”
    Na igen és amikor ugyanezt mondom, akkor bronzosok közben mesélik nekem, hogy csak nem értek hozzá, amúgy meg sokkal jobb. No comment.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #13 üzenetére:
    De, sc2 sokkal de sokkal egyszerűbb lett. Bw-ben soha semmi esélye nem volt egy amatőr játékosnak legyőzni a progamert, mert nagyon nagy volt a szint különbség, és sokkal kevesebbet ért a szerencse. Holott sc2ben nem egyszer, nem kétszer sima amatőrök, akiknek egy kis rutinjuk megvan high masterhez, legyőzik a progamereket. Egyrészt, mert túlságosan alapszik sc2 a szerencsén, másrészt már a sima high masterek majdnem mindent kihoznak ebből a játékból. Szánalmas, amit a Blizzard művelt a nagyszerű játékukkal :S
    Jöhetnek az oltások…

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz Eyesis #8 üzenetére:
    Lol, az ilyen kijelentéseket léccives ne írjál. Sakkot sem grafika miatt játsszák.

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Red Death #17 üzenetére:
    Röviden összefoglalva: a messzemenőkig nem értek egyet veled..

    Tadzsin: pedig azért nem árt egy minimális mértékben figyelni a helyesírásra, mert bár kilehet bogozni, hogy nagy valószínűséggel mit akartál mondani, de ha mindenki így írna, lehet csak az első kommentet olvasnám el.. Senki sem mondta, hogy nem ejthetsz helyesírási hibát, de a ló másik oldalára sem érdemes átesni…

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #19 üzenetére:
    Röviden, összefoglalva: Nem tudsz egy ellenérvet se felhozni, mert csak levegőben log a véleményed.

    Reply

  • killmepls

    |

    Annyi érvet én is mondtam mint te, ha nem tűnt volna fel..:) Melyik kijelentésedet tekinted érvnek?

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Tadzsin #10 üzenetére:
    A titok nyitja az, hogy ők eddig nagyon keveset játszottak sc2-vel.
    Ők csak most fognak áttérni, tehát a „semmiből” az a dia meg master rank nagyon szép.
    Máról holnapra senkiből sem lesz grandmaster 🙂

    Yellow pl anno goldból indult ha jól emlékszem, aztán 1-1,5 hónap alatt sikerült egy mid-master szintet elérnie, majd itt hagyta a játékot. Nem volt kedve tovább játszani, és visszavonult végleg. De biztos vagyok benne, hogy sikerült volna nagyobb versenyekre kvalifikálnia magát, csak idő és gyakorlás kérdése

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #21 üzenetére:
    1 – Sok game szerencse miatt dől el úgy, ahogy (progamekről beszélek)
    2 – Sokszor a sima high masteres AMATŐRÖK legyőzik a PROKAT

    Reply

  • breach

    |

    Válasz Tadzsin #10 üzenetére:
    nem azt mondjuk hogy konnyebb jatszani, hanem hogy atlathatobb mint spectator sport.

    Reply

  • Rayen

    |

    Én nem vagyok nagy játékos, goldos vagyok sc2ben is de a BW világát évekig nyomon követtem, rengeteg mérkőzést láttam és elmondhatom, hogy az egyik legjobb játék a történelemben. Sajnálni fogom, hogy nem lesz többé pro meccs és szerintem a kóreai emberek is sajnálják, hogy lejárt a BW ideje.

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Red Death #23 üzenetére:
    Értem, és ezek neked érvek?

    Kérlek definiáld az általad használt sok és a sokszor kifejezéseket. Továbbá nézz utána milyen százalékban fordult elő, természetesen összehahasonlítva a hasonló felosztású BW adatokkal.
    Utána elkezdhetünk beszélni érvekről, meg tényekről, ez már lenne egy kiindulási alap.

    Persze válaszolhatok én is ilyen komoly érvekkel, az alábbiak szerint:

    1 – sok game nem szerencse miatt dől el, mind sc1-ben mind sc2-ben.
    2 – sokszor a prok legyőzik az amatőröket, mind sc1-ben, mind sc2-ben.

    Úgy érzed konstruktív érveket hoztunk fel?

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #26 üzenetére:
    Ha ez neked ugyanaz a szint, csakmert nem hoztam fel vmi pontos mérkőzést, és nem linkelek neked vodokat, akkor eléggé felesleges neked bármit is bizonyítani

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #26 üzenetére:
    De amúgy ha nyitott szemmel néznéd a különféle pro mérkőzéseket, akkor nem kellenne neked ez a statisztika (gondolom sose bwztél, és sose néztél/nézel bws pro meccseket, és épp ezért véded az sc2t, általában így szokott lenni)

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Red Death #27 üzenetére:
    Hát, ha neked ez nem ua. a szint, akkor egyikünkkel komoly problémák vannak az bizonyos.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz killmepls #30 üzenetére:
    Jah és még valami: bwben fel tudom sorolni olyan prokat, akik nagyon sokáig voltak a topon, és még más prok is nagyon ritkán győzték le.(bw bonjwa: http://wiki.teamliquid.net/starcraft/Bonjwa)
    Az sc2ben NINCS olyan játékos.
    Hm megnézted már a statisztikát? És ja ez nem ugyanaz a szint

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Red Death #18 üzenetére:
    Én a szponzorokról beszéltem, akik nyilván a nézők alapján fizetnek. A nézőnek sokkal könnyebb dolguk van SC2-vel, mint BW-vel, szeritnem.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz Eyesis #32 üzenetére:
    Mint, ahogy bw prok mondták: sc2 unalmas 🙁

    Reply

  • killmepls

    |

    Válasz Red Death #29 üzenetére:
    Hm, vicces vagy, végül is csak 1999-ben kezdtem a Brood Warst játszani online, és pár évig játszottam is, olyan 2005-ig kisebb-nagyobb kihagyásokkal. Valóban nem sok közöm van hozzá:).

    Az általad beemelt linket, remélem te is elolvastad, ebben az esetben tudod, hogy ez még mindig kevés a BW-vel történő összehasonlításhoz.

    Mindezzel együtt a mi kedélyes csevegésünk itt véget ért, mert nem igazán érezlek olyan „vitapartnernek” akivel érdemben lehet beszélgetni, főleg mikor már a telepatikus képességeid szárnypróbálgatásai is csúfos kudarcba fulladnak (ti. „gondolom sose bwtél”).

    Mindezzel együtt a cikk támájához vissaztérve jegyzem meg, hogy én is sajnálom a BW végét, mert szeretem, sőt igazság szerint jobban szerettem mint az sc2-t, nem azért mert kiegyensúlyozottabb, vagy jobb lenne, hanem valószínűleg szubjektív, nosztalgikus okok miatt.

    Reply

  • Red Death

    |

    ” mikor már a telepatikus képességeid szárnypróbálgatásai is csúfos kudarcba fulladnak (ti. “gondolom sose bwtél”).”
    :DDDDDDD
    a „gondolom sose bwztél” nem egyenlő a „sose bwztél”-vel
    Még mindig nem tudtál mondani nekem olyan sc2 játékost, akit bonwja-nak lehetne tekinteni
    http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=184111

    Overall – 128-43 (74.85%)
    vs – 44-17 (72.13%)
    vs – 44-18 (70.97%)
    vs – 40-8 (83.33%)

    Overall – 115-50 (69.70%)
    vs – 39-28 (58.21%)
    vs – 45-15 (75%)
    vs – 31-7 (81.58%)

    Ezek pro gamek, és nem is sima amatőrök ellen. Látod a különbséget?

    Reply

  • Kaeiir

    |

    Válasz Red Death #18 üzenetére:
    Jajj ne viccelj már… Nem játékosokról volt szó, hanem nézőkről. Nyilvánvaló, hogy aki napi 8-10 órát játszik, annak nem lesz visszatartó erő, hogy esetleg valamivel rosszabb a grafika. Nézőként viszont igenis számít. És ha már sakk… azért ott sem tolonganak a nézők.
    A nézőknek igenis sokat számít, hogy korszerűen néz-e ki egy játék. És itt most nem azokról beszélek, akik már 10 éve is starcraftoztak. Nekik egyre kevesebb idejük van, és szépen lassan kiöregednek. Néha megnéznek egy-egy meccset, de bőven nem ölnek bele annyi időt a játékba, mint 5-6 évvel ezelőtt. És nyilván így nem is hoznak annyi pénzt. A fiatalabb generáció pedig nem fog elkezdeni játszani egy őskövülettel. (Nyilván nézni sem.) Kivételek persze mindig vannak, de tömegével nem szerzel új nézőket egy olyan grafikájú játékkal, amit mai szemmel „kellemetlen” nézni. Ez nem jelenti azt, hogy a régi az rosszabb. Egyszerűen csak nehezebben rugaszkodik neki az ember egy olyan terméknek, aminek a csomagolása is kopott.
    Úgyhogy igenis a grafika miatt (is) néznek az emberek egy játékot. BW szépen lassan veszti a nézői bázisát. Azt meg ne képzeljük már, hogy ha nem jött volna sc2, akkor az emberek örökké maradnak bw-nél. A generációváltásokkal szépen lassan elfogyott volna a játékos és néző bázis, az új generáció pedig megvette volna az új generációs siker-RTS-t. Blizzard nagyonis okosan csinálta, hogy saját terméknél tartja a játékosokat.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz Kaeiir #36 üzenetére:
    Nem azt mondom, hogy sose halt volna ki a BW, hanem, hogy sc2ből sokkal többet lehetett volna kihozni (nem grafikailag), BW után.

    Reply

  • CT.CacoS

    |

    Válasz Red Death #37 üzenetére: Várj még egy-két évet ezzel a kijelentéssel.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz CT.CacoS #38 üzenetére:
    Akkor egyre újabb kiegészítők jönnek ki, szóval nem tudnak WOL-ra figyelni annyira, az nem fog javulni ezért

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz Red Death #39 üzenetére:
    yasok szeddmar ossze magad 🙂

    Reply

  • Hunyi

    |

    Nah emiatt a hír miatt aztán nagyon érdemes egymásnak esni… szerintem az, h ki mennyire szereti az elődöt vagy az sc2őt, az mind mind szubjektív… a mai világ pörgős, ezért sc2 is az lett. Vannak különbségek a játékok között, de mind a kettőt lehet szeretni, egyikünk sem azért vette meg és játszik vele, mert annyira rossz lenne, vagy mert valaki kényszerítette, hogy megvásárolja…

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz nf.purple #40 üzenetére:
    ? teljesen kultúrált modon vitatkozom – moderálási elvekben ez szerepel

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz Hunyi #41 üzenetére:
    Senki sem esett senkinek sem, szimpla vélemény csere történik

    Reply

  • killmepls

    |

    szimplán nem értük meg egymást, én sem érzem, hogy egymásnak estünk volna:)

    Reply

  • 84Noname

    |

    Végre egy normális gondolkodású ember… Kb mindenben egyet értek Red Deathel. Az sc2 ki van játszva… vége, jelen formájában 1 évig se húzná szerintem. Ez amit a blizzard letett… ez már koncepcionálisan el volt szarva a kezdetektől. Mindegy… jön a kieg, ez megmenti a játékot a leégéstől, hoz játékost, hoz nézőt… Nem tudom hogy vagytok vele, de én azt látom, hogy nincs semmilyen trend vagy stílus ami elvinné ilyen olyan irányba a stratégiákat. Ugyan az a tucatjáték van állandóan… semmi újdonság nincs a játékban… Aki meg kreatív játékot tolol az hülye, mert kikap vele. Ki van játszva. Igazából szerintem nincs olyan értéke a grafikán meg a ladderen kívül, ami erősebb lenne a bw-énál… Mindegy… lassan jön a kieg, és amilyen segg vagyok megveszem… bár csak mert nincs más. Változást nem várok, csak egy kis vérfrissítést… ebből már jó játék nem lesz szerintem akárhány kieget hoznak… mondjuk van egy olyan sanda gyanúm, hogy a 2. kieg nem fog elkészülni…
    De csak hogy legyen egy kis ON is… szar egy hír, én mai napig szívesen nézema bw-t… Mindenesetre szerintem illúzió bármi változást várni a pro játékosoktól. Volt itt már eddig is pro-semipro bw gamer… ez nem az a játék, ahol ki fognak ugrani a képességeikkel, ők is a tucatjátékot fogják tolni… De legyen egy hatalmas dobás a kieg, én örülnék a legjobban, ha balfaszságként kéne visszaolvasni ezt a 20 sort 1 év múlva.

    Reply

  • Red Death

    |

    Válasz 84Noname #45 üzenetére:
    140%san egyet értek veled (if you know what i mean). Amúgy igen, Boxer is pl. bwben nagyon tarolt és mindig híres volt a specko taktikáiról és nézőközönség szorakoztatásával (pl: nuke) Itt meg mi? Hmm 2 rax bunker rush, oké ezt már láttuk, akkor hmm MMM 3 baseből, hmm timingok. Ugyanaz mint az összes többi terran, talán kicsit jobban tud kiteolni, de ugyebár ezen meg is áll a micro sc2ben :S
    EDIT: amúgy szólíthatsz yashoknak is:)

    Reply

  • viasz

    |

    Válasz Red Death #31 üzenetére:
    Túl sokat nem értek hozzá, de bonjwát akarsz egy év után? Ha úgy tetszik, az SC2-höz most fogják kiadni a BW-t. Pontosabban a BW első felét. Ha a LotV után 1-2 évvel még mindig nem lesz ilyen ember, akkor egyetértek veled.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Viasz… itt nem lehet 3*2 egységgel játékot csinálni ebből szerintem… nem csupán balance próblémák vannak ezzel a játékkal. Túl gyors, túl egymáson mozog minden, nincs magaslati előny… szerintem ez a játék túl egyszerű és túl gyors. Ebből kifolyólag hamar unalmassá válik, elveszti a játékos a motivációt, a néző unatkozik, rövid életre számíthat, ha nem lesznek igazán gyökeres újítások…
    És ahogy kinéz a dolog… pfff…. emlékezzetek a legutóbbi hots egységbemutatóra. Lövésük nincs mit kéne változtatni…

    Reply

  • viasz

    |

    Válasz 84Noname #48 üzenetére: Nem hinném, hogy 3*2 egységet fog jelenteni a két kieg. Folyamatosan jönnek a peccsek, szerintem nem csak balansz javításokkal. A túl gyors szerintem nézőpont kérdése. Magaslati előny alatt mit értesz? Mert ha azt amit én, akkor van előnye a magaslaton lévőnek. Ha jól emlékszem, a HotS-tól kezdve nem lehet majd magaslatra warpolni, ha lent van a pylon. Nem mondom, hogy nagy királyság a játék, de nem is annyira rossz, mint ahogy 1-2 ember lefesti a dolgot.

    Reply

  • CT.CacoS

    |

    Válasz 84Noname #45 üzenetére:
    Az, hogy az sc2 ki van játszva többé-kevésbé igaz. Abba belegondoltál, hogy mennyi sc2 anyag található az interneten? Rengeteg vod a legjobb playerek játékáról, replayek tömkelege (a streamelést se hagyjuk ki). Eléggé meglepő lenne, ha ilyen feltételek mellett nem fejlődtek volna a főbb irányok.
    Az sc2 közel két év alatt sokkal több replayt és vodot „produkált”, mint a BW 14 év alatt. SC2, azonban ez nem feltétlenül lesz mindig így. Ha folyamatosan csak ezt hajtogatjuk, akkor nem is lesz előrehaladás ezen a téren.

    Boxer :D, egy Flashez vagy Fantasyhoz képest bóhoc BW-ban.

    A BW-ből átjött játékosokról még annyit, hogy a 2 játék teljesen más. Attól, hogy tudnak spammolni és a mechanikát könnyen megszokják az egy dolog. Ez még nem elég a sikerhez.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.